بازدید 3750

دستگیری عامل اشاعه شرارت در اینستاگرام

کد خبر: ۹۳۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۰ 12 November 2019
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: عامل اشاعه شرارت و اوباش‌گری در شبکه‌های اجتماعی و به ویژه اینستاگرام با تلاش ماموران پلیس ارومیه دستگیر شد.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سردار مسعود خرم‌نیا افزود: در پی اعلام مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آذربایجان‌غربی مبنی بر اینکه ۲ نفر در صفحه اینستاگرامی خود در ارومیه به بارگذاری و انتشار تصاویری از قدرت‌نمایی و تیراندازی با سلاح جنگی و شکاری اقدام می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و استعلام از سامانه‌های در دسترس، مخفیگاه و مشخصات و هویت اصلی گرداننده این صفحات شناسایی شد.

وی با بیان اینکه با کسب دستور قضایی محل حضور این افراد مورد بازرسی قرار گرفت، اظهار داشت: در بازرسی از این محل تعدادی سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز کشف و گرداننده اصلی سایت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌ها به شرارت و برهم زدن نظم و امنیت عمومی و تیراندازی با سلاح غیرمجاز اقرار کرد، گفت: تلاش جهت دستگیری دیگر متهم این پرونده کماکان توسط پلیس ادامه دارد.

سردار خرم‌نیا با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ‌گونه قدرت‌نمایی را به اراذل و اوباش نمی‌دهد، افزود: با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند، برابر قانون به شدت برخورد می‌شود.

طی روز‌های گذشته برخی ویدئویی‌هایی در اینستاگرام پخش شده بود که در آن بعضی افراد به اشاعه شرارت اقدام می‌کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار