بازدید 7383
۴

تمام سرویس ادارات مجهز به فیلتر دوده می‌شود

اشکالاتی که مطرح شده، بسیار سطحی بوده و این موردی هم که اصلاح شده مربوط به نامه‌ای است که پلیس راهور در خصوص تقاضای کاهش ساعت طرح ترافیک به ساعت ۵ بود که ما با دلایل کارشناسی نشان دادیم که چنین تقاضایی اشتباه است و منجر به افزایش ترافیک می‌شود در نهایت تغییر ساعت به ۶ منتقل شد که این امر در جهت کاهش ترافیک مناسب‌تر بود.
کد خبر: ۹۴۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 27 November 2019
مراسم افتتاحیه نصب فیلتر‌های جاذب دوده بر روی اتوبوس‌های دوکابین با حضور پورسیدآقایی، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران و پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در شرکت خودروسازی اسنا برگزار شد.

به گزارش «تابناک»، در این مراسم پورسیدآقایی به بازدید و نحوه بهره برداری فیلتر دوده از شرکت اسنا پرداخت و در جمع خبرنگاران اظهارکرد: نصب فیلتر دوده بر روی اتوبوس‌ها در راستای کاهش آلودگی هوا از ضرورت‌های مهم محسوب می‌شود.
 
وی با بیان اینکه برخی از افراد نگرانی‌هایی در خصوص نصب این فیلتر‌ها داشتند و معتقد بودند که موتوراتوبوس نیز در این زمینه دستکاری و دچار اختلال می‌شود که ما در این راستا فیلتر مناسب را انتخاب کرده و این امر زیر نظر خودروسازان با تجهیزات داخلی صورت گرفت، گفت: این نصب باید تا جایی ادامه یابد تا تمام اتوبوس‌ها به آن مجهز شوند.
 
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه در برنامه ما است که تمام سرویس‌های ادارات، اتوبوس‌ها و حتی کامیون‌ها که در حال تردد هستند، مجهز به فیلتر دوده شوند، بیان کرد: جلوی انتشار آلاینده ها را باید گرفت و هرچقدر آلاینده ها را کاهش دهیم موفق خواهیم بود چراکه آب و هوا دست ما نیست و ممکن است دوره سکون پیش بیاید. به طور مثال در همین دو هفته گذشته دوره سکون ۱۰ روزه را شاهد بودیم که خود منجر به افزایش آلودگی هوا شداین در حالی است که راه حل این موضوع، کاهش انتشار دود و از سویی دیگر کاهش تردد خودرو‌های شخصی است.
 
وی با اشار به اینکه هزینه پرداختی هر فیلتر ۱۰۰ میلیون تومان است، گفت: مشکلات دولت قابل درک است، ولی در این زمینه به ما هیچ کمک مالی نشده و شهرداری در جهت رفع آلودگی هوا اقدام کرده است.
 
پورسید آقایی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه پلیس راهور تهران ۱۰ مورد پیشنهاد در رابطه کنترل آلودگی هوا مطرح کرده که تنها یکی از این ایرادات اجرایی شده که آن هم کاهش یک ساعته زمان طرح ترافیک است، نظر شما در این زمینه چیست؟، گفت: اشکالاتی که مطرح شده است بسیار سطحی بوده و این موردی هم که اصلاح شده مربوط به نامه‌ای است که پلیس راهور در خصوص تقاضای کاهش ساعت طرح ترافیک به ساعت ۵ بود که ما با دلایل کارشناسی نشان دادیم که چنین تقاضایی اشتباه است و منجر به افزایش ترافیک می‌شود در نهایت تغییر ساعت به ۶ منتقل شد که این امر در جهت کاهش ترافیک مناسب‌تر بود.
 
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: به طورکلی اگر طرح‌ها کارشناسی باشد، در خدمت همه هستیم و گفت‌وگو می‌کنیم تا نتیجه برسیم و اگر به نفع ترافیک و مردم باشد، اقدام خواهیم کرد. این کاهش طرح ترافیک از آذر ماه تا پایان سال ادامه دارد و در سال بعد به روال سابق بازمی گردد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
سلام
مگه ادارات سرويس دارند؟؟؟؟؟
این هم یک رانت جدید و خوردن پول مردم . لطفا وزارت اطلاعات ورود کند . مشکل خودروها دود مرئی نیست . این فیلترها هیچ کاری نمی کند و فقط دود مرئی را حذف می کند که این کار با تنظیم انژکتورها نیز انجام می شود . 100 میلیون برای یک فیلتر ؟
جون مادرت انقدر دروغ نگو
همون جور که گفتی پول طرح ترافیک رو برای توسعه حمل و نقل عمومی میکنیم و الان از بس اتوبوس و تاکسی نو وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کردین شهر کلا قفل شده این حرفت هم کاملا راسته.
آقا سرویس ادارات خیلی وقته جمع شده و هزینشو تو حقوق پرداخت میکنن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار