بازدید 21490
گزارش

بازی پُر زدوخورد عراق و بحرین بسود ایران مساوی‌ شد

در دقیقه ۸۸ این بازی نفوذ عراقی‌ها بار دیگر مهند علی را در موقعیت ایده آل گل قرار داد، اما ضربه تمام کننده او به تیر دروازه برخورد کرد. این مهمترین صحنه این مسابقه خشن، پربرخورد و حساس بود. حالا ایران فرصت دارد تا با شکست بحرین در تهران باخت منامه را به طور کامل جبران کند.
کد خبر: ۹۳۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ 19 November 2019

دیدار پربرخورد و پراز دعوای دو تیم‌ هنگروه ایران یعنی عراق و بحرین در انتخابی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا شانس مجدد به ایران لبخند بزند.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و از گروه C. تیم ملی فوتبال عراق در امان پایتخت اردن میزبان بحرین بود تا شاهد رویارویی همگروه‌های بالاتر از ایران در جدول باشیم. بشار رسن هافبک پرسپولیس 75دقیقه در زمین حضور داشت اما نتوانست کار خاصی برای تیمش بکند. 

این دیدار پر زدو خورد و خشن که چندین بار به تنش و درگیری میان بازیکنان دو تیم عربی انجامید در نهایت با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید تا دو تیم به تقسیم امتیازات پرداختند. این نتیجه به سود ایران و شاگردان ویلموتس رقم خورد. در دقیقه ۸۸ این بازی نفوذ عراقی‌ها بار دیگر مهند علی را در موقعیت ایده آل گل قرار داد، اما ضربه تمام کننده او به تیر دروازه برخورد کرد.

پیش از این بازی هم هنگ کنگ با دو گل کامبوج را شکست داد. عراق با این تساوی ۱۱ امتیازی شد و بحرین هم به امتیاز ۹ رسید. تیم ملی ایران با یک بازی کمتر ۶ امتیازی است. هر دو تیم یک بازی از ایران بیشتر دارند و تیم ملی حالا باید در آزادی حتما بحرین را مغلوب کند . هنگ کنگ نیز با ۵ امتیاز ، چهارم است و کامبوج هم با یک امتیاز قعرنشین است.

بازی جنجالی و پربرخورد عراق و بحرین بسود ایران مساوی شد

در حال حاضر تیم ملی ایران با یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‌های گروه و با ۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، اما شاگردان مارک ویلموتس در صورت بردن تمام بازی‌های‌شان در دور برگشت می‌توانند به عنوان تیم اول گروه به دور سوم مرحله انتخابی صعود کنند، البته تیم دوم گروه هم این شانس را دارد که به عنوان یکی از تیم‌های دوم برتر این مرحله به مرحله بعدی صعود کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار