بازدید 76251

معرفی مدیرعامل تبرک و گروه کارخانجات صنعتی تبرک

«گروه کارخانجات صنعتی تبرک» در سال 1377 با ظرفیت جذب روزانه 120 تن گوجه‎فرنگی در شهرک صنعتی فردوسی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۴۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 07 December 2019

مدیرعامل تبرک مهدی بوستانی

چین، آمریکا، هند، ترکیه، مصر، ایتالیا و ایران بزرگترین تولیدکنندگان گوجه فرنگی در دنیا هستند و ایران سهم بزرگی در تجارت جهانی این محصول غذایی دارد.

«گروه کارخانجات صنعتی تبرک» در سال 1377 با ظرفیت جذب روزانه 120 تن گوجه‎فرنگی در شهرک صنعتی فردوسی آغاز به کار کرد. اینک پس از اجرای چندین مرحله طرح‌های توسعه کیفی، کمی و تنوع‌بخشی به سبد کالاهای تولیدی، تولید انواع محصولات کشاورزی، دامی و غذایی، خریدوفروش محصولات غذایی و پروتئینی و کشاورزی، تولید و خرید و فروش انواع فرآورده‌های لبنی پاستوریزه و خرید و فروش انواع میوه و سبزیجات، بسته‌بندی و تولید انواع محصولات صنایع تبدیلی غذایی در دستور کار شرکت تبرک قرار دارد.

رب گوجه‌فرنگی، انواع سس مایونز و کچاپ، محصولات آردی (شامل کیک، بیسکوئیت، ویفر و ...)، محصولات سلولزی (شامل انواع  دستمال‌های کاغذی، نوار بهداشتی، دستمال توالت و ...)، کمپوت انواع میوه‌ها، فرآورده‌های کنسروی، مربا، روغن خوراکی مخلوط، سویا و سرکه، گروه محصولات تبرک را تشکیل می‌دهند.

 مقبوليت گسترده و محبوبيت برند تبرک جهت دستيابی به بازارها، توسعه كمی و كيفی محصولات گروه، افزايش سهم از بازارهای داخلی و صادراتی و توسعه و تقويت زنجيره تامين كالاها و محصولات از جمله اهداف این گروه صنعتی بزرگ به شمار می‌آید.

در حال حاضر با توجه به افزایش جذب روزانه‌ی گوجه فرنگی از ۱۲۰ تن به 3 هزار تن، سهم گروه کارخانجات صنعتی تبرک از اشتغال‌زایی کشاورزان ایرانی، به 10 هزار نفر رسیده است.

شرکت تبرک کاملا خصوصی است و اخیرا برای نقش دادن به وجوه سرگردان نزد مردم و مبارزه با تورم تصنعی، بخشی از شرکت به سهامی عام تبدیل شده است. سهامداران اصلی شرکت را خانواده بوستانی تشکیل می‌دهند و مدیر عامل تبرک، مهدی بوستانی فرزند علیرضا بوستانی بنیانگذار گروه کارخانجات صنعتی تبرک است.

تبرک

هلدینگ گروه کارخانجات صنعتی تبرک شامل زیرمجموعه‌های زیر است :

  1. شرکت شهداب ناب خراسان ( سهامی عام) با نماد بورسی «غشهداب»
  2. شرکت بهاران گلبهار خراسان( سهامی عام) با نماد بورسی «غبهار»
  3. شرکت نوش پونه مشهد ( سهامی عام) با نماد بورسی «غپونه»
  4. شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک ( سهامی عام) با نماد بورسی «تبرک»
  5. شرکت طلای سفید تبرک
  6. شرکت اخشان اخلمد
  7. شرکت بهینا
  8. شرکت خوشمزه
  9. شرکت مهرانه خراسان
  10. شرکت مبین نگار
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل