بازدید 5426

پازل انتخابات اندک اندک کامل می شود

ستاد انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در روز سوم انجام ثبت‌نام شاهد حضور چهره‌هایی بود که برخی از آنها دارای سوابق علمی، سیاسی و اجتماعی قوی‌تری نسبت به دو روز گذشته بودند.
کد خبر: ۹۴۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 03 December 2019

ثبت‌نام سومین روز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی آغاز شد که تاکنون چهره‌هایی که دارای سوابق علمی، اجتماعی و سیاسی قوی‌تری نسبت به دو روز گذشته بودند، در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافتند.

از بین چهره‌های شاخص ارسلان فتحی‌پور نماینده اصولگرای ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس که در دوره‌های هشتم و نهم ریاست کمیسیون اقتصادی را برعهده داشت برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی (کلیبر، خداآفرین و هوراند) ثبت‌نام کرد.

وی ارائه طرح‌هایی در جهت تقویت حوزه اقتصادی کشور را از دلایل تلاش خود برای ورود به مجلس یازدهم دانست و تأکید کرد که بهبود فضای کسب و کار، سرمایه‌گذاری خارجی و اشتغال باید در دستور کار مجلس آینده قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، تا نیمروز سومین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نصرالله جهانگرد مشاور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از حوزه انتخابیه تهران، حجت‌الله دمیاد استاندار سابق کرمانشاه و مشاور عالی وزیر کشور و مدیرکل امنیتی این وزارتخانه در دولت دهم و کامل عابدین‌زاده نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی که متولد سال 1324 بوده و در صورت تأیید صلاحیت و ورود به مجلس، احتمالا کهنسال ترین نماینده خواهد بود، ثبت‌نام کردند.

امیر شجاعان رئیس مرکز توسعه الکترونیک وزارت کشور نیز امروز از روند انجام ثبت‌نام داوطلبان ورود به مجلس یازدهم در ستاد انتخابات وزارت کشور بازدید به عمل آورد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر