بازدید 8879

دستگیری گرداننده یک صفحه اینستاگرامی در کرج

کد خبر: ۹۳۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ 16 November 2019
سرپرست پلیس امنیت عمومی استان گفت: فردی که در صفحه شبکه‌های اجتماعی خود اقدام به انتشار تصاویری با سلاح گرم می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش ایسنا عباس شاهی با اعلام این خبر گفت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با عوامل ناامن کننده در فضای مجازی، با تلاش پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا، یک صفحه اینستاگرامی که گرداننده آن اقدام به انتشار تصاویر خود با سلاح‌های مختلف جنگی می‌کرد شناسایی و دستگیری نامبرده در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه گرداننده این صفحه اینستاگرامی در یکی از مناطق کرج شده و پس از مراجعه به محل مورد نظر متوجه شدند که نامبرده اخیرا در آن محل سکونت ندارد و به صورت مجردی در نقاط مختلف کرج زندگی می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در ادامه با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را در منطقه شاهین ویلا کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را به همراه ۲ نفر از همدستانش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

سرهنگ شاهی خاطرنشان کرد:تلاش ماموران برای کشف زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان البرز در پایان با هشدار به گردانندگان صفحات مجازی که اقدام به ایجاد رعب و وحشت و تشویش اذهان عمومی می‌کنند تصریح کرد: پلیس در بحث امنیت شهروندان با کسی تعارف ندارد و با هرفردی که در فضای مجازی اقدام به قدرت نمایی با سلاح سرد و گرم کند برخورد جدی خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر