بازدید 5079
مدیر عامل منطقه آزاد کیش مطرح کرد

بازار سرمایه پیشران اقتصاد در کشور

مدیر عامل منطقه ازاد کیش با اشاره به بازدهی شاخص کل بورس بر اهمیت استفاده از بازار سرمایه تاکید کردند و بورس را پیشران اقتصاد در کشور دانستند.
کد خبر: ۹۳۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ 18 November 2019

بازار سرمایه پیشران اقتصاد در کشور

به گزارش خبرنگار بورس تابناک، غلامحسین مظفری گفت: آثار ضد تورمی، قدرت نقدشوندگی مناسب و تامین مالی از مزایای بازار سرمایه است.


وی ادامه داد: بانک ها با اصلاح ساختاری مناسب و تشدید نظارت های بانک مرکزی می توانند تاثیر بیشتری در پیشرفت بخش های اقتصادی کشور داشته باشند و افزایش ۶۰ درصدی شاخص بانک در بورس نیز موید این مطلب است.
مظفری افزود: صنعت بیمه در کنار صنعت بانکداری و بازار سرمایه باید نقش قابل توجهی در رونق اقتصادی داشته باشد ، صنعت بیمه در ایران از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و فرهنگ‌سازی مناسب و قابل تقدیری طی سالیان اخیر داشته و با رشد بیش از صدردصدی در بورس مواجه شده و فرهنگ سازی و توجه به بیمه و پوشش ریسک صورت گرفته و البته هنوز نیارمند توجه بیشتر است‌.


وی با تاکید بر نقش بیمه های اتکایی در پوشش ریسک بیمه های بزرگ آن را امر حیاتی دانست و تلفیق با بازار سرمایه برای ایجاد تعاملات مثبت بین بخش ها را ضروری دانست.


مظفری در ادامه به نمایندگان کشورهای شرکت کننده در این رویداد توصیه کرد: در این شرایط که فرصت سرمایه گذاری تببین و تدوین شده، این فرصت را از دست ندهند و در بازار ایران سرمایه گذاری کرده و نگران شرایط سخت و زودگذر نباشند.

مظفری با اشاره به ظرفیت های برجسته کشور در حوزه اقتصادی افزود: علی رغم تحمیل شرایط سخت و ظالمانه اقتصادی به ثبات نسبی رسیده لذا ضرورت ایجاد و تحرک اقتصادی استفاده از بازار سرمایه را موجب می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر