بازدید 5471
رضا عنایتی:

ایران نباید کارلوس کی‌روش را از دست می‌داد

کد خبر: ۹۳۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 19 November 2019

عنایتی می‌گوید نباید همه بار شکست برابر عراق را به عملکرد شجاعی نسبت داد.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا عنایتی، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نباید کارلوس کی‌روش را از دست می‌دادیم، چون او همه چیز در فوتبال ایران را تغییر داد.

رضا عنایتی در خصوص شکست تیم ملی ایران مقابل عراق در انتخابی جام جهانی اظهار داشت: واقعیت این است که تیم ملی بازی خوبی انجام نداد و به همین علت شکست خورد. در این بازی اگر بازیکنان ما انگیزه و دقت بیشتری داشتند، قطعا به پیروزی می‌رسیدیم، ولی متاسفانه این طور نشد و در یک تقابل مهم، شکست خوردیم. با این حال معتقدم در دور برگشت رقابت‌ها می‌توانیم هر ۴ بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، زیرا ۳ دیدارمان در خانه انجام می‌شود و بازی خارج از خانه هم مقابل کامبوج است. صعودمان از این گروه به دور بعدی حتمی است، اما اگر مقابل بحرین و عراق موفق به کسب امتیاز می‌شدیم، کارمان آسان‌تر از حالا بود.

مهاجم پیشین تیم ملی در خصوص انتقادات فراوان از عملکرد مسعود شجاعی تصریح کرد: مسعود یکی از بازیکنان مهم فوتبال ایران و کاپیتان تیم ملی است. شاید در آن صحنه دچار اشتباه شد، اما انتقاد به این شکل از شجاعی کار درستی نیست. نباید بار انتقادات را روی دوش مسعود شجاعی بیندازیم، زیرا مسائل دیگری هم در شکست تیم ملی تاثیر داشت.

عنایتی ادامه داد: یکی از این مسائل، انتخاب ترکیب اصلی و حتی بحث انتخاب سرمربی تیم ملی است. در واقع نباید کارلوس کی‌روش را از دست می‌دادیم، چون این مربی همه چیز در فوتبال ایران را تغییر داد و دیدگاه‌ها در مورد تیم ملی را عوض کرد. با این وضعیت، نباید اجازه می‌دادیم که او از تیم ملی جدا شود، ولی حالا دیگر شرایط دگرگون شده و باید به فکر اصلاح بود. 

بازیکن اسبق تیم استقلال در مورد وضعیت آبی‌پوشان پایتخت در ادامه لیگ هم گفت: استقلال با استراماچونی به تیم بسیار قدرتمندی تبدیل شده و بازی‌های زیبا و موفقیت‌آمیزی را ارائه می‌کند. تصور من این است که در ۵ هفته باقی‌مانده تا پایان نیم فصل، استقلال بتواند با بیشترین امتیاز ممکن کار را تمام کرده و راهی تعطیلات شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان