بازدید 4763

آخرین مهلت تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری

کد خبر: ۹۴۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 30 November 2019

مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ساعت ۲۴ امروز شنبه ۹ آذرماه ۹۸ به پایان می رسد.

به گزارش مهر، آن دسته از داوطلبان چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که در مرحله اصلی مجاز به انتخاب رشته محل بوده و در اعلام نتایج مردود اعلام شده اند یا به هر دلیل موفق به انجام انتخاب رشته نشده بودند، می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

انتخاب رشته آزمون دستیاری پزشکی از دوشنبه ۴ آذر بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی فعال شده است و داوطلبان تا ۹ آذرماه فرصت دارند رشته های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود و داوطلبان جهت انتخاب رشته محل آدرس سایت sanjeshp.ir را مستقیم در نوار آدرس تایپ کنند.

ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ۵۱۳ نفر در ۲۲ رشته است. این ظرفیت در مجموع سهمیه های آزاد، مناطق محروم و رزمندگان و ایثارگران است.

هر داوطلب در فرم انتخاب رشته محل خود قادر است تنها رشته محل هایی را مشاهده کند که نمره حد نصاب لازم آنها را کسب کرده باشد. کسب حد نصاب لازم در هر رشته محل به منزله پذیرش نهایی نخواهد بود و پذیرش نهایی براساس قوانین و مقررات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل صورت می گیرد.

داوطلبانی که در مرحله اصلی پذیرش این دوره از آزمون در یکی از رشته محل ها قبول شده اند و با عدم ثبت نام یا انصراف رشته محل را ترک کرده باشند، حق شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت را ندارند.

مطابق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصرفین از ثبت نام به هر دلیل، از شرکت و پذیرش در آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی سال آینده (دوره ۴۷) محروم خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار