بازدید 4757
۵

مادر پیر قربانی خشم پسر شد

سرهنگ حسین براری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در یکی از محلات شهر کرمانشاه، ماموران کلانتری ۱۱ مرکز برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
کد خبر: ۹۳۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ 14 November 2019
فرمانده انتظامی کرمانشاه، از دستگیری فردی خبر داد که در یکی از محلات این شهر مادر پیرش را به وسیله ضربات چماق به قتل رسانده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ حسین براری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در یکی از محلات شهر کرمانشاه، ماموران کلانتری ۱۱ مرکز برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد در این درگیری خانوادگی، مردی حدودا ۵۰ ساله به‌دنبال شدت گرفتن اختلافات خانوادگی با مادر ۸۰ ساله‌اش درگیر و به‌وسیله چوب و چماق اقدام به کتک‌زدن وی کرده است.

وی تصریح کرد: این مادر پیر پس از انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و فرزند قاتلش نیز متواری می‌شود.

براری ادامه داد: ماموران در ادامه و با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی، موفق به ردیابی فرد قاتل شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر می‌کنند.

وی با اشاره به اعتراف مرد میانسال به قتر مادرش، علت این کار را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

رئیس پلیس کرمانشاه، در پایان از معرفی فرد قاتل به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی خبر داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵
خدا آخر وعاقبت ما رو به خیر کنه. مادرای ما کتک میزدن می گفتیم یواش تر بزن همین. متاسفیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
مطمینا نه زن داره نه کار-شما هم در اون وضعیت باشین از اون هم بدتر میشین
وی با اشاره به اعتراف مرد میانسال به قتر مادرش

قتر!!!
هیچ حیوانی به حیوانی نمیدارد روا
به سن ونسبت قاتل ومقتول نگاه کنید..... دامنه تحمل تا به کجا پایین آمده پسر میان سال مادر کهنسال را میکشد؛؛؛؛؛؛؛؛ این پدیده ها اصلا نشانه های خوبی نیستند .فشار های اقتصادی وروانی دامنه تحمل را تا آنجا پایین آورده که فرزند مادر را میکشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار