بازدید 7411
۴

منابع اصلاح یارانه بنزین فقط به نیازمندان داده می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: بنا به دستور رئیس جمهور منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین فقط به نیازمندان و محرومان و اقشار با درآمد ضعیف داده می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۵ 28 November 2019
به گزارش تابناک به نقل از فارس از خرم‌آباد، سمانه حسن‌پور در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: سالانه در کشور حدود ۹۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه سوخت پرداخت می‌شود که بر این اساس سران ۳ قوه اصلاح یارانه سوخت را در دستور قرار دادند.

وی افزود: در بین حامل‌های انرژی تا کنون فقط بنزین اصلاح قیمت شده است و از محل افزایش قیمت بنزین نیز ماهانه ۲۵۰۰ میلیارد تومان و سالانه ۳۱ هزار میلیارد تومان منابع برای دولت حاصل می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: بنا به دستور رئیس جمهور محترم منابع حاصل از افزایش قیمت سوخت جز خرج خانوار‌های نیازمند، صرف هیچ هزینه دیگری نمی‌شود.

وی شناسایی خانوار‌های نیازمند را وظیفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و عنوان کرد: جهت پرداخت یارانه بنزین تا کنون ۱۸ میلیون نفر شناسایی شده‌اند و اگر به هر دلیل خانواری یارانه دریافت نمی‌کند و به این موضوع اعتراض دارد می‌تواند درخواست خود را در سامانه ثبت کند.

حسن‌پور هدف از اصلاح قیمت بنزین را پرداخت یارانه بیشتر به خانوار‌های نیازمند و محروم و با درآمد ضعیف برشمرد و افزود: لرستان استانی کمتر توسعه یافته و کمتر برخوردار است و امید می‌رود از منابع یارانه بنزین سهم خوبی به مردم این استان برسد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
میتوانند درخواست خودرادرسامانه ثبت کند. ولی عدم رسیدگی به درخواست کنندگان هیچکس ربطی ندارد.
با هفتاد درصد شروع کردین و در آخر به هقت دهم درصد میرسونید، دوتا فایده هم داره، اول اینکه پز میدین فقط هفت دهم درصد جمعیت کشور نیازمندن، بعدشم با پول هنگفتی که از جیب مردم میزنید به همین روش غلط کشور و میچرخونید.
بر اساس کدام قانون؟؟؟؟؟؟
منظور از نيازمندان همون بهتر از ما هستند كه با يه اختلاس هفت پشت خودشون رو تريلياردر مي كنند.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی