بازدید 6961

قیمت آپارتمان‌های مسکونی در تهران

بررسی فایل‌های موجود در بنگاه‌های املاک مناطق مختلف شهر تهران، طی یک روز گذشته نشان می‌دهد: بخش عمده فایل‌های ارائه شده به بازار خرید و فروش ملک، با قیمت‌های تعدیل شده از سوی فروشندگان پیشنهاد شده‌اند.
کد خبر: ۹۴۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۸ 05 December 2019

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از «دنیای اقتصاد»، مشاوران املاک در شهر تهران عنوان می‌کنند طی چند هفته گذشته اندکی وضعیت بازار خرید و فروش ملک نسبت به قبل تغییر پیدا کرده به این معناکه تحرکات محدودی درخصوص مراجعه اندک متقاضیان از یک سو و تعدیل اندک قیمت‌های پیشنهادی از سوی سازندگان مشاهده می‌شود.

به گفته مشاوران املاک در چند روز اخیر بخشی از سازندگان که پروژه‌های ساختمانی آنها تکمیل شده، اگرچه در شرایط رکودی راضی به فروش تمامی واحدهای مسکونی آن نیستند اما تعداد محدودی از واحدهای آماده شده برای فروش را در بنگاه‌های املاک ارائه می‌دهند. مشاوران املاک در عین حال عنوان می‌کنند بخش زیادی از واحدهای مسکونی آماده شده از سوی سازندگان به بازار اجاره عرضه شده‌اند.

براین اساس بررسی فایل‌های مسکونی ارائه شده به بنگاه‌های املاک طی یک روز گذشته حاکی از آن است که عمده آپارتمان‌های مسکونی با قیمت‌های تعدیل شده به بازار عرضه شده‌اند. البته به نظر می‌رسد تعدیل قیمت‌های پیشنهادی بیشتر درخصوص واحدهای مسکونی میانسال اتفاق افتاده است. همچنین تعداد فایل‌های بیش از ۲۰ سال نیز در بازار بیشتر شده است. 

قیمت آپارتمان‌های مسکونی در تهران

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر