بازدید 9797

تساوی در هردو بازی امروز هفته سیزدهم لیگ برتر

سایپا برای نهمین بازی پیاپی نتوانست گلزنی کند تا روز‌های سخت این تیم همچنان ادامه داشته باشد، با این حال آن‌ها که هفته پیش مقابل ماشین‌سازی شکست خورده بودند، توانستند با این تساوی یک امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود اضافه کنند.
کد خبر: ۹۴۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱ 04 December 2019

دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و فولاد خوزستان و همچنین پارس جم با ماشین سازی در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در نخستین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر تساوی تیم‌های پارس جنوبی جم و ماشین‌سازی رقم خورد. 

در این بازی احمد عبد‌الله‌زاده در دقیقه 3 برای پارس جنوبی و شاهین توکلی در دقیقه 71 برای ماشین‌سازی گلزنی کردند و در نهایت دو تیم به تقسیم امتیاز رضایت دادند. وحید کاظمی قضاوت دیدار پارس جنوبی - ماشین‌سازی را بر عهده داشت. او در این بازی به علی عبدالله‌زاده و متین کریم‌زاده از تیم پارس جنوبی و بابک مرادی از تیم ماشین‌سازی کارت زرد نشان داد. همچنین او در دقیقه 87 این مسابقه اتابک زارعی از تیم ماشین‌سازی را با نشان دادن کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج کرد. شاگردان کمالوند با این تساوی 10 امتیازی شدند و در رده چهاردهم جدول قرار گرفتند. تیم ماشین‌سازی نیز با 16 امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

در دومین دیدار تیم‌های سایپا و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵:۱۵ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین آغاز شد که با این بازی کسل کننده با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. قضاوت این دیدار بر عهده پیام حیدری بود که به آرمین سهرابیان و رضا جعفری از تیم سایپا کارت زرد و به روح‌الله سیف‌اللهی از تیم فولاد کارت قرمز نشان داد. سیف‌اللهی در دقیقه ۸۷ و با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

سایپا برای نهمین بازی پیاپی نتوانست گلزنی کند تا روز‌های سخت این تیم همچنان ادامه داشته باشد، با این حال آن‌ها که هفته پیش مقابل ماشین‌سازی شکست خورده بودند، توانستند با این تساوی یک امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود اضافه کنند. با این نتیجه سایپا ۱۱ امتیازی و فولاد ۲۰ امتیازی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل