بازدید 6129

دستگیری عامل دعوت به تجمع غیرمجاز در لاهیجان

کد خبر: ۹۳۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۸ 20 November 2019
فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری فردی که اقدام به تحریک افکار عمومی در فضای مجازی و دعوت به تجمع غیرمجاز می‌کرد، خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سردار عزیزالله ملکی با اعلام این خبر گفت: برابر رصد و پایش پلیس فتا مشخص شد فردی در شهرستان لاهیجان با ایجاد صفحه اینستاگرامی و تحریک افکار عمومی با اخبار دروغین، اقدام به فراخوان تجمع غیرقانونی و اقداماتی همسو با معاندان می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با اقدامات فنی صورت گرفته توسط پلیس فتا، این صفحه اینستاگرامی معاند از دسترس خارج و مدیر آن به همراه محل فعالیتش شناسایی شد.

وی در ادامه بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم ۳۱ ساله این پرونده در مخفیگاهش دستگیر و تجهیزات رایانه‌ای وی نیز توقیف شد.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: برخی هموطنان به‌صورت خواسته یا ناخواسته در فضای مجازی اقدام به پخش اخبار و شایعات دروغ و تحریک دیگران به هنجارشکنی می‌کنند که همه این اقدامات از مصادیق جرم است و پلیس با رصد و پایش مستمر فضای مجازی با تمامی این هنجارشکنان برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان به کاربران فضای مجازی توصیه کرد از باز نشر شایعات و خبر‌های دروغین خودداری کرده و در صورت برخورد با برخی صفحات و سایت‌های مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ یا سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir به پلیس اعلام کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر