خانم‌ها و آقایان؛

چگونه به انتقاد غیرسازنده دیگران بی‌اعتناء باشم؟

کد خبر: ۹۴۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 02 December 2019
تعداد بازدید : 370
بازدید 4234
۱
هر بار که می‌خواهیم در زندگی‌مان کاری انجام دهیم، یکی از عواملی که در ذهن ما می‌آید این است که اگر فلان کار را انجام دهم دیگران چه فکری در مورد من می‌کنند. جنگیدن با این تفکر همیشه انرژی زیادی از شما می‌گیرد و حتی اگر اعتماد به نفس کافی نداشته باشید، شما را از انجام آن کار منصرف می‌کند.در این ویدیو به سه شگرد می‌پردازیم که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به این نگرانی‌ها غلبه کنید و دیگر نگران حرف مردم نباشید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تشکر و سپاس فراوان از زحمات شما و البته کارهای بسیار موثری که انجام می دهید.
ما که در مدرسه جنوب شهر تهران و منطقه محروم کار می کنیم (مجتمع آموزشی شهدای کارگر منطقه 15 تهران) و کارمون آموزش هست بنا بر وظیفه مون روی فیلم های آموزشی و تدوین و ترجمه آنها سال هاست که خیلی کار می کنیم و می دانیم این کار بسیار زمان بر و مهم هست. لذا جا دارد بگوییم که با تمام وجود زحمات و تاثیر کارهای تیم شما را نیز درک می کنیم و اعتقاد داریم این زحمات برای ارتقا سطح استاندارد های جامعه تاثیر به سزایی دارد.
فقط خواهش ما این است که جهت استفاده بیشتر و موثرتر مخاطبین از جمله مجموعه ما این نکات را به استاندارد کار ارزشمندی که انجام می دهید اضافه نمایید:
1- منبع ویدیو ها و محتواها را حتما در انتهای صفحه قرار دهید.
2- برای معادل یابی صحیح و استاندارد برخی از کلمات مهم و با معنای انگلیسی در فارسی باید وسواس بیستری به خرج دهید و بعضی از کلمات مهم را بیرون فیلم و در متن با آوردن کلمه اصلی و توصیح انگلیسی، دقیقا روشن نمایید.
3- خیلی اصرار به درج نام و لوگوی سازمانی تون به شکل درج عبارات و تصاویر تاکید شده و انیمیشن نداشته باشید، این کار حرفه ای بودن و تاثیر فیلم های تولید شما را به شدت کاهش می دهد. اگر هدف تاثیرگذاری و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه باشد، نباید نگران این باشید که همه خیلی بیشتر از محتوای موضوع اصلی شما را ببینند. مطمئن باشید با ارایه یک کار حرفه ای تر و دقیق تر تاثیرگذاری بیشتری از زحمات خود دریافت می کنید.

ضمن تشکر و ارج نهادن مجدد از زحمات و تلاش های شما،
امیدواریم این متن به دست شما برسد.