بازدید 6713

نیاز فوری به اهدای خون در خوزستان

اداره کل انتقال خون خوزستان از شهروندان درخواست کرد با توجه به نیاز شدید موجود، برای اهدای خون به نزدیک‌ترین پایگاه انتقال مراجعه کنند.
کد خبر: ۹۳۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸ 25 November 2019

اداره کل انتقال خون خوزستان از شهروندان درخواست کرد با توجه به نیاز شدید موجود، برای اهدای خون به نزدیک‌ترین پایگاه انتقال مراجعه کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از اهواز، اداره کل انتقال خون خوزستان از کمبود شدید و نیاز فوری به اهدای تمامی گروه‌های خونی خبر داد.

عبدالعزیز فقهی مدیرکل انتقال خون خوزستان اظهار کرد : برای تامین خون و نجات جان بیماران بستری در بیمارستان‌های خوزستان به تمام گروه‌های خونی نیاز فوری داریم.

همچنین معزی رئیس بیمارستان گلستان اهواز از نیاز فوری این بیمارستان به خون برای انجام عمل‌های جراحی خبر داد.

سازمان انتقال خون کشور روز یکشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: هم اکنون و با فرارسیدن فصل سرما و افزایش برودت هوا و بارش برف و باران با کاهش شدید سطح ذخایر خون و فرآورده های آن در همه گروه های خونی مواجه هستیم، بنابراین هموطنان در سراسر کشور اقدام به اهدای خون کنند.

بنا بر این گزارش، حداقل سن قابل قبول برای اهدای خون ۱۸ سال تمام و حداکثر سن ۶۰ سال تمام است.

بر اساس آمارهای اعلام شده در ایران سالانه بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برای اهدای خون به مراکز اهدای خون مراجعه می‌کنند که در این میان، ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر موفق به اهدای خون می شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان