بازدید 3889

دیدار سفیر ایران با وزیر توسعه و زیرساخت گرجستان

کد خبر: ۹۳۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴ 13 November 2019
سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان امروز با وزیر توسعه و زیر ساخت این کشور ملاقات و درخصوص راه‌های توسعه همکاری دو کشور گفت: وگو کرد.

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، در این ملاقات سید جواد قوام شهیدی، سفیرکشورمان با اشاره به ظرفیت و توانائی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه خدمات فنی و مهندسی، آمادگی کشورمان و متخصصین ایرانی را برای مشارکت در اجرای طرح‌های زیرساختی و توسعه‌ای گرجستان اعلام داشت.

همچنین خانم مایا تسکیتیشویلی، وزیر زیر ساخت و توسعه گرجستان ضمن ابراز علاقه‌مندی کشورش برای مشارکت شرکت‌های ایرانی در طرح‌های زیرساختی و سرمایه گذاری در گرجستان به تشریح نحوه برگزاری مناقصه‌های بین‌المللی و داخلی در این کشور پرداخت و اظهار داشت: در واگذاری پروژه‌ها هیچ گونه منع و تبعیضی وجود ندارد تا جاییکه حتی شرکت‌های گرجی در هیچ یک از مناقصه‌های بزرگ بین‌المللی در گرجستان برنده نشده‌اند.

وی اضافه کرد: شرکت‌ها باید واجد شرایط و استاندار‌های شناخته شده بین‌المللی باشند و امکان تهیه تضامین لازم جهت برنده شدن در مناقصه‌هایی که بیش از ۷۰ درصد از آن در زمره مناقصه‌های بین‌المللی تلقی می‌گردد داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل