بازدید 4830

دستگیری ۲۹ لیدر تجمعات خراسان‌جنوبی

کد خبر: ۹۳۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 21 November 2019
رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر به بهانه اعتراض به افزایش قیمت بنزین، گفت: ۲۹ لیدر تجمعات اخیر در مرکز استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در سطح کشور و به‌تبع آن در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: ناآرامی‌های اخیر به بهانه اعتراض به افزایش قیمت بنزین، خسارتی به اموال بیت‌المال خراسان‌جنوبی وارد نکرد.

وی بیان داشت: در دو شب ابتدایی اعلام سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت بنزین در مرکز استان تجمعات معدودی گزارش شد که با اقدام به‌موقع نیرو‌های نظامی و انتظامی رصد و مهار شد.

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه در شهرستان‌های استان هیچ‌گونه تجمع و دستگیری نداشته‌ایم، عنوان کرد: این مهم نشان‌دهنده نجابت و فرهنگ بالای مردم خراسان‌جنوبی است.

حمیدی از شناسایی و دستگیری ۲۹ لیدر تجمعات اخیر در مرکز استان خبر داد و گفت: لیدر‌هایی که با تحریک مردم و جوانان، تجمعات را مدیریت کردند دستگیر شدند که البته با توجه به بررسی‌های صورت گرفته این افراد هم‌اکنون با قرار قانونی آزاد و درحال حاضر هیچ فردی در این خصوص در زندان‌های استان زندانی نیست.

وی با بیان اینکه تعدادی از افراد نیز با هدایت نیرو‌های انتظامی و امنیتی، برای آنان پرونده قضایی تشکیل نشد، تبیین کرد: در تجمع‌های معدود مرکز استان مردم با بصیرت نسبت به اغتشاشات صبوری نشان داده و از فضا‌های مسموم مجازی و حقیقی با وجود مشکلات مالی و افزایش قیمت بنزین دور شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار