بازدید 71212
هزار و هشتصد و سی و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

سی نماینده اصلاح طلب تهران، مایه افتخار آن‌هایی که لیست را بستند، نیستند/درگیری لفظی روحانی با یک عضو دیگر شورای عالی انقلاب فرهنگی/انتقاد عباس عبدی از شورای نگهبان/درخواست جالب مایلی‌کهن از فدراسیون فوتبال

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: مصرف CNG در کشور افزایش یافت / مصباحی مقدم: بررسی «پالرمو» در مجمع کنار گذاشته شد/انتقاد یک فعال رسانه‌ای از عملکرد این روز‌های صداوسیما و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶ 20 November 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
مصرف CNG در کشور افزایش یافت

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از افزایش روزانه ۲ میلیون مترمکعبی مصرف سی‌ان‌جی در کشور هم‌زمان با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت خبر داد و گفت: پیش‌بینی ما این است که میزان مصرف سی‌ان‌جی در کشور به حدود روزانه ۲۴ میلیون مترمکعب برسد. خوشبختانه با افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در سطح کشور، هم‌اکنون ظرفیت مناسبی به لحاظ عرضه سی‌ان‌جی به خودرو‌ها در کشور وجود دارد. / مهر
 
سی نماینده اصلاح طلب تهران، مایه افتخار آن‌هایی که لیست را بستند، نیستند

باهنر خطاب به اصلاح طلبان گفت: جریان اصلاحات در انتخابات پیش روی باید یک حرف نو و جدی داشته باشد. درست است که در مجلس دهم هر سی نفر لیست امید رأی آوردند و راهی مجلس شدند، سی نفری هستند که خیلی مایه افتخار حتی آن‌هایی که لیست را بستند و حمایت کردند، نیستند و آدم‌های ریشه دار و موثر در مجلس نتوانستند ظهور و بروزی پیدا کنند. قاعدتا این موضوع در حافظه تاریخی مردم می‌ماند و اثر دارد، مگر اینکه آن‌ها نیز یک لیست قوی تری را بتوانند ارائه کنند.
 
امام جمعه اهواز: اجناسِ گران را تحریم کنید

نماینده ولی فقیه در خوزستان با ابراز تأسف شدید از وقایع دلخراش اخیر که به بهانه اجرای طرح افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین در برخی نقاط کشور از جمله خوزستان به وقوع پیوست بیان کرد: مطالبات به حق مردم، باید در بستر قانونی پیگیری شود در غیر این صورت کشور به سمت هرج و مرج، ناامنی و اغتشاش پیش خواهد رفت و این چیزی است که دشمنان قسم خورده ملت ایران دنبال آن بوده و برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند. حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد، نماینده، ولی فقیه در خوزستان سه‌شنبه شب در نشست هم افزایی ائمه جماعات و مسئولان هیأت‌های مذهبی خوزستان در سرسرای اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان در اهواز با محکومیت شدید حرکت‌های عوامل اغتشاشگر و پشت پرده جریان‌های اخیر که منجر به آسیب رسیدن به اموال عمومی و خصوصی مردم در برخی استان‌های کشور شد، افزود: هیچ عقل سلیمی این حرکت‌ها را نمی‌پسندد، چون این‌ها به ضرر کشور، نظام اسلامی و مردم است. وی با بیان اینکه وقایع دلخراش اخیر امنیت عمومی مردم را نشانه رفت و دشمن از آن نه تنها سوءاستفاده کرد بلکه عوامل اغتشاشگر را تشویق و وقیحانه از آنان حمایت کرد، بیان نمود: این بار نیز تیر دشمنان به سنگ خواهد خورد و به اهداف خود نخواهند رسید، چون ملت ما بصیر و آگاه است و به دام دشمن نمی‌افتاد. امام جمعه اهواز با اشاره به تعرض اخیرعوامل آشوب گر و شرور به مصلای شهرستان قدس از توابع استان تهران که در جریان آن قرآن‌ها را به آتش کشیده و به مقدسات اسلامی تعرض و توهین کردند افزود: ملت ایران با اعمال زشت و غیرقابل قبول اغتشاشگران نه تنها مخالف است بلکه با آن برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد افرادی در جهت اهداف دشمنان و آمریکا به اعمال زشت خود ادامه دهند. نماینده، ولی فقیه در خوزستان با اشاره به حمایت رهبر معظم انقلاب از تصمیم سران سه قوه در اصلاح و مدیریت مصرف سوخت بیان کرد: تکلیف ما این است که پشت سر، ولی فقیه حرکت کنیم هر چند معظم له تاکید داشتند که افزایش نرخ بنزین نباید مستمسکی برای افزایش قیمت کالا و فشار بر مردم باشد.
 
مصباحی مقدم: بررسی «پالرمو» در مجمع کنار گذاشته شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بررسی «پالرمو» از نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام کان‌لم‌یکن است. حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با مهر درباره وضعیت لوایح «پالرمو» و CFT در مجمع تشخیص، گفت: با توجه به اینکه مهلت یک ساله مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره بررسی انطباق «پالرمو» با مصالح کشور پایان یافته، عملا بررسی آن کان‌لم‌یکن بوده است. وی افزود: درباره CFT هنوز مهلت مجمع تشخیص مصلحت نظام پایان نیافته است. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در شرایطی که کشور تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار دارد، پیوستن به چنین کنوانسیون‌هایی، خودتحریمی است و در شرایطی که آمریکا به دنبال محدود کردن مناسبات مالی کشور است، شفاف کردن آن برای مؤسساتی، چون FATF به نفع کشور نیست. مصباحی مقدم در واکنش به موضع گیری غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه که نسبت به ایجاد بحران مالی و بانکی برای کشور در صورت عدم تصویب دو لایحه از مجموع لوایح چهارگانه هشدار داده بود، گفت: در نهادی چون FATF اصل بر اجماع است و برای اینکه یک کشور در لیست سیاه وارد شود، باید همه اعضا موافق باشند. وی بیان کرد: اصلا چنین مکانیسمی که FATF در بهمن ماه جاری بدون بررسی وضعیت ایران، کشورمان را وارد لیست سیاه کند شناخته شده نیست و مواضع معاون وزارت امور خارجه درست نیست.
 
انتقاد یک فعال رسانه‌ای از عملکرد این روز‌های صداوسیما

مهاجری با انتقاد از عملکرد صداوسیما گفت: وقتی صداوسیما نه تنها اطلاع‌رسانی نمی‌کند، بلکه کاری هم برای اقناع‌سازی صورت نمی‌دهد و درست نقطه مقابل آن اقدام می‌کند، چطور می‌توان انتظار داشت که دیگران دست به اقناع و اطلاع‌رسانی بزنند؟ محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای در مورد انتقاد‌هایی که مبنی بر اقناع مردم با توجه به اجرای اصلاح قیمت بنزین متوجه دولت شده است، گفت: در توافقنامه‌ای که سران سه قوه داشته‌اند، مسئولیت کل کار به شورای امنیت کشور واگذار شده که رئیس آن هم وزیر کشور است. او در ادامه با اشاره به واگذاری مسئولیت اطلاع‌رسانی و اقناع به صداوسیما گفت: شورای امنیت کشور مسئولیت اقناع افکارعمومی و اطلاع‌رسانی را به صداوسیما واگذار کرده است. هرچند از نظر من کار درستی هم انجام نداده، اما بالاخره مسئولیت کار با صداوسیما بوده است. مهاجری با انتقاد از عملکرد صداوسیما تأکید کرد: وقتی صداوسیما نه تنها اطلاع‌رسانی نمی‌کند، بلکه کاری هم برای اقناع‌سازی صورت نمی‌دهد و درست نقطه مقابل آن اقدام می‌کند، چطور می‌توان انتظار داشت که دیگران دست به اقناع و اطلاع‌رسانی بزنند؟ این فعال رسانه‌ای ادامه داد: به نظر من در این زمینه کوتاهی کردن صداوسیما کاملاً محرز است و دلایل آن هم مشخص است. مهاجری در مورد دلایل کوتاهی‌ که از صداوسیما در راستای اقناع و اطلاع‌رسانی افکارعمومی سر زده است، توضیح داد: بر بدنه و بخش‌هایی از صداوسیما گرایش سیاسی خاصی حاکم است؛ به دنبال منافع سیاسی خود هستند و به حرف رئیس صداوسیما هم گوش نمی‌دهند. او درباره نقاط ضعف اطلاع‌رسانی و اقناع افکارعمومی از طریق فضای مجازی گفت: اگر بنا باشد از طریق شبکه‌ها و فضای مجازی اقناع عمومی صورت گیرد، بسیاری از مردم شهر‌ها و شهرستان‌های کوچک ممکن است در جریان فضای مجازی قرار نگیرند و از طریق رادیو و تلویزیون اخبار را پیگیری کنند، ولو این جمعیت ۲۰ درصد باشد. مهاجری درباره استقبال کم افکارعمومی از صداوسیما گفت: حتی اگر بگویید کسی صداوسیما را نگاه نمی‌کند، اولاً مواقعی که مسائل معیشتی و رفاهی مردم مطرح می‌شود، جزو معدود مواقعی است که صداوسیما مورد رجوع قرار می‌گیرد، چون مستقیم به نقل از مسئولان مطالبی را منتشر می‌کند.

روحانی و رحیم پور ازغدی بار دیگر درگیری لفظی پیدا کردند

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برگزاری نشست شب گذشته (سه شنبه) شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: رئیس جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با آقای رحیم‌پورازغدی با تندی صحبت کرده و بحث و جدلی بین آنها صورت گرفته است. عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش خاطرنشان کرد: مباحث مطرح در جلسه شب گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی مربوط به بنزین بوده و آقای رحیم‌پورازغدی اعتراضاتی را نسبت به گران کردن نرخ بنزین و این اقدام دولت داشته است. سلیمی گفت: آقای رحیم‌پور از رئیس جمهور که رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی هم محسوب می‌شود، سؤال کرده که با توجه به گران کردن بنزین از سوی دولت و ایجاد التهاب در کشور، رئیس جمهور کمی در این باره توضیح دهد. سلیمی گفت: پس از این اظهارنظر آقای رحیم‌پور و درخواست برای پاسخگویی رئیس‌جمهور، مباحث تندی مطرح می‌شود که بعد از جدل تند صورت گرفته، حسن روحانی جلسه این شورا را ترک کرد./فارس

واکنش واعظی به درگیری لفظی روحانی و رحیم‌پور ازغدی

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در پاسخ به پرسشی درباره علت درگیری میان روحانی و رحیم پور ازغدی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: من در جلسه نبودم‌.

تذکر ۱۱ نماینده به وزیر کشور برای قطع اینترنت

طیبه سیاوشی شاه عنایتی نماینده تهران با بیان اینکه سه روز است اینترنت کشور را قطع کردند، گفت: ظاهرا با دستور وزیر کشور اینترنت قطع شده است. وی افزود: قرار بود اینترنت ۲۴ ساعت قطع شود نه ۷۲ ساعت. عضو فراکسیون امید مجلس اصافه کرد: با قطع اینترنت در کسب و کار مردم و همچنین زندگی مردم اختلال ایجاد شده و وزیر کشور باید پاسخگو باشد. سیاوشی افزود: آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات می‌گوید با دستور وزیر کشور اینترنت قطع شده و اگر دستور برقراری اینترنت صادر شود، ما آمادگی وصل اینترنت را داریم. وی اظهار امیدواری کرد تا مشکل ایجاد شده هر چه سریعتر رفع شود. به گفته سیاوشی علاوه بر خود وی، کواکبیان، محجوب، صادقی، زرابادی، فاطمه حسینی، فاطمه سعیدی و محمدعلی وکیلی دیگر نمایندگان فراکسیون امید این تذکر را امضا کردند.

انتقاد عباس عبدی از شورای نگهبان: در برابر افکار عمومی پاسخگو نیستید

عباس عبدی  نوشت: اگر شورای نگهبان در برابر افکار عمومی و نخبگان حقوق به معنای واقعی پاسخگو بود، سخنگوی سابق آن چرا نتوانست به کار خود ادامه دهد و استعفا داد؟ چون قادر به دفاع از برخی از تصمیمات شورا نبود و حاضر به توجیه هم نبود. شورای نگهبان مهم‌ترین رکن حقوقی این کشور است، ولی کمترین اعتبار حقوقی را در استدلال‌های مهم آن شاهدیم. اینکه شورای نگهبان بر اساس قانون عمل می‌کند فقط یک ادعاست، این ادعا را باید به محک داوری حقوقدانان سپرد. نه آنکه مصداق خود گوییم و خود خندیم شویم. یکی از نمونه‌های ساده آن قضیه سپنتا نیکنام در یزد و قضیه خانم مینو خالقی در اصفهان است. همین‌طور مسأله رد صلاحیت آقای هاشمی. آنقدر از این ایرادات وجود دارد که دیگر انگیزه‌ای برای حقوقدانان نمی‌ماند که بخواهند تصمیمات این شورا را از نظر حقوقی نقد کنند. سوگیری‌های برخی از اعضای شورا در امور سیاسی چنان برجسته است که بعید می‌دانم از خاطره هیچ‌کس برود؛ بنابراین، به جای سخنان کلی و اینکه ما بر اساس مر قانون عمل می‌کنیم که نوعی مصادره به مطلوب است و نه پاسخ، بهتر است مستند و حقوقی از عملکرد این شورا دفاع شود. شورای نگهبان باید محل حضور معتبرترین حقوقدانان کشور باشد. جایگاه حقوقی شورای نگهبان به مثابه دیوان عالی امریکا باید باشد. نقدها و آرای آن باید در دانشکده‌های حقوق درس داده شود و از سوی اساتید دانشگاه مورد استناد قرار گیرد. همان‌ طور که نظرات دیوان عالی ایران نیز درگذشته چنین بود، ولی دریغ از کوچک‌ترین توجه سازنده به نظرات این شورا یا به تفاسیر آن از قانون اساسی یا به نظرات متناقض آن در زمینه‌های گوناگون./اعتماد

ربیعی: به برخی لوله‌ها در عسلویه دینامیت بسته بودند

علی ربیعی، سخنگوی دولت با بیان این که پیش بینی می‌شد سال ٩٨ سال سخت سیاسی داشته باشیم، گفت: هنگامی که تحریم شروع شد گفتند، می‌خواهیم بیشترین فشار را به مردم وارد کنیم و این کار ایالات متحده بر خلاف قرارداد الجزایر بود که در کشور ما دخالت می‌کنند؛ آن هم در صورتی ما سعی می‌کنیم امنیت روانی را برقرار کنیم. وی ادامه داد: سه گروه به خیابان‌ها آمدند که گروه اول نگران بودند و این قابل درک است. گروه دوم از جریان‌هایی بودند که می‌خواستند بحران اجتماعی ایجاد کنند. به ما گفتند برخی اجازه تغییر شیفت در عسلویه را نمی‌دهند و به برخی لوله‌ها دینامیت بسته بودند؛ چه کسی از این انفجار سود می‌برد. وی ادامه داد: آقای جهرمی گفت می‌خواستند خط تلفن اصفهان را قطع کنند. برخی مسیر ورود کالا را بسته بودند و این شواهد نشان می‌دهد ما با جریانی مواجه بودیم که بی‌شرمانه می ‌خواستند کشور را با بحران مواجه کنند. سخنگوی دولت با بیان اینکه برخی رسانه‌ها مردم را به آتش زدن تشویق می‌کردند، گفت: ما این موارد را در گروه‌های اول انقلاب دیده بودیم. مردم عادی به سمت مراکز نظامی و انتظامی نمی‌روند.

آذری جهرمی: راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات به معنای قطع کامل اینترنت نیست

وزیر ارتباطات درباره شبکه ملی اطلاعات نیز گفت: اینکه عده‌ای تصور کنند راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات مساوی است با قطع کامل اینترنت و قطع ارتباط با شبکه جهانی اینترنت، تصوری اشتباه و مغایر با مصوبات شورای عالی فضای مجازی و اصول عقلانی است. هیچ‌ کس موافق نیست که ما خودمان را از داده‌های موجود در شبکه جهانی اینترنت محروم کنیم و در عین حال نتوانیم گفتمان انقلاب اسلامی را مطابق تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حضور جریان‌ساز در جهان، در سطح اینترنت جهانی منتشر کنیم.

نحوه ارائه «بسته معیشتی» به زوج‌های تازه ازدواج کرده
 
حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه، درباره زوجینی که به تازگی ازدواج کرده‌اند نیز گفت: اگر هنوز یارانه شان را از خانواده‌شان جدا نکرده باشند و یارانه شان وصل باشد که مشکلی وجود ندارد؛ اما اگر یارانه شان قطع شده باشد و یا قصد داشته باشند حساب یارانه خود را تفکیک کنند، باید به پلیس ۱۰+ مراجعه و پرونده تشکیل بدهند و مراحل لازم را طی و سپس اطلاعات خود را با ذکر دلیل در سامانه‌ای که اعلام خواهیم کرد، وارد کنند تا مراحل لازم طی شود.

مونالیزای بدلی نیم میلیون یورو فروخته شد!
 
یک تابلو نقاشی بدل «مونالیزا» متعلق به قرن هفدهم روز سه‌شنبه در حراجی ساتبیز پاریس به قیمتی بسیار بالاتر از ارزش تخمین زده شده فروخته شد. کارشناسان ارزش این تابلو نقاشی بدل «مونالیزا» را بین ۷۰ هزار تا ۹۰ هزار تخمین زده بودند، اما این اثر در نهایت با قیمتی بسیار بالاتر از آنچه که تصور می‌شد، یعنی ۵۵۲،۵۰۰ یورو فروخته شد! /ایسنا

درخواست جالب مایلی‌کهن از فدراسیون فوتبال
 
محمد مایلی کهن که مدتی سکوت کرده و درباره تیم‌ملی حرف می‌زد، بعد از انتقادات نسبت به او، سکوتش را درباره ویلموتس و تیمش شکست. خیلی‌ها از سکوت مایلی کهن اینطور تعبیر کردند که او با کی روش مشکل شخصی داشت. سرمربی اسبق تیم ملی، ولی حالا می‌گوید: نحوه ترکیب چینی ویلموتس ایراد دارد. من هم شنیدم که او سه میلیون دلار برای هر سال می‌گیرد. فدراسیون فوتبال برای اینکه ثابت کند بنده یا رسانه‌ها اشتباه می‌گوییم قرارداد ایشان را منتشر کند. چرا این کار را نمی‌کند؟ خواسته ما از فدراسیون این است.» مایلی کهن در پاسخ به این که چرا سکوت کرده و مصاحبه نمی‌کرد، جواب می‌دهد: «من هر زمان که صلاح بدانم حتما صحبت می‌کنم. متأسفانه در فوتبال ما هر چه حرف بزنیم باز مدیران کار خودشان را می‌کنند.

آتش زدن هشت فروشگاه زنجیره‌ای در اغتشاشات بنزینی
 
حدود هشتاد فروشگاه زنجیره‌ای در مناطق مختلف کشور بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شدند، به گونه ای که آشوبگران یا در ابتدا اجناس موجود در فروشگاه‌ها را غارت و تخلیه کرده و سپس فروشگاه را آتش زده‌اند و یا فروشگاه‌ها را با اجناس موجود بطور کامل آتش زده و تخریب کرده‌اند. اغلب این فروشگاه‌ها آسیب‌دیده در شهر‌های اطراف تهران از جمله مارلیک، پرند، شهریار، رباط کریم، فردیس، ملارد، شهرقدس، رباط کریم، ورامین، حسن‌آباد و ... قرار دارد. بر اساس برآورد‌های اولیه خسارت مالی ناشی از تخریب به فروشگاه‌های زنجیره‌ای حدود ۱۷۰ میلیارد تومان است. /فارس

ثبت یازده تخلف انتخاباتی مجلس در سامانه سجام
 
سید اصغر رفاهی معاون پیشگیری‌های مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: ۹۲ هزار نفر به عنوان دیده‌بان پیشگیری در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند و به آن‌ها مصادیق جرایم انتخاباتی اعلام شده است. تاکنون یازده مورد تخلف انتخاباتی مجلس در سامانه سجام ارسال و ثبت شده است. سامانه سجام برای ثبت گزارش‌های مردمی در دسترس قرار گرفته است که براساس دستور رئیس قوه قضاییه چندین موضوع در سال ۹۸ در اولویت کار قرار گرفت. پیشگیری از تخلفات و آسیب‌های فضای مجازی، مفاسد اداری، جرایم اقتصادی، حوادث کارگری، جرایم مرتبط با موادمخدر، تهیه و توزیع مشروبات الکلی، جرائم انتخاباتی سال ۹۸، جرائم مرتبط با محیط زیست و منابع طبیعی از جمله موضوعات مد نظر است.

ربیعی اقناع‌سازی برای افزایش نرخ بنزین را در جمع خانواده مطرح کرده است
 
«قاضی‌زاده» عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: ما به‌عنوان نمایندگان مجلس از موضوع افزایش نرخ بنزین بی‌خبر بودیم. احتمالا آقای ربیعی این موضوع را در منزل خود و در جمع خانواده اش مطرح کرده است. ربیعی امروز در یک گفت‌وگو گفته که اقناع‌سازی درباره افزایش قیمت بنزین از چند سال قبل انجام شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۶
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴۲۳
الان در صدا و سیما داشتم می دیدم که در مورد این بنزین حرف می زد
لطف کنید چیزهای جدید بگویبد!
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دم استاد گرانقدر رحیم پور ازغدی گرم که هم حرف دل ملت فهیم را به شیخ دپیلمات نازک نارنجی گوشزد کرد و هم مایه افتخار و مباهات ایران و ایرانیست دستمریزاد دمش گرم که این کارش نکته های بیشماری داشت برای آنان که تا یک مدیر یا یک رئیس می‌بینند دست و پایشان را گم کرده و سرخ می‌شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
لطف کنید اگر جنسی را به شما گران فروختن با 124 تماس بگیرید.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بر اساس فرمایش امام جمعه اهواز پس بنزین رو هم تحریم کنیم چون کالای گرانی شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
درود و صد درود بر علامه حاج استاد دکتر رحیم پور ازغدی شجاع و خط شکن و باوجود و مردمی و پاکدست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آفرین به ازغدی که در زمانی که بدجور فقدان فرهنگ تو جامعه احساس میشه زد تو خال
ایرانیِ گیلانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
کل جامعه به هم ریخته
اموال مردم به آتش کشیده شده
فروشگاه های زنجیره ای غارت شدن
هیچکس از خونش بیرون نمیتونه بیاد
همه اینها به فرهنگ جامعه مربوطه
آنقدر بعضیها عقده ای هستند و از ازغدی کینه دارند که دوست دارند در شورای انقلاب فرهنگی از بی فرهنگی در تصمیم گیری برای افزایش قیمت ها و بی فرهنگی در طریقه اعتراضات مدنی سخنی گفته نشود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
من میگم صدا و سیما تا هفته پیش هر روز از دولت گلایه داشت که چرا اینقدر گرانی هست ولی با یک چرخش سیاسی گفته گرانی حق دولت هست و دولت حق دارد سوخت و ارز را گران کند . یعنی در گرانی اجناس و سوخت دولت حکم حکومتی داشته که امروز گروهی در خیابان به حمایت از گرانی بنزین پشتیبانی کردند واقعا من از این سیاست های پنهان ماندم چی بنویسم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خان محمد علی . اتفاقات چند روز گذشته یعنی دور زدن مجلس و تصمیم سران قوا و سپس اعتراص مردم و توسل به خشونت .پخش نکردن فلیم کشتارها در تلویزیون.... . اعتراص امروز خودیها .....سخنان امروز روحانی واقعا سخنان و سیاست ها هم‌مردم و هم مسولان و هم خودم کیج گیج هستم . واقعا سیاست ها شفاف نیست یا موصع گیریها و تصمیم ها و اتخاذ تصمیمات شتابزده هست که اینقدر خسارت مالی و جانی بر جای گذاشته . شرایط فرلتر از جلسه بررسی کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
کم میارن جلسه رو ترک میکنن،..هیچ وقت پاسخگو نبودن ، نه خودشون نه معاونین و نه وزراشون
بطلیموس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اگه مثل خبرآنلاین میشد به پاسخ نظرات مثبت منفی داد به کامنت خان محمد علی آقا صدتا مثبت میدادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
به جون هر چی مرده احمدی برمیگرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تا حرف می‌زنیم هی میگید عوضش امنیت دارید، از کدوم امنیت حرف میزنید ؟
ادیشب که رفته بودم از کارتم پول بردارم 3 تا انسان وحشی بهم حمله کردن تمام پول و مدارکی که همراه داشتم رو از من گرفتن و صفحه نمایشگر عابربانک رو هم شکستن و فرار کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خان محمد علی . سخنان شما و نطرات شما ممکن هست بخشی از جامعه که زیر سیکل یا یا دیپلم سواد دارند ولی سواد سیاسی ندارند راضی میکند اما برای من رضایت حاصل نمیشود من در حوزه سیاسی و حاکمیت مردم در سرنوشت خود مثل شما فکر نمیکنم متفاوت میندیشم . من میگویم وقتی باهنر در بیان ارایه لیست اصلاح طلبان گلایه دارد و ازعدی از گرانی بنزین به روحانی انتقاد دارد هم دولت و هم‌مجلس باید به رای دهندگان خود پاسخگو باشند . یعنی در فرایند دمکراسی این تعاریف وجود دارد که اگر مردم به نمایندگان مجلس طی تشکیلات حزبی رای دادند و یا رییس جمهوری را انتخاب کردند اگر در انتخاب اشتباه کردند بتوانند طی روند دمکراتیک و قانون پیش بیتی شده یا با رای نمایندگان یا با اعتراص مردم از قدرت کنار بروند . اما هیچکدام از این راه ها وجود ندارد . یعنی میگویند همینی که هست خواهی قبول کن خواهی نکن . یعنی برای اینکه مردم بگویند که اگر اشتباه کردیم قانون راه بازگشت اشتباه را معین کرده . اما وجود خارجی ندارد انگار مجلس و دولت فقط به وقت انتخابات فرمایشی و نمایشی مصرف دارد . گرفتی داداش آیا نیاز به نظرات بیشتر داری . لطفا در این سهم از نطرات هم نظردهی کن؟ ی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خواننده عزیز شیوه صحیح بیان خواسته رو یاد بگیریم. باید با مجلس خود صحبت کنید. تلفن روابط عمومی مجلس به صدای شما گوش میده و خیلی محترمانه نظر شما رو به نمایندگان انعکاس میده. مطمئن باشید تاثیر داره. شماره ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
23:20
خبر استیضاح روحانی را در همین سایت درج کنید تا ببینید فردا چه اتفاقی در سراسر کشور می‌افتد .
88
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
تو اون جلسه منابع آگاه حضور نداشتن که بدونیم بین ازغدی و روحانی چی گفته شده؟
ناشناس
| Australia |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
تابی بگو : یک دکمه بزرگ قرمز طراحی کنن!!! و یک روزشمار هم برای فشار دادن اون دکمه قرمز بگذارند!!!

در پایان مهلت داده شده ( روزشمار که به صفر رسید زمانش )
حقوق تمام دولتمردان و کارکنان دولتی هیچ کدوم بیشتر از ۱۰ ملیون نباشه ( با تمام اضافه کاری و.... )
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ناشناس مبلغ 124؛ برادر من، تا همین حالا مگه قیمتها قابل کنترل بود؟ همین دوماه گذشته رو نگاه کن؛ رب گوجه از 11 تا 20 تومن متغیر. خودِ گوجه فرنگی از کیلویی 3 تا 11 تومن. مرغ از 11 تا 16 تومن. ماهی همین طور. کدوم نظارت؟ هرکی هر نرخی بخواد می فروشه اصلا قیمت معنا نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بین این همه کامنت فقط کامنت ناشناس ساعت 21:30 که شماره تلفن داده بود برای شکایت از گرانفروش ها جنبه اجرایی داره و مفید بود، بقیه حرف یا مفت هست . چقدر حرف مفت می زنید؟!!!!!مرسی ناشناس ساعت 21:30
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دولت اگر واقعا دنبال تامین کسری بودجه است جلوی رانت های چند صد هزار میلیاردی دلار 4200 را می گرفت از پزشکان و مسکن و وکلا و ... مالیات می گرفت فقط به گفته لیلاز طی سال قبل 500 هزار میلیارد رانت بابت دلار 4200 توی جیب رانتخوارها رفت !500 هزار میلیارد رانت برابر است با 10 سال رایانه 85 میلیون ایرانی
هر جای جهان بود دولت استعفا می داد و محاکمه می شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
ازغدی عقده ای برخورد می کنند اگه راست میگن در مورد تحریم ها که مردم را به زانو درآورد
بی کفایت ترین مجلس در ۴۰ سال گذشته. ما رکورد زدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
در همين رابطه جايزه بدترين رياست جمهوري نيز تعلق ميكيره به
آقاي حسن روحاني
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ناشناس ۲۱:۳۶
قبلا جناب خاتمی اون جایزه رو کسب کرده حخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
لطف کنید یک زحمت بکشید.اگر جنسی را به شما گران فروختن با 124 تماس بگیرید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ناشناس 21:56
نمیدونم به شوخی میگی یا جدی!! اگه واقعا فکر میکنی با تماس 124 قیمت کلا و خدمات گرون نمیشه خیییلی خوش باوری. مگه تو این دو سال که قیمت اجناس حدود 300% گرون شد 124 وجود نداشت!؟!؟ چیکار کردن جز اینکه گفتن پیگیری میکنیم و میفرستنت پی کارت. من خودم یه بار تماس گرفتم به خاطر گرانفروشی... طرف بهم گفت وقتی میدونی فروشنده داره گرون میده ازش نخر، گفتم من اونموقع قیمت دستم نبود بعدا فهمیدم دو برابر حساب کرده... خلاصه بعد اینکه کلی براش توضیح دادم آخرش گفت باشه پیگیری میکنیم... و همچنان بعد از 8 ماه در حال پیگیری میباشند باشد که رستگار شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ازعدی به برو به جلسه بصیرت افزایی خودت برس ، کسی که حقوق نجومی در ماه بگیره نمیتونه ادای دلسوزی ملت رو در بیاره
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مجلسی که خودتان آن را ایجاد کردید !! یادتان رفته با افتخار لیست را میگذاشتید جلوتان و رونوسی کردید ! بعد هم که اسامی اعلام شده کلی کیف کردید هر 30 نفر در تهران و در جاههای دیگه هم همینجور!!خب نتیجه اون هم اینه برن توی مجلس برای ما تصمیم بگیرند !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
پولدارها ثروت خود را جای نمیگذارن که دست دولت بهش برسه یا ضرر کنه . در بهترین شرایط ریال را تبدیل به دلار میکنند و این پول ها سر از ممالک غربی و عربی در میاورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
۲۲:۲۳
حقوق نجومی رو کسای دیگه ای میگرفته و میگیرن آدرس غلط نده
ناشناس
| Australia |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
یک ایده برنددددده، یک اتمام حجت!!

باید زنگ خطر به صدا در بیاد ، و این حتی در ظاهرش هم مشخص باشه


زنگ خطر وقتی به صدا در اومد هیچ کس، تکرار م یکنم هیییچ کس، به هیییچ طریقی تو این مملکت از ۱۰ ملیون بیشتر نگیره، با همه مزایا و اضافه کاری و حق ماموریت و....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مجلس را منحل کنید و بودجه اش را به زخم دیگر مملکت بزنید .
پویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
نکته جالب اینه که هم مجلس و هم دولت با (تَکرار) سر کار
اومدند!! که ضعیف ترین مجلس و دولت در تاریخ جمهوری اسلامی هستند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
زیاد ناشکری نکن
متأسفانه بی مسئولیتی در نبود امنیت به اوج خود می رسد و زمانیکه اعتصاب یا اعتراضی در یک جامعه رخ میدهد هر کس به خود اجازه میدهد که کم کاری در وظیفه اش را توجیه کرده و گردن چیزهای دیگر بیاندازد
نمونه اش سایت تابناک که از بعداز وقوع اغتشاشات اخیر کامنت های فراوان بسته ویژه خبری خود را فقط تاساعت دوازده نیمه شب منتشر کرده و از انتشار بقیه نظرات از دوازده شب به بعد خودداری می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چرا این حرف را میزنی تنها سایت داخل کشور که بصورت چکیده و با کمی تغییرات نطرات مردم را پخش میکند با این کار میخواهید تعطیلش کنید . واقعا منطورت اینکار هست ؟ بعد خودتان را جای مسول نطرات بگذارید که چقدر واقعا کنترل نطرات مردم سخت هست مردمی که در اکثریت جامعه قرار دارند . امروز اقلیت جامعه تا توانستند بصورت نطام مند و کنترل شده و هدایت شده فریاد میزدند که انهای که به گرانی گلایه دارند فتنه گر هستند . کی گفته که گرانی داریم . گرانی بلکه یک نعمت هست . کدام را باور کنیم .
ایرانیِ گیلانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
کاربران در سایت های داخلی چقدر امنیت دارند ؟
این کشور دیگه واقعا جای زندگی نیست. جوانی سوخت آرزوها مرد امیدها به گل نشست. کاش میشد مهاجرت کرد. فقط افسوس
پاسخ ها
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
کاری نداره مهاجرت، تو هم برو مث بعضی وطن فروشا یه چن تا فحش به مملکتت بده، یه چن تا تمجید از ملکه الیزابت کن، تو کانادا بهت جا میدن
محض اطلاعت عرض کنم کلی آدم برا باقی موندن این سرزمین جون خودشونو فدا کردن، خیلیا هم توی حسرت شهادت هستن.
و من الناس من یعبد الله علی حرف فان اصابه خیر اطمان به و ان اصابته فتنة انقلب علی وجهه خسر الدنیا و الاخرة ذلک هو الخسران المبین
سوره حج، آیه ۱۱
بهناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
من حاضرم تو جزیره های پناهندگان غیرقانونی ...استرالیا باشم اما این خفت روتحمل نکنم عمرمون سوخت ..سوزوندن مارو ..سوزوندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بهناز از امارات ساکت شو!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
لطف کنید یک زحمتی بکشید.اگر جنسی را به شما گرانتر از فروختند با 124 تماس بگیرید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چیه زدید پمپ بنزینا و بانکها و فروشگاهها و.... رو سوزوندید کسی براتون پناهندگی نفرستاد میخواد برید !! خب برید امنیت بیشتر میشه !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دیوونه خونست
بنده به هیچ لیست و کاندید مستقلی رای نخواهم داد

اصولگراها و اصلاحطلبان میدانند ریزش آرا خواهند داشت بخاطر همین قصد معرفی کاندید مستقل دارند و پس از ورود نامزدهای مستقل به مجلس ائتلاف ها را تشکیل خواهند داد

رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شکل گیری جناح اصلاح طلبی بخاطر این بود که جریان فکری سومی که در جامعه به دلایلی شکل میگیرد هدایت شده و کنترل شوند . امروز روحانی گفتند که افرادی که در خیابانها معترص بودند چقدر کم بودند . جوری حرف میزند انگار رییس مردم نیست یعنی انگاری از مردم ۲۴ میلیون رای نگرفته است در صورتی به صرف قاطع میگویم تمام ۲۴ میلیون نفری که به روحانی رای دادند همین اقشار عیر خودی بودند فکر میکردند در اقتصاد و بیکاری انها هم‌گشایشی ایجاد میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
لطف کنید اگر جنسی را به شما گران فروختند با 124 تماس بگیرید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مردم دیگه به نمایندگان بله قربان گو رأی نمیدهند .
تابناك جان ! همون موقع كه برخي مشغول اندازه گيري حجاب بانوان بودند ظاهراً داعش در اطراف استان خراسان جا خوش كرده است . از ما گفتن بود . حواستون به مسايل اصلي باشد نه حاشيه ها . ديديد كه چگونه افزايش نرخ بنزين بهانه اي شد كه برخي از اعتراضات مردم سوء استفاده كنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
لطف کنید اگر جنسی را به شما گران فروختند با 124 تماس بگیرید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
منفی ها که چیز دیگه ای میگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آرای روحانی هم چیز دیگه ی می‌گفت
آنها در فضای واقعی بودن اینها در مجازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مگر نابودی داعش را جشن نگرفتید . گرانی بنزین راه حل علمی دارد . وقتی به دستاورد علم در حوزه اقتصاد اهمیت نمیدهی انوقت مجبور برای پاسخ به مطالبه مدنی مردم را از داعش بترسانی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
تو خیلیییی باهوشی. شماها کم از داعش ندارین
بنده به عنوان یک نفر باید به ارزتان برسانم اینکه آقای وزیر تلکس و تلفن عمومی گفتند اینترنت کاملا قطع نمیشود منظور ایشان این ترنت بوده و نه اون ترنتی که همه فکر میکنند
ولذا بنده به ظرت قاسم میگویم که چرا با افزایش قیمت بادنجان مقابله نمیشود؟ لطفا بشود تا همه مشکللت حل شود
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
:) خدا شفات بده
محسن ن.
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ظاهراً منظورتان «عرض» و «ضرس قاطع» است.
خسته نباشی دلاور، خدا قوت پهلوان.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نعمت جان ارزت رو با عين هم مي توني برسوني
وحید
| Germany |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ینی متوجه نشدین این دوستمون تعمدی اشتباه املایی داشتن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
لتف کنید اگر ژنسی را به شما گران فروختند با 124 طماث بگیرید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
عزیز من فک کنم در مورد شما گودرز با شقایقت قاطی شده !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دمط گرم خیلی باهال بود
همه گیج شدن وقتی یک دفعه ای خبر گرانی اومد ان وقت این برای خودش از اقناع سازی می گوید توسط تلویزیون
و بعد از اینکه خبر اعلام شد جمعه شب اقایان دولتی امدن در شبکه دو و توضیح می دادن!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
یه زحمتی براتون داشتم کافی است با 124 تماس بگیرید.
بابا اینترنت و وصل کنن ما چیز دیگه ای نمیخوایم ای بابا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دوست عزیز 24 میلیون نفر به اقای روحانی رای دادن ایشون هم تصمیم گرفته بنزین را گران کنه و اینترنت را قطع کنه فرایند کاملا دمکراتیک هست 24 میلیون رای هم از ایشون پشتیبانی میکنه اجازه دهید منتخب ملت تصمیم بگیره همه هم می گفتن روحانی مچکریم و حامی ایشون هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
23میلیون
24 رکورد احمدی نژاد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
رکورد احمدینژاد 2.4 هست نه 24...منتهی دوستان یک شبه اومدن شیطنت کردن اون نقطه بین 2 و 4 رو پاک کردن شد 24
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
امروز یک نفر پیامک زد به رادیو نوشته بود رفتم تنظیم باد لاستیک ماشین 4000 تومان گرفت گفتم چه خبره گفت 124 که هست.ناراحتی زنگ بزن 124.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
۲۲:۱۹
همون که روحانی در دوانتخابات و لیست امید درتهران پیروز شد خودش تنها یه نشونه از اعتبار ادعای امثال توست فعلا حال و هوای این روزا رو تحویل بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
22:19
به آرای مردم احترام بگذاریم
این بهتر است !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تماس بگیر به مجلس خواستت رو بیان کن. من تماس گرفتم و خواستار برقراری اینترنت شدم. صداتون رو به گوش نماینده ها برسونید. حقوق شهروندی خود را بشناسید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دولت احمدی نزاد پر کارترین دولت بود
بله اشتباهاتی هم داشت
دولت تدبیر و امید چه
-
لغو اشتباه سهمیه بندی بنزین و این افتضاح وخسارت
-
پلم کردن مراکز هسته ای و نا امید کردن دانشمندان و وعده گلابی
-
..
مبارز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مگه رای گیری تاثیری داره تو این مملکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
خوشي ها هي ميگي 124 ، 124 زنگ زدم خنديد
خانمها و آقایون اول انقلاب قرار بر این بود که مردم سندیکا داشته باشند. حق اعتراض به سیاست ،گرانی، بیکاری و. . . رو داشته باشن و حتی در قانون اساسی نیز ذکر شده. اما حالا چی شد که کلا منحل شد؟!!!!! هر رییس جمهور و رییس مجلسی که میاد (( حالا فرقی نمیکنه اصلاح طلب باشه یا اصولگرا )) قبلش میگه دولت من با بقیه فرق داره مجلس من با بقیه فرق داره و من محلی برای اعتراض تعین میکنم که مردم معترض با اغتشاشگران از هم جدا باشن.‌ اما بعدش میزنه زیرش. آقای رییس جمهور و آقای رییس مجلس میگن که تندروها نمیزارند که من کار کنم!!! اولا که همین تندروهایی که میگیید دوستان و اقوام نزدیک ۴۰ . ۵۰ ساله شماها هستند. در ثانی یجوری میگیید که انگاری همین دیروز از ینگه دنیا اومدید و قبلش از هیچ چیزی خبر نداشتید!!! آقایون چرا این مسئولیت رو قبول کردید؟!!!!!
بچه های تابناک جون مادرتون سانسور نکنید و کامل چاپش کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
پدر بزرگ من هم از دوگوش ناشنوا وهم از دوچشم نابینا شده.هنوز هم گاهی وقت ها می گوید اتوبوس رایگان نشد.75 تومن چی بهتون نمی دن.آب وبرق وگاز وتلفن چی رایگان نشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
عزیزمن اینا مال زمانیکه ما در بحره حساس کنونی نباشیم.وقتی از بحره حساس کنونی در اومدیم اونوقت تمام خواسته هات پیگیری میشه
آقای مهاجری آدرس غلط نده باید خود دولت آماده سازی میکرد امثال شما تا کجا به توجیه ادامه می دید و به هر چیزی برای رفع مسئولیت متوسل می شید خود ژنرال پنداری رو بذارید کنار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
لطفا اگر جنسی را به شما گران فروختند با 124 تماس بگیرید.
اگر اطلاعات اقای مصباحی مقدم اشتباه بود و ایران وارد لیست سیاه شد ایا ایشان حاضرند عواقب را بپذیرند رسما عذر خواهی کنند و جوابگو باشند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
جهت اطلاع شما ایران قبلا بوده ومراوده بانکی هم داشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مطمن باش لوایح را تصویب میکنند مثل اب خوردن . شرایط بدتر خواهد شد این حرف را که گفتند یعنی باید تصویب بشه یا تصویب خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
هر چقدر روحانی برای برجام و گلابی هاش معذرت خواهی کرد اینا هم میکنن!!!
از صبح چهار تا مسکن خوردم و آرام‌بخش
نمیدونم الان چرا تابناک میخونم چرا کامنت میزارم ولی دلم آشوبه...
نه امیدی به اینده دارم نه حالم خوشه
مهندس شیمی هستم از دانشگاه دولتی
با ده سال سابقه ی کار
چندین فورنولاسیون حرفه ای برای رزین ها و رنگ ها و تیترهای تخصصی...
چندین روش سنتز ابداعی برای انواع حلال های استری
رزین های مختلف....
با روزی دوازده ساعت کار ماهی سه تومن بیشتر نمیگیرم....
داغونم
آینده؟
خنده داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
جالبه ها ... ما دهه شصتی ها چرا همه نفرین شده ایم؟ شاید گناه این بود که وقتی همه میرفتن ماها موندیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
با این رزومه ومهارتی که داری چرا از این مملکت نمیری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دوست عزیز برو خدا رو شکر کن. ما دو تا دکترای تخصصی بیکار تو خونه هستیم که نه کاری داریم و نه درامدی. خدا شاهده حتی با پول کرایه ماشین هم مشکل داریم. لعنت خدا بر این وضعیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اخه شما مثل داماد رییس جمهور که علوم تحقیقات زمین شناسی خونده نخبه نیستید. برادر سال 83 با رتبه 900 دانشگاه قبول شدم از بهترین دانشگاه ها فوق لیسانس گرفتم پدرم دراومد درس خوندم 10دساله بیکارم باز شما اون سه میلیون رو دارید.. یه سال مفت برا مدرسه غیر انتفاعی به عنوان کاراموز کار کردم اخرشم برم نداشتن. بلاخره من و شما باید مثل اقا زاده ها نخبه تشریف داشتیم که نداریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
تو مملکت ما نخبه بودن یعنی ژن خوب پسر عارف
حاج اقا مردم مدتهاست گوشت ومرغو. ومیوه و....... را تحریم کردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
لطف کنید اگر جنسی را به شما گران فروختند با 124 تماس حاصل کنید.
ازغدی در شورای انقلاب فرهنگی در مورد بنزین سوال کرد ؟ کسی که درکی از مطرح کردن موضوعات در زمان و مکان مناسب ندارد چطور خودش را صاحب نظر و دکی می داند البته هدف ایشان قبلا از زبان خودشان نابود کردن روحانی است و این حرفها نیت واقعیش را مخفی نمی کند
پاسخ ها
ایرانیِ گیلانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
کل مملکت به هم ریخته
بانکها آتش زده شده
فروشگاه های زنجیره ای غارت شدن
هیچکس از خونش بیرون نمیتونه بیاد
اینا هیچکدوم به فرهنگ جامعه مربوط نیست؟!
واقعا بعضیها دیگه خیلی عقده ای هستند و از ازغدی کینه دارند که میگن نباید در شورای انقلاب فرهنگی از بی فرهنگی در تصمیم گیری برای افزایش قیمت ها و بی فرهنگی در طریقه اعتراضات مدنی نباید صحبت کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
احمدی فریدنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اقای پورازغدی که عضوسورای امنیت ملی است حق اظهار نظر نداشته باشد بخاطر بیسوادی پس از نظر شما کی میتونه اظهار نظر کند؟
یعنی چون حسن روحانی نظر داده پس دیگر هیچ کس حق اظهار نظر ندارد بخاطر اینکه همه بعیر از ایشان وطرفدارانش بیسوادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ایشون کی گفته خواهان نابودی روحانیه؟ حتی اگه نیتش چیز دیگه ای هم باشه باید با سعه صدر برخورد میشد . زمان و مکان مناسب به نظرت کی و کجاست؟ آیا از صدر تا ذیل این حادثه ربطی به فرهنگ نداشت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آقای ازغدی باید با 124 تماس می گرفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
یه نمه سواد نداری در مورد آقای ازغذی نظر میدی !! برو بچه جان با هم سن و سالات بازی کن گنده تر از دهنت حرف نزن !!
من مبلغ دویست و بیست و پنج دلار رو برای ثبت نام توی ی ازمون بین المللی به حساب موسسه ets واریز کردم ولی دیروز موفق نشدم در ازمون شرکت کنم و امکان دسترسی به سایت و پرینت کاربری وجود نداشت بنابراین نتیجه دو سال زحمتم ب هدر رفت. چ کسی الان دقیقا پاسخگوی ماست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
هرشب یه بهونه ای داری لابد فردا هم با نانسی پلوسی قرار ملاقات داشتی تا علیه ترامپ شهادت بدی اما چون اینترنت قطعه و سفارتها بسته هستند نمیتونی ویزا بگیری!!! خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
متاسفم هموطن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
هیچی از وزارت کشور شکایت کن به قوه قضاییه ادعای خسارت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ناشناس 21:43
آنچنااااااااااان کامنتت خنده دار بود که من و کل خانواده و فامیل و اهل محل جملگی روده بر گشته و راهی بیمارستان شدیم... برامون دعا کنید... اینکارو نکنید با ما... ی کم جک های کم خنده دار تر بگین که ما روده بر نشیم اینجوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
جنابعالی که الان در خارج از کشور به سر می‌بری، چطور دسترسی به اینترنت نداری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
با 124 تماس بگیر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
زنک بزن ۱۲۴
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تابناک مشکل این رنج ایپی ها رو چک کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بگو اینترنت میخوام چرا غیر مستقیم حرف میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اراذل و اوباش ً خیلی روشنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
پاسخگو اگر در اینجا دیدی سلام برسان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
به 124 زنگ بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
آقایون اونهایی ک نزدیک به مرز کشورهای همسایه هستند و سیمکارت متعلق به اون کشور رو دارن میتونن ب شبکه جهانی متصل بشن
اقناع سازی افزایش بنزین از چند سال پیش انجام شده بود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
کافی است با 124 تماس بگیری
رای دادیم این شد . رای نمیدادیم چی میشد ؟

دولت دوازدهم همه را از صندوقهای رای ناامید کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آخه شما بین بد و بدتر به بدتر رای دادی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
یکبار هم شده از شورای نگهبان بخواهید تا مردم را بین بد تر و بد ترین اجبار نکند
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
من هم فکر کردم بین بد و بدتر دارم انتخاب می کنم . ولی فرق بین ام اس و سرطان بود
متاسفم که مسولین کشور ما از معنای مسولیت (پاسخگو بودن) فرسنگ‌ها دور افتاده‌اند.
بابا نتو وصل کنید خفه شدیم مگه زندانه اینجا ....الو دستتو وردار از روی دکمه کار داریم بابا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
جالب بود
در واقع مردم از نبود اینترنت خسته شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
کارت چیه !؟ بعلاوه 18 ست !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
به علاوه یا منفی باشه به کسی ربطی نداره. مگه اینترنت فقط برای این چیزاست. حق عموم مردمه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
کارش هر چی باشه به خودش مربوطه تفتیش عقاید هم ممنوعه.خیلی ها اینترنت تنها دلخوشی شون بود و حق مسلم ماست
مردم همیشه از خودشون میپرسن چرا مسئولان به راحتی به مردم ظلم میکنن و نگران هیچی نیستن؟
من جواب رو دارم:
چون همیشه یک عده ای هستن که اگر هر کاریشون بکنن بازم میرن رای میدن و پرچم حمایت بلند میکنن.
بنابراین مهمترین دشمن مردم ایران،مردم ایران هستند.
تابناک امیدوارم منتشر کنی.چیز عحیب و جدیدی نگفتم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
احسنت...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چون شما سرت نمی شود و فقط فکر می کنی....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
۲۲:۰۷ ناشناس
ایشون حداقل فکر میکنه مثل شما بدون فکر حرف نمیزنه و نظر نمیده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
درود به شرفت هموطن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ممنون دقیقا درست گفتی شیر مادر حلالت
از ماست که بر ماست
یه سری به این شرایط خفت بار اعتراض میکنن
و یک سری از همین مردم به صورت خودجوشحمایت میکنن از فلاکت و بد بختی
افسوس
اصغر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
صددرصد
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
چرا دروغ می گویی چرا شایعه پراکنی می کنی ای فتنه گر ای اراذل اوباش
آذری جهرمی: راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات به معنای قطع کامل اینترنت نیست
اونی که بهت گفته ایران رو میتونی مثل کره شمالی کنی اشتباه به عرضت رسونده ایرانیا فرق دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شبکه ملی اطلاعات یعنی هم سایت های داخلی و هم سایتهای خارجی که مشکل ندارن با هم کار کند و سایتهای مشکل دار از گردنه حذف شو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
22:11
کسی حق نداره برای مردم انتخاب کنه چه سایتی برن و چه سایتی نه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
البته بستگی داره «سایت های مشکل دار» رو چه جوری تعریف کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ناشناس۲۳:۰۴ -

یه سری هر جوری که دوست دارن زندگی می کنن. بعد به
بقیه می گن اونجوری که ما دوست داریم باید زندگی کنی.
دوست داشتم یه روز، فقط یه روز مجبور میشدن جوری که دوست ندارن باشن. تا حد اقل یه روزم حال ما رو درک کنن.
آقای عبدی قدر آن گوشه دنج را بدان در که عالم و آدم جز همفکران خودت در مسند قدرت را نقد می کنی.
حالا نمیشه بخاطر ملت کسانی را در دولت قرار دهیید که بشود بخاطر گرانی از او انتقاد کرد یا گلایه کرد ؟ چرا باید کسانی مسولیت را بر عهده بگیرند که چیزی بالاتر از گل نباید به انها گفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
همه سر و ته یه کرباسن.... به نظرت بین خاتمی و احمدی نژاد و روحانی و سعید جلیلی کوچکترین تفاوتی هست به جز تفاوت در ظاهرشون!؟!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
22:29
دلواپس سکوت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
تفاوت بین مسولان از هر دو جناح در این ۴۰ سال از هم چند میلی متر بوده است
و نه چند کیلومتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
همه مثل هم نیستن رئیس جمهور واقعا به فکر مردم و آرمانهای حقوق شهروندیه باور نداری از 124 بپرس
فقط برای اینکه رای جمع کنید به آب و آتیش میزنید
شماها به فکر مردم و مملکت نیستین
افزایش نرخ بنزین به این صورتی که انجام شد، قبل از مسئله گرانی بیشتر توهین به ملت ایران، نمایندگان، کارشناسان، نخبگان و خود مسئولان بود. یعنی هیچ کس در این کشور مورد اعتماد نیست و همه کارها باید با چماق انجام شود. حالا متوجه میشوید یا نه حرف دیگری است.
تابناک چرا به طور چشمگیر خبرهایتان در مورد "مجلس " افزایش پیدا کرده است؟ خبرهایی از قبیل پوپولیستی بودن و اصلاحاتی و اصولگرایی و...
فرض کنید مخاطب بیاید چهارتا ناسزا هم به مجلس بگوید. بگوید دیگر رای نمیدهیمو...
که چی؟ لطفا مجلس را سیبل نفرمایید. مجلس هم چیزی شبیه به "آقا زاده" مصرف سیبلی پیدا کرده است که تمام مشکلات را بیندازیم گردنش.
هر چند بعنوان یک ایرانی از ناکارآمدیش بشدت گلایمندم

تابناک چندباری هست حرفم تا منتشر نکرده ای. هر چند به حق بود. همه ما در مقام خودمان در پیشگاه خدای بزرگ پاسخگو خواهیم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
سلام
این نظر متعلق به بنده است
فکر میکنم مجبورم ساده تر بگویم
بچه ها بازیگوشی کرده اند و شیشه همسایه را با توپ شکسته اند
انگار دارند توپ را می دهند بغل
مجلس که اصلا در باغ نیست
اگر هم در باغ باشد حق دست زدن به توپ را اصلا نداشته بیچاره
اینترنت ملی و این سایت های داخلی چقدر برای کاربران امنیت دارد ؟ واقعا چقدر امن هستند تا بشود در این سایتی که بیشتر مطالب و تیتر آن سیاسی هست . سخنان سیاسی کاربران چقدر امنیت دارند در صورتی هنوز حق اعتراض . جرم سیاسی . حقوق بین امللی . حقوق شهروندی . صریح و روشن برای مردم شرح داده نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تنها معیار اینه که داعش نیاد بوخورتت
بقیش رو پیگیرش نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
22:01
الان داعش بیاد هم ما نمیفهمیم با این وضع ارتباطات!
جناب باهنر ، آیا واقعا نمی دانند ؟
که آیا اصلاح طلبان بغیر از آن لیست ۳۰ نفره که اعلام کردند و رای آورد
شخص قوی تر و بهتری وجود داشت ؟
چرا ایشان از شورای نگهبان سوال نمی کنند ؟
که چرا مردم را برای انتخابات به هیچ انگاشته و چون کودکان صغیر و یا مهجوران بی عقل با آنها برخورد میکنند ؟
پاسخ ها
پویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
در انتخابات شورای شهر که شورای نگهبانی وجود ندارد می بینیم که چه افراد با کفایتی رای آوردند!! تموم کنین این بهانه ها رو
تا اینترنت وصل نشه دیگه ما هیچ قبضی پرداخت نمیکنیم
سلام
تا حالا هزارتا نظر گذاشتم وقتی هیچکدامشو تایید نمیکنی و خودتون تو اتاقی خبر می‌نویسین و تایید میکنید دیگه از مردم نظر نخواین
اقای ازغدی در جلسه شورای فرهنگی بخاطر گرانی بنزین درگیری لفظی پیدا کرد و لذا رییس جمهور جلسه را بعد از مشاجره ترک کرد . .... تابی و کاربران یادتان هست در یک سال پیش همین سایت به ازغدی نقد شد که در کلیپی گفتند که انقلاب دنبال ماشین خوب و خانه خوب و رفاه نبود . یادتان هست بلکه دنبال این بودند که به مقوله حجاب بپردازند . من فراموشی نگرفتم . اصولگرایان تکلیف خود در حوزه سیاسی را شفاف کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خودت فهمیدی که چی گفتی اصن چن چندی باخودت ازغدی اومده از مردم دفاع کرده تو این وسط چی می گی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اونم خواسته خودشو مطرح کنه وگرنه یه شبه بفکر مردم نمیفتاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اولا این حوزه اقتصادیه ثانیا به نظر نمیاد منظور ایشون فشار مضاعف به مردم هم باشه در نهایت این که مگر شعار آقای روحانی این نبود که نباید بر دهان ها مهر زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نه. من یادم نیست. چون اون موقع اینترنت داشتم. تابناک نمی خوندم. خخخ
والا به خدا دیگه جون به لبمون کردید
اخه چرا اینقد حرفای تکراری میزنید؟
از وقتی یادمه همین حرفارو گفتید
توصیه می کنم یارانه جدا نکنن ، چون جدا کنید 50 درصدممکنه دوباره دریافت نکنید.
ما الان 2 ساله که یارانه جدا کردیم ، به همسر بنده یارانه نمی دن و با کلی پیگیری درنهایت پاسخی هم که گرفتم از استانداری این بود باید روحانی بره ، یکی مثل احمدی نژاد بیاد تا دوباره ثبت نام بشه کرد ، سیستم قطعه
پاسخ ها
خپیت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ماهم دقیقا همین مشکل رو داریم..
نه خودم نه پسرم یارانه نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
حالا مثلا یارانه میگرفتین چه گلی به سرتون میزدین. پدر و پسر جمعا ماهی 91 هزار تومن یارانه میگرفتید که فقط میشد باهاش یک کیلو گوشت خرید... تازه اونم باید بری از سر کوچه خونه احمدی نژاد اینا بخری که ارزونتر از جاهای دیگه است
خجالت نمی کشند از انتخابات مجلس حرف میزنند نمایندگانی که هیچ خاصیتی ندارند
جناب ولی فقیه استان خوزستان شما چطور میتونی گرانی اجناس رو ببینی اما وقتی بنزین گران شد خود را به ندیدن زده بودی ؟! بنزین گران شد و گرانی شروع خواهد شد !!

خب مسئولین ایندفعه بعد از گرانی بنزین بدلیل مصرف زیاد گاز قیمت گاز رو هم احتمالا بخوان بالا ببرن ؟!

خب چرا انتقاد؟ بنظرم بود و نبود صدا و سیما اصلا مهم نیست چون در هیچ صورت وقایع اصلی که به وقوع پیوسته برای مردم به نمایش نمیزاره !!!!

دقیقا ترس آقای روحانی از مردم هم همینه !! بیاد حرف بزنه و مثل بحث و جدلی که با این نماینده داشته ، با مردم هم داشته باشه !!!

آقای واعظی هم از تختخواب اوضاع رو کنترل میکنه !!!

تابناک؟؟؟ قابل توجهت باشه اینترنت ۷۲ ساعت نیس قطع شده بلکه ۶ روزه !! از تاریخ ۲۴ آبان قطع شده و الان ۲۹ آبان هست لطفا حقیقت را به مردم بگویید !!!

آقای آذری جهرمی شما حرفت کی درست بوده این بار دوم باشه؟ برعکس حرفت حتما دارین شرایط رو جوری تنظیم می کنید که اینترنت بین الملل را قطع کنید !!!

خدا فقط ما ملت رو از دست شما مسئولین بی کفایت رها کند !
اصلاح طلب ها دیگه به تاریخ پیوستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اصولگرا ها و هر حزب و دسته ی دیگری هم همینطور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
از اول اصلاح طلبی وجود نداشت بلکه ساختگی بود
افشین طلایی
| Germany |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بازی انتخابات دیگه تمام شده
تابناك جان ! تحقيق كن ببين چه جوريه كه ديجي استايل و اسنپ فود نت دارن و ميشه ازشون سرويس گرفت ؟ مال از ما بهتران هستند ؟
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
چه ربطی داره دوست عزیز! اونا روی سرور ایران هستن دیگه مثل همین تابناک که الان بازش کردی کامنت گذاشتی!
امام جمعه اهواز: اجناسِ گران را تحریم کنید
چه جور قانون برای همه چیز داریم الا گران فروشی؟ بعد مردم شیر نخورند تخم مرغ نخورند ماست نخورند و..چرا باید با گران فروشان قانونی برخورد نشود حالا نمی گوییم مثل برخی موارد انقلابی و..قانونی مانع قاچاق سوخت شویم قانونی مانع گران فروشی شویم حالا تکرار کرد دستشان را طبق حکم خدا قطع کنند.هر چیزی راهی دارد ولی متاسفانه راه برای هر گونه گران فروشی وتورم وفساد و...باز ست وهر کسی هم اعتراض کند می شود دشمن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اعتراض نداشته باش هر کاری که میخوای بکن آزادی
اینترنت چی شد؟
این عملکرد باور کردنی نیست!!
اون نماینده ها باید استعفا میدادن، مجلس فرمایشی چه فایده ای برای ملت داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
"مجلس فرمایشی"
ممنون. چقدر دنبال لغتش بودم.
عجب...اقا شما که میتونید دونه دونه سایتها و دسترسی ها رو باز کنید خوب اون اینستاگرام و تلگرامی که امنیت یه کشور بخاطرش میره هوا رو ببندید باقی اینترنت بین الملل رو باز کنید ....ملت هزار گرفتاری دارند .....یکی کار میکنه با اینترنت یکی مقاله میده خارج یکی برای درمان نیاز به ارتباط بین الملل داره با اینترنت یکی بچه هاش خارجه خودش ایرانه چند روزه ارتباطی نداره خیلیا تو خیلی از بازی های اینترنتی هستند برای گذران اوقات فراغتشون و هزار کار دیگه با نت بین الملل ...خواهشا وصلش کنید هر چه زودتر بخدا زشته این حرکات از یک کشور متمدن تو قرن 21 اینجا ایران هست کشوری بزرگ و باعظمت نه کشورهای قرون وسطایی کره شمالی و عراق و افغانستان داریم بکجا میریم با این فرمون....خیلی خجالت اوره اقایون مسئول ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نه به فیلترینگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اونوقت به نظرت تو کشور متمدن قرن ۲۱ فیلترینگ هست که میگی تلگرام و اینستاگرامو ببندید؟افسوس که خودمونم به
حقوق خودمون آگاه نیستیم.
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
اینا خودشون فیلتر کردن رو خوب بلدن تو نمیخواد راهنماییشون کنی
۵ روز قطعی اینترنت یعنی بی محلی به منافع تمام ملت! پالرمو هم یک بی محلی دیگر! مملکت رو مثله یک روستا اداره میکنند!!
آقای رحیم پور ازغدی. #ظاهرا جلسه مربوط به فرهنگ و مسایل مربوط به فرهنگ بوده. نه جلسه سوخت و اقتصاد و ایشان حق توضیح خواستن از رییس جمهور را نداشته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اطلاع رسانی به فرهنگ احتیاج نداره؟ توجیه مردم به فرهنگ مربوط نیست تا از شدت خسارات ناشی از بی فرهنگی کم کنه؟ بهتره بیشتر فکر کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
فقر که بیاد نه از فرهنگ اثری میمونه نه از ایمان
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
ظاهرا بودجه سالیانه شورای عالی فرهنگ ۱۵۰ میلیارد تومان هست،مسولیت این ۱۵۰ دست
یک آدم ساده هم بود خیلی بهتر از این حرفا عمل میکرد....این دوستان فقط برای موندن تو قدرت با هم کل کل میکنن...ازغدی که از همه بدتر...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
ایشون اصلا نه سواد و نه صلاحیت بودن در این جلسات رو دارن. فقط صدا و سیما از حرفهای بی وزنش لذت میبره
من از واکنش ازغدی به دولت تعجب کردم . چون بیشتر دعدغه انها حجاب بود چگونه تغییر رویه و گفتمان دادند برام جالب هست . ..روزنامه اصولگرا در روز اول از گرانی ها چیزی ننوشتند ولی بعدا صبر کردند روز دوم از گرانی بنزین حمایت کردند میدونید کدام روزنامه بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اصلاح طلبا چه گلی به سر ملت زدن.روحانی و شرایطی که الان گرفتارشیم دستپخت اصلاحطلب هاس
سوال من را چرا کسی جواب نمیده.بجای بنزین مردم چرا دولت گاز و خوراک پآلایشگاه ها را گران نکرد؟؟؟
لطفا اينترنت را پي گيري كنيد، تمام كار دانشجويان، كارهاي تحقيقاتي، اساتيد، واقعا نبود اينترنت ضرر زيادي به تمام اقشار وارد كرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
من با مجلس تماس گرفتم و خواستار برقراری اینترنت شدم. تو هم تماس بگیر و خواستت رو بیان کن. تنها راه رساندن صدامون به نماینده هاست. شماره مجلس رو
خودتون پیدا کنید
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بنا بر این منطق که از نخورده بگیر بده به اونی که خورده صاحب پالایشگاهها اونقدر قویند که دولت جرئت نمیکنه خوراکشونو گرون کنه مگه اونا مثل مردم بی نوا وتو سری خورن
با 4 روز قطع کردن اینترنت، با چه رویی میخواید در اینترنت جهانی حضور جریان ساز داشته باشید؟
این رو سیاهی مگه به این راحتی فراموش خواهد شد ؟؟
روحانی مچکریم
جمعی از اراذل سبز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
سبزها ارازل نیستند . هموطن خودت هستند . منتها به دلایلی در اقلیت جامعه کوچ داده شدند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ارادل کسانی هستند که بصورت سازمان دهی شده بانکها را آتش زدند
باید صبر کرد تا اینتر نت باز شود تا اسناد و فیلمها و حرفهای مردم را شنید
ماه پشت ابر نمی ماند
وقتی به مردم اجازه و راه اعلام اعترلض را یاد نمی دهید صدای اعتراض و بهانه آن راه را برای غارت کسانی که عرصه را مناسب می بینند یا اموال را بی صاحب و نگهبان می بینند باز می کند . بدون تعارف افراد با فرهنگ معترض و عاقل بدانند . هر گونه اعتراضی با غارت های بیشتری روبرو می شود و بی تعارف غارت خود یک هدف برای اعتراض می شود نمونه اینکار را در زلزله ها دیده ایم و نمی توانیم زیرش بزنیم. در اعتراض ها مواظب اموال خود باشید. شکاف طبقاتی آنقدر زیاد است که دیگر اموال مردم برای خود مردم مهم نمی شود و هر کس به دنبال گرفتن حق خود از جامعه با غارت است . تابناک خواهشن صحبتهای من را سانسور نکن ... ما با هم بیگانه ایم . چرا فکر می کنید این غارت گران ما نیستیم ؟ مگر وانت و کامیون چپ کرده در ایران چ سرنوشتی دارد؟ ماشینتان اگر چپ کرد چ اتفاقی جز خالی شدن اموالش می افتد ؟ در زلزله ها؟ این غارتها فعلا هیجانی و بی اختیار است . بترسیم که برای سایر نارضایتی ها از این به بعد با غارتهای هدفداری همراه خواهد بود که فرصت طلبان برای آن برنامه ریزی می کنند و مسوولان فقط بدون هدف به افراد تهمت غارتگری تام می زنند ....تابناک سانسور نکن و انتشار بده
در این بازار بلبشو و بهم ریخته بنزینی آقای دکتر جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری کجاست ؟ آیا ایشان با این طرح بنزینی واجرای آن مخالف بوده اند وتوسط آقای روحانی کنار گذاشته شده اند ویا ممنوع التصویر و ممنوع الکلام هستند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
جهانگیری بدتر از روحانیه.ضرری که دلار جهانگیری به اقصاد مملکت زد هشت سال جنگ نزد
جناب امام جمعه ماقشرکارگر باحقوقی که میگیریم قدرت خرید هیچ کالایی به جزنون وتخم مرغ نداریم
ادامه کامنت ام غیرقابل انتشاراست
جوانها بسیار عصبانی هستن ازبستن اینترنت
کشورخودتون است خودتون میدونید
ولی.......
سلام .. تو رو خدا صدای ما رو برسونید ... بگید اینترنت رو وصل کنن .. من سرمایه گزاری کردم واقعا نیاز دارم به اینترنت همه ی زندگیم مختل شده ... خیلیا کسب و کار اینترنتی دارن لطفا به خاطر یه اقلیت که اختشاش میکنن منافع اکثریت رو نادیده نگیرن
کتاب داستان راستان نوشته شهید معلم و انسان بزرگ استاد مطهری مجلس ضررار حتم داستان ان را بخوانید
آقا تو را بخدا اینترنت را وصل کنید . بابا غلط کردیم هر کاری خواستین با بنزین بکنید ولی اینترنت را وصل کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
متاسفم برا همچین آدمایی مثل تو که دردت فقط قطعی اینترنته و این همه مصیبت و رنج مردم برات پشیزی ارزش نداره. همون بهتر که اینترنت برا شماها
قطع باشه چون مشکل مامردم نبودن اینترنت نیست که بخایم بخاطر وصل کردنش به غلط کردن بیفتیم. با این حرفت به میلیونها ایرانی توهین کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
برات متاسفم.برای حقت التماس نکن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
همون دیگه خواستشون هم از قطع اینترنت همین بود که امثال تو به غلط کردن بیفتن.مثل اینکه موفق شدن.هندز اینو نمیدونی که اینترنت حق مسلمته و به خاطرش نباید التماس کسی رو بکنی.
اقای باهنر دیگه کسی رای نمیده.
فکر کنم نماینده مجلسها در ایران دیگری زندگی میکنند.
از جمعه که اینترنت قطع شده تا امروز چهارشنبه میشه ۷۲ ساعت؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
فردوسی فرمود :

سر راستی دانش ایزدست
چو دانستیش زو نترسی بدست

خردمند ودانا و روشن روان
تنش زین جهانست وجان زان جهان

هران کس که در کار پیشی کند
همه رای وآهنگ بیشی کند

بنایافت رنجه مکن خویشتن
که تیمارجان باشد و رنج تن

ز نیرو بود مرد را راستی
ز سستی دروغ آید وکاستی

ز دانش چوجان تو را مایه نیست
به از خامشی هیچ پیرایه نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
دمت گرم از این سخنان فردوسی در سایت خیلی هم خوب هست
بابا اینترنتو وصل کنید...ملت کار و بارشون به هم ریخته..دانشجوایم...اصلا هیچ کدوم از اینا هم که نباشه با چه توجیهی اینترنتو ملت چند روزه که قطعه؟!!
تعریف از زندگی بندگی نیست . تعریف از زندگی فقط شکم نیست . بخشی از زندگی تفکر و تعقل هم هست
لطفا. اگر جنسی را به شما گران فروختن با 124 تماس بگیرید.
پاسخ ها
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
زنگ زدم گفتم بنزین رو گران میفروشن اونم ۳ برابر آخرین باری که بنزین زدم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
الان زنگ بزنیم بگیم بنزین گرون شده چیکار میکنن بابا گوجه۱۲۵۰۰ تومان بادمجون تو حراجی ۴۰۰۰ تومان هویجی که کشاورز داره زیر هویج تا قبل ۱۰۰۰ بود ۴۵۰۰ کی بود میخواست جلو گرونی رو بگیره بسم اله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
گوجه در شهر نا امروز کلیوی ۸۰۰۰ تومان شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
رشت میدان بزرگ گوجه کیلویی ۱۰ تومن و بسیار بی کیفیت :(
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
تماس فایده نداره. چون همه چیز گرون شده.
گوجه تبریز 10 تومن.
همه جوره ملت رو دارن تحت فشار میذارن و خیالشونم نیست .
درود بر رحیم پور با وجود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
باز هم جو گیر شدی . باز هم این نمایش سیاسی را گول خوردی ؟ گول شعار سیاسی یا مخالفت سیاسی را نخور چون باعث ارتقا شعور سیاسی نمیشه
درلبنان مردم راهپیمایی کردند نخست وزیر استعفا داد در عراق مردم راهپیمایی کردند دولت پذیرفت ناکارامدی و فساد در سیستم وجود دارد در ایران مردم راهپیمایی کردند روحانی گفت مردم نمره بیست گرفتند معلوم نیست مردم در چه درسی نمره بیست گرفتند و مثلا چرا 19.75 نگرفتند و آقای روحانی از کدام مردم حرف میزند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
منطور نمره ۲۰‌مردمی هستند که امروز در خیابان ها فریاد زدند که گرانی حق ماست اعتراص نکنید . سوال ایا همین مردمی نیستند که در کوچه و خیابان از گرانی گلایه از دولت میکردند حالا چی شد نظر عوص شد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
درود به شرفت
من موندم به این ملت ایران چی باید گفت
فهیم
یا کسی که فقط حماقت میکنه
داره کمرش زیر گرونی خم میشه بعد به صورت خود جوش میره راهپیمایی میگه اونا اغتشاش گرن‌همه چیز عاااااالی خیییلی هم خووووووب
دوشواری مشجل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
ماست مالی داره می کنه
اولا که قطع اینترنت ۳ روز نیست از شنبه قطع شده یعنی ۵ روز
درثانی اینها به فکر وصل اینترنت نیستن بلکه دارند اشکالات اینترنت ملی را رفع می کنند ظاهرا قراره اینترنت همینی که هست بمونه یه عده سایت خارجی مورد نیاز مردم از جمله سرور جی میل و سرور گوشیهای موبایل و... هم به لیست اصافه کنند . به نظر اینترنتی که تا هفته پیش داشتیم به خاطره ها پیوست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نه بابا ...دیگه در این حدم‌نمیشه که.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نرم افزار های خود گوشی ها هم برای بروز رسانی کار نمیکنند چون به سرور خارج از کشور و به نمایندگی کارخانجات سازنده وصل هستند . کوشی من در حال دانلود نرم افزار بود که اینترنت قطع شد و کلی گرفتاری کشیدم تا دوباره فعال شد . یعنی بعد از اینکه دانلود و بروز رسانی نیمه تمام ماند ادمک ها در حال رقصیدن بودند چرا
خسارت خریداران بسته اینترنت رو چه کسی تقبل میکنه .
هرکی به هرکیه . سازمان تعزیرات باید دراین خصوص ورود بکنه و احقاق حق مصرف کننده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بسته اینترنتی را خرج و هزینه سایت های داخل کشور کنید . این یک جوری از شعار اقتصاد مقاومتی هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مگه ما حقوق مصرف کننده هم داریم تو ایران چیزای خنده دار می شنوم
اینترنت رو برگردونید.
آقای روحانی امروز گفتند در این اعتراضات ثابت شد که گروهی اندک و اقلیت بودند . و اکثر آنها دشت نشانده غرب هستند
مجلسی که فقط ابراز امیدواری میکنه و تصمیم‌گیر نیست رای دادن هم نداره
اخبارتون برا مردم نون و آب نمیشه!!!

چرا به در خواست مردم برای کاهش قیمت بنزین بی توجه اید؟؟؟
مسولین بدانند، نوکر مردم هستند...

مردم برای این مملکت از جان فرزتدانشان هم گذاشته اند. مسولین بدانند صندلی آن ها بر روی خون شهدا ساخته شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
؟خخخخخ نوکر مردم
یک مرکز مخابراتی ۳ طبقه با سی هزار شماره تلفن در شیراز با خاک یکسان شده و اثری از تجهیزات ان نیست و فقط یک زمین بایر است چطور امکان دارد هیچ نیروی نظامی امنیتی در این مدت به انجا نرسد ؟! چطور و از کجا می دانستند که در کدام روز این غائله ختم می شود که به مدارس شیراز روز بازگشایی را اعلام کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اینها رو از وزیر اطلاعات بپرس
هیچ امیدی نداریم به بهبود و هرروز ناامیدتر ازدیروز سردرگریبان به بدبختی خود وبچه هایمان درآینده فکرمی کنیم چون کشورمان هرروز بدبخت ترازدیروز می شود
گفتن هیچ برنامه ای برای گران کردن بنزین نداریم، یه شبه گرون کردن و دروغگو بودنشونو ثابت کردن
حالا هم میگن هیچ برنامه ای برای قطع کامل اینترنت نداریم. کی اینو میگه؟ چطور میشه دیگه بهتون اعتماد کرد.
واکنش واعظی به درگیری لفظی روحانی و رحیم‌پور ازغدی

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در پاسخ به پرسشی درباره علت درگیری میان روحانی و رحیم پور ازغدی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: من در جلسه نبودم‌.
عجب!
پاسخ ها
پوریا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
واقعا تابی اینو واسه چی نوشتی؟ درسته ما بخاطر قطعی نت اومدیم خبر‌میخونیم ولی دیگه خبر اینقدر چرند؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
عجب خبري
همین حالا تلویزیون ۲۰-۳۰ در حال بررسی و تحلیل اعتراضات بابت گرانی بنزین نشان میدهد که علت اعتراضات گرانی بنزین نیست بلکه افرادی مردم را تحریک میکنند . هر چه نگاه کردم که ببینم در اعتراصات میگویند چندین نفر کشته شدند یا اصلا تلفات جانی نداشته باشد . پس چرا کشته ها را نشان نمیدهند . فقط خسارت مالی را نشان میدهند . منطورم این هست که اخبار خارج از کشور دروغ میگویند که چندین نفر تلفات جانی داشته در صورتی تلویزیون نشان نمیدهد که چگونه کشته شده اند . من نطرم این هست که اگر شفافیت هست باید نحوه اتش سوزی ها را باید نشان دهند . مگر هدف ابن نیست که مردم روشنگری شوند .
اینترنت وصل کنین
یکی از عوامل مهمی که موجب مجلسی کم‌بضاعت در این دوره گردیده ،بی شک سخت گیری های شورای نگهبان در نظارت استصوابی است ،مردم که طی دوره‌های گذشته از اصولگرایان بریده بودند ،باچشمان بسته به لیست ۳۰نفره رای دادند که ثمره اش مجلس کنونی شده اگر شورای نگهبان شمشیر را آز رو برای اصلاح طلبان شایسته نبسته بود بی گمان مجلس پر بارتر ومشکلات کارشناسانه تر در مجلس به بنتجه می رسید زیر ارق وطن پرستی ،هرایرانی درنمام دوران باعث سرفرازی این مملکت بوده
آقای وزیر جوان! آره که اینترنت رو بطور کلی قطع نمی‌کنید، منتها برای خودتون، نه مردم. همونجور که فیلترینگ فقط برای مردم گذاشتین. وقتی شما مردم رو به حساب نیارید، مردم هم متقابلا چنین حسی به شما خواهند داشت و به قول اون پیرمرد خودتون می‌دونید و مملکتتون!
دیگه روحانی تموم شد ما را زنده زنده نابود کردین چه دل خوشی داره باهنر درباره انتخابات حرف میزنه یا صادقی اینترنت نداره دنبال اینترنته برای توییت کردن‌اش ما مردم از وضعیت گرانی ناراضی هستیم گرانی ش وع شده بد جوری هم بدجوری ...
جناب ازغدی یکی از دلایل افزایش قیمت بنزین تامین حقوق چند ده میلیونی و چند صد میلیونی حق ماموریت شماست ، حالا روحانی جیزی نمیگه شما حیا کن ، در ضمن فرد منتصب برای فرد منتخب تعیین تکلیف نمیکنه ؟؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
روحانی با سخنان امروزش ثابت کرد که دیگر منتخب مردم نیست . من قبلا اگر کسی نطری در مخالفت سیاست روحانی حرف میزد پانویس میکردم اما امشب بخاطر اینکه گفت معترضین اکثریت جامعه نیستند بلکه تحریک شدگان طرف خارجی هستند بسیار ناراحت هستم که چرا مثل ۱۶ میلیونی که شعور سیاسی بلای داشتند و اصلا رای ندادند را گوش نکردم حیفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این بود زنده باد مخالف؟بهتره به جای نهی دیگران از تندروی فکری به حال خودتون بکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
امروز چند میلیون نفر از خودیها به خیابان ریختند و فریاد مرگ و نفرین به معترضین گرانی بنزین دادند فکر کنید چند روز دیگر فرزندان این افراد کار و بار میخواهند . انها میگویند ما چند میلیون نفر نباید بیکار باشیم و فرزندان و بستگان ما نباید بیکار باشند چون در روزهای سرد سال در خیابان بر علیه مخالفین و سیاست ها شعار میدهیم پس ما را دریابید . پول ها خرج‌مصارف چنین‌مواردی هم‌میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اقای ازغدی از حق مردم دفاع کرده،روحانی جواب داشت که جلسه رو ترک نمیکرد عین بچه ها قهر میکنه،دفعه قبل هم بجای جواب دادن به آقای ضرغامی قهر کرد،چون همه چی دیکته شده جواب میده روحانی حرفی از خودش واسه گفتن نداره،با اجرای این طرح ببین بعد از برجام چه ضررهایی به مردم زد،باعث کشته شدن جوانها و نیروهای امنیتی انتظامی شدند،باید مردم بمیرن تا ایشون ریاست کنه؟
حالا که مردم اینترنت ندارن. باید دولتیها هم نداشته باشند. کاش تو این مدت امریکا اینترنت ایران را هم قطع میکرد تا دولتیها هم بهش دسترسی نداشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ایکاش غربیها کل اینترنت کشور را قطع کنند . . یا برای همه یا هیچ‌کس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آمریکا فقط شعار حمایت میده...درواقع حامی بالایی هاست...
کدوم کشور به دلیل اعتراضات اینترنت رو کامل قطع میکنن ؟ نتیجه اقتصاد مقاومتی رو ملت دارن میبینن اینترنت رو وصل کنین ، از کار و زندگی افتادیم
پاسخ ها
عدالت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ایران اسلامی تنها کشوری که ادعای حکومت عدل علی رو داره
شعار امروز این بود مرگ بر امریکا . اسرایبل و ال سعود . مرگ بر فتنه گر . کی گفته بنزین گران شده . خیلی خیلی هم ارزان شده .ه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
همه اینها که این شعارها رو میدادند ماشین‌هاشون هیبریدی بود خخخخخ
نمایندگانی که دنبال برقراری اینترنت هستند باید از ملت ایران خجالت بکشند ملت دنبال رفع مشکل اقتصادی هستند اما اینها دنبال برقرای اینترنت هستند که سران جنایتکار آمریکا و اروپا و رژیم صهیونیستی و آل سعود و منافقین نگران قطعی اینترنت برای قطع ارتباطشان با مزدورانشان هستند پیشنهاد میشود قوه قضائیه این نمایندگان را احضار و تحقیق نماید که هدف اینها چیست با این که وسیله ای برای ارتباط اغتشاشگران با استکبار است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اینترنت برای دلایلی که گفتی بوجود نیامد بهت منفی دادم . فواید اینترنت خیلی بیشتر از حرف های اینچنینی هست .
همین امشب از شبکه استانی فارس داشت نشون میداد که میوه و تره بار گرون شده و بازرس ها هم جوابی برای گفتن نداشتن. در میدان میوه و تره بار هم یکی از بازرس ها میگفت که افزایش قیمت بنزین صد در صد روی بقیه اجناس تاثیر خواهد گذاشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بله مغازه داری که از میدون خرید میکنه مگه باخر میره بار میاره که گرون نشه
کل زندگیمون مختل شده بابا اینترنت الان مثل آب و برق میمونه چه گناهی کردیم تو این مملکت به دنیا اومدیم
جالبه صدا و سیما دو روزه تریبون به دست گرفته و از قیمت های جدید میپرسه ؟؟ بابا ملت رو چی فرض میکتید ؟؟؟ بذار یه ماه بگذره بعد بیا از اشفته بازار گزارش تهیه کن ؟؟ جناب روحانی از این تصمیم عجولانه صرف نظر کن ، بازار رو بده بدست همتی همه چیز ارزون میشه ؟؟ دیدی چطور دلار ۱۷ هزار تومانی رو تصف کرد و پراید ۳۲ میلیونی رو ۵۵ میلیون ؟؟؟
اینترنت را وصل کنید . آن هاییی که اینترنت راقطع کردند و مدام تبلیغ اینترنت در پیت ملی را در بوق و کرنا کرده اند بدانند که ما برای بنزین به خیابان ها نیامدیم ولی برای اینترنت بدجور واکنش نشان میدهیم .
آقایان مقصر حواسشان را جمع کنند که نمیتوانند این آزادی و حق مسلم را از ما بگیرند .
پاسخ ها
مسهل الدوله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
من حاضرم ادم بکشم برا اینترنت
افزایش قیمت بنزین روی قیمت همه کالاها تاثیر خواهد گذاشت من خودم در تجربه زندگی خودم همین چند روز رهن خانه ای که 15 میلیون بود در سه رو شد 18 میلیون غذاییکه چند روز قبل گرفتم 16 هزار تومان امروز شد 17 هزار تومان کرایه ها هم از چهار هزار تومان به 7 الی 10 هزار تومان افزایش پیدا کرد
روحانی میدونه اینترنت وصل بشه مردم از نرخهای واقعی با خبر میشن ، بعد میفهمند جه کلاهی سرشون رفته ؟؟!! چه زود کره شمالی دوم شدیم ؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اینرنت وصل بشه حالت از کلیپ های خیابانی بهم میخوره . میدونستی
حالا چه اصراری محمد مهاجری رو فعال خطاب کنید تا دیروز فعال اصولگرا بود امروز فعال رسانه ای
حتماً فردا میشه فعال حقوق بشر
دولت فقط به فکر حساب و کتاب خودشه الان خوشحاله که با گرانی بنزین خزانه را پر می کند
با این کارهای دولت آدم یاد کارتون رابین هود می افتد که داروغه از چندر قاز پول کور بینوایی هم نمی گذشت
سخنگوی سابق شورای نگهبان دوست نداشت دین خود را برای دنیای دیگران فدا کند ؟؟؟ در اینکه جناب کدخدایی استاد سفسطه گری است شکی نیست ؟،!! البته او هدیه عارف به شورای نگهیان بود ‌
اینترنت تموم شد ، چرا چون ما خوبیم اونا بد، فقط ما خوبیم، همه دروغ میگن ، اینترنت جهانی یه خدمت ویژه بوده گفته آقای تنظیمات رادیویی یعنی اینترنت دیگه تمام، میشه ما رو از پادگانتون ازاد کنین بریم؟ خودتون که نمیرید. آقای تابناک پخش کن آقای تابناک چرا حقیقت رو پنهان میکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
کجا می خوای بری
هر جا بری به شکل یه خارجی کثیف می بیننت ، هیچ جا محلت نمی گذارن باید با خجالت زندگی کنی
اگه مردی ایران رو قشنگ تر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
تابناک خانومه نه آقا، خورشید خانوم تاباناک
اقتصاد ایران مرده این کارها هم مثل تزریق خون به آدم مرده است طرف قلبش و مغزش از کار افتاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
برای شما یک دوره کلاس های بصیرت افزایی جناب ازغدی رو توصیه میکنم تا بفهمید اوضاع خیلی هم خوبه
آقای باهنر : درست می فرمائید لیست انتخابی مایه افتخار نیست ، ولی انتخاب بین بد و بدتر بود.
شما که اینو بهتر از هرکس دیگه میدونی.
محمود من کجایی ؟؟؟ محمود چه بی وفایی ؟؟ مردم ز عشق محمود ؟؟ محمود من کجایی ؟؟!! حداقل ۴۵ هزار تومان محمود که ۴۵ دلار ارزش داشت ولی ۵۵ هزار حسن که ۵ دلار ارزش نداره ؟؟ جناب روحانی حداقل ۶۹۰ هزار به هر نفر بدهکارید یک بار فکر نکنی ملت حالیشون نیست ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
احسنت احسنت و احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
در دوره ایشان هم‌جوانان مردم پر پر شدند .
محمد رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
به جای محمود لسم منو بزار اون قیمتارم یک هزارم کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
23:32
اون جوانان به خاطر ندانم کاری تعدادی از آقایونی که تو این شش سال مسئولیت داشتن پرپر شدن و دوباره این جریان حالا به طرز دیگه ای اتفاق افتاده
واقعا متاسفم برای دولت مملکتی که بنزین گرون کرده همزمان اینترنت قطع کرده که مردم نتونن حتی یه قرار اعتراض مسلمت امیز بزارن وزارت اطلاعات اینن وسط چیکارس مگه نباید ردیابی و پیش گیری کنه از ایجاد اغتشاش با اینترنت مردم چیکار دارین هر کسی هر کاری داره با اینترنت حقشه و پول این چند روز قطعی رو باید پرداخت کنین . تابناک حتما چاپ کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
حتماً پول قطعی اینترنت رو پرداخت میکنن. شما به درستکاری اینها شک دارید؟
اگر شده موقعی ما در روز یک وعده غذا بخوریم چه اشکالی داره . امکان داره اصلا در هفته غذا یا گوشت نخوریم چه اشکالی داره . سخنان مسولین کشور
درود بر رحیم پور ازغدی که هر جا روحانی رو میبینه از ملت دفاع میکنه
پاسخ ها
ایرانی فقیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ایشون از باند و گروه خودش حمایت میکنه. مردم کیلویی چند
ازغدی به امثال تو نیومده دلسوز ملت باشید ؟؟ تو به همون جلسات بصیرت افزایی خوت برس ..
کسی از سید اصلاحات خبر دارد؟ در مورد اعتراضات ساکت بوده اند و پاسخی برای تک رارهایی که گفتند و روحانی ازش درآمد که روزگار مردم را سیاه کرده نداشته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
فرمودن اگر با سنگ هم زدنتون باز برید رای بدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خرفی برای گقتن ندارد
مینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
مگه نمیدونی که ایشون ممنوع الهمه چی هست، فقط موقعی که بهش اجازه بدن بیاد تکراررر کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خودش فهمیده چه گندی زده با تکرارش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
سید شرمنده مردم شده . من از سید میخوام دیگه حرف از تکرار نزنن. ازش خواهش میکنم به پیراهن تن خودش هم اعتماد نکند . از سید میخوام اول دمکراسی از اول تعریف کنند سازکار قدرت مردم را باز نویسی کنند بعد دوباره رفراندوم بگیرند تا بعد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
داره توی خونه ویلایی و گران قیمتش در شمال تهران با دسترسی کامل به اینترنت، زندگی میکنه و نظرات شما رو میخونده و میخنده
راه قانونی اعتراض به قطعی اینترنت را نشانمان دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
احتمالا خودکشی
تمام اطلاعات اینترنت ملی در حد اخبار صداوسیما هستند
مسیولین گرانقدر بخصوص شورای امنیت ملی لطفا اینترنت رو ازاد کنید تا امریکا و استکبار از این موضوع بهره برداری سیاسی نکند ، ملت دارن عصبی میشن
بله تحریم میکنیم. دیگر دای نمیدهیم.
آقای روحانی اشاره کردند که گروه کوچکی اغتشاش کردند، بخاطر گروه کوچک چرا اینترنت کل کشور قطع کردید؟ بخاطر چیز کوچک کار بزرگ کردید؟ پشه را با چکش می کشید؟
امنیت نباید مختل گردد و تحت هیچ شرایطی نباید تحت تاثیر نظرات غرب و منافقین قرار گرفت.وطنم تا ابد آباد باشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
الکی میگن امریکاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اینو نگویید چی دارید که بگویید . درد گرانی مردم درد تو نیست . چون ایرانی نیستی . یا لبنلنی هستی یا فلسطینی هستی . درست گفتم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
منفی هات مشخصه چقدر شماها طرفدار دارید حتی درسایتهای خودتون
برگشت دلار به قیمت قبل رو خدمت جناب همتی تبریک میگم ؟؟ا راستی همتی نمیتونه جلوی قیمت پراید رو بگیره ؟؟ حیف که همتی دیگه نمیتونه پراید دستوری به بازار تزریق کمه ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
تو دنیای بی خبری میشه دلار ۱۳ تومان رو ۱۱ تومان قیمت گذاری کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دلار که قیمت واقعیش براساس میزان تورم و قیمت اجناس مختلف میشه حساب کرد. بالا12 بود. آقایون بزور فنر را پایین نگه داشتن شاید در سیاست بین المللی بتونن دوباره موفق شن. تنها راه نجات فعلی ما باز تو آمریکاست. باید منتظر باشیم یه دموکرات بیاد روی کار
از اينكه مقتدرانه در اين شرايط تحريم و جنگ اقتصادي و فشار اقتصادي در حال نابودي كسب و كارهاي اينترنتي هستيد واقعا خسته نباشيد علي بركت اله
فقط از کره شمالی عقبتریم از لحاظ سانسور و مبارزه با آزادی بیان. اینترنت ملی دیگه چه اصطلاحیه؟
من یک خواهش از آقای مهاجری دارم. خیلی مرد و مردونه بیاد بگه که آلت دست اصلاح طلبان هست و اینقدر برای این شخص از اصطلاح فعال سیاسی اصولگرا استفاده نکنید تا کی میخواد به این نفاق ادامه بده ایشون و البته سایت تابناک
همه شان سوژه هايي براي سرگرم كردن مردم دارند
چه وضعشه اخه اینترنت قطع کردین ؟؟ چه فرقی با کره شمالی دارین ؟؟ با قطع اینترنت فقط اعتماد مردم نسبت به خودتون رو از بین بردید .
پاسخ ها
تتلیتی غیور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
کی منفی زده!
این بی نتی باعث شد دوباره برم سراغ کتاب خوندن و دوباره شروع کردم رمان 1984 جورج اورولو ورق زدن. الان به این نتیجه رسیدم مسیولینمون هفته پیش دور هم جمع شدن این کتابو خوندن بعدم به این نتیجه رسیدن طرحشو تو ایران اجرا کنن
اینترنت رو وصل کنید
کسایی ک این نطر رو دادن مبنی بر قطعی اینترنت اصلا سواد کامپیوتری و شبکه ندارن و کامل بدون هیچ گونه فهمی اینترنت رو قطع کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
شنیدم در فصای مجازی افرادی عصویت دارند که نمیتوانند حتی ایمل بزنند یا یک حساب کاربری اینترنتی ایجاد کنند . راست میگن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
تو تمام بخشها همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
من فک کنم اصلا دانشگاه هم نرفتن، همه مدرکایی که دارن الکیه، بابا استادای دانشگاه الان اینترنت نیست خودشون هم موندن چی یاده دانشجو بدن. اخر ترم باید مقاله بخونیم یه گزارش تحویل استاد بدیم ولی زدن اینترنت رو قطع کردن نمیشه مقاله پیدا کرد.
همونطور که بادسگیری اخلال گران بازار خودرو ماشین ارزون نشد...مطمعنا با کنترل از گرون شدن جیزی جلو گیری نمیشه...یه جیزی که از گوشت و مرغ پر مصرف تره رو سه برابر کردین بعد قول میدین با سه برابر کردنش نذارین گرونی فشار بیاره؟؟بابا خود بنزین ۳ تومنی داره فشار میاره...
کم کم همه به بی اینترنتی و کنار گذاشتن گوشی های هوشمند عادت می کنند.یک هفته هست که اینترنت قطع است
من امروز چند دقیقه به اینترنت وصل شدم کانال تلگرام فارس مرتبا آپدیت میشد. فقط اینترنت ما قطعه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اینترنت خبرنگاری در دسترس خبرگزاری های کشور است. این اینترنت محدودیتی ندارد
البته تعدادی از مراکز دولتی هم اینترنت آزاد دارن
تداوم قطعی اینترنت یعنی عصبانی کردن بیشتر مردم اگر فکر میکنن با این کارشون مردم به سایتها و اپلیکیشن‌های به درد نخور رو میارن اشتباه میکنن.
چرا اینقدر التماس میکنید مردم !!
یکم خجالت بکشید !!
چقدر غیرت واژه غریبیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ما سالهاست گدایی حق خودمون رو میکنیم ، ما ایرانی با غیرتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
راستی اون آقایی که میومد ملت رو میخندون و میگفت ما خیلی خوبیـــــــــــــم مردم ایران ، کجاست؟ اینترنت داره الان؟
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مگه گفتیم از فراق و لبنان و فلسطین و یمن و ....پول بگیرید بدید به ما که گدایی کنیم؟ نه گفتیم پول نفت خودمون رو به همع بدید نه فقط خودتون بخورید اقایون مسودل
اقای روحانی نباید اینقدر به همتی میدون میدادید که خزانه رو خالی کنه و شما مجبور باشید با یک تصمیم عجولانه بخاطر کسری بودجه چنین ۸۰ میلیون ایرانی رو از خود متنفر کنید ؟؟!! امروز من به شما عرض میکنم با ادامه این وضعیت تا ۶ ماه دیگه یه عده به سبزی خوری( علف) خواهند افتاد؟؟!!
مثل اینکه توی رباط کریم خیلی بیشتر بوده این آتیش زدنا چون دو بار نوشتن اسمشو
جریمه واحد های صنفی به کدام حساب واریز میشه و چگونه هزینه میشه وشخصی که جنس گران خریده کجای کاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
به سرمنشا و عامل اصلی گرانی ها یعنی دولت
بلاخره کسری بودجه دارن دیگه.
دیگه داریم به آخرای خط می رسیم. شنیده ها حاکیست اینترنت آزاد دیگه فقط با انجام فرآیند ثبت نام به افراد داده میشه و هرکس بخواد فیلترینگ رو دور بزنه به عنوان تنبیه اینترنتش قطع میشه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بیخود کردن...
سلام
از این به بعد تفسیرهایم را در قالب تفسیرگر خدمتتان ارائه میکنم. خوب در مورد وصل شدن شبکه جهانی اینترنت ؛ مطمئن باشید که این امر راس ساعت صفر بامداد روز شنبه اتفاق خواهد افتاد و مسوولین این ریسک را نخواهند کرد که جمعه اینترنت را برگردانند.
تفسیر دوم در مورد کار های وزیر ارتباطات اینترنت مای را سروسامان داد، میدونید دفعات قبل کلیه بانکهای کشور و سیستم دادو ستد به نسبتهای مختلف از سرور های جهانی استفاده میکردند و با قطع شبکه اینترنت از نظر اقتصادی ضربه بزرگی به کشور وارد میشد ولی وقتی این وزیر جوان، بسترهای لازم برای اینترانت را فراهم ساخت و سرور ها به ایران ( مثلا برج میلاد) آورده شدند الان راحت میتونند اینترنت را قطع کنند و از بستر اینترانت مراودات پولی خودشان را انجام دهند.
با تشکر، منتظر تفسیرات اینجانب باشید
تفسیرگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اولا همه استانها با هم نتشون وصل نمیشه پس نمیشه یه ساعت رو برای همه اعلام کرد بعدم تا زمانی که چیزی به نام واردات به این کشور وجود داره بانکها هم باید به اینترنت بالاخره وصل شوند به علاوه اینکه این شبکه داخلی اصلا تحمل بار اتصالی معادل تعداد اتصال به نت رو نداره و الان هم یه درصد خیلی کمی از شبکه ملی استفاده میکنن به علاوه اینکه شرکتهای بیمه ای باید به اینترنت وصل باشن مطمین باشید امروز یا فردا مجبور میشن اینترنت رو وصل کنن اگر واقعا میشد اینترنت رو قطع کرد تا الان کشوری مثل چین این کارو کرده بود ولی اونا هم نهایتا میتونن فیلتر کنن یه سری سایتهارو
چقدر بدبختیم که میایم اینجا التماس اینترنت میکنیم .
ایرانی میمیرد ذلت هم میپذیرد متاسفانه
من کسایی رو دیدم که این چن وقت نت داشتن فقط و فقط به واسته اینکه اقازادن!!! خدایش قانون فقط ماله مردمه عادیه!!!! بخدا خیلی دلم می خواد اسم ببرم اما .....................................................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
یعنی فکر کردین کل جامعه بدون اینترنته؟ نه عزیزم.. یه سری آدمها و اسمها و مراکز هستند که اینترنت رایگان و بدون فیلتر دارند و درواقع هزینه اونها را هم باید ملت بپردازند.. این فراتر از بی عدالتیه که شاید سالهاست داره فقط تو همین بخش اعمال میشه. فکر کنید وزیر ارتباطات بدون فیلتر شکن بره توییت بزاره!!! بعد ملت نت هم ندارن!
اتفاقات اخیر باعث تاسف شد
رئیس جمهور هم با آقای پور ازغدی خیلی متعصبانه برخورد کرده
واقعا بنزین ۳هزاری خودش فشار مضاعفی و باعث گرانی سایر اجناس شده
یک پیشنهاد: وسط کویر لوت را برای اعتراض مدنی تعیین کنن و قانون بذارن همه با دست خالی و بدون وسیله نقلیه میتونن شرکت کنن. بعد رسانه میلی هم با پوشش خبری که از تظاهرات خودجوش! داره، اونجا رو پوشش بده و ۲۰:۳۰ هم پخش کنه. اگر کمتر از ۶۰ میلیون نفر شرکت کردن هرچی مسولین بگن درسته...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مشکل میدونی کجاست؟ اگه اون 60 میلیون نفر هم جمع بشن و اعتراض کنن میان ازش گزارش و خبر سیاسی به نفع خود پخش میکنن... مثلا میان میگن این حضور پررنگ مردم در اعتراض به گرونی مشت محکمیست بردهان یاوه گویان غربی. وما خیلی هم آزادی داریم. بیاین ببینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
داداش مطمئن باش پات به اون محل نمی رسه
عزیزان وظیفه ما نیست از صبح تا آخر شب تلفن دست بگیریم زنگ بزنیم به ۱۲۴. وظیفه کس دیگه‌ایه که قیمت‌ها رو کنترل کنه و از جیب من و ملت نزنه. شما با این شرایط اقتصادی دارید ملت رو می‌کشید. انتظار نداشته باشید بشینن یک گوشه و آروم بمیرند.
من با خسارت زدن به اموال عمومی مخالفم ولی سابقه نشان داده با اعتراضات مدنی و ارام هیچ مقامی به حرف مردم گوش نمیکند خواسته مردم را به کشک هم حساب نمی کنند بالاخص دولت ناتوان و بی کفایت و اشرافی حسن روحانی که ذره ای درد مردم را ندارد و شخص رئیس جمهور جز وعده مردم هنر دیگری ندارد و سخنرانی او در یزد و افزایش شوک کننده 300 درصدی بنزین که بستر نارضایتی و اعتراضات گسترده مردم را در پی داشت بسیار مشکوک و قابل تامل و بررسی است.
دستت طلا آقای ازغدی متشکریم،روحانی جواب داشت که جلسه رو ترک نمیکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ایول
پدرم در سال ۵۸ با ۱۸۰ هرار تومان یه خونه خرید
من در سال ۹۸ با ۱۸۰ هزار تومان یه باک بنزین زدم
فرزندم در .....با ۱۸۰ هزار تومان یه اب معدنی خربد ؟؟
از این افتخار بالاتر هم مگه واریم
جناب روحانی ایا چاه نفت دیگری پیدا نشد که باعث دلگرمی برادران لبنانی ما بشه ؟؟! ۹۰ودرصد جامعه که خیری از سرمایه خدادای کشور ندیدن .
امکان داره ما رو بعنوان پناهنده قبول کنن؟ میشه به کشور خودمون پناهنده شیم؟ شاید اون جوری کمتر آزارمون بدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
برو پناهنده شو به غزه یا سوریه، حماس و اسد اینترنت رو قطع نکردن
لعنت بر هفت بر جدوابادم که ایران را برای زندگی انتخاب کردن. خاک برسرتون قحطی جا بود. همونجا که بودین زندگی میکردین که.
من میگم بریم یمن فلسطین لبنان یا سوریه زندگی کنیم. مسئولان ما بیشتر از ما بفکر اونا هستند
اون نمایندگان محترمی که جمعه دادوفریاد راه انداخته بودند که اگر شنبه برسه طرح سه فوریتی میدن و قیمت رو به قبل از گرون شدنش برمی گردونن کجا رفتن؟چرا طرح ندادند یا طرح را دادند کسی قبول نکرد؟
اینترنت و وصل کنین
یه چیزی بگم بخندین
سایت ورزش 3داره چت رومهای ایرانی رو تبلیغ میکنه
ازغدی یه فرصت طلبه اگه حرفی درباره بنزین دارن باید برن در صف و مثل بقیه مردم صبر کنن تا شنیده بشن اگه شنیده بشن. از دسترسی خاص به روحانی در جلسه غیر مربوط شورای عالی انقلاب فرهنگی سو استفاده کرده این آقا. نماینده هم که نیست. در مورد همه مسایل هم ظاهرا صاحب نظر هست ایشون از فقه خودشون تا فلسفه غرب. خخخخ.
از ساعت 15 تا الان 12:30 شبه تاریخ 1398/08/30.چند 1000 نفر ادم بین فیروزکوه و پل ورسک تو ترافیک و راه بندان گیر کردن به خاطر برف. نه ماشین راه سازی هست.نه پلیس.نه هلال اهمر به هر کسی زنگ میزنی جواب گو نیست.لعنت به این همه بی تدبیری.لعنت به این همه بی مدیریتی.مردم چه گناهی کردن.چقدر باید از این دولت بی کفایت و مدیرهاش نالایقش بکشن
فرض کنیم اصلا بنزین سهمیه‌بندی نشده و یک لحظه نرخ ۳۰۰۰ تومن رو هم ندیده بگیریم. آیا قیمت بنزین ۵۰ درصد گران شده یا خیر؟ این یعنی افزایش حد اقل پنجاه درصدی هزینه‌ی حمل و نقل (حتی بدون احتساب سهمیه‌بندی). با این حساب دولت با چه استدلالی اعلام می‌کنه که هیچ چیز گران نمی‌شود. همه چیز از افزایش هزینه‌ی حمل و نقل متأثر می‌شود.
به خیال خودتون اینترنت رو قطع کردین؟! نه عزیزان من، اون‌چه در حال قطعش هستید، شاخه‌ای هست که خودتون روش نشستید.
میگه به طرف گفتند اگر به تو بگویند بین آزادی وعدالت میتوانی یکی را انتخاب کنی تا برقرارگردد کدام را انتخاب خواهی کرد، پاسخ چنین بود من آزادی را برمی گزینم تا بتوانم به بی عدالتی ها اعتراض نمایم....
زنده باد آزادی
کاش درگیری فیزیکی میشد
راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات به معنای قطع کامل اینترنت نیست.بله شما درست میگید.توی این چند دهه دیدیم که میگیم شما درست میگید.
این خبر درسته که قراره اینترنت ازاد رو فقط با ثبت نام و با استفاده از وی پی ان داخلی در اختیار مردم بذارن؟
در کشورهای به اصطلاح توسعه یافته هم که احزاب مجوز تظاهرات اعتراضی می گیرند حتما چند چیز باید مشخص باشد والا با مجازاتهای سنگین مواجه می شوند. اول باید موضوع اعتراضها و شعارهایش به تایید وزارت کشور یا نهادهای مسوول برسد و حق ندارند خارج از آن موضوع و شعارها اعتراضی بکنند دوم زمان و مکان اعتراضات باید مشخص باشد و حتی یک کوچه آنطرف تر نباید بروند. سوم اینکه همراه داشتن هرگونه سلاح و یا ایجاد راه بندان و آسیب زدن به اماکن و آتش زدن و.. هم با شدیدترین شکل سرکوب می شود. به نظر شما کدام یک از این سه شرط در ایران قابل اجرا است؟ آیا شعارها فورا به شعارهای براندازانه تبدیل نمی شود و یا معترضان قصد کشاندن اعتراضات را به کل شهر ندارند و یا اساسا حاضرند بدون لاستیک آتش زدن و راه بندان اعتراض کنند؟؟
عشق است پاسخ من در جبسه نبودم
هچ
مجوز های لارم را جهت احداث گلخانه برای کاشت صیفی جات از جهاد کشاورزی شهرستان پس از چند ماه از این اداره به اون اداره و کلی بگیر و به بند گرفتم . و پروانه تاسیس آنرا جهاد کشاورزی برایم صادر گرد . سپس مرا جهت اخذ تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی کرد. خیلی خوشحال شدم و با خودم گفتم حدایا شکرت بالاخره درست شد. صبح روز بعد با لبی خندان پرونده ها را بردم
خدایا خودت رحم کن
برا چندمین بار مینویسم سانسورچی نسبتا محترم و چاپ نمیکنی. اگه این حضرات که عرضه اداره جامعه شونم ندارن, مدیریت جهانی پیشکششون, نباید, اینترنت رو اینطور نمیبستن. اینترنت مثل یه سوپاپ اطمینان برای خالی شدن عقده ها این جامعه مریض ایران امروز برای میلیونها نفر هست. چندین میلیون هم از بی لیاقتی همین حضرات ناچارا آستین بالا زدن و از اینترنت نون در میارن تا دزدی نکنن. اونوقت چه منطقی بالاتر از این که اینا اینترنت رو که بی هیچ شکی حق هر آدمیه و بسیار ضروری, بستن؟ انصاف و وجدان داشته باش و بزار این کامنت دیده بشه و شاید, شاید فقط به گوش حضرات همه چیزدان برسه.
چه شورای فرهنگی هم هست که فرهنگ گفتمان توش نیست
زنده باد مردم غیور و شجاع و آزاده
دوستان لطف کنن به ۱۲۵ تماس نگیرن
به ۱۲۴ که هیچی به ۱۲۴ هزارم تماس بگیری همون قیمت باید بخری
چرا اینهمه خبر داغ رو توی یک پیج منتشر می کنید؟؟
ببینید کامنتها چه درهم برهم شده !!!!!!!!!!!!!!
به نظرم اینترنت وصل نشه بهتره ..... دلیل دارم خب.......
دلیلش و پیامدشو بعد از وصل نشدن اینترنت خودتون میفهمید... پس الکی اصرار بیهوده نکنید برا وصل شدن اینترنت... اینها هر کاری میکنن بر ضد خودشون میشه و به نظرم ما کاری انجام ندیم بهتره... !!
در رابطه با شورای نگهبان حذف نظارت استصوابی خیلی به ثواب نزدیکتر است .
سیما همش چوب لای چرخ دولت میگذاشت این هم نتیجه اش
مسئول عزیزی که نت رو قطع کردی٬ مشهد داره برف میاد و هوا خیلی خرابه. اصلا کسی نمیره بیرون نون بخره چه برسه به تظاهرات. همون مسافرکشا‌ هم تو این هوا دوس دارن بشینن خونشون و از پنجره به هوای بیرون نگاه کنند و چای بنوشند و لذت ببرند. خواهشا امروز مال ما رو وصل کن و این فراق و انتظار رو پایان بده. من از طرف همه قول میدم بچه های خوبی باشیم و میتونی سه هزار و دویست تومنش بکنی. فقط وصلش کن بخدا جر خوردیم بدون نت. با تشکر. مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر امریکا مرگ بر منافقین و صدام مرگ بر اسرائیل.
چرا مثل مردم ترکیه یا لبنان و مصر مردم ما جایی جمع نمیشن که فقط بدون دعوا و خونریزی اعتراضشونو به گوش مسئولین برسونن ؟؟؟؟ مثلا تو میدون آزادی جمع بشن همه و فقط بشینن - بجای آتش زدم اموال عمومی و خسارت زدن به مملکت و اغتشاش راههای دیگه ای هم هست
خدا نگذره از اونایی که به جای تصویب ال پی جی که کمترین هزینه و خسارت رو داره ،سی ان جی رو تصویب کردن که یه بمب ساعتی همراه خودرو پیوست کردن . چیزی درست نمیشه تا وقتی بیفکرا تو مسند تصمیم گیریند و با فکرا دارند به روزمرگی میمیرند.
آب که سربالا بره قورباغه هم ابوعطا میخونه.دراین مملکت مرز بین دانش وبی دانشی هم کاملا محو شده.هنوز افرادی مانند رحیم پور ازغدی که آدمی سیاسی درجه سه می باشد به عنوان حکیم واستاد دربین گروهی از افراد جا میفتد ..اقتصاد که هیچ افسوس که حرمت علم هم ازمیان ما رفت
مرکز جوک های روز و نشاط آور شده تابناک
بنزین گران شد . عده ای معترض شدند . عده ای خشمگین شدند و به خیابا نها ریختند و خونشان ریخته شد . نهایتا نا آرامی فروکش کرد و همه چیز برای خیلی ها به حالت عادی برگشت . اما ! اما! اما! .... وای ......وای .....وای.. به روزگار پدر و مادری که امروز صبح که از خواب بیدار شدند پاره تنشون زیر خاک خوابیده و نه در رختخواب گرم منزلشان ! آخ به روزگار پدری که دیگر تا آخر عمر صدای پسر نازنینش را نخواهد شنید !! آخ....آخ......آخ
چقدر جالبه انقد که ما داریم کامنت ها رو میخونیم ،خبر اصلی رو نمیخونیم،چون مسلما اونایی که خبرو ایجاد میکنن از یه دنیای دیگن ،امیدوارم روزی به طور واقعی دنیاهامون از هم جدا بشه. اونایی نباشن تا خبری بی ارزش برای ما بگن تا ما اینجا بحث کنیم .
آقا ما دستمون به جایی بند نیست . نمیدونیم به کی پناه ببریم . تورو خدا اگه دسترسی داره کسی به وزیر و‌وکیل بگین اینترنت رو وصل کنن . امتحان زبان، مصاحبه ،اپلای ، همش تحت تاثیره . خواهش میکنم ازتون کاری کنین . خبرنگارای تابناک، هرکی ،توروخدا اینو بگین به وزیر . زندگیمون تو هواست:(
سلام خیلی برام جالب است شما دم از نماینده و مجلس میزنی و بغصی از انها حرف هم می زنند من اگر جای انها باشم این پنج ماه هیچ حرفی نمی زنم تا دوره چهار سالشون تمام بشه و بروند و از نگاه مردم و براساس عملکرد انها ضعیفت ترین و بی خاصیترین این دوره مجلس بود شما برید فرامایشات حضرت امام را در رابطه با خصوصیات یک نماینده را بخوانید
عَنْ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ، قَالَ: ثَلاَثَةٌ لاَ يَقْبَلُ اَللَّهُ لَهُمْ صَلاَةً: عَبْدٌ آبِقٌ مِنْ مَوَالِيهِ حَتَّى يَرْجِعَ إِلَيْهِمْ فَيَضَعَ يَدَهُ فِي أَيْدِيهِمْ، وَ اِمْرَأَةٌ بَاتَتْ وَ زَوْجُهَا عَلَيْهَا عَاتِبٌ فِي حَقٍّ، وَ رَجُلٌ أَمَّ قَوْماً وَ هُمْ لَهُ كَارِهُونَ .__________ قابل توجه کسانی که مردم آنهارا قبول ندارند وباوجود اکراه مردم بازنشسته نمیشوند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ازغدی و غیره همه سوار یک کشتی هستن و سر وته یک کرباسند روحانی هم بنزین رو طوری گرون کرده که یک عده نرن بنزین ذخیره کنن انگار بنزین از چاه نفت روحانی و رفقا بدست میاد تنها میشود خندید انهم خنده ای تلخ همانگونه ازغدی گفت ازین پس باید به فکر انقلاب کردن باشیم و شهادت؟ چون انها انقلاب کردن و شهید دادن ... فقط برامون سواله ولطفا توضیح بدن چه کسانی به جبهه ها رفتن چه کسانی شهید دادن غیر از این هست همین ملت شهید دادن که زیر بار تحریمهای امریکا و خودتحریمیهای شما دارند خورد میشوند بواسطه گرانی !!!؟؟؟
اگر آقای ازغدی آنطور که گفته است به شورای فرهنگی نرود، شاید در آنجا حرف درستی زده شود.
دیگه عمرا رای بدم من
همین فرمونو ادامه بدین..منتظرباشین حداقل ۶۰ درصد از مردم ازین مملکت فرار کنن..ما مردم کره شمالی نیستیم نت رو ببندین و نگاه کنیم و ادامه بدیم..این مملکتو براشما از مابهتران میذاریم هرکاری میخواین بکنین..حتی اونی که سرمایه و سواد نداره فکر فراره از این جهنم..بماند ادمای تحصیلکرده و نخبه چه هراسی افتادن واگه قبلا تردید داشتن الان با قاطعیت میخوان فرار کنن از دستتون..تابی هرچی مینویسم حذف میکنی.. اینم روش
باز خوبه تابناک چارتا نظر مخالف رو منتشر میکنه، فارس نیوز که رسما غیر از به به و چه چه و انتقاد از شخص روحانی و درخواست اعدام اشرار چیزی دیگه رو منتشر نمیکنه
اولا مدام صدا و سیما منظورتان همان میلی هست ؟انتظار بی جا دارید .ثانیا آقای مایلی کهن سواد و دانش فوتبالی شما تاریخ گذشته عست برادر عزیز بشین و نگاه کن .ثالثا این خان باز دور گرفته و رحزخوانی میکنه و سیب میماله و شفاف میکنه
بپا دلا رو نشکنی خیلی خطرناکه حسن
با عدم تصویب لوایح سی تی اف عملا میشیم کره شمالی و بحران ، سوال اینجاست تا کی میخواد این سیاستها ادامه پیدا کنه؟
با شرکت‌های اینترنتی خودتون تماس بگیرید و بسیار محکم اعتراض خودتون بابت قطعی و افزودن این چند روز به حسابتان را اعلام کنید. مطمئن باشید 6 روز اینترنت رایگان به تمام مردم کمرشان را خواهد شکست تا درس عبرتی برایشان شود. من اینکار را کردم شما هم بکنید!
هیچ خبری از سید محمد خاتمی اصلاحاتچی نیست
فقط دم انتخاباتی قراره زیونش باز بشه ، تَکرار کنه تا تنور انتخابات فرمایشی گرم بشه
هوادار سابق: با جناب روحانی فهمیدیم که مشکلات کشور تقریبا با هیچ رییس جمهوری رفع نمی شود. این یعنی 8 سال جلو بودن وگرنه الان برای ریاست جمهوری بعدی می گفتیم اگر به جای رییسی روحانی رای می آورد وضع این نبود!!!
اگ اینا میگن مردم خیلی خوشحال هستن و راضی بیان بدون اعتراض نظرشون رو بگن بیان یه سامانه طراحی کنن با کد ملی یا هر کوفتی ک فک نکنن که کسی دست برده ماشالله اینترنت هم که قطعه از جای دیگه ام نمیشه کاری کرد..
بااین وضع چرا هیچ کس به فکر جوانان نیست آقای ازغدی هم دلش به کسی نمیسوزه میخواد خودی نشون بده دولت هم توان نداره جوانان ما کلا انگیزه شون را ازدست دادند چطور با این وضع میتونن خونه بخرند ازدواج کنند تشکیل خانواده بدند با با به داد این جوانان برسید دعواهای سیاسی را رها کنید . به دولت ومجلس که امیدی نیست پس چکار کنیم حضرت آقا شما کاری بکنید انشاالله سایه مقام معظم رهبری مستدام باشه /
من فهمیدم مشکل ما فقط مسئولان مانیستندمشکل اصلی این کشور خودمردم(۹۹٪)هستند.خلایق هرچه لایق.
چرا فکر میکنین مردم باز هم میان رأی میدن ؟؟؟
من یک دانشجو هستم، بابا نیاز دارم به اینترنت. دسترسی من به سایتا و منابع درسی خارج بسته شده، خیره سرمون میشستیم ویدیوی اموزشی و کلاسای انلاین دانشگاه های خارج رو نگاه میکردیم یچی یاد بگیرم هم بدرد خودمون بخوره هم فردا تو این مملکت خراب شده بشه استفاده کرد، الان چیکار باید بکنم؟ خیره سرم پروژه کسر خدمت داشتم، مثلا داشتم به کشورم خدمت میکردم، الان اینترنت رو قطع کردن من چجوری پایان نامه ادامه بدم، بابا سطح فکریشون چقدر پایینه، گوگل یه سرویسی داشت که به برنامه نویسای پایتون امکان میداد برنامه هاشون رو اون تو اجرا کنن الان امثال من نمیتونن کار کنن. خیلی مقاله دادن الان لنگ در هوا موندن، خیلیا دارن با خارج و دانشگاهاش مکاتبات علمی میکنن الان تکلیف دانشگاها چیه؟ چرا اینجوری میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟بابا مردم ایران دوست دوران بنزین گرون بشه، نون گرون بشه، ماشین نتونن بخرن، خونه نتونن بخرن، هیشکی نتونه ازدواج کنه، همه برن نماز جماعت بخونن، رشته اخوندی به جای دکتری تو دانشگاه ها تدریس بشه، هر چی شما میگید درست، ولی یه راه فرار که این مملکت داشت اونم اینترنت بود، اونم بستید؟؟؟؟؟؟؟؟بابا مردم دیدن اینترنت رو، مگه کره شمالی هست ایران که بخواین قطع کنید، الان همه میدونن اینترنت چیه، اون مردم کره بودن که کلا ندیدن.
در ضمن مردم همه جای دنیا هیچ وقت به پیام رسان داخل کشوره خودشون اعتماد ندارن، من به شخصع تمایل دارم ایمیل بسازم بدون ادرس و شماره موبایلم اون وره دنیا تو یه کشور دیگه که ارتباطی هم با دولت ایران نداره، برا چی باید به پیام رسانای داخلی اعتماد کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عباس خان عبدی که زبونش به انتقاد به شورای نگهبان بازشده، گویا یادش رفته که تو قضیه رد صلاحیت احمدی نژاد چقد کیف کردنو حمایت کردن از این شورا که اگه رد نمیشد پرونده شما هم تو کشور بسته میشد. شورا وقتی به نفع شما رای بده خوبه و وقتی به ضرر شماباشه،اَخه!!!
6 روز است که اینترنت مختل شده نه 3 روز!! کسب و کارمان مختل شده. مراقب باشید از آن طرف بوم نیافتید...
اینترنت خارج هم فکر کنم قطع باشه. اینجا هیچ خبری از پیغامهای خارجی نیست. من هم از طریق شبکه ملی وصل شدم با پرچم کانادا....ههههه
"جانم فدای رهبر"
تابناك پيوندت با دلواپسان خاين وطن فروش را تبريم عرض ميكنم!
به کره ایرانی خوش امدین
سی نماینده اصلاح طلب تهران، مایه افتخار شورای نگهبان است.
اینترنت رو وصل کنین کلی کار داریم چه گناهی کردیم تو ایران به دنیا اومدیم
آقای روحانی شما توسط همین مردم انتخاب شدین و در جایگاه فعلی قرار گرفتین باید در برابر مردم پاسخگو باشین همونطور که قبل از انتخابات می گفتین نوکری مردم رو بکنین فک نکنین با گذاشتن اسم اغتشاشگر روی اونها میتونین خودتون رو تبرئه کنین
چرا کسی بفکر استیضاح این بابا نیست؟
شماره اداره پست منطقه تهرانپارس و میخواستم باید چیکار کنیم با قطعی‌اینترنت ۱۱۸ دائم مشغوله سایتای مرورگرای فارسی هم چیزی نمیاره بخدا از‌زندگی افتادیم
اینترنت را باز کنید پنجشنبه بعد آزمون دارم باید کارت ورود به جلسه بگیرم
از اول تاریخ همین داستانا بوده ک خواهد بود در ایران.
امیدم متاسفانه ندارم ولی ارزوی بهترین ها واسه سرزمین ایران دارم.
خدا ی متعال باانتخاب روحانی که به قول مردم ازبین بد وبدتروبالجاجت روحانی راانتحاب کردنددارد باکارهای خوب وبه اصطلاح دلسوزانه ای که باپشتوانه مدیریت وبابرنامه ریزی قوی توسط رییس جمهور محترم اجرا می شوددارد مردم راتنبیه می کند که تا دفعه بعد باکسی لج نکنند تابه این صورت بر آن ها بلای ی ناگهانی نازل نکند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل