بازدید 4325

محدودیتی برای دانشجویان در «۱۶ آذر» وجود ندارد

کد خبر: ۹۳۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۱ 20 November 2019
معاون فرهنگی وزیر علوم با تاکید بر اینکه محدودیتی برای فعالیت‌های دانشجویان در روز دانشجو وجود ندارد، گفت: از تمامی فعالیت‌های دانشجویان در ۱۶ آذر که در چارچوب قواعد و مقررات باشد، حمایت خواهیم کرد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر غلامرضا غفاریضمن بیان این مطلب اظهار کرد: برای برنامه‌ریزی‌در خصوص ۱۶ آذر و انتخابات، نشست‌هایی را با معاونین دانشگاه‌ها برگزار کردیم و تلاش داریم این نشست‌ها همچنان ادامه داشته باشد و این نشست‌ها با این هدف برگزار می‌شود که از فضا‌های دانشگاه‌ها به بهترین نحو استفاده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: طبیعتا تشکل‌های دانشجویی درخواست‌هایی را به مناسبت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین ۱۶ آذر خواهند داشت که ما به دانشگاه‌ها تاکید کردیم که همراهی و همکاری لازم را با این درخواست‌ها داشته باشند و در عین حال توجه داشته باشند که برنامه‌های اجرایی در چارچوب‌های قانونی صورت بگیرد.

معاون فرهنگی وزیر علوم خاطر نشان کرد: آیین‌نامه‌ای که در خصوص تبلیغات کاندیدای مجلس شورای اسلامی وجود دارد، در دانشگاه‌ها باید اجرایی شود و در این آیین‌نامه حد و حدود این فعالیت‌ها مشخص شده است. ضمن اینکه باید عدالت در زمینه اختصاص تریبون‌ها و اختصاص فضا برای کاندیدا‌ها توسط دانشگاه‌ها رعایت شود.

دکتر غفاری با تاکید بر اینکه محدودیتی در انجام فعالیت‌های دانشجویان همزمان با آغاز برنامه‌های روز دانشجو وجود ندارد، گفت: ما از تمام فعالیت‌هایی که در چارچوب مقررات و قواعد تعیین‌شده صورت بگیرد، حمایت خواهیم کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار