بازدید 7874

دستگیری ۲ لیدر معاند در اعتراضات بنزینی شیراز

کد خبر: ۹۳۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۸ 18 November 2019
سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس ۲ نفر از فریب‌خوردگان و لیدر‌های وابسته به گروه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران را در اعتراض‌های روز شنبه شیراز نسبت به افزایش قیمت بنزین، دستگیر کردند.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس اعلام کرد: این ۲ نفر با وعده‌های اقامت و پرداخت پول، ماموریت پیدا کرده بودند تا ضمن تحریک مردم برای حمله به اماکن کلیدی و تخریب اموال عمومی، فیلم این رویداد را تهیه و برای سرکردگان خود در خارج از کشور ارسال کنند.

آتش زدن کلانتری، خودرو‌های پلیس، تخریب ساختمان دولتی و جایگاه‌های سوخت بخشی از ماموریت‌های این ۲ نفر بوده است.

اعتراض‌ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد، در شهر‌های مختلف اشکال متفاوت داشت.

در برخی شهر‌ها این اعتراض‌ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهر‌ها با ایجاد ترافیک همراه شد.

علی ربیعی سخنگوی دولت، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از شامگاه جمعه تاکنون در اظهارنظر‌هایی جداگانه تاکید کرده اند که موضوع تغییر بهای بنزین مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا و تصمیم همه اجزای نظام است.

همچنین دولت با توجه به دغدغه‌هایی که درباره معیشت مردم وجود دارد موظف است تا تمام پولی که از این مسیر به دست می‌آید در قالب یارانه‌ای جداگانه به حدود ۶۰ میلیون نفر از مردم ایران پرداخت کند و مهمترین مساله دولت در این اصلاح قیمت، اصلاح نظام پرداخت یارانه به نفع همه مردم بوده است.

دولت تاکید کرده است که به سرعت سازو کار پرداخت یارانه اصلاح قیمت بنزین اعلام می‌شود و ۶۰ میلیون ایرانی از آن بهره‌مند خواهند شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان