بازدید 4111

رقابت شدید مسی و لواندوفسکی در اواخر ۲۰۱۹

زمان چندانی تا پایان سال ۲۰۱۹ نمانده، سرخیو آگوئرو با ۳۴ گل در رده سوم قرار دارد و پس از آن کیلیان امباپه با ۳۱ گل و کریم بنزما با ۳۰ گل حضور دارند که با ۸ گل بیشتر از هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو با ۲۲ گل به ثمر رسانده است.
کد خبر: ۹۳۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 12 November 2019

لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی دو رقیب برای کسب عنوان بهترین گلزن سال ۲۰۱۹ هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، زمان زیادی تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی نمانده و مانند هر سال در هفته‌های پایانی، رقابت برای کسب عنوان بهترین گلزن سال بین ستاره‌های بزرگ با جدیت دنبال می‌شود. هتریک لیونل مسی در دیدار مقابل سلتاویگو باعث شد در نزدیکی پایان سال میلادی، جایگاه وی در بین سه گلزن برتر سال ۲۰۱۹ قرار گیرد. مسی که در اوایل این فصل به دلیل مصدومیت چندین بازی از دست داد، اکنون در سال ۲۰۱۹ تا به حال ۳۹ گل به ثمر رسانده است که این رقم دو گل کمتر از رابرت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ با ۴۱ گل است. گل‌های لیونل مسی ستاره بارسا در ۴۱ بازی به ثمر رسیده و ۳۰ تای آن در فصل گذشته و نه گل در فصل جاری وارد دروازه رقبا شده است.

در این شرایط لواندوفسکی تنها رقیب واقعی مسی است. مهاجم لهستان در شرایط خوبی قرار داشته و اوضاع را برای مسی سخت کرده است. وی بعد از گلزنی در بازی مقابل دورتموند، در ۴۰ بازی ۴۱ گل به ثمر رسانده است ۲۳ که تای آن‌ها در ۱۸ بازی اخیر به ثمر رسیده است.

در حالی که زمان چندانی تا پایان سال ۲۰۱۹ نمانده، سرخیو آگوئرو با ۳۴ گل در رده سوم قرار دارد و پس از آن کیلیان امباپه با ۳۱ گل و کریم بنزما با ۳۰ گل حضور دارند که با ۸ گل بیشتر از هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو با ۲۲ گل به ثمر رسانده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل