بازدید 4335

سرمربی یوونتوس:رونالدو را تعویض کردم چون آماده نبود

کد خبر: ۹۳۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 11 November 2019

ساری: رونالدو برای حضور برابر میلان تمام تلاشش را کرد، اما تعویض او به دلیل عدم آمادگی‌اش بود.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی یوونتوس گفت: وضعیت نه چندان خوب رونالدو در بازی برابر میلان، دلیل تعویض او بوده است و همچنین تلاش بالای او برای حضور در این دیدار را ستود.

دیدار یوونتوس و میلان در هفته دوازدهم سری آ. ۱-۰ به سود بیانکونری خاتمه یافت، اما حاشیه اصلی این دیدار، تعویض کریستیانو رونالدو در دقیقه ۵۵ بود. مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس پس از پیروزی برابر میلان در مصاحبه با اسکای ایتالیا در خصوص تعویض رونالدو گفت: باید از رونالدو ممنون باشیم، چون او با وجود شرایط دشواری که داشت، برای حضور در این بازی فداکاری کرد و تمام تلاشش را انجام داد تا بازی کند. با این حال، دیدم وضعیت رونالدو از نظر آمادگی چندان خوب نیست و بهترین راه چاره را در تعویض او دیدم. طبیعی است که بازیکن از تعویضش ناراحت شود، به خصوص وقتی که برای حضور در آن بازی تلاش زیادی کرده باشد. در طول ماه گذشته، رونالدو مصدومیتی جزئی از ناحیه زانو داشت و در تمرینات، به لیگامنت او آسیبی وارد شد. وقتی رونالدو در شرایطی پرفشار تمرین یا بازی کند، نامتعادل می‌شود و به ساق پا و عضلات رانش فشار می‌آید.

یوونتوس-سرمربی یوونتوس-ایتالیا-سری آ-پرتغال-Juventus

ساری در خصوص بازی برابر میلان گفت: روحیه تیم را پسندیدم، اما تیم باید در زمینه کیفی، پیشرفت زیادی کند، چون اشتباهات زیادی انجام دادیم و توپ‌های زیادی از سوی بازیکنان ما در میانه زمین لو رفت. همچنین فضا‌های زیادی به میلان دادیم، اما عطش پیروزی، چیزی بود که ما را به پیش برد. میلان شوت‌های زیادی به سوی دروازه ما زد، اما تقریبا همه آن‌ها خارج از محوطه جریمه بود. کیفیت بازی میلان در این دیدار، فراتر از میانگین کیفیت آن‌ها در این فصل بود. آن‌ها در زمینه ارسال پاس‌ها بسیار خوب کار کردند. گونزالو هیگواین همانند گذشته گل‌زنی نمی‌کند، اما در عوض به دفاع و کار تیمی کمک زیادی می‌کند. او همیشه آماده است تا برای هم‌تیمی‌هایش پاس گل ارسال کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان