بازدید 5347

مدارس غرب استان تهران تعطیل شدند

کد خبر: ۹۳۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷ 12 November 2019
مدارس مقطع ابتدایی، پیش‌دبستانی و مهد‌های کودک غرب استان تهران فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد تقی‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در تشریح تفویض اختیار به فرمانداران استان تهران برای تعطیلی مدارس در هنگام افزایش آلودگی هوا گفت: با توجه به افزایش غلظت آلاینده‌ها و ذرات معلق در سطح استان تهران با موافقت استاندار تهران درخصوص تعطیلی مدارس به فرمانداران غرب استان تفویض اختیار انجام شد.

وی افزود: بر این اساس در زمانی که شاخص آلایندگی هوا در شهرستان بالاتر از عدد ۱۵۰ قرار بگیرد فرمانداران غرب استان تهران می‌توانند درخصوص تعطیلی مدارس راساً تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش ایسنا، براساس تصمیم فرماندار شهرستان رباط کریم با توجه به افزایش شاخص آلایندگی مدارس ابتدایی این شهرستان فردا چهارشنبه ۲۲ آبان‌ماه در دو شیفت صبح و عصر تعطیل خواهند بود.

به گزارش ایسنا، در پی آلودگی هوا در پایتخت مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مقاطع تحصیلی ابتدایی، پیش‌دبستانی، مهد کودک و مدارس استثنایی شهرستان‌های استان تهران از جمله شهریار، ملارد، قدس، رباط کریم، بهارستان و اسلامشهر را فردا چهارشنبه ۲۲ آبان‌ماه در دو نوبت صبح و عصر به دلیل آلودگی هوا تعطیل اعلام کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان