بازدید 6855

واکنش تهران به تحریم وزیر ارتباطات

کد خبر: ۹۳۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ 23 November 2019
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت تحریم وزیر ارتباطات توسط دولت آمریکا خاطرنشان کرد: دولت کنونی آمریکا ارزشی برای اصول و ارزش‌های دموکراتیک، شفافیت و حقوق بشر از جمله آزادی اینترنت برای دیگران قائل نیست.

به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «سید عباس موسوی» ضمن محکوم کردن تحریم وزیر ارتباطات توسط رژیم آمریکا گفت: همگان آگاه هستند که دولت کنونی آمریکا ارزشی برای اصول و ارزش‌های دموکراتیک، شفافیت و حقوق بشر از جمله آزادی اینترنت برای دیگران قائل نیست.

وی ادامه داد: نگاهی به سوابق و کارنامه این دولت در اِعمال فشار بر مدیران شرکت‌ها و شبکه‌های بزرگ اجتماعی و ارتباطاتی از جمله توییتر به منظور قطع دسترسی صدا‌های مخالف، گویای برخورد سیاسی و ابزاری این دولت با محیط اینترنت آزاد است.

به گزارش ایرنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا عصر جمعه اعلام کرد: «محمد جواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده وزیر ارتباطات ایران به دلیل نقشی که در «سانسور گسترده اینترنت» در روز‌های گذشته داشته، تحریم شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر