بازدید 84592
به بهانه تصویری که «نقشه گوگل» از اختلال بزرگ ترافیکی در تهران ارائه داد؛

نقشه‌های آنلاین و نرم‌افزار‌های مسیریاب چگونه کار می‌کنند؟ / معرفی پنج نرم افزار مسیریاب آفلاین

گام بعدی گوگل، ارائه امکان گزارش‌گیری از کاربران بود، به گونه‌ای که گزارش‌های دریافتی توسط دیگر کاربران صحت سنجی و تصحیح شود. شیوه نامه‌ای که هنوز با قوت در دستور کارشاناست؛ با این ملاحظه که قرار بوده لشکر کاربران، اطلاعات دریافتی را ویرایش و تصحیح کنند، اما دست کم در نتیجه قطعی اینترنت در ایران، این لشکر به نفرات محدود تقلیل یافته و...
کد خبر: ۹۳۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ 18 November 2019
تابناک اجتماعی
در شرایطی که بیشتر هموطنانمان به اینترنت دسترسی ندارند، شاید بررسی گزارش عجیبی که یک نرم‌افزار ارائه داده، چندان منطقی نباشد، اما اگر قرار باشد راه جایگزینی برای دریافت خدماتی که نرم افزار‌های مسیریاب ارائه می‌دهند معرفی کنیم، اوضاع فرق می‌کند.

به گزارش «تابناک»؛ بعد از آنکه افزایش قیمت بنزین به بروز حوادثی منجر شد و گریبان اینترنت کشور را گرفت، رویدادی عجیب توجه بسیاری را به خود جلب کرد؛ اینکه نقشه‌های گوگل، گزارش‌های عجیبی به کاربران می‌دهد که با واقعیت منطبق نیست و به شیطنت و حتی دشمنی شباهت دارد.

برای درک بهتر ماجرا کافی است سری به سایت نقشه گوگل یا نرم افزار آن روی تلفن همراه بزنیم و لایه وضعیت ترافیکی را در محدوده پایتخت فعال کنیم تا پی ببریم بسیاری از بزرگراه ها، خیابان‌ها و حتی کوچه‌ها مسدود هستند و امکان تردد در آن‌ها نیست.
شمار مسیر‌های مسدود در این نقشه به قدری زیاد است که بی هیچ بررسی میدانی یا پرس و جویی بتوان پی برد اشکالی رخ داده و واقعیت در گوگل بازتاب نیافته است. اشکالی در ابعاد بزرگ و چشمگیر که باور کردن وقوعش در یکی از نرم افزار‌های کلیدی کمپانی عریض و طویل گوگل، به شدت دشوار است.
 
نقشه‌های آنلاین و نرم‌افزار‌های مسیریاب چگونه کار می‌کنند؟ / معرفی ۵ نرم افزار مسیریاب آفلاین

شاید همین توقع بزرگ از گوگل باشد که برخی نتیجه گرفته اند، گزارش ترافیکی نقشه این شرکت نه حاصل یک اشتباه، که عامدانه و از سر دشمنی این شرکت آمریکایی با کشورمان است؛ شرکتی که پیشتر هم بار‌ها نشان داده تابع تصمیمات سیاستمداران آمریکایی و حتی گاه پیشقدم اجرای برخی محدودیت‌ها برای ایرانیان است.

اما واقعیت چیست؟ آیا گوگل بخشی از پروژه دشمنی با کشورمان در غائله بنزینی اخیر شده یا خطای نرم افزاری موجب بروز چنین وضعیتی شده است؟ اصلا ممکن است نرم افزار گوگل اشکال و خطایی تا این اندازه بزرگ داشته باشد؟ نکند اتفاقی ورای دشمنی یا خطای نرم افزار رخ داده باشد؟!

لازمه یافتن پاسخ این پرسش ها، پی بردن به این نکته است که نقشه گوگل چگونه کار می‌کند و اطلاعاتی که نمایش می‌دهد را از کدام منابع جمع آوری می‌کند؟ پرسشی کلیدی که جوابش در ابتدای راه اندازی این سامانه، داده‌هایی بود که شرکای گوگل بعد از پایش‌های مداوم و گاه روزانه شان در اختیارش قرار می‌دادند.

افزون بر اینها، گوگل خودرو‌هایی را برای نقشه برداری مسیر‌ها به کار گرفت که مجهز به انواع دوربین‌ها و سنسور‌ها از جمله دوربین‌های ۳۶۰ درجه بودند. به این تدابیر، نصب سنسور‌های ویژه ثبت تردد در بسیاری از مسیر‌ها در نقاط پایلوت طرح در آمریکا را هم باید افزود که بعد با توافقاتی روی برخی خودرو‌ها هم نصب شدند تا مقدمات ارائه اطلاعات آنلاین در نقشه فراهم آید.

این شرکت در ادامه، توسعه‌ای بی نظیر در این زمینه را تجربه کرد تا جایی که ماهواره‌هایی ویژه را هم به کار گرفت و توانست با جذب انبوه بسیاری از کاربران، جی پی اس گوشی‌های تلفن همراه ایشان را هم به خدمت بگیرد و از داده‌هایی که مدام در شبکه تلفن رد و بدل می‌شود، برای ارائه به روزترین داده‌ها مانند داده‌های ترافیکی بهره بگیرد.
 
نقشه‌های آنلاین و نرم‌افزار‌های مسیریاب چگونه کار می‌کنند؟ / معرفی ۵ نرم افزار مسیریاب آفلاین

گام بعدی، ارائه امکان گزارش‌گیری از کاربران بود، به گونه‌ای که گزارش‌های دریافتی توسط دیگر کاربران صحت سنجی و تصحیح شود. شیوه نامه‌ای که هنوز با قوت در دستور کار نقشه گوگل است؛ با این ملاحظه که قرار بوده لشکر کاربران اطلاعات وارد شده توسط دیگران را ویرایش و تصحیح کنند، اما دست کم در نتیجه قطعی اینترنت در ایران، این لشکر به نفرات محدود تقلیل یافته و گزارشی به اطلاع عموم می‌رسد که نتیجه ویرایش آن افراد محدود و معدود است.

البته این تنها یک فرض است و قصد نداریم کلیت ماجرا را به کمک این فرض توضیح دهیم، اما اگر بدانیم تنها شمار بسیار اندکی از ایرانیان در روز‌های اخیر به اینترنت دسترسی داشته اند و از همین جمع کوچک هم، کسر کوچکی به نرم افزار‌هایی مانند نقشه گوگل دسترسی داشته و دارند، ماجرا قابل تأمل به نظر می‌رسد. این در حالی است که هنوز گوگل به ماجرا واکنش نشان نداده و بهتر است، هر گونه قضاوتی در این خصوص را به بعد از اظهارنظر رسمی مقامات این شرکت موکول کرد.
 
اما تا آن زمان چه باید کرد؟ کوتاه‌ترین پاسخ به این پرسش، تکیه نکردن به دیتا‌های آنلاین امثال نقشه گوگل و بهره برداری از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار‌ها از جمله مسیریابی و پیمایش آفلاین است.

با این رویکرد و ضمن تأکید بر این که امثال ویز، نرم افزار محبوب ایرانیان در مسیریابی به شدت متکی به اینترنت است و در این روز‌ها بلااستفاده شده؛ بنابراین، بد نیست با چند نرم افزار مسیریابی که خدمات آفلاین خوبی ارائه می‌دهند آشنا شوید تا در زمانی که اینترنت بدون اختلال و خوبی داشتید، آن‌ها را دانلود و نصب کرده و از مزایای شان در زمان قطع اینترنت بهره‌مند شوید:


Google Maps

 
به رغم همه توضیحاتی که در گزارش فوق دادیم، گوگل مپس، یکی از بهترین نرم افزار‌های مسیریابی آفلاین است، به ویژه آنکه روی همه گوشی‌های اندرویدی پیش فرض نصب شده و با سیستم عامل این گوشی‌ها همخوانی کاملی دارد.

اگر می‌خواهید از این نرم افزار به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های جی پی اس آفلاین استفاده کنید، می‌بایست در زمانی که به نت دسترسی دارید، آیکون سه خط بالای برنامه را لمس کرده و در قسمت تنظیمات (Settings) گزینه Your Offline Areas را لمس کرده و نقشه مناطق مورد نیازتان را یا کامل یا به شیوه انتخابی، دانلود نمایید.


MapFactor GPS Navigation Maps

 
اگر بین اپلیکیشن‌های جی پی اس آفلاین به دنبال یک جایگزین برای گوگل مپس می‌گردید، بهترین انتخاب اپلیکیشن MapFactor GPS Navigation Maps است. نرم افزاری رایگان که وقتی برای اولین بار اجرایش می‌کنید، اخطار می‌دهد که دانلود نقشه‌های مورد نیازتان برای استفاده به صورت آفلاین ضروری است، چراکه این نرم افزار فعالیت آنلاین ندارد.

در اپلیکیشن‌های جی پی اس آفلاین مانند این نرم افزار، کاربر می‌تواند به محض دانلود نقشه‌ها به صورت دستی در آن به جستجو پرداخته و با انتخاب گزینه Navigate، مسیریابی کند. از جمله ویژگی‌های متفاوت MapFactor می‌توان به کیلومترشمار و شبیه‌ساز مسیر اشاره کرد.


Maps Me

 
بی شک یکی از بهترین نرم افزار‌های مسیریابی آفلاین، نرم افزار Maps Me است؛ نرم افزاری که تقریبا رابط کاربری مناسبی دارد اگرچه گرافیکش در قیاس با امثال ویز تعریف چندانی ندارد. نرم افزاری که هم در نسخه اندروید و هم در نسخه او اس کارایی مناسبی دارد و به سادگی و حتی با وارد کردن طول و عرض جغرافیایی در کادر جست‌وجوی آن می‌توان مکان یابی کرد.

این نرم افزار هم در شروع از کاربر می‌خواهد که نقشه‌های مورد نیازش را برای استفاده به صورت آفلاین دانلود نماید. البته مپس‌می لایه‌های آنلاین نیز برای عرضه به متقاضیان دارد و مثلا می‌تواند اوضاع ترافیکی را نیز نشان داده و لحاظ کند، اما اگر در استفاده از آن متوجه شدید که مثلا یک خیابان یکطرفه را تشخیص نداد، زیاد متعجب نشوید.
 
GPS Navigation and Maps Sygic

Sygic یکی از محصولات شرکت هلندی TomTom است که از دقت بالایی در مسیریابی برخوردار است و افزون بر آنکه برای رانندگان مناسب است و مثلا تخمین هزینه سوخت مصرفی را هم به ایشان ارائه می‌دهد، برای عابران پیاده نیز گزینه مناسبی در مسیریابی آفلاین به شمار می‌آید و می‌توان از قابلیت‌های آن مانند نشان دادن اماکن دیدنی و گردشگری هم بهره برد.

از جمله ویژگی‌های دیگر سایجیک، کیفیت خوب نقشه‌های آن، آسان بودن کار با این نرم افزار و قابلیت‌های خوبش در اشتراک گذاری مسیر‌ها با دیگران است. با این ملاحظه که برخی قابلیت‌های آنلاینش تنها به کاربرانی ارائه می‌شود که نسخه پریمیوم نرم افزار را خریداری کرده اند که در این صورت می‌توانند از نمایش مسیریاب روی شیشه جلوی اتومبیل (بازتاب تصویر در شب) و برخی امتیاز‌های دیگر هم بهره‌مند شوند.

CoPilot GPS Sat-Nav Navigation
در بین اپلیکیشن‌های جی پی اس آفلاین معرفی شده، مسیریابی درون خودرو را باید تخصص اپلیکیشن CoPilot GPS Sat-Nav Navigation دانست. این ابزار مسیریابی در برنامه‌ریزی مسیر تبحر خاصی داشته و برای هر سفر، سه گزینه جدا از یکدیگر را به کاربر ارائه می‌کند. اگر از برنامه آنلاین استفاده کنید، گزارش‌های ترافیک دریافت شده نیز در نمایش این پیشنهادها تأثیر خواهند داشت.

از جمله ویژگی‌های این نرم افزار، ارائه اطلاعات جانبی پرشمار به کاربران است، با این یادآوری که بعد از نصب نرم افزار، نسخه پریمیوم آن یک هفته رایگان در اختیارتان قرار خواهد داشت که در آن نقشه‌های سه بعدی مقابل روی کاربر قرار می‌گیرد و در صورت خریداری نشدن نسخه، با اتمام مهلت یک هفته ای، مسیر دو بعدی و نرم افزاری با چند قابلیت کمتر در دسترستان خواهد بود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۳۱
عجب تیتر یکی .
فرافکنی به شیوه قرون وسطی.الان مسئله مردم اینه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
شرکت های داخلی رو تبلیغ می کردی که الان هم کار می کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تابناک هم حسابی قاطی کرده
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ملت را خر فرض کردی؟اینترنت را وصل کنید تا مشکل حل بشه.
Maisam
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تابناک خودتو به اون راه زدی؟ اون عکسا واسه روز اوله که اصلا اینترنت قطع نبود ولی تمام خیابونها قفل بودن و کاملا درسته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
توی صفحه ای که ملت دارن از بی اینترنتی زجه میزنن چون کارشون مختل شده هزار و ششصد و خورده ای کامنت رو انبار کردی بعد اومدی کامنت اینجا رو باز کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
موتور جستجوی یوز که کار نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
باور کنید که نرم افزارهای مسیر یاب هم با اینترنت کار می کنند. جان مادرتون اینترنت رو وصل کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
امثال شما ها فقط قر زدن بلدین
حالا یذره اینترنت قعط شده دیگه چیزی نشده که
شما هم اگر مثل ماهد فکرتون کار میکرد و مثل ما ازدیوار یه سفارت بالا میرفتین الان برای گرونیها قر
نمیزدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چرا بلد را نگفتید ! مرغ همسایه غازه !؟ تبلیغ نرم افزارهای خارجی برای چیست !؟
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نه مسئله مردم این نیست، ولی اینها مسئله مردم را مخدوش می کنند. مردم با چهارتا وطن فروش اغتشاش گر یکی نیستند. اینها مانع بیان مسالمت آمیز مسئله مردم هستند. هر وقت مردم خواستند حرفشان را بزنند، اینها با اخلال و اغتشاش، مانع آن شدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
یعنی یه هکر با غیرت پیدا نمیشه جهرومیرو هک کنه اینترنت ازاد بشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آقا تو مملکت ک خبری نیست الآن مشکل من اینه ک مسیریابی درستی تو خیابون داشته باشم تازه علی بابا هم در دسترس است.گرونی و فقر و اعتراضات و .....این حرفا فرافکنیه.وگرنه مردم در کنار رئیس جمهور هستید تا ایشون ب اهدافشون برسن.بله ب این میگن نا تدبیری و ایجاد ناامیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تابناک جان این روزا میگذره سر پل چی بود اون دنیا؟همونجا الان بخش مجازی و حقوق اینترنتیش هم راه افتاده جلوتو میگیرم چون نظرم رو س میکنی
پدرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اینقدر با اینترنت بازی کنید تا تجهیزاتی ساخته شود که بدون حضور مخابرات و بطور مستقیم اینترنت در دسترس باشد
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
این نت رو درست کنید کار و زندگیمون خوابیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
؟شما از اپ قدرتمند داخلی بلد چرا نمی گید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
زمانی که این نقشه را گرفتین برای موقعی بودکه کسی به اینترنت دسترسی نداشت شماها چطوری این نقشه گوگل را بدست آوردین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
وصل کن این ینترنت بوق بوقو
فکر نمیکنم گوگل اینقدر غیر حرفه ای باشه که عامدا چنین کنه. اما یک سوال دارم، شاید یک مقام مسئول ببینه این سوال رو:

چرا Yandex روسی را فیلتر کردین؟ حتی قبل از این سه روز اخیر که اینترنت جهانی قطع شده، قبل از اینهم Yandex بدون فیلتر شکن در ایران ممکن نبود. Yandex توسط دولت روسیه حمایت میشه و بزرگترین و بهترین جایگزین google بوده و هست، مترجم همزمان و نقشه خوبی داره که در بسیاری موارد بهتر از گوگل عمل میکنه. ما با دولت روسیه فعلا روابط نسبتا خوبی داریم، پس چرا Yandex فیلتر میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
یادندکس عالیه حتی بهتر از گوگل کروم

ولی تنها مشکلش این که روسی هست و به روسها به اندازه آمریکایی ها نمیشه اعتماد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
چون دوس داریم
چون عشقمان می کشد
حرفی داری
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
روسیه هیچ وقت با ما دوست نبوده روس ها نون به نرخ روز خورن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
حتی ایندکس هم در زیر ساخت گوگل کار می کند .
خنده دارِ اما، این دو سه روزه که اینترنت رو بستن به این نتیجه رسیدم این مملکت رو نمیشه بدون اینترنت تحمل کرد. تنها دلخوشی ملت همین اینترنت هست. واقعا خجالت آوره این رفتارشون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
به جای معرفی نرم افزار های آفلاین بگین چرا و به چه جراتی به ما تا این حد توهین می کنین ؟ یه ماه از محرم و صفر نگذشته ماه آزادگی نگران چی هستید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
باید بریم آموزش تله پاتی ببینیم تا کمتر به اینترنت نیاز پیدا کنیم.
نسلی که از بدو تولدش اینترنت داشته ،مفت و مجانی تجربه قدیمی هایی که اصلا اینترنت نداشتند
را بدست آورده.
ان شاءالله و با یاری مسئولین تجربه نامه نوشتن و چاپار و چاپار خانه هم در راه خواهد همچنین اطلاع رسانی با دود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
کار درستی کردن اگه قطع نمیکردن اغتشاشات رو نمیشد جمع کرد
سیامک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
این مردم این مملکت هم امثال تو رو تحمل نمیکنند با یک خداحافظی از این مملکت مقدس خوشحالمون کن
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
متاسفانه عده ای از این وسیله بسیار ضروری در جهت امیال اربابانشان سؤاستفاده می کنند.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آقا سیامک، جوابتون رو این 800 نفر موافق کامنتم دادن دیگه. به نظرم شما و اون 30 و خورده ای دیگه از دوستانتون میتونین با یه خداحافظی خوشحالمون کنین :)
دیگه رسما وارد عصر آفلاین شدیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
عزیز من چتونه همش خارج خارج میکنید.نگاهتونو معطوف کنید ب داخل.ما در داخل رقم های اختلاسی داریم که هیچ جای دنیا نیست پس چرا فکر میکنید همه چی تو خارجه ی چیزای تو داخل هست که تو خارج نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
عزیزم ما در عصر اوتلاین هستیم. از کل اینترنت جهانی اوت شدیم
چرا از نرم افزارهای ایرانی یادی نمیکنید، بنده این روزها از بلد استفاده میکنم و خیلی خوب جواب میده و در خیلی از زمینه ها از ویز بهتر عمل میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
دوست عزیز، فکر میکنی میشه به راحتی به نرم افزار یک شرکت داخلی اعتماد کرد؟ با اینهمه دسترسی به تصاویر شخصی و فایل شخصی و پیامک و غیره
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
عمو جان نرم افزارهای ایرانی دیتاهاشون رو از آسمون
همین نقشه گوگل استکباری استفاده میکنن API ، نمیگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
حتما خودت طراحش هستی نرم افزارهای ایرانی به درد نمیخورن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
این چند روزه از بلد استفاده کردم و واقعا عالی بود
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
حالا مثلا اون نرم افزار خارجی اصلا ا ز این دسترسی ها نداره؟ یکم التماش شعور
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
با نظر شما کاملا موافقم. من حتی قبل از این قطعی ها هم از بلد استفاده می کردم.متاسفانه قشر زیادی از جامعه ما بدون فکر کردن و یا تجربه کردن فقط دهنشون رو باز می کنند. مثل این سه نفری که زیر پیام شما کامنت دادن
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
جناب بی سوادی که د رمورد ای پ یآی افاضه فرمودند. گوگل برای ی سرچ ساده تنها 100 بار استفاده اون هم از طریق ثبت به وسیله ی جی میل اجازه می ده حالا م یگید این نقشه یاب ها ا زای پی آی گوگل برای مسیریابی استفاده می کنن؟ یه چیزی شنیدی این جا پروندی که مثلا بگی حالیت هست؟ نیست جانم نیست!
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ایکاش از اول این صحنه را ترک نمی کردیم و تماما در اختیار دشمن قرار نمی دادیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آخه با کدوم اینترنت دانلودش کنیم؟تو کدوم جستجوگر سرچ کنیم؟
بدبخت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
من هم بلد هم ویز را امتحان کردم. بلد آشغاله. فرق راه ماشین رو و آدم رو را نمیدونه. بهش گفتم من را ببر پاشاژ چهارسو، من را برده چهارسوق بازار، می گه بپیج وسط پیاده رو! این هم شد برنامه آخه؟! جمعش کن بابا.
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بازار فعال اه. می تونید از کافه بازار بگیرید. آدرس سایتشون هم اینه:
Balad.ir
مگر اینترنت داریم‌که گوگل مپ ترتفیکو نشونمون بده
شما خواص اینترنت داری نشاهدات خودتو داری مینویسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اگه اینترنت نداری این متن رو از کجا نوشتی!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
آفرین . احتمالا این اطلاعات مال زمانی بوده که واقعا هم انسداد بود و بعد اپدیت نشد .
بدبخت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آقای ناشناس باهوش 21:50، اینترنت جهانی را میگه! گوگل که سرور داخل کشور نداره نابغه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
این اساتید خواصی که اینترنت دارن اصلا نمیدونن این سایت روی اینترنت ملی بازه یا اصلا نمیدونن اینترنت چیه . فکر کنم تصور میکنن اینترنت یعنی تلگرام که فیلتره
باهوش جان الان چجوری اینا رو دانلود کنیم
مملکت داریتون هم همینجوریه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
يه چي گفته كه يه چي گفته باشه
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مایکت و بازار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دوستان یه سری سایت دانلود ایرانی رو باز کردن که نمیشه اسمشونو اینجا بگم باید خودتون کشف کنید . حالا مشکل این نیست ، مشکل اینجاس که من برنامه نویس بدبخت کلا بدون سرویس های انلاین نمیتونم کارکنم. همکارام هم همه همینطورن
اقا شما متوجهین مردم اینترنت ندارن؟ جایگزین رو برن از چه طریقی پیدا کنن؟ شما اینترنتتون کامل وصله و همه جا از جمله توییتر میرین، هدفتون تازه کردن داغ مردمه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تو مایکت هست
مرگ بر گوگل نگفتی
همه اینایی که نام بردی نیاز به اینترنت برای دانلود داره که خب ماشالا حکومته کاملا آزاد و دموکراته ما بسته به ۸۰ میلیون نفر!!!
مسیریاب نشان که درسته . داخلی هم هست . اینو استفاده کنید. نیازی هم به اینای دیگه نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بلد آماده حرکت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اینو از کجا دانلود کنیم پروفسور؟با کدوم اینترنت؟با جستجو تو کدوم جستجوگر ؟
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نشان هن افلاين كار نميكنه!
زابلیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بلد رو میتونین از کافه بازار دانلود کنین. با اینترنت داخلی میتونین دانلودش کنین و استفاده کنین.
آخه وقتی اینترنت نداریم که اینا رو دانلود کنیم به چه درد میخوره؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
یک سفر میری ترکیه، دانلود میکنی دوباره میای ایران ازش استفاده میکنی. خخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ناشناس 20:39 خیلی عالی گفتی . دمت گرم کلی خندیدم
مجيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
balad.ir
از بازار به راحتي دانلود ميشه. قطع نيست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کلیه نرم افزار های ایرانی را میتوانید با نرم افزار بازار دانلود کنید.
وقتی واقعا خیابون ها مسدود بود اینترنت رو قطع کردید. از اون موقع هم وصل نشده که بخواد بروز رسانی بشه
توهم نزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
:-)))))))))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تو همه چی توهم دشمنی دارن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آفرین. کاملا درست گفتی
این شد حرف حساب وقتی دلیل یه کاری مثل قطعی اینترنت رو با دلیل توضیح بدهندقابل قبولتر است تابدون هیچ توضیحی قطع شود بالاخره انسانیم شعور داریم و متوجه میشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
کی میشه شماها تموم بشید
مندلیف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
عاقا ببخشیت من میخواستم امتیاز منفی بدم استباهی دستم خورد مثبت دادم از ملت معضرت
خواهی می کن

شما هم برادر بیا یه دو تا سیلی بهت بزنم در عوض این امتیاز مثبتی که دادم بی حساب شیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
جناب مندلیف
خوب شد توضیح دادیا. بسیار متعجب بودم که چرا مثبت زدی.
علی مجد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
قطعی اینترنت هیچ دلیلی جز نااگاهی ندارد.
گوگل گوگولی آمریکاست...واسه ماهم دوست داشتنیه اما خب انتظار عجیبیه به مادرش خدمت نکنه وبه ما خدمت کنه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
واقعا از این صحبتت مشخصه خیلی باهوش و با شعوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اول از پای پیک نیک بلند شو بیا اینور یه هوایی به کله ات بخوره بعدش کامنت بذار
تله پاتکارعظما
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
باسلام.بسته هفتگی اینترنتم، داره بدون استفاده منقضی میشه! آخه چرا
من خودرو شخصی ندارم، 37 سالمه، مجرد هستم، و رفت و آمدم با اتوبوس شهری، و مترو و موارد خیلی کمی استفاده از تاکسی است.

اگر دولت، خطوط راه آهن شهری و بین شهری را گسترش، و اتوبوس که یکی از ارزان ترین شیوه های تردد است را توسعه میداد، قطعا وضعیت برای قشر متوسط و ضعیف بهتر میشد. وقتی خودتان میدانید که هواپیما را تحریم کردن، باید خطوط راه آهن بین شهری را توسعه دهید، نه اینکه قطار تهران به اصفهان 8 ساعت زمان ببرد و آنهم در یک ایستگاه دور از شهر مسافر پیاده کند، اگر در چین بود، همین مسیر را به 3 ساعت کاهش میداد.

اگر بنزین را گران میکنید، حداقل از قبل به فکر مونوریل شهری و مترو باشید، نه اینکه خط 7 و خط 6 متروی تهران را سالها وعده افتتاح میدهید اما هنوز اکثر ایستگاه ها راه اندازی نشده. ترافیک سنگین همت و حکیم را ببینید، بالای این مسیرها میتوانست مونوریل مسافران شرق به غرب تهران را جابجا و حجم وسیعی از ترافیک را کاهش دهد. این پروژه ها قابل اجراست، اما سیاست زدگی و فساد مانع شده که ایران به توسعه شایسته خود برسد.

ضمنا، علاقه خاصی به دوچرخه دارم و میدانم خیلی ها مثل من هستن که از خودرو بیزار هستن، باید مسیر امن در حاشیه خیابان ها برای عبور دوچرخه سواران در نظر گرفته میشد، از اجرای همین طرحهای نه چندان پیچیده هم عاجز هستین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
سی و هفت سالته ولی هنوز دوزاریت نیفتاده و اگر اگر میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
سلام درود برشما. حرفهایتان کاملا درست ومنطقی است به جای پخش کردن درآمدحاصل از افزایش قیمت سوخت بین اقشار مردم، باید این درآمدها برای گسترش زیرساخت‌های کشور وبه خصوص حمل ونقل عمومی وبه ویژه مت و اختصاص یابد تا کسی که ازشمال شرق تهران می‌خواهد به شمال غرب ته آن برود مجبور نشود به مرکز شهر برود و دوباره به شمال غرب.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
منظورت از 2 زاری چیه؟ اینکه ماشین ندارم عیب است؟ افتخار میکنم بدون خودرو هستم
مجيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
101هزار ميليارد تومان بايد از درآمد ناچيز مردم كم و به درآمد دولت اضافه بشود.
نمیدونم چرا همیشه قضایا رو برعکس می بینید. این اتفاق نادر ناشی اشکال در گوگل نیست بلکه ناشی از یک اشکال نادر و شاخدار در دنیا به نام قطع اینترنت است!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اين جماعت كلاً اي كيو منفي هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
در زمانی که ترافیک لوده اینترنت قطع سده و دیگه بعد از اون کوگل نتونسته آپدیت کنه. حرف شما درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
55 تومن پول یه باک بنزینه.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
منظورش از دو زاری اینه که انگار اصلا حواست نیست که تو چه مملکتی زندگی می کنی و تصمیم گیرها و کارشناسان سطح بالای مملکت چقدر به فکر مردمن؟!
برای استفاده از این نقشه ها همینطور که گفتین باید یه بار به باید به اینترنت وصل شد تا نقشه ها رو برای استفاده افلاین ذخیره کرد الان به درد من هیچ کس نمیخورع این برنامه ها
گوگل توسط ماسونها اداره میشود هرگز انتظار همکاری و حسن نیت آنها رو نداشته باشید . دشمن غیر آشکار اسلام و خدا هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
رائفی پور زیاد گوش میدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
گوگل توسط دشمنان برای ضربه زدن به ملت ما طراحی شده و ما نباید ازش استفاده کنیم چون از اطلاعات ما هستفاده کرده به هسراییل مب دهد تا ماشکست بخوریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خود رائفی پوره، رفته کانادا مردم اونجا رو هدایت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
سر کوچه تون یه دکتر خوب هست بگو مغزت رو کامل ریست کنه مجدد دیتا جدید توش لود کنه البته ممکنه بوتیبل نباشه دیگه نیاد بالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
میگن گوگل عگسای خانوادگی ما رو پخش میکنه بین سران اسرائیل و امریکا
سعید
| Canada |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تمام دنیا توسط ایلومیناتی و ماسونها اداره میشود . خودتون برید یه چرخ در یوتیوب و اینترنت بزنید . ماسونها همه جا نفوذ دارند. مگه یادتون نیست مدیر فیسبوک پیراهن با آرم ایلومینانی پوشیده بود اون هم حتما انفاقیه نه ؟
حسنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اره ماشین منم توسط مریخی ها هدایت میشه بخاطر همینم چند میلیون خلافی دارم
علی قوقولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
به خدا قسم فراماسونر ها یک هزارم ظلمی که حاکمان ما بهمون می کنن رو نمی کنن یعنی صد بار رحمت به فراماسونر ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
نه سر جلسات گهربار عباس عبدی و زیباکلام می شینه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
عجیبه وی پی ان هم که کار می کنه برادر از قم به کانادا وصله
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
یه خورده به مغرت استحرات بدی بد نیست
یاسر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
از اینجا تا دیتا سنتر گوگل پرانتز :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
میترا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
از کانادا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
باز وجود گوگل کلی از کمبودهای زندگی مردم رو برطرف کرده. کلی به معرفی سایت های مردم کمک کرده. قویترین جستجوهارو انجام میده.میشه توضیح بدی وجود تو و امثال تو چه کمکی به بشریت کرده دوست عزیز؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نوچه رائفی دیوانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
داداش از کانادا!
شما اونجا بجای گوگل با چی میگوگیلید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
شما با طرفدارهای ترامپ خوب کنار می آیی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مگه حرب اللهی ها میرن کانادا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
امریکا به عنوان یک تمدن به من ایرانی از کشور خودم به من بیش‌تر نفع رسونده :
واکسن
دارو ها
اینترنت
بانک داری نوین
هواپیما ها ( کل پروسه تجاری سازی آن جا بوده )
فلزات
و
:
یاد بگیریم کمتر نعره بزنیم و بیش‌تر فکر کنیم
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
نه اینکه بیل گیتسی که ویندوز سیستمت مال اونه کشته مرده ماست.
داداش، چرت نگو اعصاب ندارم
میشه نتیجه گرفت غیر از خسارت های اقتصادی مستقیم گرانی‌بنزین، و خسارت ناشی از قطعی اینترنت در کسب و کارهای وابسته، یک خسارت هم بدلیل عدم امکان ارسال اطلاعات صحیح ترافیکی‌توسط کاربران و لذا محرومیت ایرانیان از دسترسی به داده های صحیح و آنلاین ترافیکی‌به ما وارد شده.
اگر هم گوگل بد و اَخ هست، شما استفاده نکنید. ولی جلوی مردم رو نگیرید بذارید خودشون تصمیم بگیرن چی خوبه چی بد.
شیطنت گوگل ... چرت ترین عنوان و تحلیل . خسته نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
شیطنت گوگل سال ۸۸ بود که سر راهپیمایی مردمی ۹ خرداد از صف طویل اتوبوس ها تو مپ عکس گذاشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
عزیزم اگه نمیدونی بدون اون که عکس میزارن و اطلاعات روی گوگل آپلود میکنند مردم اند مردم! گوگل بیکاره بیاد عکس از صف اتوبوس بگیره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
آفرین.
زدی تو خال که نظرت فیلتر شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ستایش نباید شوهر میکرد به نظر من..
اینایی که میگن گوگل مسیرها را درست نشون نمیده چطور به اینترنت وصل شدن؟ خیلی پررو هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
از موتور جستجوگر ساندیس استفاده می کنن اینها
از شبکه ملی اطلاعات که چند بار افتتاح شد چه خبر :)‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
همینکه الان داری استفاده میکنی در واقع شبکه میلی اینترنت داخلی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
الان این نوشته رو داری با شبکه مای اطلاعات میخونی عزیز
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
پینگ شبکه ی ملی اطلاعات رو بگو ... خیلی خنده دار هست فکر کردن بهش :)))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
قراره افتتاح بشه :))
حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
حاضره فقط کامل افتتاح نشده یه سوئیج دیگه هست کامل بیدار نشده یه کلنگ دیگه بخوره ا خواب بیدار میشه آنلاین میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
همین الان داری ازش استفاده می کنی دیگه. پس چطوری اومدی تو تابناک؟ ولی کاش نداشتیم. حالا هر اتفاقی بیفته کل اینترنت قطع میشه فقط بانک ها و سایت های خاص باز میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
الان فکر میکنی چه جوری به تابناک وصل شدی مهندس حال کن میلیادها دلار هزینه
به نظر من اگر میخوان اختشاش گرا برن خونه باید اینترنتو وصل کنن. چون میرن خونه میبینن اینترنت ندارن حوصله شون سر میره باز میزنن بیرون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
جون من درست بنويس ! اغتشاش درسته
معلم دیکته ما
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ناشناس 22:02
آخه اوشگول الرعایا مملکط رو حواست شما عامدی اینجا داری قلت املایی می گیری
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اقا مهدي اتفاقا در اوج شوخي درست گفتي اگر مسئولين يه اي كيو جزيي داشتند حتما به اين نكته شما توجه ميكردن!!
چرا شما به اینترنت فرامرزی دسترسی دارید و ما نداریم! آیا از گلوتون پایین میره؟ شب چجوری میخوابید وقتی فقط خودتون اینترنت دارید؟!
ولی جدی جدی من نفهمیدم چجوری اونی که یه خیابونو مسدود میکنه اغتشاشگره ولی اونی که اینترنت کل کشور رو مسدود میکنه اغتشاشگر نیست؟
به قول روحانی ماشین رو دادن استفاده کنی نه راهو باهاش ببندی! حالا برادر من وزارتخونه رو بهت دادن که باهاش خدمت کنی نه کل اینترنت کشورو تعطیل کنی.
والا اینا همش حقوق بدیهی ماست که برا هیشکی مهم نیست که نیست که نیست! فقط عمر و جوونی ماها بود که دود شد رفت که رفت ‌که رفت!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تك خوري رو دوست دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بهترین کامنتی که تا الان خوندم: ))))))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
حرف دل من و میلون ها نفر دیگر . عمرمان را تباه کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
مال باباشونه دیگه مگه نمیدونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
حیف رای که به تو دادیم. از ماست که برماست. .
سارا کروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بهترین و کاملترین کامنت .. عالی بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بهترین کامنت.
به نظر من اگر میخوان اختشاش گرا برن خونه باید اینترنتو وصل کنن. چون میرن خونه میبینن اینترنت ندارن حوصله شون سر میره باز میزنن بیرون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ای ول باهوش
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اختشاشگر .... اغتشاشگر
کسی که اومده حقشو بگیره و اعتراض کنه ، میشه اغتشاشگر ؟؟؟
با باتوم بهش میزنن و شیشه ماشینش رو میشکنن ، توقع دارین مردم وایسن و تشکر کنن ؟؟؟
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اغتشاش گر صحیح است ؛ عمو جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دکتر جان اختشاش نیست اون ... اغتشاش ...
دیگه مطب نرو ویزیتم نکن
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اختشاش گرا چیه ؛ مهدی جان؟
املای اغتشاش گر صحیح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تابناک
مهدی مسر خاله ات هست؟ دوبار دوبار پیامش رو می ذاری اینجا ،اونوقت من سی تا پیام گذاشتم، یکیشم نذاشتی.
کاری کردید که هر دانشجو به فکر رفتن افتاده
اون یه سری هم که نمیخواستن برن، دودل شدن
پاسخ ها
تله پات کارعظما
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بسته هفتگی ام، داره دس نخورده منقضی میشه! آخه چرا:(
خدا خیرتون بده برای راحتی مردم فکر همه جایش رو کردن ، اگر چه از هر راحتی و آسایش یه عده لطمه می‌بینند
من که سال به دوازده ماه سایتهای داخلی رو نگاه نمیکنم ولی چه کنم که مجبورم مجبور
پاسخ ها
هفت ماهه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
من در سال ۱۷ ماه نگاه نمی کردم
اگر هم بخان واقها دست رسی به نت رو برای همیشه مسدود کنن می رم از این مملکت
تابي شيطنت نكن ،
فعلا بخاطر قطع بودن اينترنت امكان استفاده از اين اپليكشن ها نيست و مسبب آن دولت هست
اگر نیاز به نقشه دارید از سایت tehran.ir میتونید پیدا کنید. البته فقط تهران هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آره خوب ایران فقط تهرانه بقیه هنوز با دود به هم پیام میدن و با ستاره ها جهت یابی میکنن
اخه این به چه درد ما می خورد ما دانشجو ارشد ودکترا فصل امتحاناتم هست امروز تمامی دانشجو دیوانه کردید چرا اینقدر خود خواه هستید همشه به فکر ادم بی کار و... ما دانشجو هرینه به دانشگاه می دهیم اینجوری دولت بیاید هزینه این ترم ما را بده اصلن همه کارتان عجیب غریب است
خخخخخ
زمانی که مردم بکی از خیابان های مشهد را بسته بودند، پلیس همه خیابان های منتهی به آن را مسدود کرد تا مانع قفل شدن ترافیک و افزایش تعداد ماشین ها شود. شاید این عکس هم در چنین شرایطی از گوگل گرفته شده و اصلا گوگل اشتباهی نکرده باشه. ولی از این ها گذشته، اون روزی که آمریکا اینترنت ماهواره‌ای در اختیار دنیا بگذاره(مثل شبکه های تلویزیونی کنونی) قیافه مسیولین دیدن داره! اون روز دل 80میلیون ایرانی خنک میشه!
دمت گرم
فقط اگر ممکن نقشه نقاطی که اینترنت الان دسترسی داره اعلام بفرمایید برای دانلود
این نقشه نه توطیه هستش نه کار عمدی در کار هست نه گوگل بی کاره که بشینه نقشه های ایران رو دستکاری کنه
اساس نقشه های ترافیکی گوگل مپ مبنی بر استفاده از موقعیت کاربران هست که اون هم بستر اینترنت می خواد
وقتی شما اینترنت رو قطع کردین دیگه هیچ کاربری با گوگل مپ ارتباط نداره در نتیجه نمیتونه ترافیک رو مشخص کنه
توی نقشه هم جایی رو قرمز نکرده که مثلا بگی وای توطیه کرده گفته اینجاها شلوغه و ترافیکه
علامت استاپی که میبینی به مفهوم اینه که اطلاعاتی در دسترس نیستش
احتمالا داشتن اینترنت از ایران قاچاق می کردن دوستان لطف کردم جلوش گرفتن..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نميري :))
دوست عزیز یه دو زار مطالعه کنین هم بد نیست البته بعد از وصل شدن اینترنت چون ویکی پدیا قطعه الان ....
کلیه اپهای نویگیشن و مسیریاب از سرعت متوسط استفاده کنندگانشون ترافیک رو با هوش مصنوعی تخمین میزنن
پس هر چی تعداد استفاده کننده در یک ناحیه بیشتر باشه دقت بیشتر میشه
اون شب هم هنوز اینترنت قطع نشده بود
مردم گرفتار تو ترافیک هم همه داشتن ترافیک رو از گوگل مپ و ویز چک میکردن
بنا براین صد در صد نقشه درسته و شیطنتی در کار نیست
اخبار ۲۰:۳۰ که الان با یک گزارش کلا قطعی اینترنت رو تکذیب کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کامی نجف زاده قراره یه گزارش جهانی تهیه کنه
همه دنیا دشمن ما هستن .... توهم دشمن مارو ول نمیکنه دیگه ... دشمن اینجا ، دشمن اونجا ، دشمن همه جا
اينترنت دلمون برات تنگ شده
مااعتراض داریم به انترنت نیاز داریم
مسیر یاب آفلاین ارزش خاصی ندارد
خدا به داد این مردم برسد
ما سزوار این سطح زندگی و گدایی یارانه نیستیم بخدا
همه اینا به کنار، فکر کنم یکی داره کمپین پارک کردن وسط خیابون رو اداره میکنه!!
کاش بجای اینا نرم افزارهای خوب داخلی را معرفی میکردید . نرم افزار" نشان " بسیار شبیه به waze بوده و با شبکه داخلی و بصورت آنلاین کار میکند .
برگشت به عصر حجر مبارک
برگشت به عصر حجر مبارک
الان واقعا زندانیها رو درک میکنم تو مملکت خودمون زندانی شدیم اینترنتو قطع کردن وصلم نمیکن.اخه چه فرقی با زندان داره اینجا مثل زندان نه اینترنتی نه چیزی والا لااقل زندان میگی زندان هست اسمش روشه اینجا چی باید بگیم خسته شدیم بقران.ای خدااااااااااااااااااا چرا اخه این همه کشور ایران نصیب ما شد
حالا مساله مسیریاب ها خیلی مهمه تابناک بهش پرداختی.مردم کارهای خیلی محترم دارن تا مسیریابی.خیلی ها دارن از فضای مجازی کسب درامد میکنن.تو این بیکاری موجود برا انها چه نسخه داری بپیچید
خیلی موضوع خنده داری هست :)))
این کارا مال مملکت ماست.گوگل اونقدر مثل شما بیکار و ... نیست.
علتش اینه که گوگل اطلاعات ترافیک رو از داخل ایران میگیره
آخرین اطلاعاتی که گوگل گرفت وضعیت ترافیک به همین شکل بود و بعد اینترنت قطع شد و دیگه اطلاعات بروز نشد و
به گوگل نرسید و اونم هنوز داره اطلاعات اون روز رو نشون میده و بروز نشده
بهتر است این موضوع رو به مقاله اضافه کنید
ساعاتی قبل از قطع اینترنت بعلت همزمانی بارش برف و همچنین شروع اعتراضات وضعیت ترافیک تهران مشابه همان نقشه گوگل بوده که بدلیل قطعی اینترنت آخرین وضعیت ترافیک را نشان میدهد و بروز رسانی نشده است
این علامت های بسته بودن مسیر کار کاربران بوده.یک عده با شیطنت این مسدود بودن ها رو به گوگل گزارش کردن.من خودم کلی شون رو ریپورت کردم اون مسیرها بازه و اون محدوده های که زدم تو این تصویر اون علامت ها رو نداره
نوابیغ محترم، وقتی دو روز آخرین پوزیشنی که از گوشی ملت رفته برای گوگل‌مپ آپدیت نشده، اون بدبختم خیال می‌کنه، همه سر جاشون وایسادن و ترافیک حرکت ندارهو اینو ماشین داره ترجمه به این می‌کنه که راه مسدوده.
گوگل یک شرکت بین المللی و دارای استاندارهای مشخص است مث شما نیست !
ای کاش قبل از قطع کردن حداقل به فکر ایجاد یک موتور جستجو ملی هم بودن که در این موارد با قطع شدن نت جهانی و استفاده از شبکه ملی موتور جستجو ملی هم داشتیم
یه نظر سنجی بزارین که مردم به گوگل و بقیه نرم افزارهای آمریکایی اعتماد دارن یا به سایتهایی مثل شما؟!!!
آقای روحانی و پلیس میگند که افراد و عده کمی هستند اغتشاش میکنند. خب باشه قبول
کدوم مدیری هست ک عدد و رقم و آمار ندونه؟ چرا باید بخاطر عده معدودی کل اینترنت کشور رو قطع کنند؟ این کار منطقی هست؟
یاد ایامی که مجبور نبودیم تابناک بخونیم و حرص بخوریم و فکر می کردیم چقدر بدبختیم که مثل همه‌ی مردم دنیا به همه‌ی امکانات گوگل در مسیریابی دسترسی نداریم بخیر!
بلد دارم از همه بهتره.
خیلی دوست دارم ببینم اگر یه روزی آمریکا اینترنت ایران را قطع کند، واکنش دولتمردان ما چی خواهد بود؟ اگر مسئولین مملکتی از تحریم ناجوانمردانه اینترنت سخن بگویند، امریکا نخواهد گفت که خود شما هم یه روزی این را قطع کرده بودید.
این نرم افزارا به پای ویز نمیرسن
بعد باهوشا چه جوری نقشه آفلاین از گوگل مپس دان کنیم؟؟؟!
بابا بی انصافا حداقل اگه نمیذارین راحت اینجا زندگی کنیم حداقل بذارین از این خراب شده ایی که درست کردین برین، من فقط دو روز دیگه وقت دارم که مدارکمو ایمیل کنم وگرنه دیگه ازم قبول نمیکنن!
يعني اين وضعيت ميخواد ادامه داشته باشه؟! تا كي؟! داريم كره شمالي ميشيم؟!
برین سایت بازار کلی فیلم و سریال خارجی داره از فیلیمو رایگان با اینترنت ملی نشون میده من که همینا رو نگاه میکنم از خماری قطعی اینترنت بین الملل در بیام :))
طنز تاریخ یعنی تابناک در حالی که گوگل رو بستن میگه دشمنی گوگل باعث شده که نقشه خیابان‌ها ی تهران رو مسدود نشان بده.
در حالی که گوگل باید بگه دشمنی با من تو ایران باعث شده که تو ایران سایت منو ببندن و ندارن من نقشه هامو اپدیت کنم.
مثل اونی که گفته بود خاک بر سر امریکا که نمیتونه قیمت دلارش رو نگه داره و هر روز قیمتش می‌ره بالا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مقدمه خبر وصل نشدن اینترنت جهانیه؟
توي اين شرايط زياد به خودت فشار نيار، مخت رگ به رگ مي شه و از قيافه مي افتي تابي جون
اگر شما با همین اینترنتی که ما داریم استفاده می کنیم رفتی چک کردی یکمی که چه عرض کنم خیلی عقبی ، چیزی به اسم کش رو نشنیدی تا حالا، اون عکس نقشه ای که در اول صفحه گذاشتی مال ترافیک روز شنبه است و بعدش هم اینترنت قطع شد و همون آخرین کشی است که در سرور ها باقی مونده
و اما
لطفا سر به سر گوگل نذار ، نه در حد تکنولوژی و نه در حد سواد و نه در حد سرمایه اش هم نیستیم فقط یه سرویس جی میل رو اگر قطع کنه به طور کلی همه ی گوشی های هوشمند اندروید با نوکیا 1100 تفاوتی نخواهند داشت
اگر هم فکر می کنی که شرکت های دانش بنیان داخلی میان یه گوگل دیگه می سازن زهی خیال باطل ، آب پاکی رو روی دستت بریزم که اگر 10 سال پول نفت رو هم یه جا خرج کنی به یک هزارم گوگل هم نمی رسید اگر نشان و بلد و حتی ویز دارن نقشه نشون می دن از api گوگل و ماهواره گوگل استفاده می کنن ، لطفا با این مقالات مسخره که شاید بشه یکسری آدم نامطلع رو گمراه کرد با روان مردم بازی نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
همین الان که از ایمیل و جستجوگرش محرومیم ببین وضعمونو که یه کامنتدونی تابناک داریم فقط که توش با دود علامت بدیم. مسئولین
دلمون به تابناک خوش بود. کاشکی حداقل تو با مردم بودی و حداقل کامنت های مردم رو زیر پست های مربوط به اعتراضات و بنزین منتشر میکردی.
چطور میشه از مخابرات و دیگر شرکت های ارائه دهنده اینترنت در دادگاههای بین المللی طرح دعوی کنیم؟
پول رو پیش پیش میگیرن ولی هر وقت دلشون بخواد قطع میکنن
من از روزی میترسم که یهو هوس کنن آب و برق و گاز رو قطع کنن بدون دلیل
بی سواد ها، بچه 5 ساله هم میفهمه که گوگل برای داشتن اطلاعات ترافیکی از سمت کاربران به اینترنت نیاز داره. این آخرین تصویر و وضعیت ترافیکی تهران قبل از قطع اینترنت بوده و از آن زمان به روز نشده.
راه حل آنلاین گوگل برای تعیین ترافیک واسته به اطلاعاتی است که از گوشی های مردم برایش به صورت خودکار ارسال می شود (کاری که سایر مسیر یاب ها مانند نشان که ترافیک را نمایش می دهند نیز انجام می دهند؛ برخلاف تفکر بعضی ها که فکر می کنند از اطلاعات گوگل استفاده می شود). و حالا که اینترنت قطع است اطلاعاتی ارسال نمی شود دچار مشکل می شود. چرا مسیریاب های داخلی ترافیک را دارند؟ چون اینترنت داخلی متصل است. خیلی پیچیده نیست
یه شبه همه چیو سه برابر میکنن! بعد تمام راه های ارتباطیو مسدود میکنن که مردمو به مرگ بگیرن

بعد با تهدید و منت راه های ارتباطیو باز میکنن که به تب راضی شیم و یادمون بره که قیمت همه چیز همچنان سه برابر میمونه!


با وجود اینکه شغلم کاملا انلاینه به شخصه حاضرم هیچ وقت اینترنت وصل نشه اگه قراره باز همه امونو رو چند برابر فقیرتر کنن! یه ادم که نتونه پول سقف بالا سرشو بده..پول یه لقمه غذا رو نداشته باشه...خرج دوا درموتشو نتونه بده ایننرنت میخواد چه کار!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
که گوگل کنه ببینه کجا کارگر مهاجر قبول می کنن :-/
آخ آخ. رفتیم همسطح کره شمالی. ممنون از مسوولین
البته قبلش سطح خاصی هم نداشتیم در حد سیرالیون و موزامبیک یکم بالا پایین. یه جون وطن دوستیمونم این وسط سوخت.
دوست دارم مرغ سحر به زبان مالایی بخونم. بعد از این خبر داغ و دسته اول تابناک . هزار بار بخونیش نه از حس ت کم میشه نه از تازگیش نه از داغیش. یعنی حرف دل ملت زد . حرف دل تک تک مردم زد تابی . تابی همینه دشمنات تاب دیدن تو رو ندارن. بتاب همیشه بتاب تابی که بی تو تابه تا م.
یه سوال مهم. پوول این بسته های اینترنتی رو که خریدیم و پوچ شدن رفتن رو هوا رو کسی به ما پس میده؟
پاسخ ها
پول خوار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
پول سالها نفت که قرار بود بیاد سر سفره رو هر وقت دادن حالا پول اینترنتتمون هم می دن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آره عزیزم روحانی حواسش به همه چی هست فکر کردی توی این کشور اجازه میدن به قدر ذره ای به کسی ظلم شه؟
دادا الان که نت نداریم، ویز یه پیام میده «عدم دسترسی به شبکه» اما مسیرها رو باز نشون میده.
اپلود داده هاباعث میشه که گوگل مپ ترافیک رو درست گزارش کنه، اما عدم ارسال داده دلیل نمیشه که مسیرها رو مسدود نشون بده.
تمام این معضلات از بیکاریه. جوون مردم وقتی بیکاره ،از صبح تا شب تو خونه اس ، انرژی نهفته است. منتظر یه جرقه اس که تخلیه بشه. وقتی بره سر کار ، از صبح تا شب کار کنه ، وقتی ازدواج کنه ، دغدغه زن و بچه داشته باشه ، پا نمیشه بیاد خیابون آتیش بزنه. شما مشکلات جوونا رو حل کنید ، اعتماد عمومی رو جلب کنید ، ببینید بازم کسی شیشه میشکنه ؟ جایی رو آتیش میزنه ؟ اینایی که بهشون میگین اغتشاش گر همه فرزندان همین ایرانن. اوضاع بد اقتصادی و فرهنگی و نبود کسی که حرف مردم رو بشنوه ، باعث شده اینا بریزن بیرون.
وقتی با یکی حرف میزنی ، سرشو میگیره بالا آسمونو نگاه میکنه، اول سرش داد میزنی آهای عمو با تو ام. وقتی بازم خودشو زد به کری ، با لگد میزنی بهش.
حرف و اعتراض رو باید شنید ‌‌ نه خفه اش کرد .
وظیفه یک رسانه حمایت از جریان آزاد اطلاعات است
الان شما بجای پیگیری و حمایت از اینترنت آزاد به بیراه زدی
این محدودیت روزی گریبان شما را هم خواهد گرفت شک نکن
گوگل ترافیک رو بر اساس موقعیت خودروها تخمین میزنه، وقتی اینترنت قطع شد بر اساس آخرین موقعیت خودروها و عدم تغییر موقعیت اونها در زمان (به خاطر قطع اینترنت) به طور خودکار وضعیت مسدود بودن راه رو نمایش میده. یک لحظه اینترنت رو باز کنن موقعیت نقشه گوگل هم تغییر میکنه
پاسخ ها
شرمنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
برادر نی خواستیم امتیاز مثبت دهیم اشتباهی منفی ش د شرمنده حساب ما رو با این حزب اللهی ها یکی نکنی یک وقت
دلم خيلي براي تلگرام و اينستا تنگ شده. آخه اينا ديگه يه بخش جدانشدني از زندگي ما هستن. خدا بگم باعث و باني شو چه كار كنه. لازم به ذكره كه اگه فكر كردن با قطع شدن اينستا ما ميريم پيامرسان داخلي نصب مي كنم كــــور خوندن!
با این اوضاعی که پیش میره داریم به سمت کبوتر نامه بر پیش میریم. خوبه برق و تلفن باعث ناامنی کشور نشده و اونا رو شورای امنیت قطع نکرده. :)))))
واقعا ما مردم نباید تو ایران باشیم جای مردم دیگه ای هست حتی ادمم حسابمون نکردن بگن بنزین تغییر قیمت داره
واقعآ با این تخلیلتون. ندوزدنتون یع وقت.
الان اینهمه نظرات مگر از طریق اینترنت ارسال نشده است .
پاسخ ها
علی مجد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آقای مثلا بامزه. اینترنت یعنی شبکه جهانی. یعنی دیتاسنترهای کل جهان با هم در ارتباط باشن. این یک شبکه ی داخلی شامل چند دیتاسنتر محدود هست که هیچ امکاناتی نداره. مثلا اگه یک برنامه نویس بخواد کد برنامه نویسیش رو دانلود و کامپایل کنه، باید ابتدا از گوگلی که قطع شده سرچ کنه و در دیتاسنترهایی که باز قطع شده کامپایل شده. از نظر شما اینترنت کامنت گذاشتن زیر پستهای یک سایت خبریه. ولی از نظر ما که شغلمون از طریق شبکه جهانی و کد نویسی روی بستر وب هست، این فقط یک شبکه محدود و بی مصرف داخلی هست. به این میگن یک شبکه داخلی نه شبکه جهانی اینترنت
سلام ایا شما دولتی ها به اسلام و آخرت ایمان دارید؟ اصلا میدونید حق الناس چیه؟ و مردمی که درامدشون از اینترنت هست و بدون هیچ وقعی به آنها کار و کاسبیشان را تعطیل میکنید و حتی به روی خودتون هم نمیارید چه کسی باید خسارتشان را بپردازد؟نه بابا شما با این مفاهیم بیگانه هستید و الکی ادای مسلمون و اسلام در میارید.
تبریک میگم یذره دیگه فقط با کره شمالی فاصله داریم که اونم ب زودی طی میشه
این مطلب درست نیست چون در روز ابتدای اعتراضات که اینترنت قطع نشده بود گوگل مپز اینجوری نشون میداد و اینو میونیم که درصدی از مردم که الان اینترنت دارن در اصل مردم نیستن بلکه مسئولا و خبرگزاریها هستن پس اطلاعات دادن اشتباه به گوگل متفیه و صحت نداره
الان ما اینهارو چه جوری دانلود کنیم؟
فکر کردن هر چه دیرتر اینترنت رو وصل کنن مردم بنزین سه هزار تومنی رو فراموش میکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مردم که همون روز اول یادشون رفت و الان تو صف های پمپ بنزین مشغول پر کردن باک ماشین هاشون از بنزین سه هزار تومنی هستند قربونت!!
یه زمانی میگفتیم به شوخی پیش به سوی کره شمالی

الان کره شمالی شدیم ! مرسی :|
سلام بر جیبوتی ، سلام بر کره شمالی ، سلام سال ۱۴۰۰ البته هجری قمری
این مسدودی ها توسط گوگل اعمال نمیشه آقای باااا سواد مردم توی ویز وقتی اعلام میکنن یه جاده یا کوچه یا خیابون مسدود هست به گوگل هم ارسال میشه احتمالا بعد گرانی بنزین قبل از قطع اینترنت کاربران ویز با هم دست به یکی کردن هر خیابونی که میرفتن میزدن مسدود هست و ویز هم اتوماتیک به گوگل مپ ارسال میکنه شما لطفا از تئوری توهم توطئه دست بردارید
لابد چون اینترنت قطعه و اطلاعات از گوشیا ارسال نمیشه گوگل گمان کرده که مسدود شده راه ها...
وصل کنید اینترنت رو درست میشه :-)
به جای این چیزا نرم افزار ای ایرانی معرفی کنید... حتما باید پول تبلیغ بدن
نرم افزار نشان حتی از ویز هم امکانات بیشتری داره و کاملا کار می کنه
نیاز به نرم افزار نیست از این به بعد با ستاره ها مسیرمونو پیدا میکنیم :-|
با قطع اینترنت و بردن مردم به دو هزار سال پیش هیچ توجیه علمی و عقلی نداره . من به دو هزار سال پیش برنمیگردم . گرفتی داداش . دو هزار سال پیش هزار سال پیش هیچ دستاوردی نداشت فقط جنگ و خونریزی بود و قعطی و بیسوادی بود
سنجش وضعیت ترافیک در Google Maps بر اساس اطلاعات دریافتی از کاربران صورت می‌گیره: خیلی از شماها صاحب یک دستگاه اندرویدی مجهز به سنسورهایی مثل GPS، شتاب‌سنج، مغناطیس‌سنج و... هستید. با این سنسورها هم می‌شه موقعیت کاربر و سرعت حرکتش رو دونست و هم حتی این که درحال راه رفتن یا دویدن هست و یا در اتومبیل. گوگل این اطلاعات رو جمع‌آوری می‌کنه و بر اساسشون وضعیت ترافیکی رو به صورت زنده نشون می‌ده. ایران ارتباط با اینترنت رو قطع کرده. بنابراین گوگل هم چیزی برای بروزرسانی نداره و صرفاً آخرین داده‌های موجود رو نمایش می‌ده. دسترسی یکی دو نفر به اینترنت هم تأثیری نداره (چون اساس کار بر محاسبه‌ی میانگین هست و یکی دو نفر نمی‌تونن میانگینی که از چند هزار نفر به دست اومده رو جابه‌جا کنن)، باید مثل قبل کاربران زیادی در شبکه باشن تا داده‌های جدید جمع‌آوری بشه و اطلاعات بروز بشه.
درود
نگارنده خبر باید چند مورد در مورد گوگل نحوه ارائه گزارش و برسی ترافیک رود ها بداند که متاسفانه چون نمیداند دچار توهمات توطئه به صورت فانتری شدن
اصولا سرویس هایی که گوگل ارائه میده کاربر محور هستن.سخت افزار هایی در بازار با سیستم عامل اندروید هستن با استفاده از اینترنت اقدام به ارائه گزارشات خاص به سرور های گوگل و تطابق با اطلاعاتی که از طریق ماهواره دارن میکنن و در نهایت سادگی وقتی قسمت از سیستم در نقطه ای نتونه اقدام به ارائه گزارش کنه همون منطقه دچار اختلال میشه
این مسئله به دلیل قطعی نت هست عزیز نه چیز دیگه.! چیه فکر کردید همه دنیا دشمنتون هستن؟ یعنی واقعا در مورد گوگل اینقدر سطی و ساده فکر میکنید؟ یعنی فکر کردی ما اینقدر مهمیم؟ دست بردار عزیز ما نیاز به هیچ دشمنی در هیچ کجای دنیا نداریم دشمن ما همینجاست .......... باقیش با شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کاملا درسته
ایران یعنی حقوق اولیه بشر باد هوا
کی بود قرار بود دستش رو دکمه فیلتر نره؟؟؟
بدتر لج مردمو در میارید با این اخبار مسخره..آخه مردم با کدوم اینترنت این برنامه هایی که میگید رو دانلود کنن؟؟
اين حرفها چيه اينترنت رو وصل كنيد واقعا شرم آوره ٣ روزه كلا اينترنت قطعه كسب و كار و زندگي هزاران خانواده مختل شده
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اصلا مهم نیست که جیب های مسولین محافظت شه کار و زندگی مردم چه اهمیتی دارد
اگر من بخوام اعتراض کنم به این وضعیت اینترنت که اختشاشگر هم معرفی نشم بگید به کدوم دیوار باید سرمو بکوبم؟! خب گرامیان شما جای حل مساله‌ی قبلی هر روز یک مساله و مشکل جدید به مشکلات مردم و مملکت اضافه می‌کنید. توقع نداشته باشید مردم هر بلایی سرشون میاد بگن بر و بچ مچکریم
اینترنت در اختیار شماست که راهت رو بری و ازش استفاده کنی، ته اینکه قطعش کنی.
جناب آقای روحانی
ما دوربین نداریم ولی دیدیم که شما اینترنت رو قطع کردی
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خدایی خیلی باحاله
قیمت بنزین رو سه برابر کردن میگن تصمیم شورای هماهنگی قواست
اینترنت رو قطع کردن میگن دستور شورای امنیت ملی هست
و این نیز بگذرد...
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اون موقع که پاشدید جوگیر شدید رفتید به روحانی رای دادید فکر اینجا ها را هم میکردید.حالا هم همه میگن ما به این رای ندادیم
اینترنت قطع شده چون به نرخ گرانی بنزین اعتراض کردین نباید اعتراض میکردین تا قطع نمی شد.
تابناک جان آخه یعنی چی؟ گوگل نقشه اش رو دستکاری کنه که دشمنی اش رو با ما نشون بده؟ دستکاری نقشه چجوری باعث دشمنی میشه شما اینو اول بگو؟
من با این قیمت دلار ویزا کارت ۲۵ دلاری خریداری کرده ام که با اون در سرویس linkedin learning که بهترین مرجع ویدیوهای اموزشی برای کسب و کار است اشتراک یکماهه رایگان گرفته ام. فردا یکماه تمام میشه و اخرین مهلت است و اگه کنسل نکنم ۲۵ دلارم به باد میره.
مادر من ۲ روز است که نتونسته با برادرم صحبت کنه. به خدا کارتون درست نیست. مادرم هر شب برادرم رو تصویری میدید و با او صحبت میکرد اما الان فقط یک بار برادرم یک دقیقه با تلفن تماس گرفته. درسته که چندسال قبل تماس تصویری نبود ولی الان عادت کردیم.
دنبال پراکسی هستم تا فقط اونو کنسل کنم پولم نپره! امیدوارم تا قبل از ظهر فردا اینترنت درست بشه چون
این ۲ تا فقط مشکل خانواده ما است و ببینید مشکل بقیه مردم که کارشان و درامدشان با اینترنت است چقدر زیاد است.
واقعا اين درسته هزاران پيك موتورى دارن از كسب و كار اينترنتى بسته هاى مردم رو جابجا ميكنن تابااين شغل پرخطر ازسر ناچارى مبلغى براى امرار معاش بدست بيارن لطفا همين امروز اينترنت رو وصل كنيدتاما شرمنده زن و بچه هامون نباشيم
واقعا اين درسته هزاران پيك موتورى دارن از كسب و كار اينترنتى بسته هاى مردم رو جابجا ميكنن تابااين شغل پرخطر ازسر ناچارى مبلغى براى امرار معاش بدست بيارن لطفا همين امروز اينترنت رو وصل كنيدتاما شرمنده زن و بچه هامون نباشيم
اولا که نرم افزار بلد با همین اینترنت داخلی کار میکنه و سخنگوئه و خیلی کارش عالیه. بعدشم چرا باید دنبال نرم افزارهای آفلاین باشیم؟ مگه جنگ شده یا زیرساختهامون ناب شدند؟ امروزم صبر میکنم اگه نت وصل نشه از فردا....
این که تمام مشکلات رو گردن امریکا و عربستان و ترامپ و بن سلمان بندازیم راحت ترین کاره
ما بهترین مملکت دنیا هستیم ولی بخاطر دشمنی ها پولمون ارزشش یک دویستم 40 سال پیش شده
مردم ما آگاهن
آزادی بیان انتخابی و محیط آزاد ابراز نظر تو سایت شما موج میزنه
آفرین بر غیرتتان دلیر مردان سایت تابناک
بابا مردم از کسب و کار افتادتد اینترنت رو وصل کنید مثل چیز های دیگه مردم را هیچ درک و حساب نمیکنید .
متوجه شدم با این همه ثروت خدادادی اینجا جای زندگی کردن نیست
دانلود اپ "بلد" از کافه بازار برای اندروید
دیگه امروز سه شنبه صبر مردم تموم میشه از این بی اینترنتی
چشم بسته غیب گفتی؟ خب معلومه اطلاعات ترافیکی رو از کجا میاره! بابت ارائه گزارش ترافیکی رایگان به ما ،تو ایران آدم که استخدام نکرده که ! یا اینکه تجهیزات نظارتی که برامون نصب نکرده! توقع داری با چه شیوه ای کار بکنه؟ نشسته فکر کرده این روش گزارشگیری و گزارشدهی رو ابداع کرده! کار بدی کرده؟
خب معلومه تا زمانی که کاربران حضور داشته باشند درست کار میکنه! خب تا زمانی که حضور نداشته باشند از کجا اطلاعات بگیره؟
طرف اومده به 80 میلیون نفر از مردم کشورمون خدمات رایگان میده اونوقت ما بجای اینکه ازش متشکر باشیم تهمت هم بهش میزنیم؟؟؟؟!!!!!
ای ملت بیکار خخخخ
واقعا اگه اینترنت وصل نشه امروز مجبور میشم پاشم برم دفتر یکی از این خبرگزاری های داخلی که بی هیچ محدودیتی نشستن و بجا بازتاب مصیبت مردم بعد از قطعی اینترنت قیاس وبسايت داخلی و خارجی میکنند ازشون بخوام فقط نیم ساعت به من نت بدن که گرفتاریمو حل کنم
زندگی مون رو هواست میفهمی ؟؟؟
پس انقدر حرصمون نده
، چرا اینترنت رو قطع کردید کلی کارهای تحقیقاتی ما رو نابود کردید
تابناک جان نرم افزارهای داخلی رو میشناسی؟
من از قبل هم از "نشان" استفاده می کردم، اونایی که میگن با کدوم اینترنت، اینترنت لازم ندارن، با همون اینترانت که اینجایی میشه ازش استفاده کرد
تابناک جان نرم افزارهای داخلی رو میشناسی؟
من از قبل هم از "نشان" استفاده می کردم، اونایی که میگن با کدوم اینترنت، اینترنت لازم ندارن، با همون اینترانت که اینجایی میشه ازش استفاده کرد
لطفا یک سرچ انجین ایرانی بدید دو تا نرم افزار ایرانی رو بتونیم پیدا و دانلود کنیم
اگر ندارید خود گوگل رو بدید در حد سرچ کردن
تابناک از تو بعید بود مثل بیست و سی بشی و تحلیل های بچه گانه و خالی بندیهای فانتزی منتشر کنی و همه رخدادهای کشور را به توطئه استکبار جهانی نسبت بدی.
مسیرها قفل شدن، چون قبلا مسیرهای پرتردد بودن سیستم گوکل و هوش مصنوعیش فکر کرده که حتما تردد ممنوه شدن که دیگه هیچ ترددی توش نیست. بعد اینترنت تهران قطع شده و برای سیستم قطعی تر شده که تردد به صفر رسیده
دلایل ساده ای شبیه به این رخداده
اتفاقا تا این سیستم اسکتبار جهانی لایو بود، مردم بهتر مسیریابی کردن و به خونه هاشون رسیدن و تبعات ناخواسته بحران ساخته شده توسط عده معدودی اشرار یا مردم کمتر شد. اگر اینا بخوان شیطنت کنن راه های منطقی تری هم دارن. همین که خدماتشون را قطع کنن و سردرگمی ایجاد کنن خودش بدتره
ما با دقت لازم راي نداديم . اين تاوان راي احساسي و غلط است. فرقي هم نمي كند در ايران باشد يا ساير نقاط جهان. اشتباه اشتباهه .
اين تاوان راي اشتباه به افراد بجاي راي به برنامه هاست.
دولت از گران گردن بنزين حدود 101 هزار ميليارد تومان درآمد خواهد داشت و اين مبلغ از درآمد نداشته بيكاران، فقرا و همه اخذ خواهد شد. اين آبنبات چوبي هم كه به اسم توزيع مجدد تو بوق و كرنا كردن يك فريب ناشيانه است.
درناك بود همراهي برخي مسئولان با برنامه هاي ضد رفاه عمومي و خلاف حقوق مردم. توقع نداشتيم برخي ها موضع گيري كنند.
من که تا زمانی که زنده ام تو هیچ انتخاباتی شرکت نمیکنم
مگه صدا و سیما نمی فرماییند که عده ای قلیل از اشرار آمدند، سوختند و دستگیر شدند و اعتراضات نامردمی سرکوب شد؟ پس چرا اینترنت را از فیلتر خارج نمی کنند؟ زندگیمون فلج شده. ا
متاسفم واقعا. یعنی تا حالا نمی دونستید. این مطلبی که نوشتید یعنی ای ملت برگردید به قرون وسطی!! چون اینطور و آنطور. بهتره به همه کشورهای دنیا هم بگید داستان چیه تا همه با هم برگردیم قرون وسطی. بعدش مثلا می تونید بگید خودرو هم وسیله جاسوسیه. بعد خودرو رو هم حذف کنید از کشور . ای بابا چی گفتم. مگه میشه! پول این ها پس بره تو چیب کی!؟
کاش اسم نویسنده این خبر رو هم می زاشتین. واسه ثبت تو تاریخ لازم میشه.
البته اینم به نوعی آزادی بیان محسوب میشه که یکی که ذره ای از نحوه عملکرد سیستم دیتای این شرکت ها خبر نداره داره راجع به چگونگی کار کردنشون می نویسه اونم توی یه سایت خبری نه وبلاگ یا کانال تلگرامی...
سلام خسته نباشید
سلام یه سایت هاسلر خوب ایرانی معرفی کنید ممنون
سلام خواهشنا اینترنت را وصل کنید .کسب وکارمان خوابیده
سلام تابناک عزیز
امروز سایت دانشگاه های کشور بالاخره باز شد. اما هنوز یاهو، جی میل، گوگل و سایت مجلات خارجی و واتس آپ قطع هستند. یعنی همونایی که ارتباط ما رو با خارج فراهم می کنند. خواهشمندیم هرچه زودتر نسبت به وصل شدن این سایت ها هم اقدامات لازم را مسئولین دلسوز و محترم مبذول فرمایند. دست تابناک هم بخاطر انعکاس نظرات درد نکنه. سلامت باشی.
یاد توئیت محمود صادقی افتادم که ده روز پیش رفته بود با شعف فراوان صفحه ی ویکیپدیای خودش رو تا خط آخرش و منابع و پاورقی هاش خونده بود و بعد نوشته بود "از بس که مخالفینم به دروغ گفته اند من جزو مخالفین طرح شفافسازی رای نمایندگان هستم ٬ ویکیپدیا هم باورش شده و نوشته که من جزو مخالفین طرحم". بنده خدا فکر کرده بود مطالب ویکی پدیا رو خود صاحبان اون سایت مینویسند و‌سریع نتیجه گیری هم کرده بود !
حالا نویسنده گرامی این مطلب هم ظاهرا در جریان نیست که اطلاعات ترافیکی راهها بصورت اتوماتیک بر اساس جی پی اس و سرعت حرکت مردم تهیه میشه و این اطلاعات بدون اینکه ما خبر داشته باشیم هر لحظه در حال ارساله و وقتی یهو تمام نت مملکت رو قطع کردند٬ سیستم فکر کرده که اون مردم هنوز از دو.روز پیش توی اون خیابون گیر کردند. همین. دسیسه ای از طرف شیطان بزرگ در کار نیست .
آدرس سایت سازمان فنی و حرفه ای رو کی بلده؟ نیاز فوری دارم پارسی جو هم نتونست پیدا کنه بقیه جستجوگرا هم مرخصن
آره شما خوبید ... نرم افزارهای ایرانی هم هیچ ترافیک سنگینی و تو این چند روز نشون نمی‌دادند
نرم افزار مسر یاب " نشان" را از دو سال پیش استفاده میکنم و الان هم قابل استفاده است.
تمامی سایتها و خبرگزاری های منتقد دولت به بهانه مسائل اخیر قطع هستند مثل فارس کیهان جوان دولت بهار و..... فقط تابناک به سهولت قابل دسترسی است
تمام این پیشنهاداتی میفرمائید باید قبلش به نت وصل بشی تا بتونی از امکانات آفلاینش استفاده کنی ولی وقتی گوگل پلی هم از دسترس خارج شده تعداد سایت داخلی که میشه ازش اپ دانلود کرد هم اکثرشون قسمت جستجوش رو تحت عامل جستجوگر گوگل طراحی کردن حتی نمیشه تو خود سایت داخلی اون اپ رو جستجو کرد و جستجوگرهای داخلی هم یا خیلی ضعیفن یا اصلا کار نمیکنن پیدا کردن اپ مورد نظر عملا غیرقابل دسترسیس متاسفانه اینهمه هزینه برای زیرساخت اینترانت یا هم شبکه داخلی هزینه شد ولی وقتی به مرحله عمل رسید به هیچ وجه جوابگو نیاز کاربران نشد آخه اینهمه کشور تو دنیا هست که اتفاقا اعتراضاتی هم میشه ولی مسئولین‌شون اینقدر سریع شهروندانشونو از دنیای خارج قطع نمیکنن تازه اون دسته افرادی که اعتراضات رو از اینترنت دنبال میکردن برای ارضاء کنجکاوی هم شده میان بیرون ببینن چه خبره اینجور که شلوغتر هم میشه از اینترنت گذشته این سه برابری بنزین و پنجاه‌هزارتومن پولی که میخوان بدن هم حتی اگه اثر تورمی که میگن نداره نداشته باشه (که داره) بازم هیچ کمکی به هیچ فردی حتی اون کسیکه ماشین نداره یا کارش ارتباطی با بنزین نداره هم نتنها هیچ دردی رو دوا نمیکنه بلکه مردم بیشتر از قبل زیر فشار قرار میگیرن باور کنید اگه اعتراضی هم میکنیم از روی ناچاری و بدبختیه بخدا این ملت نجیب طلح‌دوست گناه دارن
بی سواد های عزیز. گوگل بر اساس میزان تحمع گوشی ها در معابر نتایج را اعلام میکند. وقتی در خیابانی خاص تعداد گوشی های روشن بیش از حد باشد، گوگل فرض را بر این میگیرد که آن محل ماشینها و راننده های داخل آن خیابان متوقف شده اند. خدا کنه این گزارش سراسر مغرضانخون برای مقدمه چینی فیلتر گوگل نباشد. چرا که اینترنت بدون گوگل عملا یعنی بازگشت به زمان نامه پراکنی با کبوتر و خبر رسانی با دود آتش از پشت کوه. خدایا تو توی این کشور شرایط یک زندگی خوب رو برامون فراهم نکردی لطفا یک پولی برسان بریم ترکیه ای جایی زندگی کنیم. خدایا فریاد ما مردم مظلوم رو ایا نمی شنوی؟ من شغلم برنامه نویسی تحت وب هست و دیروز باید فاکتورهای سرورهایمان رو پرداخت میکردیم و امروز احتمالا همه ی سرویس های ما رو به دلیل عدم پرداخته ناشی از قطعی نت حذف کنند. این یعنی ضرر چهل میلیونی من. در واقع انگار ماشین من توی خیابان پارک باشه و یه سری اشرار آتیشش بزنن و یه ضرر چهل میلیونی بهم بزنن. آیا قطع اینترنت در این شرایط مصداق تخریب اموال عمومی نیست؟ اموال من به واسطه قطعی اینترنت از بیخ تخریب شده . کجا فریاد بکشم. ظاهرا الان هم برنامه چیدید که کل اینترنت و گوگل و بقیه سرویسها رو از بیخ از بین ببرید. خدایا کجا فرار کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
علی آقای عزیز، قطع و وصل سلیقه ای اینترنت توسط مسئولان کم دانش ، کار ی کرده که کلا توی ذوق همه جوانهای برنامه نویس و صاحب ایده بخوره.
البته یه موضوع رو هم فراموش نکنید که گاهی واقعا متوجه میشی همه اطلاعات و در نتیجه داده کاوی و دیپ لرنینگ رفتارهای ما توسط گوشی های اندرویدی مون مفت مفت دست گوگلی هست که متعلق به کشور دشمن ماست وقتی همگی تنبلو کم سوادو کم همت و زیرکار در رو هستیم حقمونه این مدلی محاصره بشیم از طرف خودی و نخودی..
حرفهای مفت
چيه هى نشستين ميگين اغتشاشگر اغتشاشگر...مردم خسته شدن ميخوان هرجوريه صداشونو به گوش دولتمردان محترم برسونن حالا يكى ميگه اينا اراذل اوباشن يكى ميگه مزدور دشمنن آخه جز مردمى كه جونشون به لبشون رسيده كى ميره جلوى تير و گلوله ى مستقيم مى ايسته و ميدونه ممكنه كشته بشه
دیگه ماجرا از توهین به شعورمون گذشته.. به آقایون بفرمایید کار و زندگی رعیت مختل شده با این تصمیم شون
جناب روحانى قرار بود انگشت مبارك روى دكمه فيلترينگ نره رو اون رفت كه هيچى كلا با مشت كوبيدى رو قطع كل و يوم اينترنت كشور...على بركت الله...
سلام علیکم.
لطفا اعتیاد خود را به اینترنت کم کنید.خجالت آور است که این تکنولوژی که باید به خیر و صلاح باشد.به شر تبدیل شده است .من که استاد هستم و باید بیشتر از همه ناراحت باشم برایم اینگونه نیست ولی افراد عادی جامعه نمی دانم باید برای آب خوردن نیز باید از اینترنت اجازه بگیرند!!!!! 2500 سال را مردم راحت زندگی کردند. حالا این 250 سال همه چیز عوض شده است؟ یکی می گوید زندگی بدون اینترنت معنا ندارد. کلاه خود را قاضی کنید. این فرد معتاد نشده؟ لطفا به فکر سلامت خود هم باشید .
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
شوما اوستاد کوجائی؟
به نظر من حالا که اینترنت قطعه به هر نفر یه منقل و ذغال و... هم بدن خودشونو سرگرم کنند تا کمتر مزاحم بشن
واستا واستا. دیگه همه کس و هم چیز و دشمن خودتون نکنید. اینجوری کسی بزرگ نمیشه. مگه گوگل بیکاره بیاد هزینه و وقت صرف کنه. توهم زدید همتون. ضمنا با قطع اینترنت، و عدم دسترسی کاربران به گوگل ، امکان به روز رسانی اطلاعات برای گوگل فراهم نبوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
بله ، گوگل کاملا دشمنه. حجم دانشی که ما کاربران دنیا به واسطه استفاده از گوشیهای اندرویدی دایدم حتی صفر هاش قابل شمارش نیست.
بخدا به اون مهندسی که اینترنت قطع کرده دارن میگن وصلش کنه ولی طرف نمی تونه سرچ کنه که چطوری باید وصلش کنه ها ها ها
چرا فرافکنی میکنید؟ چرا هر چیزی رو به خرابکاری و ... وصل میکنید.
نرم افزارهای مسیریابی مثل گوگل از اطلاعات حرکت کاربران جهت آنالیز ترافیک یا مسدودی جاده ها استفاده میکنند، دلیل اعلام مسدودی جاده ها در این روزها هم قطع ناگهانی و غیر طبیعی اینترنت بوده چون ارتباط تمام کاربران قطع شده برنامه تمام کاربران رو متوقف شده در نظر گرفته و گزارش مسدودی خیابان ها رو نمایش داده.
مطمئن باشید برنامه نویسان گوگل در تخیلاتشون هم نمیتونستن تصور کنن که در یک لحظه اینترنت یک کشور برای سه روز قطع بشه....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رونمايي از جناب روحاني
روزي روزگاري يه اينترنتي بود دلمون به اون خوش بود الان اون نيست ماهم دلمون خوش نيست
جستجوگرهای ملیمون هم که از کار افتاده .!!!!

شاید جستجو گرهای ملیمون هم از گوگل و اینا دارن کمک میگیرن برای پیداا کردن چیزی که از کار افتادن ؟؟


بدون سرچ چندتا آدرس سایتو میشه حفظ کرد آخه؟ !! حداقل قبل اینکه این اینترانت رو را مینداختید نیاز های اولیه رو هم تامین میکردید دیگه.
به یکی این گزارش رو بده که وضعیت رو ندیده باشه...حتی پیاده رو ها هم قفل بود و موتور هم نمیتونشت رد بشه
بابا یکی بیاد بگه اینترنت کی وصل میشه. یه زمانی یه چیزی. هر روز بریم سر کار فقط برق مصرف کنیم؟؟؟ سر ماهه، شرکتا چطوری باید بتونن مشکلات مالی برطرف کنن حقوق بدن؟ آقا ما ها بد، اصن کسی اعتراض نمیکنه، میشینیم گوشه خونه تو یه کاغذ مینویسیم کاش بنزین گرون نمیشد اما دستتون درد نکنه. هیچ اعتراض دیگه ای کسی نمیکنه. بیاین نت وصل کنیننننننن.
تو خوبی
مسیریاب ایرانی «بلد» از همشون بهتره. الان با اینترنت ایران هم کار میکنه و ترافیکو نشون میده. آفلاین هم میشه مسیریابی کرد باهاش. از «کافه بازار» هم به راحتی با همین اینترنت ایران قابل دانلوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
ببخشید این مسیر یاب وطنی ترافیکش رو از کجا باید بفهمه؟کدوم شرکت کدام منبع بهترینو دقیقترین ترافیک معابر رو در دنیا بجز گوگل به واسطه گوشی های اندرویدی در دست داره؟!!
بجز رو انداختن به گوگل فعلا چاره ای نداریم ما مردمان کم همت نفت خور.
شما دانلود کن بزار برای مردم، شما که اینترنتتون وصله چه خبر از مردمی که اینترنت ندارند دارید
`
بنده کارشناس ارشد مهندسی اطلاعات مکانی هستم لطفا با مطالعه مطالب فوق بنویسید. بنده میتونم راهنماییتون کنم چرا این اتفاق افتاده.
وقتی اینترنت نیست چطوری میخواد اون نقشه اپدیت شه اخه؟ توهم توطئه دارید فقط!
اینترنتو وصل کنید به جای این حرفها. از کار و زندگی افتادیم
هیچ سایت داخلی بالا نمیاد ..هیچی نمیشه سرچ کرد ..میخوام دستور پخت یه غذا رو بگیرم ..نمیتونم

میخوام یه شعر بخونم تو سایت نمیتونم

آخه شما چی دارین که میخواین جایگزین گوگل کنید
سروش و ...آوردین جایگزین تلگرام کنید ..خودتونو و بچه هاتون هم ازش استفاده نکردین

همش تو توییتر و اینستا هستن ..آخه کلافه ایم به خدا ..راحتمون کنید
واقعا چقد چرت و پرت می گی تابناک
سالى يك ماه روزه ايم. يك ماه هم روزه اينترنت كه ضرر نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
خیلی معلومه شکمت سیره وگرنه میفهمیدی ما همه تو اینترنت کار میکنیم.حتی چت دیوار بسته شده که برای کار ما ضروریه. اینترنت چه ربطی به روزه داره؟
.
خوب آقای نویسنده باهوش و فنی و متخصص امور آی تی
وقتی اینترنت قعطه انتظار داری گوگل از طریق کبوتر نامه بر اطلاعاتشو آپدیت کنه؟
دلیلش ساده است چون این نرم افزارها از فیدبک اتوماتیک کاربران (سرعت حرکت و ...) اطلاعات ترافیک رو به دست میارن، از وقتی به برکت قطع اینترنت دسترسی تقریبا تمام مردم به این خدمات قطع شده در اصل گوگل هم فیدبکی نداره یعنی تشخیص میده ترددی در این مسیرها صورت نمی گیره و بر اساس الگوریتمی که براش تعریف شده این مسیرها رو مسدود تشخیص میده و به همین شکل هم نشون میده.
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اینترنت رو وصل کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینن
اسفندماه به کسانی رای خواهیم داد که برایمان ارزش قايل باشند
پاسخ ها
ugd
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
من دیگه هیچ وقت رای نمیدم هیچ وقت به هیچ کس
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
چقدر فسفر سوزوندی که به این نتیجه رسیدی؟!!! انیشتن باید بیاد به این نبوغت تعظیم کنه!
در این روزگار اینترنت مثل برق است با این اوضاع فعلا وارد عصر یخبندان شدیم
دل خوشیم این بود که از دانشگاه میومدیم دو دست آنلاین فیفا بازی میکردیم اونم چون سرورا پلی استیشن خارج کشور ازمون گرفتن - بازی کامپیوتری دیگه تو این مملکت تعطیل شد.
مردم اینترنت ندارند که از گوگل استفاده کنند
اونی که گوگلش وصله، جز همون پنچ درصدهای
پس مطمین باش می‌تونه با بالگرد تو تهران یا هر شهری که بخواد جابجا بشه
نه منی که هر روز مجبورم کلی از مسیر رو پیاده برم بخاطر طرح تدبیر و امید دولت باصطلاح اصلاح طلب وبفکر مردم
- بهترین نمونه خارجی waze هست که شرکت گوگل خریداری کرده.
- بهترین نمونه ایرانی بلد هست که دست کمی از ویز نداره و واقعا عالیه.
یادمه زمانی که تازه دانشگاه اومده بودم توی خوابگاه همه یه نقشه کاغذی تهران به دیوار اتاقشون زده بودن، کم کم داریم به اون دوران برمیگردیم
مردم باید پرسشگر و حق طلب باشن، اگر حق خودشون رو طلب نکنن حق خوری هم روز به روز بیشتر میشه نمونه بارزش همین قطع اینترنت بدون هیچ توضیح منطقی!
اگر اینترنت برای امنیت ملی ضرر دارد اختلاس هم ضرر دارد فساد و دزدی هم ضرر دارد، تصمیم های عجولانه و غیرکارشناسی در سطح کشوری هم ضرر دارد.

مردم هر شهر باید از همین فردا شروع کنند و از نمایندگان مجلس شهرشون به عنوان نماینده و خادم مردم در مجلس جواب بخوان.
حداقل کاری که میشه کرد همین هست.
حداقل کار تماس گرفتن با دفتر نمایندشون و جواب خواستن هست.
نگذاریم بیش از این به هر بهانه ای حق و حقوق اولیمون سلب بشه و هیچ کسی هم جوابگوی خسارتهای مادی و معنوی وارده نباشه.
این پیام رو تا میتونین منتشر کنین، شماره تماس دفتر نماینده هر شهر رو در اختیار باقی افراد بگذاریم.
ترافیک با این کیفیت رو فقط گوگل ارائه میکنه به علت وجود نسخه رایگان اندروید در گوشهای ملت.
حالا بازم بپرسید اندروید و پول سیستم عامل اندروید با این همه پیشرفت از کجا تامین میشه.
مالکیت معنوی از نون شب برای اشتغال جوانان ایرانی در این مقطع واجب تره .
برو بابا
بهتره وای فای بگیرید منت کسی هم نزارید
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی