بازدید 21660

عامل قتل در خانه فساد محاکمه شد

در یکی از روستاهای ورامین خانه فساد بود. آن شب با مقتول و چند مرد و زن دیگری آنجا بودیم و همگی مشروب خورده‌بودیم. من کنار مقتول نشسته بودم که پرسید فلانی پشت سرش حرف زده‌است. گفتم چیزی نشنیدم بعد با یکی از دوستان بحث کرد و همین باعث درگیری بین چند نفر شد
کد خبر: ۹۴۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 03 December 2019

۶ آذرسال‌۹۶، مأموران پلیس ورامین از مرگ مشکوک شهرام ۲۹‌ساله در یکی از بیمارستان‌های شهر باخبر و راهی محل شدند. اولین بررسی‌ها نشان داد، شهرام در جریان درگیری با چند نفر از دوستانش با اصابت ضربه چاقوی حسن ۲۸‌ساله مجروح شده و بعد از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت خونریزی فوت کرده بود.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه جوان، تلاش‌های پلیس ادامه داشت تا اینکه حسن در شب چهلم مقتول شناسایی و دستگیر شد. او با اقرار به جرمش در شرح ماجرا گفت: «در یکی از روستاهای ورامین خانه فساد بود. آن شب با مقتول و چند مرد و زن دیگری آنجا بودیم و همگی مشروب خورده‌بودیم. من کنار مقتول نشسته بودم که پرسید فلانی پشت سرش حرف زده‌است. گفتم چیزی نشنیدم بعد با یکی از دوستان بحث کرد و همین باعث درگیری بین چند نفر شد. در آن درگیری یکی از دوستانم که رضا نام دارد چاقویی که در اتاق بود را دستم داد و من با چاقو به مقتول ضربه زدم. باور کنید قصد کشتن او را نداشتم.»

با اقرارهای متهم، حسن به اتهام قتل عمد و رضا به اتهام معاونت در قتل راهی زندان شدند و پرونده بعد از صدور کیفرخواست به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. صبح روز گذشته پس از اینکه قاضی کشکولی رسمیت جلسه را اعلام کرد، مادر مقتول در جایگاه ایستاد و با نشان دادن عکس فرزندش گفت: «سه‌سال قبل از حادثه شوهرم به خاطر بیماری سرطان خون فوت کرد و شهرام مشغول دامداری شد. زندگی بعد از مرگ پسرم برایم خیلی سخت است. برای قاتلش درخواست قصاص دارم.»

در ادامه حسن در جایگاه ایستاد و در حالی که در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرده‌بود، گفت: «قتل را قبول ندارم. آن شب همه افرادی که در آن خانه بودند مشروب خورده بودند. نمی‌دانم چه کسی به مقتول ضربه زده است.»

او بعد از قرائت اظهارات و گواهی شاهدان حادثه بار دیگر جرمش را انکارکرد و گفت: «آن شب در حال خودم نبودم و از درگیری چیزی به یاد ندارم!» سپس رضا نیز جرمش را انکار کرد و گفت: «آن شب من در اتاق بودم. وقتی از آنجا بیرون آمدم، دیدم مقتول چاقو خورده است. من چاقو را به دست متهم ندادم.»

در آخر هیئت قضایی وارد شور شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار