بازدید 45529
هزار و هشتصد و پنجاه و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

پزشکیان: برنامه ای برای جانشینی لاریجانی ندارم / روحانی امسال قید روز دانشجو را زد / نماینده نزدیک به لاریجانی اصلاح طلب شد / پیش‌بینی بهزاد نبوی از حضور ناطق نوری در انتخابات / طرح سرا یعنی گریه کردن بر قبر بی جنازه

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: برنامه اعضای حزب اعتماد ملی برای انتخابات / احدیان: بعید می‌دانم قالیباف در انتخابات مجلس ثبت نام کند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ 06 December 2019

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

برنامه اعضای حزب اعتماد ملی برای انتخابات

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: «اعضای حزب اعتماد ملی با توجه به خواست دبیرکل این حزب که در جلسه اخیر شورای مرکزی توسط همسر ایشان قرائت شد، برای کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی خواهند کرد.» اسماعیل گرامی‌مقدم در تشریح جزئیات جلسه امروز کمیته تعامل حزب اعتماد ملی گفت: «با توجه به پیام مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی که در آخرین جلسه شورای مرکزی این حزب توسط فاطمه کروبی، همسر ایشان قرائت و در آن از اعضای خواسته شد تا برای انتخابات یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند، کمیته تعامل حزب امروز مصوب کرد تا آقایان الیاس حضرتی، محمدعلی افشانی، محمدصادق جوادی‌حصار، رئوف قادری، سیدرحیم ابوالحسنی و جمعی دیگر از اعضای شورای مرکزی این حزب ملی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند.»

پزشکیان: برنامه‌ای برای جانشینی لاریجانی ندارم

مسعود پزشکیان بعدازظهر امروز در زمان ثبت‌نام برای مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران در فرمانداری تبریز اظهار کرد: برنامه‌ای برای ریاست قوه مقننه و نبود آقای لاریجانی ندارم. وی با تاکید بر اینکه باید انتخابات استانی بود، تصریح کرد: اگر انتخابات به صورت استانی باشد بهتر است و اگر احزابی باشد که بیشتر می‌توان جلوتر رفت، ولی متاسفانه نه احزاب داریم و نه انتخابات را استانی می‌کنیم و این منجر می‌شود تا هر کسی برای شهرستان خود تلاش کند و اعتبار تکه تکه شود. وی در رابطه با نبود آقای لاریجانی گفت: اینکه در مجلس یازدهم لاریجانی نیست، موضوع مهمی نیست، زیرا مگر لاریجانی چی بود که اگر نباشد چیزی فرق کند و البته این شامل حال همه ما هم می‌شود، زیرا این افراد نیستند که اثرگذارند بلکه رفتار و عملکرد آنهاست که اثر دارد.

احدیان: بعید می‌دانم قالیباف در انتخابات مجلس ثبت نام کند

خراسان رضوی مدیرمسئول روزنامه خراسان گفت: آخرین خبری که از آقای قالیباف داریم این است که بنای ورود ندارند، در عین حال فشار بسیاری روی ایشان برای ثبت نام وجود دارد و اکثر جریان‌های نیرو‌های مختلف فشار وارد می‌کنند. بعید می‌دانم شاهد حضور ایشان باشیم.

روحانی امسال قید روز دانشجو را زد

معاون فرهنگی وزارت علوم با تاکید بر این که رئیس جمهور فردا ۱۶ آذر (روز دانشجو) برنامه عمومی با دانشجویان ندارد گفت: تاکنون هیچ برنامه‌ای از سوی دفتر رئیس جمهور به مناسبت روز دانشجو اعلام نشده است و فردا رئیس جمهور هیچ جلسه عمومی با دانشجویان ندارد. غفاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برنامه مناسبتی رئیس جمهور در روز دانشجو از یک هفته پیش اعلام می‌شد و امروز تاکنون این برنامه از سوی دفتر ایشان اعلام نشده است؛ بنابراین، به احتمال زیاد امسال برنامه‌ای به این مناسبت نخواهند داشت البته باید منتظر بود که آیا تغییری در برنامه ایشان ایجاد خواهد شد یا نه. وی در پایان در خصوص برخی اخبار در مورد درخواست دفتر رئیس جمهور به منظور برگزاری برنامه ۱۶ آذر در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی از وزارت بهداشت گفت: این خبر صحت ندارد و هنوز برنامه‌ای از سوی دفتر ایشان به وزارت علوم یا بهداشت اعلام نشده است.

نماینده نزدیک به لاریجانی اصلاح طلب شد

عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: اگر مشکلی پیش نیاید در انتخابات ۹۸ در همان لیست اصلاح‌طلبان قرار خواهم گرفت. به گزارش مهر، بهروز نعمتی پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا در لیست اصلاح طلبان قرار می‌گیرد یا خیر، گفت: بله؛ برخی از اصلاح طلبان ممکن است به این موضوع انتقاد داشته باشند، اما تصور می‌کنم اگر مشکلی پیش نیاید در همان لیست اصلاح طلبان قرار خواهم گرفت. وی افزود: بعد از انتخابات مجلس دهم دوستانی که نتوانستند در این مجلس حاضر شوند و رای لازم را کسب کنند، به دنبال این بودند که از همان روز اول، مجلس را ناکارآمد نشان دهند. نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: از آن کمیته هفت نفره‌ای که در این زمینه تشکیل دادند بگیرید تا جایی که رسید به سخنرانی‌ها و موضوعات مختلف و این مجموعه از هیچ موضوعی فروگذار نکردند. این طیف هنوز به دنبال آن هستند که مجلس را ناکارآمد نشان دهند.

پیش‌بینی بهزاد نبوی از حضور ناطق نوری در انتخابات

فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره پابرجا مانده ائتلاف اصلاحات و روحانی گفت: امروز هرچه جبهه اعتدالیون را گسترده‌تر کنیم، به سود اصلاح‌طلبان است. اصلاح طلبان از هم‌جهتی آقایان ناطق، علی مطهری و ... در خیلی از زمینه‌ها سود می‌برند، نه این‌که زیان کنند. بهزاد نبوی در گفتگو با نامه نیوز درباره احتمال حضور علی اکبر ناطق نوری برای نامزدی انتخابات مجلس آینده گفت: نمی‌دانم، ولی بعید می‌دانم حاضر باشند. وی درباره پابرجا مانده ائتلاف اصلاحات و روحانی گفت: امروز هرچه جبهه اعتدالیون را گسترده‌تر کنیم، به سود اصلاح‌طلبان است. اصلاح طلبان از هم‌جهتی آقایان ناطق، علی مطهری و ... در خیلی از زمینه‌ها سود می‌برند، نه این‌که زیان کنند. این فعال اصلاح طلب یادآور شد: مواضع آقای روحانی در خیلی از زمینه‌ها به اصلاح طلبان نزدیک است و باید از این نزدیکی استقبال کرد و نگریخت. باید پذیرفت که این طیف هم نگران اوضاع کشور و ملت و منافع ملی هستند و این نگرانی در انحصار اصلاح طلبان نیست.

بی‌اطلاعیِ پیرهادی از تصمیم قالیباف برای انتخابات

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در پاسخ به سوالی درخصوص احتمال کاندیداتوری محمدباقر قالیباف برای انتخابات مجلس یازدهم گفت: اطلاعی در این خصوص ندارم. محسن پیرهادی سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در با مهر درباره آخرین وضعیت لیست اصولگرایان گفت: ائتلاف اصولگرایان در حال طی مسیر خود بوده و مجامع آن در استان‌ها و شهرستان‌ها در حال برگزاری است. وی ادامه داد: تاکنون حدود ۳۰۰ مجمع شهرستانی برگزار شده و الباقی نیز طی روز‌های آینده برگزار می‌شود. عضو سابق شورای شهر تهران اظهار داشت: پیش از این در بیانیه‌ای از تمامی کسانی که در خود توانایی دیده و طبق بیانیه گام دوم انقلاب، تخصص حل مشکلاتی که کشور گریبان‌گیر آن است را دارا هستند دعوت کرده بودیم تا در زمان ثبت نام، نام نویسی کنند. پیرهادی افزود: مجلس در حال حاضر دچار یک ضعف جدی شده و در نظر جامعه از وجاهت خود افتاده است. باید گروه و جمعی که می‌توانند امید را به جامعه بازگردانند به مجلس آمده تا در حوزه کارآمدی و تخصص در بعد تقنینی و هم در بعد نظارتی فعالیت کنند.

امام جمعه مشهد: گرانی بنزین چه ربطی به چونه نان دارد؟

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه متأسفانه ایمن‌سازی اقتصادی نداریم، گفت: بنزین گران شده چه ربطی به چونه نان دارد که نان کوچک‌تر شود مدیران جامعه روی مساله بایستند اینکه برخی بگویند دچار گرانی هستیم بیخود می‌گویند، این چه حرفی است؟ شما نمی‌توانید مدیریت کنید، باید بایستید، با این نرخ‌ها ایمن‌سازی اقتصاد معیشتی در جامعه به هم می‌خورد و اگر این موضوع به هم خورد برای دشمن موج ایجاد می‌شود.

عارف: جوانان با انگیزه و نخبه در انتخابات ثبت نام کنند

رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه در چهل سال گذشته همیشه به تکلیفی که برعهده ام بوده عمل کرده‌ام و در آینده هم همینگونه عمل خواهم کرد از جوانان باانگیزه ونخبگان خواست در انتخابات مجلس یازدهم برای پیگیری مطالبات به حق مردم و جلوگیری از به حاشیه رفتن نهاد قانون‌گذاری کشور ثبت نام کنند.

واکنش صریح سردار کوثری به ادعای "BBC" در مورد بازداشت شبانه بسیجیان

جانشین قرارگاه امنیتی ثارالله با تکذیب خبر بی بی سی فارسی گفت: حتی یک مورد هم نبوده که نیرو‌های وزارت بخواهند برخوردی با نیرو‌های بسیج داشته باشند. سردار محمدکوثری جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه خبر رسانه رژیم سلطنتی انگلیس مبنی بر بازداشت تعدادی از بسیجیان تهران توسط وزارت اطلاعات کذب محض است، گفت: بنده به عنوان مقام مسئول می‌گویم که حتی یک مورد هم نبوده که نیرو‌های وزارت بخواهند برخوردی با نیرو‌های بسیج داشته باشند. وی گفت: در بحث مقابله با اغتشاشات اخیر هماهنگی خوبی بین وزارت با مجموعه بسیج و سپاه وجود داشت و طبیعی است چنین هماهنگی و برادری بین نیرو‌های حافظ امنیت، دشمنان ملت ایران را سردرگم کند. جانشین قرارگاه ثارالله تاکید کرد: بخشی از نیرو‌های وزارت اطلاعات از مجموعه بسیج بوده و خودشان بسیجی هستند و چنین خبرسازی‌هایی نشان می‌دهد که دشمن چقدر از عملکرد نیرو‌های وزارت اطلاعات در برخورد با اغتشاشگران عصبانی هستند.

مطهری: فکر می‌کنم عملکردم در مجلس خوب بوده است

علی مطهری با بیان اینکه فکر می‌کنم عملکردم در مجلس خوب بوده است، تصریح کرد: با حضور مردم در انتخابات قطعاً ما زودتر از شر تحریم‌ها رها خواهیم شد. علی مطهری صبح امروز پس از ثبت نام در انتخابات مجلس در وزارت کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که اولویت‌های مجلس یازدهم چیست، اظهار کرد: بهبود وضع اقتصادی و معیشتی مردم و تاثیر گذاری در سیاست خارجی کشور که خود این موضوع هم در بهبود وضع اقتصادی تاثیر دارد. وی افزود: ما در حوزه فرهنگ هم نیاز به اصلاحاتی داریم از جمله اجرای کامل قانون اساسی و مخصوصاً فصل سوم که منشور حقوق ملت است باید اجرا شود. مطهری ادامه داد: به طور خلاصه بازگرداندن مجلس به جایگاهی که در قانون اساسی دارد از اولویت‌های مهم مجلس است. وی در پاسخ به این پرسش که چرا مردم باید مجدداً به وی رای دهند، اظهار کرد: فکر می‌کنم عملکردم در مجلس خوب بوده است، وگرنه نمی‌آمدم، اما این موضوع تشخیصش با مردم است و ما نمی‌توانیم درباره خودمان قضاوت کنیم. این نماینده مجلس اظهار کرد: مهم این است که مردم در این انتخابات مشارکت بالایی داشته باشد، چون هم آثار داخلی دارد و هم خارجی. یعنی اگر دنیا بداند که مردم مشارکت بالایی در انتخابات دارند، پایه‌های نظام مستحکم می‌شود و در رفتار غربی‌ها و آمریکایی‌ها نیز موثر خواهد بود.

طرح سرا یعنی گریه کردن بر قبر بی جنازه

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران در کافه خبر گفت: به عنوان سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی از آقای لاریجانی دعوت می‌کنم تا برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کنند. مجلس آینده باید ملی باشد نه انقلابی. طرح سرا مثل گریه کردن سر قبری است که درآن جنازه‌ای وجود ندارد. رای من به این طرح منفی بوده است. ️پیام نیامدن آقای باهنر، آقای لاریجانی و..، خیلی پیام خطرناکی است و من نمی‌دانم چرا جامعه سیاسی ایران متوجه این فاجعه نیست. هر ائتلافی هم می‌تواند شکل بگیرد. اشکالی ندارد در لیست تهران پانزده نفر از آقایان مثل لاریجانی و باهنر استفاده کنیم و پانزده نفر هم از این طرف آقایانی مثل انصاری و موسوی لاری و توفیقی و بیطرف بگذاریم. سیاست اصلاح طلبان این است که کسانی که اطمینان داریم نظام نسبت به آن‌ها حساسیت خاصی ندارد، کاندیدا شوند. من فتنه هستم و نمی توانم کاندیدا شوم. آقای کرباسچی که از من فتنه‌تر است. [خنده]

از رهبری درخواست کردم، شورای سران قوا تعطیل شود

مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: مجمع تشخیص و هیات نظارتی که درست کرده اند، شورای سران و دیگر نهاد‌ها موازی با مجلس عمل می‌کنند. در نطقی رسما از مقام معظم رهبری تقاضا کردم شورای اقتصادی سران قوا را تعطیل کند. کنوانسیون‌های FATF را تصویب کردیم، حتی شورای نگهبان هم تا حدودی با ما همراهی کرد، ولی اکنون کنوانسیون‌های پالرمو و cft در هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام گیر کرده اند. مجلس دهم مثل مجلس اول نیست، مجلس اول شورای نگهبان نداشت و مجلس خوبی بود. این حرف من نیست حرف خیلی از بزرگان اصولگرا هم هست. لیست امید لیستی از سر ناچاری بود. دو گروه نمی‌خواهند ما در انتخابات شرکت کنیم؛ براندازان و گروه دیگر تندرو‌هایی هستند که نان خود را در عدم حضور اصلاح طلبان در میدان رقابت جستجو می‌کنند. /ایرنا

رفتن لاریجانی اصولگرایان را فشل‌تر می‌کند

محمد مهاجری، در یادداشتی نوشت: لاریجانی چهره‌ای کاملاً اهل تعامل و گفتگو بوده است و از زمانی که بر صندلی ریاست مجلس تکیه زد نیز همچنان روحیه تعامل و گفت‎وگوی خود را حفظ کرد. لاریجانی از سال ۸۴ که به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری وارد شد، پیام اعتدال را در جریان اصولگرایی نهادینه کرد. با وجود این که هم در مجلس هشتم و هم نهم، افراد بشدت تندرویی به ‌عنوان نماینده حضور داشتند، ولی خود شخص لاریجانی و خط اعتدالی که پایه‌گذاری کرد سنگ محکی بود برای سنجش آن آدم‌ها، جریان تندرو و افراطی و بداخلاق. ️رفتن لاریجانی می‎تواند تنفس اعتدال را سخت‌تر کند، اما با رفتن او تفکر اعتدال از بین نمی‎رود. در جریان اصولگرا کسانی که عکس مار می‎کشند و عوامفریبی می‎کنند، ماشاءالله کم نیستند و در غیاب امثال لاریجانی این جریان می‎تواند راحت‎تر نفس بکشد. از جریان اصولگرا چیز زیادی نمانده و بخش بزرگی از آن استحاله شده است. خلأ افراد معتدل و منطقی می‌تواند اصولگرایان را به‌سمت فشل‎تر شدن سوق دهد. /روزنامه ایران

واکنش نماینده اصلاح‌طلب به پخش اعترافات بازداشت‌شدگان اعتراضات

عبدالکریم حسین زاده رئیس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس در واکنش به پخش اعتراف‌های برخی بازداشت شدگان در صدا و سیما گفت: نباید از یک سوراخ چند بار گزیده شویم، استفاده از این روش‌ها به آن معناست که عزم شنیدن صدای معترضان و به رسمت شناخته شدن اعتراض‌ها وجود ندارد و این روش‌ها تنها سبب اعتمادسوزی می‌شود و رئیس‌جمهور به عنوان پاسدار قانون اساسی باید مقابل این نوع روش‌ها بایستد. مردم خود را در تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و اجرای طرح‌های ملی غایب می‌بینند و برای من جای تعجب دارد که چرا مسئولان و تصمیم‌گیران که اتفاقا بیشتر آن‌ها تجربه‌های امنیتی دارند، متوجه پیامد‌های خطرناک بی‌پاسخ ماندن این پرسش‌ها نیستند. /ایلنا

محمود صادقی: محکومیت ندارم که شورای نگهبان ردصلاحیتم کند

نماینده تهران در مجلس درباره جدی شدن احتمال انصراف عارف از حضور در انتخابات مجلس، گفت: در جلسه امروز صبح فراکسیون امید حضور نداشتم و نمی‌دانم درباره انصراف آقای عارف تصمیمی گرفته شده است یا نه، می‌خواستم از دوستان بپرسم چه کسانی بودند و چه کسانی نبودند. وی در پاسخ به این که در صورت انصراف عارف از کاندیداتوری آیا شانس سرلیستی دارد، گفت: من هنوز خبر قطعی ندارم که ایشان کاندیدا می‌شود یا نه. وی در پاسخ به این که باوجود داشتن پرونده قضایی آیا احتمال نمی‌دهد که ردصلاحیت شود: پرونده قضایی وجود دارد، ولی من محکومیتی ندارم که در بررسی صلاحیتم موثر باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۱۱
حالا روحانی خودشم متوجه نباشه اطرافیانش بهش می گن که اگه بری دانشگاه چه خبره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
مسولین ایرلن سخنرانیهای زیبایی در باب عدالت و ازادی و رفاه و اسایش و اخلاق و محبت و انسان و کرامت . مروت و بردباری . ...... اما این موارد زمانی بود که هنوز قدرت و سیاست در دستشان نبود . دوم اینکه با همین شعارها جوانان در هر انتخابات بخاطر اعتماد به شعارهای انتخاباتی فکر میکردند که تحولی در راه هست اما هیچ‌اتفاقی که نیفتاد هیچ بدتر هم شد . بنابراین این جوانان معترض و سر خورده از جامعه فکر میکردند که ان سخنان زیبا که گفته میشد انها میتوانند به مسولین انتقاد کنند یا معترض سیاست ها باشند . یعنی انها و هنوز هم فکر میکنند که چون‌مسولین را انتخاب میکنند میتوانند به سیاست های انها مثل دول غربی اعتراض کنند . آیا وقتش نرسیده که در موقع انتخابات اصلا هیچ قولی بمردم در باب آزادیهای مدنی ندهند یا قولی بهند که بشود با همین‌مکانیزم اجرا کرد ؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
الان چون سیاست ها شفاف هست دیگر نیازی به گرد همایی و انتقاد ندارد . مردم وطیفه فقط به اطاعت دارند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
برای جلوگیری از از بیماری آنفولانزا غذای تند فلفل دار و همینطور غذاها وخوراکی های گرم مانند خرما.کشمش.مویز.انبه.وعسل بخورید.و رژیم غذای با طبع گرم را دوهفته ادامه دهید تا بارش برف دیماه که انفولانزا بر اثر سردی هوا تا -10 درجه فرا برسد ونابود شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
دلار ساعتی صدتومان داره
میره بالا دراین لحظه(۱۴:۴۵))
۱۳۳۰۰ تومان هست ! پس چی شد وعده عدم افزایش قیمت ها ؟؟؟!!!
امام جمعه مشهد همون چانه نان(آرد چانه منظورم است) باید توسط ماشین به دست نانوا برسه و با اسب کسی آرد نمی آورد که گرانی بنزین در آن بی تاثیر باشه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
با عرض معذرت در مورد ارد نان با خاور جابه جا می شود که گازوییل سوخت می زنند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
چرا در مشهد احکام را اجرا نمیکند . اگر این استان خود مختار هست نانوا را به تنور بیندازد .
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
۲۲.۳۰
منم در حمایت ازش یک سوال از شما میپرسم.بنظرت میشه قیمت بنزینی که نیسان وانت میزنه ۳ برابر بشه ولی کرایه اش زیاد نشه؟؟ افرین نمیشه.حالا بنظرت میشه کرایه نیسان دو برابر بشه و از خاور گرونتر بشه ولی کرایه خاور تغییر نکنه؟جواب بازم خیر هست.خاور همیشه کرایه اش از نیسان بیشتر بوده چون بار بیشتری حمل میکنه و بنا براین اینکه فکر کنیم کرایه نیسان زیاد شد ولی خاور نمیشه اشتباهه دوست من.بنا براین باید اینجا به از قول راوی اصلی بگیم "افزایش کرایه حمل و نقل نباید باعث کوچک شدن چونه نان میشد که شد"د
:)
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
واقعا نمیدونم بعضیا خوابن یا... ؟! میگه آرد روبا خاور میارن پس گرونی بنزین روش تاثیری نداره!!! خداوکیلی یعنی نمیدونی که اثر غیرمستقیم داره؟ اون راننده خاور میخاد پول کرایه تاکسی و سرویس بچشو بده، اونکه گرون شده؟
تابناک تروخدا چک کن قبل انتشار، بعضی از نظرات مال بچه های مقطع ابتداییه بخدا
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
ببینید قضیه گرانی بنزین به دلایلی بر روی گرانی کالا تاثیر داره مثلا در طی یکماه به هر تاکسی یا تاکسی بار یا وانت ۲۰۰ لیتر بنزین تعلق بگیرد اگر طی چند بار مسافرت کند یا از شهری به شهر دیگر کالاها را جایجا کند بعد از اتمام سهمیه سوخت مجبور هست از سهمیه ازاد استفاده کند . چون کیلومتر را در معیار ها لحاظ نگردند بلکه فقط ماهانه سهمیه تخصیص دادند ممکن هست راننده ای اثلا این ماه مسافرت برود و بنزین استفاده نکند یا در منزل بماند وان دیگری صد بار کالا از شهری به شهر دیگر جابجا کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
خطاب به پرچم امریکا و ان یکی پایین تر
دلار در ایران چند برابر شد در عرض چند ماه و اکثر کالاها هم چه مستقیم که وابسته به ارز است و چه غیر کالاهای غیر وابسته افزایش چند برابری داشت البته به جز مواردی که دولت روی ان محکم ایستاد تا گران نشود
ولی جهت اطلاع نادقیق شما در کشورهایی که کارشان اصولی است قیمت ارز در ان کشور در عرض دو الی سه سال تا دوبرابر هم افزایش پیدا می کند ولی اگر نمی دونید بدون که فقط روی اجناس مستقیم اثر می گذارد و در حد معقول خودش ولی در اجناس دیگر اثری نمی گذارد
دوست دارم جواب من را بدهید البته علمی و نه کوچه بازاری
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
قیمت کالاها ....ارزانی یا گرانی ان تابع شرایطی هست . قیمت ارز . سوخت . ارزش پول ملی . صادرات و واردات . سطح تولید . بانک .حمل و نقل . بورس . .زمین . ساختمان و طلا .......اگر همه این موارد با هم بصورت موازی از نظر ارزش و تجارت و درآمد برابر نباشند با دستکاری در هر کدام از این موارد که گفته شد باعث تاثیر در دیگر کالاها و خدمات خواهد شد . یعنی اگر از بانک مثال بزنیم‌که سود بانکی بالا باشد یا خیلی پایین تر از تورم باشد . اگر بنزین گران باشد یا خیلی ارزان باشد . ......بی تاثیر نیست . یعنی تورم تا بعد از عید به ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا میکند . چون دیگر کالاها هم حتی قطعات خود ماشین های که حمل کالا میکنند گرانتر تمام‌میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
چرا لجاجت میکنید ؟
مشخص است وقتی قیمت سوخت دو یا سه برابر می گردد
بعنوان یکی از هزینه های اصلی تولید و خدمات مشخص است که بر روی افزایش قیمت تمام کالاها و خدمات تاثیر می گذارد
با انکار یک اصل ثابت شده اقتصادی که نمی توان آنرا با زور به خورد مردم داد !!؟
بارها و بارها و بارها در این ۴۰ سال افزایش قیمت های تمام اجناس و خدمات ، پس از بالا رفتن قیمت سوخت را دیدیم
ولی باز منکر می شویم !!؟؟؟
کاغذ A4 سفید است لاکن برگ اکثر درختان سبز است
پاسخ ها
لاکن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
دقیقاً شبیه همینها بود سخنانش.
اگه به امام جمعه مشهد چیزی نگن میگه گردش زمین به دور خورشید چه ربطی به روز و شب داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
خب شب و روز به گردش زمین دور خودش ربط داره به همین خاطر اینو میگه
اقای امام جمعه مشهد ان نانوا و کارگران نانوایی برخلاف آقایان باید پول بنزین را بپردازند و وقتی بنزین را سه برابر بیشتر باید بپردازند طبیعتا برای کفاف مخارج باید دستمزدشان هم زیاد بشود.برای همین بی اطلاعی مسئولان است که مردم اعتقاد پیدا کرده اند اقایان نیز باید کار یدی انجام بدهند و پول بنزین و نان از جیب بپردازند تا فهمیدن این مسایل اسان برایشان اینقدر سخت نباشد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
ایشان به خودش قول داده تا منکر مسایل و واقعیات علم اقتصاد گردد !؟
شما چه می گویید !!!!!!!؟؟؟؟؟
رفتن لاریجانی اصولگرایان را فشل‌تر می‌کند


خخخخخ مگه از این فشل تر هم دارییییییییییییییم؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
بله داریم !؟
بعد از فشل ،میشود مچل !؟
دولت روحانی به کنار ، اما کشور چاره ای جز اعتدالگرایی ندارد در سیاست داخلی و خارجی ،در اخلاق و فرهنگ ...
پاسخ ها
پویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
اعتدال همان دین اسلام است
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
پویا بیشتر شرح بده تا من بیسواد کمی روشن بشم . عدالت و اعتدال چی هست ؟ تو کاغذو ورق خیلی جالب نوشته شده . در گفتمان ایدولوژی و مدهبی مفهوم عدالت قابل اجرا نیست چون گروهی از مردم در سیاست و اقتصاد و امتیازات در اقلیت قرار دارند
علی مطهری: با حضور مردم در انتخابات قطعاً ما زودتر از شر تحریم‌ها رها خواهیم شد


بشین تا بیایم رای بدیم.......جایی نری ها؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
این همه سال شرکت کردیم چی شد؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
من برای اولین بار سال ۹۶ به روحانی رای دادم قبل از اون شناسنامم سفید بود کاش دستم میشکست اون روز کذایی نمیرفتم رای میدادم. دیگه هرگز رای نمیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
انگار دارد با کودکان دو تا چهار ساله حرف می زند !؟
بس کنید ،!؟
این مردم بخت برگشته را به حال خودشان بگذارید
و دست از سرشان بردارید
خودتان ، اندازه کنید و برش بزنید و بدوزید
و بدهید تا آن لباس نازیبا و نامرتب و خنده دار را مردم بپوشند !؟
شما که به خواست و سلیقه و انتظارات مردم اهمیت و احترامی نمی گذارید
چرا از آنها فقط برای رفع تکلیف و ادای دموکراسی را درآوردن سوال نمایشی می کنید !؟
بروید و کار خودتان را بکنید !؟
این بحثهای اصلاح طلبی و اصولگرایی و خط و نشان کشیدن جناحها برای یکدیگر، چقدر کسل کننده و غیر قابل تحمل شده است. بدون شک ایران سال 1398 از نظر اقتصاد و سیاست بسیار متفاوت از ایران سال 1394 است. همچنانکه جهان امروز با جهان چهار سال قبل بسیار متفاوت است. امیدواریم که مقامات و مسئولین ما تا هنوز فرصت باقی است، به تمهیداتی اساسی برای بهبود شرایط اسف بار کشور بیندیشند.
اقای کواکبیان شما اینقدر دنبال این معاهده هستید می رفتید یقه دولت را می گرفتین که قوانین را دور نزند وضع مجلستان این طور نمی بود
شیخی صاحب کرامات فراوان بر لب پرتگاهی گیر افتاده بود و هرچه فریاد کمک سر میداد کسی به داد او نمیرسید.

دیوانه ای صدای شیخ را بشنید و به یاری او شتافت.

شیخ به پاس قدردانی رو به دیوانه کرد و گفت هر آرزویی داری بگو تا آن را برایت بر آورده کنم

دیوانه به شیخ گفت هزینه منزلم بسیار زیاد است و از عهده پرداخت آن بر نمی آیم. شیخ گفت راه حل مشکلت بسیار آسان است. به نزدیک ترین شعبه بهزیستی محل سکونت خود مراجعه بنما و با دریافت گواهی اثبات دیوانگی، دولت هزینه های زندگی ات را مجانی خواهد کرد.

دیوانه که بسیار مسرور گشته بود از هوش رفت و نزدیک بود که از فرط خوشحالی سکته کرده و جان خود را از دست دهد که شیخ به داد او رسید و جان او را نجات داد.

دیوانه که خود را بسیار مدیون شیخ میدید، به پاس قدر دانی از شیخ، خانه خود را به وی بخشید و برای دریافت هزینه های زندگی به اداره بهزیستی مراجعه نمود.

مدت ها ی مدید بگذشت و دیوانه در راه رو های اداره بهزیستی و در راه دریافت مجوز و گواهی های لازم جان خود را از دست بداد.


ادامه دارد...................................
مشکلات اقتصادی ایران راه حل سیاسی دارد ، بقیه اش سرگرمی ست، در حالی که هزینه تولید بیشتر میشود چگونه میتوان مانع رشد قیمتها شد؟
بسته خبری امشب کلا تبلیغ انتخابات بود که البته میدانیم قشر فرهیخته جامعه که خوانندگان تابناک هستند اکثرا در انتخابات شرکت نخواهند کرد و لازم به یاد اوری است خوانندگان تابناک مثل بقیه اهالی فرهنگ و مطالعه چند سالی از جامعه جلوتر هستند و همین موضع گیری انها در اینجا چند سال بعد موضع گیری و مطالبه عموم مردم خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
این قشر فرهیخته راه حلی برای این دو تا سنگر باقیمانده دموکراسی یعنی مجلس و ریاست جمهوری دارند ؟ ایا شما براحتی سنگر خودرا واگذار می کنید ؟و اجازه میدهید تندروها براحتی و بدون نفس کش این دو را تخریب کنند ؟ در ازا ان چه بدست می اورید؟ فرهیخنگی و دانشمندی دادن راه حل قابل اجرا است
چرا از پخش اعتراف نگران می شوند و اکثرا هم از طیف اصلاح طلب نمی خواهند دیده شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
چونکه تو قضیه مازیار ابراهیمی فهمیدیم چطور بدست میاد و البته خود تو هم قدیمی تابناک هستی و همیشه نظر منفی خور میزاری و میدونی.منتهی جایی بهت گفته اینطور بنویس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
اوه یس پس هر کی اعتراف کند می شود مازیار
خخخخخه
در ضمن منفی ها را هم قبلا بحث شده که برای عموم جامعه نیست و بارها در نظر سنجی های داخلی و خارجی ثابت شده و امثالی مثل شما دنبال ان منفی ها هستند که فکر می کنید مردم ایران هستید!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
تمام اعترافاتی که در چند سال پخش شده فایده ای نداشته . یعنی برای صد سال پیش چرا . اما الان نخیر
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
اصلاحطلب جماعت همیشه در حال ایراد گرفتن است. یک بار می گوید ما را رد صلاحیت می کنند. بعد که به مقامی رسید می گوید ما اختیاری نداریم و تدارکاتچی هستیم. اگر شما این را می دانید چرا در انتخابات شرکت می کنید؟ برادران اصلاحطلب در مظلومنمایی هم استاد هستند. اتفاقا همین به اصطلاح اصلاحطلبان در اوایل انقلاب با تندرویهای خود ضربات زیادی به کشور زدند و حالا از آن طرف بوم افتاده اند. اعتصاب غذای نمایشیشان که یادتان نرفته. بزرگترین مشکل مردم در حال حاضر مشکل اقتصادیست. این آقایان و خانمها چه طرحی برای حل این مشکل دارند؟ روش اصلاحطلبان لولوسازی قبل از انتخابات است برای رای آوردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
به ۲۲۳۶
از نظر شما هر کسی منفی داد یا منافق است
یا از دوستان اسرائیل و آمریکا
ولی بدانید
مردم بارها و بارها و بارها با حداقل امکانات و روش های مسالمت آمیز خواست و نظر خودشان
که ۱۰۰درصد مخالف نظرات امثال شما است را ابراز داشته اند
حالا شما فقط بگو مردم اکثرا با شما هستند !؟
خودتان را به خواب بزنید
عارف میگه جوانان نخبه بیان ثبت نام کنند

فقط یک مشکل کوچک وجود داره اینکه تعریف ما از نخبه با شما فرق داره.
به به اقای صادقی که خواهان کنار گیری از مجلس بودن و الان هم می خواهند بیایند برای مجلس یازدهم
شماها دیگر کی هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
تنها نماینده که واقعا نمایندست همین اقای محمود صادقی است
این مجلس چه گلی بر سر ما زده که بریم باز رای بدیم؟
پاسخ ها
پویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
خب اگه انتخاب بهتری داشته باشیم مجلس بهتری خواهیم داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
خاک بدبختی بر سرمان تلنبار کرده و میخواهد با خیس کردن آن با بارش زمستانی اسفند ماه
آنرا تبدیل به کاه گل کند و روی سرمان را بمالند و خلاص مان کنند
رای بی رای
متاسفانه دولت روحانی چهره بدی برای خودشان ترسیم کردند . دیگر امکان ندارد . چند نفر بنشیندپای صحبتهایش و اعتراض و شلوغ بازی نشود . . دیگر مردم گوشی برای سخنان بیجا و بی عمل ندارند .دولت روحانی بدجور مردم رو دور زد . وبرای همیشه برای مردم تمام شد .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
از اول هم قرار نبود کاری انجام شود . سخنان خاتمی را سه روز پیش بخوان . به هرحال هنوز تفاوت دو جناح را نمیدونم چیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
تفاوت دو جناح فقط در بیان این است که
یکی به ما مودبانه می گوید : بفرما
دیگری می گوید : بتمرگ
نتیجه و مفهوم هر دو شان در اصل یک است : بنشینید سرجایتان !!؟؟
و سکوت کنید !؟
و بگذارید ما کلکسیون فلاکت هایتان را کامل کنیم !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
دولت روحانی بد عمل نکرد اگر با دقت و انصاف به عملکردش را بررسی کنید خلاصه با خزانه خالی و بدهیهای هزاران میلیاردی و دهها قطعنامه و تحریم دولت تحویل گرفته مدت 5 سال سوخت نان را کنترل کرد مدت چهار سال تورم را کنترل و به سمت پایین اورد در این مدت و قبل از خروج امریکا از برجام توانست به خزانه را به 100 میلیارد رسانده ورود داروهای خاص را تسهیل بخشد و ... ایا شما درکی از قدرت اقتصادی امریکا دارید ؟
درود برنماینده شجاع ودلیر تهران آقای مطهری که باروشنگری خود در موضوع گران شدن یک شبه بنزین نشان داد که این قبیل تصمیمات ناگهانی از کجا نشأت می گیرد و جناب دکتر روحانی حق دارند بگویند من هم جمعه فهمیدم بنزین گران شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
صحبت های روحانی در مراسم روز بیمه رو شنیدی ؟ شجاعت با عجول بودن فرق داره
قالیباف هم مثل سایرین فهمیده دیگه جایی تو مملکت نداره . روحانی هم جایگاه خودش رو بین دانشجویان می دونا حداقل اینجوری فردا می گه برای اسیب ندیدن دانشجویان نرفتم سخنرانی . این پیام دانشجو به شما برو برگرد خونه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
هوای تازه سیاسی تا کی به روح و روان خسته مردم قرار هست دمیده شود . چرا دستاورد دمکراسی را نادیده میگرند . چرا نباید افراد سیاسی جدید به جامعه معرفی شود . سخن سیاسی تکراری در همه ردها به مردمی که بیشتر در سیاست میفهمند خسته میکند اما انکه نمفهمد بی خیال
به گزارش خبرگزاری مهر وبه نقل از اسپونتیک یک نوجوان عربستانی که درشهر جیزان در دبیرستان مشغول تحصیل بود در راه بازگشت به منزل در نتیجه مشاجره ودعوا با همکلاسی های دبیرستانی خود از ناحیه گردن آسیب دیده واکنون در بخش اورژانس بیمارستان جیزان بستری شده.این دومین مورد از اینگونه اتفاقات در 4 سال گذشته است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
آخی ؟. نوجوان عربستانی . چه دردی کشید .
تنور انتخابات رو می خوان گرم کنند ولی دیگه اعتمادی نیست چون در جریان اعتراضات همه فهمیدند اصلاح طلب و اصولگرا هر دو جریان باهم علیه ملت متحد شدند و بعد از سرکوب ادای مظلومیت سر دادند
با توجه به شیوع تیفوئید، سعی کنید از خریدن مواد غذایی بدون بسته بندی بهداشتی خودداری کنید و تا حد امکان سعی کنید در رستوران یا محیط های بیرون از منزل هم از خوردن سالاد ، غذاهای سرد، شیرینجات، ساندویچ و .... جدا خودداری کنید.

عمده ترین راه انتقال بیماری از طریق خوردن مواد غذایی مثل سبزیجات آلوده ، غذاهایی که در معرض محیط قرار داشتن و مگس به راحتی با اونها تماس داشته و یا فردی که اونها را تهیه کرده دست های خود را بعد از اجابت مزاج به خوبی نشسته و خوردن آب آلوده هست.

حتمن ناخن های خود را همیشه کوتاه نگه دارید و سعی کنید حداقل 2 مرتبه بعد از اجابت مزاج دست های خود را به خوبی بشورید به خصوص پشت دست ها و لای انگشتان و حتمن شیر آبرو هم قبل از اینکه شستشوی مرحله دوم را انجام بدید به خوبی با شوینده بشورید و برای خروج از دستشویی هم هرگز به دستگیره در دست نزنید و از یک دستمال کاغذی یا هر وسیله یکبار مصرفی که به ذهنتون میرسه برای باز کردن در استفاده کنید.

امیدوارم همه شما همیشه سالم و تندرست باشید و بدونید که پیشگیری از بیماری ها خیلی آسان تر و کم هزینه تر از درمان آنهاست و بسیاری از بیماری هایی که ما به اونها مبتلا میشیم را به راحتی با داشتن تغذیه سالم و رعایت بهداشت فردی و جوانب احتیاط قابل پیشگیری هستند. امیدورارم هرگز پاتون به بیمارستان و مطب پزشک ها باز نشه به خصوص در کشور عزیزمون که پزشکان عزیز برای پر کردن جیب های خود به بیماران به شکل یک عابر بانک نگاه میکنند.
طی دو روز نیروهای ایمان توانستند مواجب بگیران دشمن را از خیابانها جمع کنند و ارتش دشمن‌نابود شد . .....معترضین فرانسوی را از چشم کور کردند .
امروز در اهواز در برخی مناطق برق منازل به مدت 6 ساعت قطع بود و این قطعی ها در هفته مدام تکرار میشه و به بسیاری از وسایل الکتریکی آسیب میرسونه.

چه کسی جوابگوی این خسارت هاست.

در کره جنوبی چند سال پیش وزیر نیروی آنها به خاطر اینکه 1 ساعت قطعی برق در سول داشتند استعفا داد. اما در اینجا حتی یک عذر خواهی هم از مردم انجام نمیدن که هیچ تازه اصل ماجرا را هم کتمان میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
گرانی قطعی برق در جنوب کشور بخاطر گرد و خاکی هست که بر روی مقره های شیشه ای و سرامیکی روی دکل های برق که مدت ۵۰ سال پیش احداث کردند و شفافیت خود را بمرور زمان از دست داده اند . یا باید با بلگرد مخصوص شتشوی دوره ای قرار میگرفتند که لابد به دلایل جنگ که بود انجام نشد یا باید دوباره مقره ها عوض شوند که اینکار خاموشی زیادی دارد یا کلا دکل های انتقال جدید دیگری به موازات آن دکل های قدیمی در خط انتقال نصب کنند . وقتی تمام هدف کذاری به خارج‌مرزها زوم کنند داخل فراموش میشود و این امر طبیعی هست
ناشناس
| Germany |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
ناشناس ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵

چرا بدون سند حرف میزنید. الان که زمستونه و بارندگی هم در اهواز زیاد بود و طوفان شن و گرد و خاک هم نداشتیم

این خاموشی ها بخشی از خاموش های برنامه ریزی شده برای صادرت برق به عراق و کویت هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
صادرات برق به عراق و سوریه در اولویت قرار دارند
البته اطمینان از دریافت بهای برق صادراتی را مردم نمی توانند
کنترل و تایید کنند !؟
تابی جون نظرات مردم در بسته خبری دیشب به کل سانسور شد ؟؟ این حضرات چقدر کم طاقت شدند ؟؟ باید صبر و شکیبایی رو از رهبری یاد گرفت
مردم مواظب بازی کثیف سفته بازان باشن ، مواظب باشید دلارهای گران خرید خودشون رو به شما غالب نکنند، دلار ۹۰۰۰ تومان در راه است ؟
از مطهری ممنونم که خیلی از خودش سپاسگزاره
گرانی بنزین با لیتری ۱۰۰۰ به ۱۵۰۰ یعنی ۵۰ درصد گرانتر ...... چرا اداره کشور دست مشاوران و کارشناسان اقتصاد نمیدهید . البته نه هر کارشناسی . کارشناس اقتصاد بین المللی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
اگر بزرگترین پرفسورهای اقتصاد جهان هم برای ما نسخه بپیچد که در همین ایران هم کم نیستند باید از فیلتر .... رد بشود
عدم شرکت در انتخابات مساوی است تحمل چهار سال امثال رسایی و کوچک زاده ؟؟!و فضای رعب و وحشت و خفقان و سانسور و قطعی اینترنت و....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
مردم را از چه واژه های میترسانی . از توپ‌و تانک نمیترسن . این واژها دیگر کهنه شده . فعلا باز هم اتیش زیر خاکستر برده شد . دیگه ماجرا جناح بازی حتی ارزش مطرح کردن هم‌ندارد . بی خیال . هر کی میخواد باشه . بدتر از عراق و یمن و سوریه که نیست . بگدارید با حداقل انتخابات به قدرت برسن برای جوانان بیکار چه فرقی میکند اگر قرار هست اقا زادها در قدرت باشند . فرقش چیست . نه اجازه چرخش قدرت در مناصب انتخابی هست نه انتصابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
یعنی ترامپ هم مثل تو نمیتونه اینجوری فضای داخل رو مسموم کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
بعضی از دوستان بنظر بسیار کم سن و سال هستند و فکر می کنند عراق و یمن و لیبی و .... چهارشنبه سوری است بی خیال چی ؟ ایا تا بحال مریضی را دیده ای که بخاطر تحریم دارو در حال احتضار باشه و بستگانش در چه حال تند روها بشدن دنبال ورود به اخرین سنگرهای دموکراسی هستند
امسال چیزی که زیاده کاندید نمایندگی هر قوم یه نفرو داره که مردمو به پای صندوق رای ببرند بعدش میگن استقبال بی نظیر مردم از انتخابات . آخرش هم دست نشوندهای خودشونو نماینده می کنند
چقدر امنیت داریم . خیلی امنیت داریم .
از گرانی . از سیاست ها و جناح بازیهای و سیاسیون تکراری و سخنان روزمره تکراری . از شعار مروت و انسان دوستی .... من خسته شدم . پول ندارم یک مسافرت دور دنیا برم .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
خوب رفیق یکی از اون سه تا خونه ات رو بفروش.حیف نیست‌ انشالله اگر صد سال هم عمر کنی بازم بیشتر از نصفش رفته.برو دنیا رو ببین تا دنیا دیده واقعی بشی. اون مسئولان دنیا دیده و دنیا ندیده رو نگاه کن که چقدر در بینش و وسعت نگاه با هم فرق میکنن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
دغدغه تو سفر دور دنیاست؟
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
آره آره . آیا این آرزوی بزرگی هست . ؟ فکر کردی زندگی فقط از منزل تا کوچه تا خیابان شهر تعریف شده ؟ دنیای دیگری هم وجود دارد .
تا وقتی این سیستم اقتصاد رانتی _ رفاقتی _غارنی ، درست نشه هیج وقت مشکل ملت حل نمیشه و این انتخابات جنبه سرگرمی داره ؟؟ تو یازده روز ارزش پول ملی ۲۰ درصد افت کرد و عملا سود سپرده یکساله یه عده نابود شد ؟؟ از این اقتصاد فشل تر تو دنیا سراغ دارید ؟ هر افغانی ۱۶۵ تومان شده ؟؟
از جمع بندی چند روز احیر روحانی چنین فهمیدم که انگار ایشان اصلا رای از ۲۴ میلیون نفر مردم نگرفته باشد . یعنی چند صد نفری که کشته شدند به روحانی رای ندادند ؟
دلالان زیادی با اعصاب و روان همتی بازی نکبد ، او زود نابودتون میکنه ؟ فراموش نکنید دلار ۲۰ هزار تومان رو تا ۹ هزار پایین اودد .
آیا بهتر نیست نمایندگان فعلی در سنگر دیگری کار کنند چه اصراری برای نماینده شدن دارند و فضا را برای دیگران فراهم بکنند .ن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
متاسفانه چون حزب مردمی و بر امده از قدرت‌مردم نداریم این اتفاق میفتد . مردم فقط رای میدهند ولی به نمایندگان یا به رییس جمهور تکلیف نمیکنند که اگر به دولت و مجلس جلوس کردی ببین‌نطر ما چی هست ؟
خودم هنوز نمیدونم برای چی به روحانی رای دادم . در موقع انتخابات به دو تا رقیب خود میگفت که سیاست های شما در برخورد با مردم در حقوق شهروندی و اعتراض و را قبول ندارم اما امروز از قوه دیگر میخواهد که اعترافات را پخش کند و برخورد خشن داشته باشد . واقعا هنوز نمیدانم بحث اعتماد هست یا زرنگ بازی هست یا کلا اقتضای دنیای سیاست اینچنین هست .
طبق گزارشات سازمانهای بین المللی ایران در سال بعد ۵۵ میلیارد دلار به خاطر تحریم فروش نفت ضرر خواهد کرد، چرا مسوولین با سیاستهای غلط و دشمنی بیهوده و بی پایان با آمریکا اینقدر به مردم خسارت میزنند؟
اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
آقای مهاجری یه نگاهی به مواضع و صحبتای خودش بکنه بعد دیگران رو افراطی و بداخلاق خطاب کنه
دو هفته هست که در تابناک در مورد احمدی نژاد و حجاب اجباری تیتری وجود ندارد . اگر این دو مورد نلاشد سفره تابناک خالی میماند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
به جای این که دنبال این باشی که اشخاص یا چیزهایی رو تحقیر کنی به فکر اصلاح خودت باش اصلاح از خود فرد شروع میشه
چرا برنامه روز دانشجوشون کنسل کردن!!!؟

نکنه از حضور و نمایش شاه کلیدشون در جمع دانشجوها هراس دارن!؟
اقای مطهری میشه بفرماید تخصص شما چیست
اخه ایشان در تمام مسائل اعلام نظر میکنند
اینجوری رای جمع نمیشود
نه این نمایندگان حق دارند شرکت کنند نه فرزندان نه دامادها نه دخترها نه هفتاد جد ابادشان . فک و فامیلشان/مگر نه رای بی رای
بعضی از حضرات نمایندگان در دوره فعلی چه با اعتماد به نفس در باره حضور دوباره در مجلس سخن می گویند انگار که ملت با آنها عهد اخوت بسته است .نه عزیز کارنامه عملکرد شما دقیق بررسی می گردد مردم این دفعه گول عکس یادگاری و قرارگرفتن در لیست را نمی خورند و به عملکرد شما نگه می کنند.به حرفها ومواضع شما وبا میزان موافقت شما با شفافیت آرا.
ای کاش من هم انقدر رو داشتم که یک مدیر خدوم میشدم...
اصولگرا، اصلاح طلب ، اعتدال، ميانه و... ديگه جايي نداره . 40 ساله اين احزاب تو راس بودن اگه قرار به بهتر شدن اوضاع مردم بود تا الان بايد مي شد.
ساختار مجلس بعدي بايد تماما مردمي و بدون وابستگي و سياسي بازي بشه بهتره هر چند كه چندان اميدي به مشاركت فراوان نيست.
ضمن عرض سلام
به آقاي پزشكيان احترام خاصي قائل هستم به خاطر سلامت اقتصادي وليكن نظر وپيشنهاد اين بود كه آقاي پزشكيان ديگر كانديدا مجلس نشود وفرصت را به جوانان غيور آذربايجان بدهند.
بااحترام
اصلاحات مرد حرف جدیدی بزن که خریدار داشته باشه .
من بجای روحانی باشم در هیچ کجای دیگه ظاهر نمی شم چون دیگه اعتمادی بین ایشان و ملت و در کل دولت وجود ندارد و به اعتقاد بنده هیات دولت کلا در آسمان سیر می کند .
آقای روحانی شما دیگه رییس جمهور ما نیستید شما هم‌یکی بدتر از احمدینژاد هستید
بهزاد نبوی: باید پذیرفت که این طیف (دارو دسته تدبیر گران دولتی) هم نگران اوضاع کشور و ملت و منافع ملی هستند و این نگرانی در انحصار اصلاح طلبان نیست.
امروز هرچه جبهه اعتدالیون را گسترده‌تر کنیم، به سود اصلاح‌طلبان است.
اصلاح طلبان از هم‌جهتی آقایان ناطق، علی مطهری و ... در خیلی از زمینه‌ها سود می‌برند،
آقای نبوی همه جا به دنبال سود حزبی خودشانند وصادقانه هم می گویند .یک جا حرف از مردم وملت وحقیقت وعدالت و...نیست.
اصلاح طلبها انرژی کشور رو برای حرکت می گیرن. اگه با فرمون احمدی رفته بودیم الان مشابه چین بودیم. ولی اونها نمیذارن. اصلاح طلب یا هر تفکر روشنفکری دیگه صرفا یه تز داره. چند تا کشور غربی بیان اینجا کارخونه بزنن ما هم بشیم کارگر اونا. . کشور هم باید ایالتی بشه. هر ایالت واسه خودش.
تاوقتی مجلس همه کاره کشور نشه وفیلترینگ دراختیارمردم واحزاب نشه وتابناک سانسورنکنه وانتخابات آزاد نشه و نمایندگان باحداقل حقوق کارگری وبدون تجملات واردمجلس نشن ....رای دادن چه معنی داره؟
تابناک رصد کن و ببین چطور BBC داره حمایت میکنه
کلا متوهمیم فکر می کنیم آسمان فقط ما را می شناسه فقط ما بنده خدا هستیم
خود فریبی با آدمها چه می کند تکبر ملتی را نابود می کند
رزق حرام انسانیت انسان را نابود می کند
روحانی حق دارد امروز در جمع دانشگاهیان نباشد برای اینکه جوابگو در برابر دانشجویان نیستو نمی تواند به سوالات انها پاسخکو باشد.
روحانی حق دارد امروز در جمع دانشگاهیان نباشد برای اینکه جوابگو در برابر دانشجویان نیستو نمی تواند به سوالات انها پاسخکو باشد.
روحاني با چه طور بيايد با دانشجويان روبرو شود
آقای علم الهدی گرانی یا ارزانی خیلی چیزها در گران شدن یا ارزان شدن بسیار چیزهای دیگر اثر مستقیم یا غیر مستقیم دارد حالا تکرار کن
اصلا ریس مجلس باشد یا نباشد چه فرقی دارد؟؟اصلا نمایندگان چه دلسوزی و یا کاری مثبت برای ما انجام داده اند؟؟
آقای نعمتی ، هیچ کس سعی نمیکنه مجلس رو ناکارامد نشون بده بلکه آمار و ارقام هستند که نشون میدن مجلس دهم چه مجلس ناکارامدی بود. یک مثلی داریم که میگه مشکل ان است که ببوید و ... . ماشالله تنها کسانی که از عملکرد این مجلس دفاع میکنند خود شما نماینده هاش هستید. خودتون دیگه باید بفهمید چی به چیه و اگر عذرخواهی نمیکنید لااقل سکوت کنید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس