بازدید 3411
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران:

برف روبی جاده‌های کوهستانی مازندران ادامه دارد

کد خبر: ۹۳۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹ 20 November 2019
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و ورود توده هوای سرد به کشور، راهداران این اداره کل با استقرار در مناطق برفگیر و کوهستانی، در حال اجرای عملیات برفروبی ونمک پاشی در سطح جاده‌ها به طور شبانه روزی و مستمر هستند.

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب گفت:: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ‌های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محور‌های مواصلاتی استان در حال اجرای عملیات راهداری زمستانی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران طول محور‌های برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

نجفی خاطر نشان ساخت: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محور‌های کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

وی به شماره پیام کوتاه این اداره کل اشاره و تصریح نمود: هموطنان عزیز می‌توانند علاوه بر شماره ۱۴۱، از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره ۱۰۰۰۰۱۴۱ از شرایط جاده و جوی محور‌ها در طول سال اطلاع حاصل کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان