بازدید 5357
۱

جزئیات آماری هفتمین آزمون استخدامی منتشر شد

کد خبر: ۹۳۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 19 November 2019

برای ۵۲۱ هزار و ۹۷۳ داوطلب در هفتمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کارت ورود به جلسه آزمون صادر شده است.

به گزارش مهر، حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش افزود: در هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور برای ۵۲۱ هزار و ۹۷۳ داوطلب کارت آزمون صادر شده است که از این تعداد ۳۲۰ هزار و ۱۴ داوطلب زن و ۱۹۱ هزار و ۹۵۹ داوطلب مرد هستند. به عبارت دیگر ۶۳.۲۲ داوطلبان را زنان و ۳۶.۷۸ درصد داوطلبان را مردان تشکیل می دهند.

وی گفت: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۲۷ آبان ۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان می توانند حداکثر تا پایان روز چهارشنبه ۲۹ آبان به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و با درج اطلاعات ثبت نامی و اطلاعات شناسنامه ای کارت آزمون خود را پرینت کنند.

توکلی اظهار داشت: تا امروز ۲۸ آبان ۹۸ حدود ۲۴۰ هزار نفر کارت خودر ا در یافت کرده اند. افرادی که موفق به دریافت کارت خود نشده اند می توانند با ورود به سیستم پاسخگویی و عضویت در آن کارت آزمون را دریافت کنند.

وی یادآور شد: آزمون استخدامی در دو نوبت صبح و عصر در ۱۸۰ شهر و ۲۷۵ حوزه امتحانی در روز پنجشنبه ۳۰ آبان ۹۸ برگزار می شود. درب حوزه های امتحانی برای آزمون صبح ساعت ۸ صبح و برای آزمون عصر ساعت ۱۴ بسته می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش اضافه کرد: در جلسه آزمون نوبت صبح تعداد ۱ هزار و ۶۳۸ داوطلب در گروه اول و تعداد ۳۱۷ هزار و ۹۰۸ داوطلب در گروه دوم شرکت می کنند. در مجموع ۳۱۹ هزار و ۵۴۶ داوطلب در آزمون صبح شرکت می کنند که از این تعداد ۱۰۰ هزار و ۸۱۳ نفر مرد و ۲۱۸ هزار و ۷۳۳ نفر زن هستند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه آزمون نوبت عصر نیز ۲۰۲ هزار ۴۲۷ داوطلب در گروه های سوم و چهارم و پنجم آزمون استخدامی شرکت می کنند که از این تعداد ۱۱۱ هزار و ۲۸۱ نفر زن و ۹۱ هزار و ۱۴۶ نفر مرد هستند. در آزمون نوبت عصر در گروه سوم ۴۰ هزار و ۹۵۶ نفر، در گروه چهارم ۱۵۴ هزار و ۲۲ نفر و در گروه پنجم ۷۴ هزار و ۴۹ نفر شرکت می کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام . لطفا پیگیری کنید این هفته آزمون برگزار میشه یا به تعویق میفته ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر