بازدید 5438

استراماچونی:ترس مساوی شدن بازی همراه ما بود

کد خبر: ۹۴۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ 05 December 2019

سرمربی استقلال می‌گوید در تیمش همدلی وجود دارد و این عامل موفقیت آبی‌پوشان پایتخت است.

به گزارش تابناک ورزشی، آندره‌آ استراماچونی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل شهرخودرو اظهار کرد: می‌دانستیم که بازی سختی پیش روی ماست. شهر خودرو تیمی است که سال گذشته برابر استقلال شکست نخورد و تیمی است که رو در رو بازی می کند و این سبکی که ما دوست داریم. در ۱۵-۲۰ دقیقه اول آنها برای ما مشکل ساز شدند. به ۲ یا ۳ بازیکن به ما حمله می کردند. با ریگی و دانشگر صحبت کردم و آن قسمت را پوشش دادیم و در ۷۰ دقیقه ادامه مسابقه استقلال بازی را در اختیار داشت و آن‌ها نتوانستند به سمت دروازه ما ضربه بزنند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم زیرا عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی استقلال درباره کلین شیت سید حسینی تعویض نشدن دانشگر با وجود مصدومیت، بیان کرد: استقلال بازی را به خوبی مدیریت کرد زیرا اجازه ندادیم آن‌ها فوتبال خود را ارائه کنند. ما بازیکنان بازیساز آن‌ها را در تمام زمین تحت فشار قرار دادیم و در نیمه اول قائدی سه موقعیت خوب گلزنی از دست داد. در اواخر بازی به دانشگر ضربه خورد. او به نیمکت نزدیک بود و به من گفت که تنها درد دارم و می توانم ادامه دهم پس دلیلی نداشت که تعویض انجام دهیم.

استراماچونی در پاسخ به سوالی درباره غیبتش در نشست خبری پیش از این دیدار، اظهار کرد: من دوست داشتم صحبت کنم. ولی به من گفتند که تاخیر کرده‌ایم و نشست لغو شد.

وی درباره تلاش تیمش برای حفظ نتیجه در اواخر بازی هم گفت: این موضوع اتفاقی است که روی آن کار می‌کنیم. من باید در تیم ذهنیت برد را تقویت کنم اما بعضی اوقات در اواخر مسابقه، ترس‌های غیر قابل کنترل وارد بازیکنان می‌شود. من روی این موضوع کار می‌کنم. تیم هایی که به بردن عادت داشتند، در دقایق پایانی بهتر مدیریت می کنند. ما می‌توانیم این موضوع را با بالا بردن ذهنیت خود بهبود ببخشیم. من تلاش می‌کنم به بازیکنانم این ذهنیت را بدهم که باید همیشه حمله کنیم و ۲ مهاجم در زمین داریم. امروز نیز سه تعویض ما بازیکنان هجومی بودند تا بتوانم این ذهنیت را به بازیکنان ادامه بدهم که باید نمایش خود را ادامه دهیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فکرش را می‌کرد تیمش روزی صدرنشین شود، بیان کرد: از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم زیرا از روز اول من را کامل همراهی کردند. با شروع بدی که داشتیم، اعتماد به نفس تیم می‌توانست کاهش پیدا کند. تشکر خاص من در این مسابقه از بازیکنان است و اگر این را در نظر بگیریم که ما ۷ امتیاز را در وقت‌های اضافه از دست دادیم، بعضی وقت‌ها شایسته باخت و بعضی وقت ها بد شانس بودیم. اگر امتیازات وقت‌های اضافه را از دست نمی‌دادیم، الان شرایط بهتری داشتیم. می‌خواهم از دیاباته نیز تشکر ویژه‌ای داشته باشم. خیلی از بازیکنان در این شرایط بازی نمی‌کردند اما او گفت می خواهم به هر قیمتی به میدان بروم. اکنون نیز درد داشت و حتی با درد بازی کرد. از دکتر ستوده، مهرشاد رهبر دو پزشک تیم هستند که از آنها تشکر می کنم. شاید شما آن‌ها را نبینید اما آن‌ها خیلی سخت برای استقلال تلاش می کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر