بازدید 5672

روحانی: دولت نباید شغل ایجاد کند

کد خبر: ۹۳۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵ 10 November 2019
رئیس‌جمهور گفت: دولت نباید شغل ایجاد کند بلکه زیرساخت‌ها را آماده می‌کند و بانک‌ها نیز تسهیلات را ارائه می‌دهند پس اگر کسی بیکار باشد مقصر خودش است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی قبل در جلسه شورای اداری، توسعه و افتتاح هم‌زمان طرح‌های اقتصادی و زیربنایی که در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد برگزار شد با اشاره به اینکه علم و دانش کلید همه پیشرفت‌ها است، گفت: امروزه این پیشرفت‌ها را در کشور به‌خوبی مشاهده می‌کنیم و انسان در سریع‌ترین زمان می‌تواند فعالیت‌های چشمگیری را انجام دهد.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در استان یزد نباید بیکار داشته باشیم خاطرنشان کرد: یکی از مجموعه‌هایی که می‌توان در جهت رفع مشکل بیکاری در این استان بهره برد، گردشگری و میراث فرهنگی است که می‌توان با تکیه‌بر آن بسیاری از مسائل بیکاری یزد را حل کرد.

وی یکی از بهترین راه‌های ایجاد اشتغال در یزد را توجه ویژه به اقتصاد دانش‌بنیان دانست و اظهار داشت: دولت نباید شغل ایجاد کند بلکه زیرساخت‌ها را آماده می‌کند و بانک‌ها نیز تسهیلات را ارائه می‌دهند پس اگر کسی بیکار باشد مقصر خودش است.

روحانی استان یزد را جایگاه مردان و عالمان بزرگ عنوان و خاطرنشان کرد: این استان در طول سال‌های گذشته درزمینهٔ علم و فناوری پیشرفت‌های خوبی داشته است.

گفتنی است در این جلسه مسؤولان مختلف استانی از جمله آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه، محمدعلی طالبی استاندار یزد و جمع کثیری از مسؤولان استان حضور داشتند.

همچنین در این جلسه به‌صورت ویدئو کنفرانس طرح‌های مختلفی با حضور وزیران مختلف و با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر