بازدید 9201
۱

مدارس فریدن، فریدونشهر و چادگان امروز تعطیل است

مامی مقاطع تحصیلی در سه شهرستان های یادشده تعطیل خواهد بود
کد خبر: ۹۴۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۶ 07 December 2019

مدارس شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر و چادگان واقع در غرب استان اصفهان روز شنبه به دلیل بارش برف، کاهش دما و لغزندگی سطح معابر تعطیل است.

به گزارش «تابناک»، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان جمعه شب در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: تمامی مقاطع تحصیلی در سه شهرستان های یادشده تعطیل خواهد بود.

اداره‌کل هواشناسی اصفهان بارش برف و باران طی ۴۸ ساعت آینده برای بیشتر مناطق این استان و احتمال آبگرفتگی و کولاک پیش‌بینی کرد.

بنابر گزارش هواشناسی، سامانه بارشی از نواحی غربی و جنوب غربی وارد استان شده و تا ۲ روز آینده فعال خواهد بود و بر همین اساس بارش باران و برف بویژه در مناطق سردسیر و کوهستانی غرب، جنوب غرب و مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

بنا بر اطلاعیه این سازمان، لغزندگی جاده‌ها، مه‌آلودگی، کولاک برف ،آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد شهری و جاده‌ای در نواحی غرب، جنوب غرب، جنوب و ناحیه مرکزی و کاهش دما به دنبال فعالیت این سامانه بارشی رخ خواهد داد، لذا اجتناب از تردد غیر ضروری در مناطق مرتفع و کوهستانی در نواحی غرب، جنوب غرب و تمهیدات لازم در جهت کاهش اثرات خطرات احتمالی توصیه می‌شود.

برای کلانشهر اصفهان طی شامگاه جمعه بتدریج افزایش ابر و وزش باد در شب بارش باران واحتمال برف برای شنبه هوای ابری و بارش باران و برف گاهی وزش باد و برای یکشنبه ابری و بارش باران و برف در بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

بارش بصورت برف و باران در محورهای مواصلاتی غرب استان در شهرستان های چادگان، خوانسار، فریدونشهر، فریدن، داران، گلپایگان، زرین شهر و کنار گذر غرب از ساعتی پیش آغاز شده و ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهرستان بویین میاندشت هم هست که بیشتر از چادگان و فریدن بارش دارد ولی متاسفانه همیشه در خبر ها اسمی از این شهرستان نمی آورند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار