بازدید 9169

کاهش مصرف بنزین در نخستین روز طرح سهمیه‌بندی

کد خبر: ۹۳۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ 16 November 2019
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از کاهش ۲۰درصدی مصرف بنزین کشور در نخستین روز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین در کشور خبر داد.

به گزارش تسنیم، فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار داشت: از ساعت صفر روز جمعه (24 آبان‌ماه) و پس از انتشار اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مبنی بر سهمیه‌بندی بنزین، تا ساعت 12 ظهر روز گذشته (24 آبان‌ماه)، 21 میلیون و 200 هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه هفته گذشته، کاهش 20درصدی نشان می‌دهد.

وی افزود: میان 21 میلیون و 200 هزار لیتر بنزین توزیع‌شده در این مدت، 14 میلیون لیتر از طریق کارت هوشمند سوخت شخصی و 7 میلیون لیتر آن از طریق کارت سوخت جایگاه‌دار توزیع شده است.

کاهی تأکید کرد: مقدار سوخت‌گیری از طریق کارت هوشمند سوخت شخصی در روز جمعه دو برابر بنزین توزیع‌شده از طریق کارت سوخت جایگاه‌داران بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۹
بدبخت ملت . کاش 20 هزار میکرد تا شاید مردم فقیر اصلا مصرف نمیکردندو خیابانها خلوت میشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
اگر بدبخت بودی اصلا ماشین نداشتی که سوار شوی
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
کاهش مصرف بنزین! خوش خیالی عزیز دل. کسبه وقت نکردند به پمپ بنزینها مراجعه کنند. چون مشغول محاسبه افزایش قیمت کالاهای انبار شده اشان هستند. جوجه رو اخر پاییز بشمرید. علی برکت الله!
اي كاش ما ملت غيرت داشتيم و فقط 5 روز اصلا پمپ بنزين نميرفتيم.........................
پاسخ ها
خبر خوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
راست م گی اونوقت دولت مکرم بنزین رو ارزون می کرد بی خیال اقتصاد
بعد از 13 آبان 1397 بانک مرکزی ریسمان نرخ دلار را در دست خودش گرفت و دلار مرکز سنا و حواله ای در در محدوده 10600 الی 10700نگه داشت که متاسفانه امروز آن را 710تومان افزایش داده و به 11400 تومان رسانده است ضمن اینکه تا یک هفته پیش از این بانک مرکزی دلار را در صرافی های ملی 11150 تومان ارائه می کرد که بازار آزاد هم در این 7 ماه گذشته از نرخ اعلامی بانک مرکزی تبعیت می کرد ولی متاسفانه امروز دلار بانک مرکزی 11905 تومان قیمت خورده!!!؟؟؟
چه دستاورد بزرگی !
شما مسئولین فقط فکر خودتان هستید و با این حقوق ماهیانه چطور زندگی کنیم
شما فقط از فوایدش بگین
خانم کاهی آمار که یک روزه جواب نمی ده اگر کمی سواد آماری داشتی دقیقاً می فهمیدی که اشتباه داری می کنی و اگر مصرف امروز پایین است بخاطر اعتصاب تاکسی ها و خودرو ها در سطح شهر می باشد
ان شاالله با اصلاح نرخ بنزین شاهد کاهش قاچاق سوخت،کاهش ترافیک و ماشینهای تک سرنشین، استفاده بیشتر از موتور و دوچرخه، و کاهش آلودگی هوا باشیم. لطفا جو گیر نشوید و مزایای آنرا هم ببینید. عزیزان ترافیک بیچاره مان کرد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
متاسفانه اونهایی که این تصمیم را کرفتند عقلشان اندازه تو بوده اقا سعی کن مسافرت با خر بری چون تصادف نمیکنه بنزین و لاستیک هم نمیخواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
تو ماهی 5 میلیون حقوق میگیری و مزایا رو میبینی.... ما بیکاریم
احسنت با این مدیریت دقیق و بررسی کارشناسانه در روز جمعه!
از تاثیرش بر قیمت کالاها.بیکار شدن رانندگان.افزایش نرخ کرایه ها و ... هم مطلب بنویسین که بچه ابتدایی هم درکش میکنه
معلومه که کاهش داشته چون اکثر ماشین ها به خاطر اعتراض در خیابان ها پارک شدند.همه مسایل این مملکت را اینطوری بررسی می کنید که ملت را بیچاره کرده اید.
کسی اصلا بنزین زده
اگه به شعور مردم احترام نمی زارین حداقل خودتون رو نفهم جلوه ندین.. مرد مومن روز پنج شنبه جمعه که شهر تعطل ویا نیمه تعطیله خوب منطقا مصرف بنزین پایین بوده و هست و خواهد بود..
اززمان گرانی بنزین تا صفوف در پمپ بنزین ها سنگینه حالا ما
نمی دونیم این آمار از کجا اومد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر