بازدید 4284

آمریکا به حمایت از مجرمین و دخالت در چین پایان دهد

جنایتکاران خشونت طلب هنگ کنگ ظرف بیش از ۵ ماه گذشته با تحریک نیروهای خصمانه خارجی به جنایاتی وحشتناک دست می زنند! اما برخی از آمریکایی ها این جنایت‌ها را نادیده می‌گیرند.
کد خبر: ۹۴۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱ 27 November 2019

جنایتکاران خشونت طلب هنگ کنگ ظرف بیش از ۵ ماه گذشته با تحریک نیروهای خصمانه خارجی به جنایاتی وحشتناک دست می زنند! اما برخی از آمریکایی ها این جنایت‌ها را نادیده می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو بین‌المللی چین، آمریکا به تازگی با تصویب قانونی آشکارا در امورداخلی چین دخالت و از خشونت طلبان حمایت کرده است.

براساس یادداشت منتشر شده از سوی رادیو و تلویزیون مرکزی چین، کنگره آمریکا چندی پیش به اصطلاح طرح قانونی حقوق بشر و دموکراسی هنگ کنگ ۲۰۱۹ را به تصویب رساند و به این ترتیب گستاخانه در امور داخلی چین دخالت و آشکارا از مجرمین خشونت طلب حمایت کرده است، چین قاطعانه با این اقدام مخالف است و آن را به شدت محکوم می کند. در حال حاضر مسایل پیش روی هنگ کنگ به هیچ وجه مساله حقوق بشر و دموکراسی نیست، بلکه باید هرچه زودتر جلوی خشونت‌ها و آشفتگی ها را گرفت و نظم را بازگرداند و از قانونمداری دفاع کرد.

در یادداشت رادیو و تلویزیون مرکزی چین نوشته شده است: خشونت، دشمن مشترک و جلوگیری از خشونت و آشفتگی شناخت مشترک جامعه جهانی است. جنایتکاران خشونت طلب هنگ کنگ ظرف بیش از ۵ ماه گذشته با تحریک نیروهای خصمانه خارجی روز به روز با شیوه های افراطی به جنایاتی وحشتناک دست می زنند! اما برخی از آمریکایی ها حقیقت جنایتکارانه و دیوانه وار آشوبگران را نادیده گرفته و با تصویب طرح قانونی برای آنان حقوق بشر و دموکراسی طلب می کنند، این اقدام به هیچ وجه جنبه انسانی ندارد.

در این مقاله تاکید شد: بسیاری از شواهد ثابت کرده است که بحران هنگ کنگ ناشی از تجدید نظر طرح مجرمین فراری، در حقیقت نسخه ای از انقلاب رنگین هنگ کنگ است که نیروهای بیگانه و مخالفان چین و آشوبگران هنگ کنگ آن را طراحی کرده اند. تصویب طرح قانونی آمریکا مربوط به هنگ کنگ حلقه ای مهم از این برنامه است. ما به برخی آمریکایی ها توصیه می کنیم، بی درنگ به حمایت از خشونت های افراطی خاتمه و فورا به دخالت در امور چین با سوء استفاده از مساله هنگ کنگ پایان دهند. اگر طرف آمریکا بر اشتباه خود اصرار ورزد، طرف چین حتما اقدامات موثر و جدی برای مقابله با آن در پیش خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی