بازدید 4445

حمله شدید رییس سابق منشور اخلاقی به امیرعابدینی

کد خبر: ۹۳۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 12 November 2019

رئیس صیانت لیگ پست تازه ای است که برای شیخ علیپور در فوتبال تجویز شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این روحانی جنجالی در تازه ترین اظهارنظرش گفت: جای تاسف است در شرایطی‌که تیم ملی خود را مهیای دیدار با عراق می‌کند، فردی با کارنامه مشعشع به تلاش خود جهت تلخ کردن کام مردم ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام علیرضا علیپور درباره وضعیت فوتبال کشور اظهار داشت: این روز‌ها هرچه مردم می‌شنوند، خبر موفقیت‌های فوتبال است؛ از قهرمانی فوتبال ساحلی در جهان تا صعود مقتدرانه جوانان شایسته ایرانی. از دیپلماسی موفق فوتبال ایران در تغییر محل بازی و داور دیدار برابر عراق تا حل مشکل پرداخت‌ها در هنگام تحریم‌های ظالمانه، گوشه‌ای از اقدامات مثبت این روزهاست.

وی ادامه داد: جای بسی تاسف و تاثر است که در این فضا و در شرایطی که تیم ملی خود را مهیای دیدار حیثیتی با تیم ملی عراق می‌کند، فردی خاص با کارنامه مشعشع به تلاش خود جهت تلخ کردن کام مردم ادامه می‌دهد. همان‌هایی که وقتی از فدراسیون رفتند، کامپیوتر‌های مجموعه را با خود بردند و دوران حضورشان در مدیریت ورزش آکنده از مسائلی است که پیگیری خاص نیاز دارد. آن‌ها تلاش می‌کنند برای فوتبال ملی بحران آفرینی کنند.

علیرضا علیپور افزود: نمی‌دانم آقای "ا. ع" در چه حالتی و چرا اینطور صحبت کرده، اما واضح است فردی که در کشور حضور ندارد و برای گفتگو با شبکه‌های خارجی تلاش مضاعفی دارد، چرا اینگونه موضع می‌گیرد. این یادمان‌های مدیریت‌های خاص بهتر است اجازه دهند در آستانه یکی از مهمترین بازی‌های تیم ملی فوتبال، فدراسیون و تیم ملی با تمرکز وارد نبرد و مبارزه با رقیبان شود و از بحران آفرینی اجتناب کنند.

وی عنوان کرد: از جناب آقای صالحی، وزیر محترم ارشاد و جناب آقای سلطانی فر وزیر محترم ورزش انتظار می‌رود اجازه ندهند روزنامه رسمی دولت محترم در آستانه بازی عراق، علیه منافع ملی اقدام کنند. آیا نمی‌دانند با بودجه بیت المال، بازی انتخاباتی راه انداخته اند؟ اگر یار نیستید، بار نباشید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر