بازدید 4169

توافق آ.پ با وزارت نیرو درباره قطع آب و برق مدارس

وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ۱۲۰ لیتر بنزین به صورت ماهانه به سرویس مدارس خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۶ 19 November 2019
به گزارش تابناک به نقل از خانه ملت، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوه تامین سوخت سرویس‌های مدارس، اظهار کرد: موضوع سوخت سرویس‌های مدارس در جلسه ستاد سوخت مورد بررسی قرار گرفته و درباره آن تصمیم‌گیری شده است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: سامانه‌ای تحت عنوان سپند وجود دارد که همه مدارس می‌توانند ایاب و ذهاب سرویس‌های خود را در آن ثبت کنند و متناسب با پیمایش سرویس‌هایشان معادل ۱۲۰ لیتر به صورت ماهانه برای خودرو‌های تک‌سوز بنزین دریافت کنند و لازم به ذکر است که این میزان سوخت به کارت آن‌ها واریز خواهد شد.

حاجی میرزایی ادامه داد: تشریفات ثبت و بررسی ممکن است کمی زمانبر باشد، اما اعمال این سهمیه از ۲۴ آبان ماه قابل اجرا خواهد بود.

وی با اشاره به سیستم‌های نامناسب گرمایشی برخی از مدارس، گفت: در طی سال گذشته تلاش کردیم که در مدارسی که وضعیت گرمایشی استانداردی ندارند نوسازی انجام دهیم و همچنین مدارسی را که دسترسی به گاز داشته‌اند نیز ایمن‌سازی کرده‌ایم و این امر تا شروع فصل سرما ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای ایمن‌سازی مدارس نیز تدابیری اندیشیده شده است تا از انرژی‌های تابشی استفاده شود، تصریح کرد: این واقعیت وجود دارد که ظرفیت ما برای پاسخگویی به این نیاز کم است که تلاش می‌کنیم که مدارس با مشکل جدی مواجه نشوند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به موضوع سرانه مدارس تصریح کرد: سرانه مدارس مطالبه ما است و بعد از پرداخت حقوق این ماه از طریق سازمان آموزش و پرورش مبلغی را تخصیص خواهیم داد تا بخشی از این سرانه تامین شود.

او در پاسخ به سوالی درباره قطعی آب و برق برخی مدارس گفت: طبق قانون تامین آب و برق مدارس رایگان است و نیازی به صرف هزینه ندارد، اما اگر مدرسه‌ای مصرف متعارف داشته باشد با وزارت نیرو توافق کرده‌ایم تا قطعی صورت نگیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار