بازدید 15803
۳

«بنز» قاچاق به مقصد نرسید

سرپرست پایگاه دریابانی میناب گفت: با هوشیاری و تیزبینی مرزبانان این شهرستان، محل اختفای یک دستگاه خودرو قاچاق شناسایی شد.
کد خبر: ۹۴۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 06 December 2019

سرپرست پایگاه دریابانی میناب گفت: با هوشیاری و تیزبینی مرزبانان این شهرستان، محل اختفای یک دستگاه خودرو قاچاق شناسایی شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ مجید کریم‌پور در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزبانان روز چهارشنبه با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری مرزنشینان منطقه، مطلع شدند قاچاقچیان یک دستگاه خودرو خارجی قاچاق را به وسیله شناور وارد خوریات منطقه کرده و آن را در خور «گز» و در لابه لای جنگل های حرا مخفی کرده‌اند.

وی افزود: براساس این خبر بلافاصله اکیپی از گشت‌های خودرویی این پایگاه برای بررسی موضوع و برخورد با متخلفان به موقعیت شناسایی شده اعزام و اقدام به بازرسی از منطقه کردند که پس از دقایقی گشت زنی در میان جنگل های دریایی حرا، موفق شدند محل اختفای خودرو مذکور را که به طرز ماهرانه ای با شاخ و برگ درختان استتار شده بود، شناسایی کنند.

سرپرست پایگاه دریابانی میناب بیان کرد: با هوشیاری و تیزبینی مرزبانان در بازرسی از محل یک فروند شناور تک ۲۰۰ و یک دستگاه خودروی بنز مدل E۳۵۰ به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ کریم‌پور تأکید کرد: تلاش مرزبانان برای دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۳
خوب این بنز رو باید معدوم کنید نه آنکه مجددا مزایده بگذارید و وارد مملکت کنین
هر جا که مقصود مبارزه با قاچاق کالاست ، اجناس قاچاق معدوم میشوند ولی در ایران مزایده می گذارند و دوباره کالا وارد مملکت میشود
این که بنز مدل ۲۰۰۹ به قبله، حداقل عکس درست بذار
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل