بازدید 55521

جزئیات نحوه دریافت بسته معیشتی اعلام شد

کد خبر: ۹۳۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ 18 November 2019
معاون وزارت کار در رابطه با نحوه انتخاب مشمولان طرح حمایتی معیشت توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با اینکه مشمولان طرح حمایتی معیشت با چه فاکتوری انتخاب می‌شوند، گفت: ۶۰ میلیون نفر مشمول این طرح خواهند بود.

وی با بیان اینکه کسانی که احساس می‌کنند مشمول این طرح هستند از طریق پرتال اینترنتی که معرفی خواهیم کرد، ثبت نام خواهند کرد، افزود: شاخص‌ها هم بر اساس آزمون وسع و استطاعت مالی خانوار‌ها خواهد بود، ۶۰ میلیون یعنی حدود ۷۵ درصد مردم و اکثریت قریب به اتفاق جامعه مشمول این طرح خواهند بود.

معاون وزیر کار با بیان اینکه شماره تماس ۶۳۶۹ راه اندازی شده است که از "چند روز دیگر" آغاز به کار می‌کند، افزود: افراد می‌توانند کدملی سرپرست خانوار را با شماره تلفن همراهی که به نام سرپرست ثبت شده است، به این شماره چهار رقمی ارسال کنند.

میدری افزود: به عنوان درگاه رسمی ارتباط با مردم از طریق همین شماره پیام‌های خود را ارسال خواهیم کرد. از مردم هم درخواست می‌کنیم وضعیت یارانه و استفاده از بسته حمایتی معیشتی خود را اعلام و کد ملی خود را به این شماره ارسال کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۱۲
باز شد پول پاشی احمدی نژاد
حاضرم قسم بخورم که سیستمی که میخواهید پیاده بکنید عینا یارانه دادنتان است .
قانون تصویب کردید برای پرداخت یارانه و تمامی سوبسیدها رو حذف کرید . بعد روحانی آمد گفت نه اینطوری که نمیشود اینطوری که من میگم درسته . جمعیت یارانه بگیر نصف شد و بعد 10 سال 45500 دادید که در حالا حاضر میشود 15 لیتر بنزین یا 250 گرم گوشت و یا 10 عدد نان سنگک کنجدی . آقایان مسئول و وزرا و ... اگه هنوز وضعیت مالیتون خوبه به خودتون نگاه نکنید . اجاره مسکن و هزینه های زندگی غیر قابل پرداخت شده 80% مردم مسافر کش شدن که اونهم تعطیل شد.
خجالت از روی مردم نمیکشید حداقل طاقت 4 ساعت تظاهرات با جنجال رو هم داشته باشید...
چند روز دیگر یعنی کی؟
یعنی جمعیت 75 میلیونی 60 میلیون نیازمند کمک داریم؟!!!!
یعنی % 80 مردم ؟!!!!
چرا غرور سرپرست خانوار را خرد می کنید. اگر می خواهید بدهید. چرا می گویید درخواست کن ،ثبت نام کن. شما که در حال واریز یارانه ها هستید شماره حساب ها و مشخصات را دارید....
توش بسته اینترنتی بی فیلتر هم میدن؟
پیرهایی که تنها زندگی میکنند و تلفن همراه ندارند .چکار باید بکنند.؟؟؟
با پول 5 بسته آدامس می خواهید معیشت مردم را درست کنید؟!!!!!!!!!!!!!!
بعد از چهل سال افتخار هم می کنید که 75در صد مردم نیازمند هستند.
تو که گفتی مشمولین مشخص شده ان
سلام اینم یه سر کاری بیشتر نیست چون وقتی شما کد ملی رو ارسال میکنی سیستم میگه چون به شما یالرانه تعلق نمیگیره مشمول سبد حمایتی نمیشوید تکلیف اونهایی که مثل من به اشتباه حذف شده چیست سال 93 یک ماشین قسطی خریدم با سه سال قسط جگربند بعد از یک ماه یارانه قطع شد وقتی در سایت اعتراض نوشتم تماس گرفتند و گفتند چون شما درخانه معلول ندارید به شما تعلق نمیگیرد در ضمن 5 سر عائله دارم کارگر هستم 29 سال سابقه دارم حتی نتونستم توی این مدت یک سقف بالای سرم بسازم یک فرزند دبیرستان یکی دانشگاه همسرم خانه دار و به جز من هیچ منبعی دارآمد نیست در ضمن ماهیانه مبلغ 55 تومان دولت محترم از من مالیات حقوق میگیرد باید سایت طراحی کنن اونوقت میتونن سره رو از ناسره تشخیص بدن بعد اگر دلشون خواست پیگیری کنن هرچند بازم یارانه اونهایی رو که قطع کردن وصل نمیشه که نمیشه و بهشون سبد حمایتی نمیدن با تشکر از تابناک
ببخشید با کدوم اینترنت وصل شیم ثبت نام کنیم؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار