بازدید 44612
هزار و هشتصد و بیست و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

علت سخنان تند روحانی در یزد از نگاه وزیر احمدی نژاد/مخالفت جالب نادر قاضی پور با سفیر شدن کاظم جلالی/نظر فائزه هاشمی درباره «سرا» /وقتی روح الله زم دستگیر شد برخی نمایندگان می‌پرسیدند این زم کیست؟! /نعمت احمدی: بد نیست آقای علم‌الهدی دو واحد هم حقوق بخواند

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: اظهارات مصری درباره احتمال کاندیداتوری قالیباف برای مجلس/شبنم نعمت زاده از بازداشت آزاد می‌شود؟ /چمران: حداد عادل نامزد انتخابات مجلس نمی‌شود/ مشاور علی لاریجانی: هیچ کس به اندازه لاریجانی مورد قبول علمای قم نیست و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷ 10 November 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
اظهارات مصری درباره احتمال کاندیداتوری قالیباف برای مجلس
 
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: روز گذشته از آقای قالیباف درباره نامزدی‌اش در انتخابات مجلس سؤال کرده و آقای قالیباف گفته که قصدی برای حضور در این انتخابات ندارد، در حالی که برخی رسانه‌ها خبر از قطعی شدن نامزدی محمد باقر قالیباف داده و اعلام کرده بودند او در صورت حضور سرلیست احتمالی اصولگرایان در تهران خواهد بود، نایب رئیس مجلس در خبری اعلام کرده است که عضو مجمع تشخیص مصلحت قصدی برای شرکت در انتخابات ندارد. عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس خبر از ملاقات خود با محمد باقر قالیباف داده است.این نماینده مجلس درباره این دیدار گفت: طی دیداری که روز گذشته با دکتر قالیباف داشتم، درباره اخبار مطرح درباره نامزدی‌اش در انتخابات سؤال کردم که ایشان با برشمردن برخی دغدغه‌ها و نکات و مسائل پیرامون شرایط جاری اعلام کرد که قصدی برای حضور در این انتخابات ندارد.

علت عصبانیت روحانی در یزد از نگاه وزیر احمدی نژاد

نماینده دوره نهم مجلس با اشاره به سخنرانی امروز رئیس جمهور در یزد گفت: این موضوع در افکار عمومی برداشت می‌شود که منشأ عصبانیت رئیس جمهور از دادگاهی شدن برادرش و برادر معاون اولش است. محمد سلیمانی، نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات امروز رئیس جمهور در جمع مردم یزد، اظهار داشت: صحبت‌های امروز آقای روحانی رئیس جمهور در یزد، از چند زاویه قابل توجه است. دولت صحبت از مبارزه با فساد را می‌کند، اما این پرسش مطرح می‌شود که چرا دولت امروز شاکی می‌شود؟ یک طرف قضیه در این موضوع دولت است، چون پول در دولت می‌چرخد و هرجایی که آقای رئیس جمهور بداند مشکلی وجود دارد، وظیفه قانونی و شرعی دارد که مسئولان مربوطه را مجبور به شکایت در دادگاه کند. وی ادامه داد: زمانی که رئیس جمهور پشت تریبون ابهاماتی را مطرح می‌کنند، ذهن‌های مردم مشوش می‌شود و با خود می‌گویند که این اعداد و ارقام میلیاردی چیست که مطرح می‌شود. مسئول بودجه کشور قوه مجریه است و طبق قانون باید درآمد‌ها را هزینه کند؛ بنابراین اگر اشکالی در این بخش است رئیس جمهور به راحتی می‌تواند شخصا و یا از سوی وزیر مربوطه و یا معاون حقوقی اش به دادگاه شکایت کند. وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: با شنیدن صحبت‌های امروز رئیس جمهور در یزد، این پرسش مطرح می‌شود که چرا دولت در بحث اقتصادی شکایت نمی‌کند؟ اگر دولت مستنداتی در دست دارد، چرا به دادگاه شکایت نمی‌کند تا مستنداتش مورد بررسی قرار بگیرد. اگر رئیس جمهور بخواهد، می‌تواند چنین کاری را انجام دهد، اما او سعی دارد با این صحبت‌ها بیشتر ذهن‌ها را مشوش و مردم را گیج کند. وی بیان کرد: نکته دوم این که منشأ عصبانیت رئیس جمهور چیست؟ او با این عصبانیتش تأثیر منفی در جامعه می‌گذارد، مخصوصا این موضوع در افکار عمومی برداشت می‌شود که منشأ عصبانیت رئیس جمهور از دادگاهی شدن برادرش و برادر معاون اولش است.
 
واکنش آشنا به سخنان رئیس‌جمهور در یزد
 
مشاور رئیس‌جمهور گفت: هدایت‌ها و حمایت‌های رهبری و همراهی سه قوه شروط لازم و کافی برای بازگشت اعتماد عمومی است. حسام‌الدین آشنا در توییتر نوشت: یزد امروز شاهد ارائه یک بیانیه و آمار رسمی برای مواجهه با فساد سازمان یافته بود. لوایح شفافیت، فسادستیزی و مدیریت تعارض منافع آورده‌های دولت در این مسیر است. هدایت‌ها و حمایت‌های رهبری و همراهی سه قوه شروط لازم و کافی برای بازگشت اعتماد عمومی است.
 
مخالفت شدید نادر قاضی پور با سفیر شدن کاظم جلالی
 
نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مخالفت با سفیر شدن کاظم جلالی در روسیه و استعفایش از نمایندگی مجلس گفت: آقای جلالی یادت نرود به کجا می‌روی، به کشوری می‌روی که مادران و خواهران ما در آذربایجان به آن‌ها طلا و جواهر دادند تا ایران را آزاد کنند. عهدنامه ترکمانچای و گلستان را یادت نرود. روسیه مار خوابیده است و چشم طمع به آب‌های ایران دارد. نقش حزب منحله کثیف توده را از یاد نبر و مواظبت کن که بازماندگان آن به سیستم ما نفوذ نکنند.
 
شبنم نعمت زاده از بازداشت آزاد می‌شود؟
 
باتوجه به انتشار خبر آزادی شبنم نعمت زاده و صدور قرار وثیقه برای او یک منبع آگاه از امکان آزاد نشدن او تا قبل از صدور حکم خبر داد. هفته گذشته بود که خبری مبنی بر آزادی شبنم نعمت زاده تا ۱۶ آبان ماه منتشر شد، خبری که به نقل از وکیل متهم نعمت زاده از اتمام مدت قرار بازداشت موقت موکل او صحبت می‌کرد.در این خبر گفته شد به دلیل اتمام زمان دادرسی و پایان زمان وثیقه متهم نعمت زاده تا شانزدهم آبان ماه آزاد می‌شود. در خبر منتشر شده آمده بود به دلیل آنکه یک سال از بازداشت موقت متهم نعمت زاده گذشته او باید یا در مدت زمان مشخص شده آزاد شود یا قرار وثیقه او به گونه‌ای سنگین صادر شود که نعمت زاده قادر به تامین آن نباشد؛ اما بلافاصله پس از انتشار خبر آزادی متهم نعمت زاده تا ۱۶ آبان ماه وکیل او این خبر را تکذیب کرد و گفت: بر اساس ماده ۲۴۲ قانون آیین دادرسی کیفری اشخاصی که متهم به جرایمی هستند که مجازاتشان بیش از ده سال حبس است گاهی تا دو سال ممکن است در بازداشت بمانند و علاوه بر آن ماده ۹ آیین نامه دادگاه‌های ویژه تصریح کرده که ممکن است اشخاص تا پایان رسیدگی و صدور حکم در بازداشت بمانند.
 
نظر فائزه هاشمی درباره «سرا»
 
فائزه هاشمی، از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران تصریح می‌کند که با اصل ایده طرح «سرا» مشکلی ندارد، اما اجرای این طرح با اشکالات زیادی مواجه خواهد شد و مشکلات زیادی را برای اصلاح‌طلبان ایجاد می‌کند. او می‌گوید: «اگراین طرح به شیوه درستی اجرا شود، می‌تواند روند دموکراتیکی را تعریف و یا در تدوین لیست‌های انتخاباتی به نمایش بگذارد. شورا‌های عالی اصلاح‌طلبان که در تهران و استان‌ها شکل گرفته‌اند، قرار است چنین کاری انجام دهند، اما سیستم، سیستم دموکراتیکی نیست. برای مثال در آخرین انتخابات که انتخابات شورای شهر بود، عملا اقدام دموکراتیکی صورت نگرفت. از این رو بسیاری از اعتراضات به تهیه لیست‌های انتخاباتی بحق بود». فائزه هاشمی معتقد است در سال ۱۳۹۶ لیست‌های انتخاباتی «مهندسی» شد و به عبارت دیگر «همان کاری که با رد صلاحیت‎ها شکل می‌گیرد، در درون اصلاح‌طلبان نیز صورت گرفت. او به اصلاح‌طلبان توصیه می‌کند این طرح را به صورت جدی مورد «بازنگری» قرار دهند؛ چرا که در حال حاضر قابلیت مهندسی کردن برای کسانی که وارد این سامانه برای ثبت‌نام می‌شوند، وجود دارد. او همچنین درباره طرح «سرا» می‌گوید: نکته دیگر درباره این سامانه، این است که، چون سیستم آزاد نداریم، بسیاری تمایل ندارند نامشان به عنوان اصلاح‌طلب ثبت شود، چون ممکن است در آینده دچار دردسر و یا رد صلاحیت شوند یا اینکه در محیط کار و تحصیل‌شان مشکل ایجاد شود. از این رو شفافیت مدنظر، با شرایطی که در آن همه چیز امنیتی است، وجود ندارد. طبیعتا همین مساله مشکلاتی را ایجاد می‌کند.
 
تحلیل غرویان از لیست پر سرو صدای اصولگرایان قم
 
حجت الاسلام محسن غرویان از اساتید حوزه علمیه قم، درباره لیستی که از شورای هماهنگی اصولگرایان قم بیرون آمده است می‌گوید: هنوز درباره اشخاص و افراد لیست‌ها در قم قطعا نمی‌توان صحبت کرد و این‌ها حذف و اضافه زیاد خواهند داشت و بستگی به شرایط روز‌های آینده دارد.حجت الاسلام محسن غرویان از اساتید حوزه علمیه قم درباره انتخاب زاکانی و لیستی که از شورای هماهنگی اصولگرایان قم بیرون آمده است به خبرآنلاین، گفت: هنوز درباره اشخاص و افراد لیست‌ها در قم به طور قطع نمی‌توان صحبت کرد و این‌ها حذف و اضافه زیاد خواهند داشت. بستگی به شرایط روز‌های آینده دارد. نکته دیگر این است که آقای لاریجانی چندین دوره از قم کاندیدا بودند و هنوز حضور یا عدم حضور خود را از قم صریحا اعلام نکرده‌اند چراکه ورود یا عدم ورود او می‌تواند تاثیر زیادی بر آرایش سیاسی قم داشته باشد و حتی قادر است لیست‌ها را تغییر دهد.»
 
واکنش کیهان به ادعایی درباره رئیس‌دولت اصلاحات
 
روزنامه کیهان نوشت: عضو اصلاح‌طلب مجمع تشخیص مصلحت می‌گوید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار احمدی‌نژاد، از خاتمی تمجید کرده بود.سیدمحمد صدر که با روزنامه شرق گفت‌وگو می‌کرد، ضمن توجیه و دفاع از پیوستن به FATF گفت: یک‌ بار که درباره این موضوع در «مجمع» بحث شد، به این نتیجه رسیدند که ممکن است تعداد مخالفان پیوستن به FATF بیشتر از موافقان باشد و ظاهرا هم این طور بود. در این جلسات در سال گذشته یعنی سال ۹۷ جمع‌بندی اعضا این بود که در آینده CFT هم به مجمع می‌آید و بهتر است که این دو را با هم بررسی کنیم؛ به این دلیل به تأخیر افتاد. جالب است (قبل از عید) همان‌هایی که مخالف پالرمو بودند، می‌گفتند، مخالفتمان را اعلام نکنیم، چون اگر اعلام کنیم شب عید است، بر نرخ ارز تأثیر می‌گذارد و به مردم فشار می‌آورد. همان‌جا گفتم خب در این حرف شما تناقض وجود دارد. اگر می‌دانید مخالفت‌تان بر مسائل اقتصادی کشور تأثیرگذار است، چرا مخالفت می‌کنید؟ پس به ما بپیوندید که فکر می‌کنیم عضویت در این نهاد، به نفع کشور است؛ حداقل تحریم جدیدی برای روابط تجاری و بانکی‌مان ایجاد نمی‌کنیم. اما دوستان پاسخی برای این نقد نداشتند. حرف ما موافقان این بود که شما وقتی درک می‌کنید تصمیمی که به آن اعتقاد دارید، باعث ایجاد مشکلات برای کشور می‌شود، چرا این تصمیم را می‌گیرید. وی در ادامه گفته است: من سال‌ها مسئول کمک به جبهه مقاومت اعم از حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی بودم.] در دولت اصلاحات که معاون عربی آفریقایی وزارت خارجه بودم. مسئول این موضوع بودم. وقتی دوره کاری دولت آقای خاتمی تمام شد، در اولین ملاقات آقای احمدی‌نژاد با آقای سیدحسن نصرالله (سال ۸۴)، سیدحسن نصرالله گفت: در دوره آقای خاتمی آن قدر که به ما و مقاومت کمک شد، قبلا چنین اتفاقی نیفتاده بود و ما از پشتیبانی دولت اصلاحات راضی بودیم.
 
وقتی روح الله زم دستگیر شد برخی نمایندگان می‌پرسیدند این زم کیست!

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز نمایندگانی در مجلس هستند که در حوزه انتخابیه خود نامزد هشتم بودند، اصلا معلوم نیست کجای عرصه سیاسی کشور قرار دارد و خاستگاه فکری‌اش چیست؟ تازه بعد از چهار سال حضور در مجلس کم کم دارد یک شکل و قالب سیاسی پیدا می‌کند. وی ادامه داد: وقتی روح الله زم دستگیر شد به حضرت عباس قسم می‌خورم، برخی نمایندگان از من پرسیدند «این زم کیست که دستگیر شده است؟». اصلا آشنا به هیچ مسأله و موضوعی نیستند. چنین کسانی چه طور می‌توانند نقش مفیدی در عرصه سیاسی کشور ایفا کنند. جعفرزاده اظهار کرد: جناح‌های کشور باید ترتیبی دهند که افراد بدون شناسنامه سیاسی به مجلس راه پیدا نکنند، رسیدن به چنین هدفی انسجام درون اردوگاهی و تقویت اشتراکات ملی را می‌طلبد.
 
چمران: حداد عادل نامزد انتخابات مجلس نمی‌شود

مهدی چمران، ضو شورای ائتلاف اصولگرایان و نیرو‌های انقلاب گفت: شاید عده‌ای دوست دارند که آقای حدادعادل وارد عرصه رقابت و انتخابات شود و این را به عنوان امید‌های آینده خودشان مطرح می‌کنند، اما آقای حدادعادل نامزد انتخابات مجلس نیست که بعد بخواهد سرلیست قرار بگیرد؛ بنابراین، اصل این بحث‌ها زیر سؤال است. نکته دیگر آنکه روی سرلیستی که هیچ، درباره تدوین لیست تهران هم هیچ صحبتی نشده است و تدوین فهرست باید فرایند خودش را طی کند.

نعمت احمدی: بد نیست آقای علم‌الهدی دو واحد هم حقوق بخواند

نعمت احمدی، وکیل دادگستری در واکنش حرف‌های آیت الله علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد درباره پخش اعترافات تلویزیونی به «آزادی» گفت: «بد نیست که آقای علم الهدی دو واحد هم حقوق بخواند. آقای علم‌الهدی باید درنظر داشته باشد که میان انتشار مطالب دادگاه با علنی بودن آن تفاوت‌هایی وجود دارد. قانون اجازه انتشار مطالب دادگاه‌ها را نمی‌دهد و می‌گوید تا زمانی که جرم قطعیت پیدا کند نباید جریان دادگاه را منتشر کرد و اگر منتشر کنیم به جرم مفتری تحت تعقیب قرار می‌گیریم. قانون در این بحث صراحت دارد. قانونی که مجلس تصویب و شورای نگهبانی که مورد تأیید آقای علم‌الهدی است آن را را تایید کرده است». احمدی با تأکید بر اینکه «مسأله اعترافات جدای از بحث برگزاری دادگاه علنی است» گفت: «اعتراف در واقع پیش دادگاه است. یعنی طرف را دستگیر کرده‌اند و در مرجع انتظامی و توسط ضابطین اعتراف اخذ شده است. مثلا در پرونده بحث انگیز شهادت دانشمندان اتمی که الان به عنوان یک مسأله در تاریخ قضایی ماست. یکسری افراد را در تلویزیون آورند و اعترافات آنان پخش شد. سناریو هم بسیار راحت بود و حتی توضیح دادند که اسرائیل و ... را دیده‌اند و پول گرفتند و غیره. بعد یک نهاد امنیتی دیگر وارد شد و دید که اعترافات مقرون به واقع نیست؛ ورود کردند و دیدند که اصلا ساختگی است.»

مشاور علی لاریجانی: هیچ کس به اندازه لاریجانی مورد قبول علمای قم نیست

منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی و مشاور از نزدیکان علی لاریجانی در پاسخ به این پرسش که حذف لاریجانی از لیست انتخاباتی شورای اصولگرایان قم متضمن چه اهدافی است، به «نامه‌نیوز» گفت: «چه کسی می‌گوید که این‌ها تنها بستر اصولگرایی در قم هستند؟ از طرفی، مگر هرکس تابلوی اصولگرایی بلند کرد، اصولگراست؟ اکنون جریان انحرافی هم تابلوی اصولگرایی بلند کرده و خود را یک جریان اصولگرا معرفی می‌کند، اما واقعا آن‌ها اصولگرا هستند؟ با در نظر داشتن آنکه در اصولگرا بودن تخریب‌کنندگان آقای لاریجانی تردید وجود دارد، اما آقای لاریجانی یک شخصیت فرا حزبی و فراجناحی است. تردید نکنید که او از هر نقطه‌ای از ایران کاندید شود، رأی می‌آورد و اگر هم‌اکنون از قم هم بیاید، باز هم رأی می‌آورد و مورد حمایت علما و بزرگان قم قرار می‌گیرد. به جرأت می‌گویم که میان نیرو‌های سیاسی هیچکس پایگاه آقای لاریجانی در میان مراجع و خاصه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را ندارد». این فعال سیاسی درباره احتمال عدم شرکت لاریجانی در انتخابات مجلس اظهار کرد: «آقای لاریجانی هنوز نظر قطعی خود برای شرکت یا عدم شرکت در انتخابات را اعلام نکرده است، اما حضور او در انتخابات مجلس فرصت مغتنمی است تا بار دیگر از ظرفیت‌های این شخصیت برجسته سیاسی استفاده شود».
 
واکنش محسن هاشمی به اظهارات اخیر قالیباف

رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد: رویه بنده در اداره شورای شهر جلوگیری از تنش‌زایی و صرف شدن انرژی همکاران در مدیریت شهری به دور از مباحث مربوط به گذشته و اختلافات ناشی از آن بوده و این انتظار را نیز از مدیران شهری گذشته داریم که از بیان اظهارات خارج از دایره انصاف خودداری کنند و قضاوت در مورد پرونده‌های گذشته را به قوه قضاییه بسپارند. محسن هاشمی با بیان اینکه شهروندان تهرانی با رأی بی سابقه خود خواستار تحول در وضعیت اداره شهر و توقف روند‌های نادرست تصمیم گیری شدند، گفت: اگر چه مدیران شهری برای اجرای مطالبات به حق مردم کامل نتوانستند به موفقیت برسند، اما به معنی تأیید سیاست‌های گذشته نیست و حتما باید تحولاتی ایجاد شود.

علم‌الهدی: مردم عراق و لبنان حواسشان باشد در زمین دشمن بازی نکنند

حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی درباره اتفاقات اخیر در عراق و لبنان اظهار داشت: این جریان بی‌سابقه نیست و تجربه‌ای وجود دارد. توطئه‌ای بود که آمریکا و استکبار جهانی ابتدا در ایران پیاده کرد و شکست خورد و اکنون آن را در دیگر کشور‌های اسلامی پیاده می‌کند، اما آن‌گونه که رهبر ایران و ملت ایران در برابر این توطئه ایستادند، خنثی کردند مردم متدین عراق و لبنان مقابل توطئه آمریکایی بایستند و آن را خنثی کنند. حجت الاسلام علم‌الهدی خاطرنشان کرد: آنچه امروز در عراق رخ می‌دهد اصل قضیه مطالبات مردمی است که هم باید مسئولین با یک نظر مخلصانه به این مطالبات مردمی نگاه کنند و مردم هم باید در مطالبات خود مقاوم باشند و این یک واقعیت است، اما باید حواسشان باشد در زمین دشمن بازی نکنند، چون دشمن اگر بر این موج سوار شد تا خود این مردم را از پا درنیاورد پایین نمی‌آید و لذاست که مقام معظم رهبری در سفارشی که به مردم عراق داشتند فرمودند: اولویت اول برای شما امنیت کشورتان باید باشد.
 
رقابت برای تصاحب دو صندلی خالی بعد از استعفای جلالی

بهروز نعمتی، عضو فراکسیون مستقلین به خبرآنلاین گفت: روز یکشنبه آینده درباره ریاست و نایب رئیسی فراکسیون تصمیم‌گیری می‌کنیم. با استعفای کاظم جلالی دو کرسی مهم خالی شد، یکی ریاست فراکسیون مستقلین و دیگری با کمی اهمیت بیشتر ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس. او درباره افرادی که احتمال دارد کاندیدا شوند نیز گفت: تا امروز صحبت آقایان محبی‌نیا، تاجگردون، سعید باستانی، داریوش اسماعیلی، فرهنگی و عبدالرضا عزیزی مطرح بوده، اما هنوز به جدی بحثی مطرح نشده است.

خزانه کل کشور از تیرماه اطلاعات جدید نداده

بررسی سایت اطلاعات پرداخت‌های خزانه نشان می‌دهد از نوزدهم تیرماه تا کنون اطلاعات جدیدی در سایت اطلاع رسانی پرداخت‌های خزانه قرار نگرفته است. آخرین رکورد‌های اعلامی در این سایت متعلق به میانه تیرماه بوده است. به نظر می‌رسد تاخیر طولانی در بارگذاری اطلاعات بتواند امکان تحقیق و تحلیل را برای ناظران و افکار عمومی دشوار نماید. رئیس جمهور بر اساس دستوری به وزیر اقتصاد مأموریت داده بود تا تمام پرداختی‌های خزانه در دسترس عموم قرار گیرد و مشخص شود که چه تعداد دستگاه و به چه میزان اعتبار از محل بودجه عمومی دریافت می‌کنند.

ماجرای دو میلیارد دلاری که در دولت احمدی‌نژاد به آمریکا رسید

در سال ۱۳۸۶ از محل فروش نفت ایران، دولت محمود احمدی‌نژاد مقادیری اوراق بهادار از طریق یک کارگزار لوکزامبورگی به نام «کلیر استریم» خریداری کرد؛ این کارگزار بخشی از این اوراق را در اروپا و بخش دیگری را فیزیکی در «سیتی بانک» نیویورک نگهداری می‌کرده است. ایران حدود ده ماه بعد از اعلام کارگزار لوکزامبورگی فرصت داشته تا مابقی اوراق قرضه را پس از فروش به داخل کشور منتقل کند، اما بنا به دلایلی از جمله مناسب نبودن شرایط بازار اقدامی برای به فروش رساندن مابقی این اوراق انجام نشد. /ایسنا

سرخپوستان آمریکا بلد نیستیم با دود علامت دهیم

فردین فرمند نماینده میانه در نطق میان دستورش گفت: اگر به خاطر عشق به خدا نبود یک عده بسیجی و جوان خالص به میانه نمی‌رفتند تا به کمک زلزله زدگان بشتابند، زلزله زدگانی که هیچ مسئولی به فکر آن‌ها نیست. زلزله بم، ورزقان و کرمانشاه را به یاد بیاورید. مسئولان فقط بازدید می‌کنند و حتی با حضورشان مانع خدمات رسانی می‌شوند، چون مسئولان استانی باید از آن‌ها پذیرایی کنند، پس نیایند بهتر است. به وزیر جوان گفتم در آمریکا سرخ پوستان آتش روشن و خاموش می‌کنند و با دود به هم علامت می‌دهند، اما مردم میانه این شیوه را بلد نیستند و نیاز به موبایل دارند، اما جدی نگرفتید و امروز که کل روستا خراب شده کسی نمی‌تواند اطلاع رسانی کند، چون موبایل آنتن نمی‌دهد.

جبهه پایداری به دنبال امتیازگیری بیشتر است

حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز به خبرآنلاین گفت:️جبهه پایداری در هر مرحله‌ای از انتخابات یک سری مسائلی را گفتند که تقریبا بیانگر این بود که با بقیه اصولگرایان کنار نمی‌آیند، اما در نهایت این گونه نشد. من اعتقاد دارم که در بین آن‌ها افرادی هستند که می‌توانند با وساطت این مشکل را حل کنند. شاید انتقاد‌های جبهه پایداری به شورای ائتلاف اصولگرایان مقدمات این باشد که بتوانند وزن بیشتری از خود نشان دهند یا امتیاز بیشتری بگیرند.

برای جلوگیری از ورود پول کثیف به انتخابات، احزاب درامدهاشان را شفاف کنند

عطریان فر در گفت‌وگو با اعتماد: ️گروه‌های سیاسی که می‌خواهند در رقابت‌های سیاسی مشارکت داشته باشند، باید منطق صحیح گردش مالی را بپذیرند و منابع درآمدی خود را به ریز و مصارف خود را به دقت در قالب برنامه‌ای شفاف به نهاد‌های مسئول در کشور تسلیم کنند و ارایه دهند. در مسأله دخالت پول‌های کثیف در انتخابات، یک ضلع این مثلث، قانون و نهاد‌های نظارتی است، ضلع دیگر احزاب و فعالیت‌های سیاسی است و ضلع سوم نیز نهاد‌ها و بنگاه‌های اقتصادی خواهد بود که می‌توانند شفافیت منابع مالی انتخاباتی را فراهم کنند.

استیضاح ترامپ به منزله صدور حکم اعدام است

نیکی هیلی نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل متحد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی بی اس گفت: اصلاً. استیضاح در مورد چه؟ آن‌ها می‌خواهند رئیس جمهور را به علت یک درخواست محبت آمیز از رئیس جمهور اوکراین که برآورده هم نشد استیضاح کنند. من نمی‌دانم آن‌ها می‌خواهند بر چه اساسی این استیضاح را انجام دهند. استیضاح رئیس جمهور آمریکا به منزله صدور حکم اعدام برای اوست. نسخه کامل مکالمه تلفنی رؤسای جمهور آمریکا و اوکراین افشا نشده است و هنوز مسائل پنهانی در آن وجود دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۶۵
مردم یادتان است...........!!! (جمله های معروف جهانگیری هنگام مناظره در مقصر جلوه دادن دولت قبل!!!)

امروز بعداز شعارهای اعتراضی مردم خطاب به روحانی او بازهم از حربه قدیمی خود در زمان مناظره ها و انتخابات استفاده کرد و زد به جاده خاکی و دولت قبل را مقصر جلوه داد!!!

مدیر عامل خانه ای‌بی از مرگ ۱۵ کودک ای‌بی به دلیل عفونت ناشی از نبود پانسمان میپلکس به علت تحریم خبر داد و گفت: شرکت سوئدی از ارسال میپلکس به ایران خودداری می‌کند.

این هم تقصیر احمدی نژاد است؟ یا تقصیر استارت معضل و مشکل پرونده هسته ای ایران است که با توافق شکست خورده سعدآباد به ریاست روحانی در دولت خاتمی زده شد؟

در ضمن بعداز دستگیری مهم ترین عامل نفاق، دودستگی و دروغ پراکنی بین مردم و قومیت های مختلف ایران (نیما زم) ، شاید بهتر باشد که وزیر ارتباطات بجای اینکه کُلاً فقط بگوید من هیچکاره ام من هیچکاره ام کمی خلاقیت بخرج دهد و آستین بالا بزند و با مسئولان تلگرام به راه حلی برسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خدا به آیت الله العظمی رئیسی صبر بده که از یه طرف شبنم نعمت زاده رو با زور میخوان از زندان بیارنش بیرون از یه سمت رحانی بابت برادرش و برادر جهانگیری امروز قوه قضائیه رو به توپ بست از یه طرف کلی پرونده اختلاس و فرار مسئولین به کانادا رو مردم منتظرند که رسیدگی بشه از یه سمت هم پرونده های بیشمار مردم عادی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
دو میلیارد دلار داده به امریکا!!!یعنی اگه جمعیت ایران ۸۰ میلیون باشه از هر خانواده ۴ نفره ۱۰۰ دلار یعنی یک میلیون و دویست هزار تومن گرفته داده به امریکا‌!!!
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خان . بجای پاسخ به مطالبه روجانی در یزد فرافکنی نکنید . سوال گردند این چند صد میلیون دلار که چند نریلیون تومان‌میشود کجاست . ادمهای اصلی این پول ها کجا هستند . چرا حرفی زده نمیشه . حالا که بگیر و ببند و حکم و زندان شد ان ادمهای اصلی چرا راحت در رفتند . گرفتی یا نه دوباره موج سواری سیاسی راه میندازید . حالا معلوم‌میشود چه کسانی با شفافیت مخالف هستند . عدالت برای همه باشه .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
فقط کافی است تا تیترهای این گزارشات را بخوانید
و از دنیا و زندگی مخصوصا در این شرایط ، سیر شوید
و از خدا بخواهید ، تا یا نجاتتان بدهد ، و یا زودتر مرگمان را برساند که دیگر ذله و خسته شدیم
از اینهمه نابسامانی و دشمنی و هرج و مرج و آشفتگی و دروغ و کلک و سیاه بازی !!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
یک درحواست عاجزانه از تابناک داریم همان طور که به مخاطباتون اهمیت دادید و مکانیسم رای دادن به نظرات رو برگردوندید لطف کنید کامنتای یک طرفه و مغرورانه و انعکاس تفکرات افراد تندرو و افراطی جامعه و همان کسانی که کنسولگری کشور همسایه عربستان سعودی را اشغال کردند مربوط به جناب آقای خان محمد علی آقا رو بایکوت کنید و انتشار نکنید و برای همیشه چنین اسمی رو دیگه در تابناک نبینیم ئا برود به همان خبرگزاری هایی که برایش سر و دست می شکنند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
درود و صد درود بر حاج استاد دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و حامی مستضعفین جهان و مرد عمل
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
مگر هر روز سخنرانی نمیکنید که تحریم نعمت هست ؟ چرا اینقدر در تناقضات سیر میکنید ؟ مگر در مسایل پزشکی خود کفا نبودیم . کدام قابل باور هست . چرا از کشوری کفر خرید میکنید . ؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خان یا خان محمد علی . یا هر کسی . بهرحال هر کسی به اندازه نبوغ سیاسی خودش میفهمد . اما چیزی من از مطلب روحانی برداشت کردم این هست که در بهبوحه بلبشوی بازار ارز و طلا و تحریم دو گروه دو پیشنهاد دادند یک گروه گفتند که دلار را به موارد ضروری جامعه و مردم برای واردات داده شود ودیگر بخش های عیر ضروری با قیمت بالاتر داده شود اما در همین کشمکش ها و بحث ها طرحی از طرف عده ای فارغ از سبستم دولت داده شد که اینقدر دلار پول نیاز دتریم تا بتوانیم فشار ارزی را کم کنیم و بتوانیم قیمت دلار را از خارج کنترل کنیم . حالا به نیت و نقشه انها چی بوده و چی شده . پول ها برنگشته . گرفتی عمو برنگشته
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
۲۱.۵۲
با شما مخالفم.من همیشه کامنتهای این اقا رو نقد میکنم و مخالفش هستم ولی بدونید تضارب ارای مخالف تمرین دموکراسی هست و کشور ما پیشرفت نخواهد کرد مگر اینکه بتونیم مخالفان نظرمون رو تحمل کنیم.ایشون اتفاقا فرد پای کار و پر تلاشی هست که هر شب یا نفر اول کامنت میزاره یا پاسخ اول به کامنت اول.ایشون هم بنظرش درست ترین راه رو انتخاب کرده.اگر ایشون نباشه که باهاش یکی بدو کنیم پیروزی در مناظره خودمون با خودمون لطفی نداره
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
با نزدیک شدن به انتخابات بعضی ها جلوی سفارت های خالی از سکنه را رها نموده و البته با حقوق مکفی آستین ها را بالا زده اند که در این سایت وچند سایت دیگر کامنت پراکنی کنند.برادر شبی چند می گیری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
21:52
آزادی بیان چه شد ؟ ای بابا پس الکی ما رو گول زدیم با این شعار ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
جدیداً مد شده از هرکی درباره اموال و فرزندان سوال میکنی جواب میده بی اخلاقی نکن
جناب رئیس جمهور که دیگه وقتی درباره عملکرد هم سوال میکنند انگ بی اخلاقی میزنند
مهدی
| Germany |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
َشرایط بسرعت تغییر خواهد کرد و با شیوه های قبلی نمیشود در بحث شرکت کرد.
بهتر است واقعیت ها را مد نظر داشت واز طرفداری این و اون خوداری کرد ،تا جامعه راه خود را بیابد.
بطلیموس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
مردم اعتماد نداشتن به آزادی بیان رو توسط اصلاح طلب ها مشاهده کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
پرچم امریکا بهتره خودمونو گول نزنیم ببین اول دومیلیارد دلار مال چه زمانیه بعد حساب کتاب کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
۲۲:۲۶
به جای متوسل به هر نادرستی یه ذره به اون اخلاقی که ازش دم میزنید و انتظارش رو از دیگران دارید پایبند باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
ای مردم::تورا به خدا ،به فیلمهای انتخاباتی روحانی وجهانگیری مجدد نگاه کنید و کلی به خودتون بخندید که ما به کیا رای دادیم. تورو بخدا برید نگاه کنید چی میگفتن .
اینها تو روز روشن توی چشم مردم نگاه میکنن کذب میگن فکرهم نمیکنند که فیلم وکلیپش میمونه،چون میدونن ما مردم فراموشکاری هستیم وفقط عاشق وعده ایم نه مرد کار وعمل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
درودبراحمدینژاد بزرگوار،اگه عدالته باید یک وقتی به احمدینژاد می دادن تا در این ۶سال دربرابر اینهمه تهمت یا واقعیت ازخودش دفاع کنه .لگد زدن به .مرده که هنر نیست
شهباز
| United States of America |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
بلایی که در زمان دکتر احمدی نژاد بر این کشور رفت هیچگاه فراموش نخواهد شد هم او بود که گفت پول نفت رو میارم سر سفره و فقر و فلاکت رو در جامعه گسترش داد و روحانی هم از همون فلاکت استفاده کرد شد رییس جمهور و راه دکتر احمدی نژاد رو به خوبی ادامه داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
اولا تعجب میکنم که داوطلبانه لقب آقا را از خودت برداشتی. چون برازنده ات بود !!!؛ ثانیا چرا این گروه و آن گروه مبگنی؟ مگر نشنیدی مردم چه میگویند؟ اصلاح طلب- اصولگرا ....؛
ببین کی می گوید بازگشت اعتماد
خودتون اخر ..... هستید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
نمیدونم چرانمایندگان مجلس باطرح جدی استیضاح پاسخ حرفهاواقدامات ایشان را نمیدهند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
قرار بود اشرافیت و دزدی و.. برود
و جایش را به اسلام رحمانی و آزادی و عدالت و دموکراسی و پیشرفت و رفاه بدهد
متاسفانه باید عادلانه و‌منصفانه بررسی کنیم که به کدام یک از اهداف رسیدیم ؟
و یا به چند درصد آنها رسیدیم ؟
و چرا موفق نشدیم ؟
و اگر موفق نشدیم و یا شکست خوردیم چرا ؟
و چطور باید اصلاح کنیم ؟
اینکه هر ۴ سال یکی بیاید و قول بدهد و دوباره اوضاع بدتر تر تر شود
و هر کسی گناه را گردن دیگری بیندازد که برای مردم پاسخ و نان و زندگی و کار و مسکن و رفاه نشد
الان تمام کشورهایی که از ما خیلی عقب تر بودند به توسعه و رفاه و پیشرفت رسیده اند
و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم !!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
سلام بر اون مردی که با ۵میلیون مردم را خانه دار کرد
قدیمها کسی از کسی به او رنجی میرسید و انطرف از ناچار قرا بود کسی راببخشد و یا عفو نماید میگفت خدا ببخشد من که کاره ای نیستم امروز اگر کسی برای ان دنیا شفاعت میخواهد هتم باید مثل اقای لاریجانی بعصی علما از او راضی باشند مردم رو بخیال مردوم کیلوی چند،،،
اقای قاصی زاده غریب به هفتاد درصد از منابع ملی که در هریم شهر و روستا مناطق ییلاقی و نوار شمالی کشور توسط عدهای خواس به یقما رفت و در حال ساخت و ساز ویلا برا فروش ،چه کسی باید جلوی اینها رو بگیرد چرا مملکت به حال خود رها شده
پاسخ ها
خدا میبیند و ناظر اعمال هست .
| United States of America |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
چند روزی در فصای مجازی فیلمی پخش شد که در اطراف و پشت کوهای تهران چند صد هزار اپارتمان در حال ساخت هست . این‌پول ها از کجا امده . چه کسی پشت این ساخت و سازها هست . واقعا سوالم این هست در استانهای شمالی در هر زمین کشاورزی یک عیر بومی در حال ساخت ویلا هست و انهم در تهران که چند صد هزار آپارتمان در حال ساخت هستند باز هم‌گلایه دارند که خانه کم هست و گران هست . نکند هر ایرانی در ایران چند منزل مسکونی دارند که خبر نداریم . چقدر خانه میسازند . زمین ها در حال تمام شدن هستند .
روسیه با داشتن نصف خشکی های کره زمین چشم به آبهای ما داره؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
داره کیهانی جان.درست مثل کریمه.ابهای اطراف روسیه در زمستان یخ میبنده و قابل استفاده کشتیرانی نیست.دسترسی به ابهایی که تمام فصول سال قابل استفاده باشه از وصایای پطر کبیر برای روسیه هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
وصیت پطر کبیر رسیدن روسیه به اب های گرم خلیج فارس بوده که به لطف بعضی ها داره عملی میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
یعنی دریای سیاه هم یخ میبنده ؟ چرا همینجوری یه حرفی میزنی؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
بله
مطمینا بزرگترین آرزوی پوتین همانند پیشینیانش راهیابی به آبهای خلیج فارس از نزدیکترین راه ممکنه.
دوستداران fatf به یک سوال ساده جواب بدهند
چرا تا قبل از سال ۹۵ که اقای طیب نیا تعهد بدهد و بخواهیم fatf را رعایت کنیم می توانستیم کار بانکی با دیگر کشورها داشته باشیمو ولی الان اقایان دولتی و دنباله رو ها برای تصویب کردن ان می فرمایند تا ان را امضا نکنیم نمی توانیم کار بانکی انجام دهیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خخخ
احسنت
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بهمون دلیل که تا پیش از دولت احمدی نژاد میتونستیم فعالیت هسته ای بکنیم ولی وقتی اون اومد یکدفعه همه دنیا ضد ما شد
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اف ای تی اف . حتی ان چین کمونیست به شمای تاجر میگوید که ایا با من داد و ستد و تجارت میکنی پولی که جابجا کردی حلال هست یا حرام هست . یعنی این‌پول ها از رانت بدست اکردی یا از طریق زحمت بوده . دولت و حکومت حمایت مالی کرده یا با عرق ریزی بدست آوردی . ایا با رقابت بوده یا با رفاقت و زد وبند بوده . بیان ساده نوشتم تا دوزاریت بیفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
به اخبار و رسانه های تحریم های کمر شکن دو ساله ۹۰‌تا ۹۲
رجوع کنید
و اگر آلزایمر دارید که خدا شفایتان بدهد
و الا اینقدر دروغ نگویید
بخدا دنیا از مسولان یک نظام اسلامی ، انتظار دارد دروغ نگویند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
پرچم فرانسه
الان امارات وکانادا به همراه امریکا جونتون بزرگترین کشور ها در پول شویی کارهای بانکی بین المللی هستند اگر لطف کنی جواب را بده و چیزهای حاشیه نگو در ضمن زد و بند را با قوانین داخل کشورها اعمال و کنترل می کنند و نه در مراوده بین بانکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
تا قبل احمدی جون فعالیت هسته می توانستیم انجام دهیم!!!! خخخخخه
حالت خوبه؟ قبل احمدی نژاد در کل هسته ای را با کمک همین اقایان فعلی دولت که ان زمان یک دستی در این کار داشتند تخته کردن و احمدی نژاد ان را به اوج خودش رسوند و حساب ارزی را در سال ۸۹ که اتفاقا احمدی نژاد هم بوده می توانستیم چنچ یا معاوضه کنیم
تکرار میکنم !
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
سال 90 حقوق یک کارگر 700 هزار تومان معادل 700 دلار آمریکا
سال 98 حقوق یک کارگر یک میلیون و دویست هزار تومان معادل 100 دلار آمریکا
نیازی به گشت و گذار میان رسانه ها نیست :))
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
در کشور ما هیچکسی اعم از دولتی و غیر دولتی نه FATF را می پزیرند و نه رد می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
پرچم امریکا حالا خوبه خیلی از اون موقع نگذشته میتونی به رسانه ها مراجه کنی توصیه میکنم برای کسی خاطره تعریف نکنی چون خیلی شفاف همه رو برعکس میکنی
نگاه وزیر احمدی نژاد از عصبانیت روحانی در یزد اینچنین‌برداشت میشود که بخاطر دستگیری و محاکمه برادر معاون رییس جمهور و برادر رییس جمهور هست . واقعا اگر این موردی که گفتی درست باشد که هست . منطور روحانی این هست اگر پول های در جامعه از بیت المال بدون اجازه مجلس در جهت خلاف مردم هزینه میشود باید همه پاسخگو باشند هر کسی پول مردم را هاپولی میکند در قوه قصاییه پاسخ دهد . شنیدیم خیلی ها در خطوط قرمز قرار داه شدند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بررررروووووووووو خودتم میدونی که ماجرا همونیه که وزیر احمدی نژاد گفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بزودی روحانی واقعیت ها را خواهد گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
روحانی تا دیر تر نشده باید واصح و شفاف و با شهامت تمام اسرار و نام افراد سنگ انداز را معرفی کند
و مردم را برای حمایت از راستی و رسیدن به شفافیت به کمک بطلبد
جناب روحانی ، لطفا ترس و محافظه کاری را کنار بگذار
پس لااقل تا وقت هست و در قدرت هستی از مردم کمک بخواه
فردا دیر است و مردم منتظر یک اشاره هستند
چقدر یک شخص باید کوته فکر وکم سواد باشد که برای کنترل بازار ارز داخلی 22 میلیارد دلار پول بی زبان این ملت را ببرد به صرافی های ترک وعرب در دوبی واستانبول بدهد.چقدر اون صراف ها به دولتمردان وقت ایران خندیدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
ولی ما دوران احمدی نژاد اینقدر فلاکت زده نبودیم که الان هستیم!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
نه داداش . این سیاست پولی از اتاق فکری اصولگرایان بیرون امده بود . الان خودشان بابت خسارت این طرح پاسخ دهند .
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
از این قبیل دسته گل ها زیاد به آب دادند وحالا دوباره به عنوان ناجی ملت سر وکله اشان پیدا شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
این سیاست از زمان سازندگی باب شده در همین دولت هم بوده اول یه بررسی کن بد نظر بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
من یک کارمند ساده،هرچی دارم از زمان احمدینژاده،هرچند ازون خوشم نمیاد ولی باز حساب کتاب میکنم میفهمم که کاش یکی مثل اون میومد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
مردم اشتباه نکنید که الان ما داریم تاوان اشتباهات در دولت احمدی نژاد را می دهیم
همان ها که ۸۰۰ میلیارد دلار را به چنگ آوردند
و معلوم نشد با آن چه کردند ؟
رکود تورمی فعلی در کشور از اثرات آن خیانت ها و انحرافات است
ایران تنها کشوری نیست که مسئولانش بیشتر از مردم از وضعیت شاکی هستند
اما تنها کشوری است که صدای شکایت مسئولانش نزدیک انتخابات بلند می‌شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
استدلالت کاملا غلطه. اولا مسولین خصوصا رده بالا و تصمیم سازان ما که کلا معتقدند همه چیز خوب است و اگر کاستی هست با صبر انقلابی حل میشود. ثانیا؛ در هنه جای دنیا گروهای سیاسی از مشکلات برای پیروزی در انتخابات استفاده ابزاری میکنن.
واقعیت اینستکه اگر افراد خردمند وفرهیخته ای مانند دکتر سید محمد خاتمی با طرح نظریه گفتگوی تمدن ها وجناب دکتر حسن روحانی با شعار تعامل با دنیا وجناب دکتر محمد جواد ظریف به عنوان معمار برجام در این کشور ترمز تندروهای احساساتی را نکشیده بودند الان من وشما در غارهای رشته کوه زاگرس والبرز دنبال ریشه درخت وپختن بلوط به عنوان شام بودیم.میهن ما به داشتن چنین مردان با خردی افتخار می کند واسم آنها برای همیشه در تاریخ ثبت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خخخخخه
بهتر بگویی افراد ی که منافع ایران را به حراج گذاشتند و در تاریخ ماتدگار شدن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خخخخخ
جدی جدی خودت به این حرفات نمیخندی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
دکتر چی چی؟!!!!!!!! :-)
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
احسنت ولی با اینهمه استارت ژیان باهوش که میبینم اخرش جامون همون ته غار هست دیر و زود داره سوخت و سوز نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
دقت کن پولی که در میاری باید حلال باشه باشه برادر، کامنت میزاری بزار مشکلی نیس ولی دروغ هم حدی داره :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
ما حاضریم ریشه درخت بخوریم ولی باید بمب اتم دلشته باشیم تا بقیه از ما بترسند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
تو هم درسات رو خوب بخونی دکــتــر میشی
تز میــدی
نظریه هم میـدی
غصه نخور عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
چی خوردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
آقای خاتمی که نصف دریای خزر رو تقدیم روسها کرد، این موضوع اول
دوم اینکه: برادر من جوش اینها رو نخور، آمریکا یک چاه نفت که بین ایران و انگلیس مشترک هست رو تحریم نکرده ، این پول صادرات نفت اون کجا میره،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
الی برکت الله
Peiman
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
مرحبا و دست مریزاد. جملات خیلی سنجیده بود.
اخیرا شنیدم یکی از آقایون گفته خط فقر هشت میلیونه. به گذشته که نگاه میکنم میبینم ما همیشه زیر نصف خط فقر بودیم. خط فقر افتخاری بوده که نصیب ما نمیشده. در واقع اینا دلشون برا ما نسوخته که بخوان از فقر نجاتمون بدن. بلکه این اعدادو اعلام میکنن که توجیه کنن حقوق بالای خودشونو. اگه رئیس جمهور از دادگاهی شدن برادر و اطرافیانش شاکیه، بنده خدا تقصیری نداره! فقط از خط فقر دور بودن اینا. کار خاصی نکردن اینا!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
نه برادر عزیز از دادگاهی شدن برادرش شاکی نیست از دادگاهی نشدن بقیه شاکیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
پرچم آمریکای 21:47

جانِ من جدی میگی؟ مگه میشه؟
کجا زندگی می‌کنی و چگونه زندگی می‌کنی که به همچین
نتیجه‌ای رسیدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
پرچم آمریکا
راه برای فرافکنی همیشه بازه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
21:47
چرا قبل از اينكه برادرش رو بگيرن شاكي نبود.
درسته اظهارات روحانی فرار به جلو بوده اما باید پاسخ سوالاتش را داد البته سوالاتش بیشتر به دوره گذشته قوه ق برمی گشت !!
درضمن پشت صحبتهای روحانی ،ترس از انتخابات و حضور احمدی نژاد کاملاًمشهودبود،که این هم با توجه به کارنامه دولت اخیر منطقی!!
البته این هم دلیل نمیشه که سوالاتش بی پاسخ بماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
به جون هر چی مرده احمدی بر میگرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
اول این دولت بگه اون ۱.۵ میلیلردی دالاری که بابت جیسون رضاییان گرفتند چکار کردن تا دیگران اون پولهای گم شده را پیدا کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
محمود
تو هنوز بیداری داری خودتو تشویق می کنی؟
بگیر بخواب باباجان
دیر وقته
صبح زود باید پاشی....
نظر فایزه هاشمی در مورد سرا . .. اصلاح طلبان باید بدانند که دادن لیست در دورهای قبل اشتباه بزرگی بوده و در حال حاصر هم باید دوباره بازنگری کنند که دادن این لیست ها بخاطر فصای امنیتی جامعه برای کسانیکه در لیست اصلاح طلبان قرار میگیرند باعث مشکلاتی شامل کار و تحصیل مواجه میشوند . سوال اول ثابت کنید که وقتی حزب ندارید و تندروها قدرت احزاب که بر گرفته از لوازم دمکراسی هست را قبول ندارند برای چی مردم را پای صندوق رای دعوت میکنید . اول اختلافات را حل بکنید که تکلیف مردم در قدرت چگونه هست . ایا مردم سیاست ها را تعیین میکنند یا نه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
لیست امید=اشتباهی تاریخی
محسن هاشمی=محمدرضا عارف=سکوت همیشگی=همیشه ساکت=همیشه صامت=کلا خنثی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خخخخخخخخخ
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
آخرشو خوب اومدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
یعنی این ها تا انتخابات بشه واینها حرف بزنن و رای بگیرن
انقلاب در عراق و لبنان
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
مردم لبنان و عراق و سوریه و یمن و افعامستان و پاکستان و کویت و امارات و مصر و لیبی دنبال دمکراسی هستند یعنی حلکمیت فقط فقط رای مردم . هم قدرت و هم ثروت از ان‌مردم باشد اما سیاسیون مدهبی و عیر مدهبی در این فصای ابری سیاسی موج سواری میکنند و سوار بر شعارهای انحرافی مطالبات مردم را به بیراهه میکشانند . یعنی اهداف انقلاب را مصادره میکنند .
اقای علم الهدی چشم سمعا و طاعتا.
دیگر در ایران بچه دبستان هم می داند که اقلیتی قدرتمند اگر در انتخابات پیروز شود که مردم را نامحرم دانسته وهمه چیز دوباره محرمانه خواهد شد از جمله بودجه واگر بازنده انتخابات شود آنقدر سنگ اندازی وکارشکنی خواهد کرد که هر دولت ومجلسی را عملا از کار می اندازد.خوب حق هم دا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خودت فهمیدی چی گفتی؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
دقیقا در ۱۴۰۰ این اتفاق میفتد . بیخبر گداشتن مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خودت به این حرفهای که میزنی باور داری ؟ ⅔ بودجه مملکت دست نهاد و شرکت های دولتی (زیر مجموعه دولت) است که به هیچ کس پاسخگو نیستن حتی مجلس هم حاضر به سوال کردن از آنان نیست ! دقیقا چه چیزی در این دولت شفاف است ؟ رای نمایندگان ؟ میزان فروش نفت ؟ دستمزد وزیران؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
شما که اصلا محرمانه ندارید یه نگاهی به یه سری آمارهای اقتصادی بکنی میفهمی حرف تا عمل چقدر فاصله داره
نمی دونم ایسنا چرا کل واقعیتو نمیگه این اوراق دومیلیارد دلاری سال 2003 خریداری شده و از سال 2007 تحت به خاطر ممنوعیت مبادلات دلاری برای ایران دولت موفق به فروش نشده اول باید دید چرا دولت وقت اوراق رو خریداری کرده قوه قضاییه مسلما باید وارد کار بشه و ابعاد قضیه رو مشخص کنه اما یه سوال چرا دولت در مدت دوسال و نیم اجرای برجام نتونست با دیپلماسی این دومیلیارد رو آزاد کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
درود بر احمدی نژاد و یاران پرشمارش
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
عادت کردین گند بزنین یکی دیگه جمعش کنه؟بیجا کردن اوراق از امریکای دشمن خریدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
پرچم امریکا اگه دنبال واقعیتی نبایستی ناراحت بشی این رو از دولتمردان بپرس چرا مشکلی که خودشون در دوره ای پیش آوردن به گردن دیگران میندازن
درود بر روسیه و چین که انشاءالله بعد از یکسال دیگر که تحریم های تسلیحاتی مان به پایان رسید بهشان بدجور امید داریم انشاءالله که ناامیدمان نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
ما هم امیدواریم!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اگر در برجام همین حرکت را ادامه دهیم یعنی خروج اروپا از برجام . آخر برجام چی میشه ؟
عجب بسته خبری !!!
عجب اوضاعی!!!
نماینده مجلسی که نمیداند زم کیست و در کشور چه خبر است!!!
دو میلیارد دلار پول بیت المال گذاشتند هاپولی بشود
اطلاعات حقوقی قابل توجه اقای علم الهدی!!!
فغان رییس جمهور از فساد!!!
ازادی دختر مظلوم و کاخ ساز وزیر!!!!
اگر فرو نپاشیدن چنین کشوری معجزه الهی نیست پس چیست؟؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
وقتی جرف منتحب مردم را تندروها گوش نمیدن . شرایط بدتر خواخد شد . این تندروها چون اکثریت مردم انها را دوست نداشتند و به انها رای ندادند با روش دیگر از طریق رد لوایح دولت در صدد جلو گیری از مطالبه مردم برامدند .لدا رییس جمهور ایت الاه روحانی گفتند که ۲۲ میلیارد برای تعدیل قیمت ارز از زیر دست دولت یواشکی بردید و ملت خبردار نشدن کجا خرج کردید دلارها که برنگشت ولی دلار هم‌گرانتر شد . الان بجای پاسخگوی گوی طلب کار هم هستید ؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
هر کدوم ازین خبرا برا تعویض قدرت تو یه کشور دموکراتیک کافیه
اینجا شده نقل و نبات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
در مورد دومیلیارد دلار اوراق بهادار در 2003 خریداری شده و در مورد 22 میلیارد دلار باید از دوستان اینم باید پرسید چه مقدار ارز در دوبی در دولت یازدهم و دوازدهم فروخته شده یه طرفه صحبت نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
معجزه نداشتن قدرت در مردم
حسین فریدون=مهدی جهانگیری=مشایی=بقایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
چقدر ملت ساده ای هستیم ؟؟!اسرار ازل را نه تو دانی و نه من ؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
همه سیاسی است
وقتی روح الاه زم دستگیر شد بعصی نمایندگان‌مجلس میگفتند که زم کیست ... واقعا باورکردنی هست . واقعا نمایندگان میگفتند که زم کیست ؟ همه انهای که به شما گفتند این اقا چه کسی هست در تلگرام گشت میزدند که زم چی گفته ؟ فقط خواستند بشما متدکر شوند که ما نه شنیدیم نه دیدیم که زم چی گفته ؟ شتر دیدی و ندیدی .دوم اینکه وقتی فردی که فعالیت حزبی بخاطر مقررات سخت گیرانه در سیاست کشور وجوددارد افراد سیاستمدار نمیشوند . اکثر نمایندگان در نماز جمعه شهر ها شرکت میکردند و در راهپیمایی های سالیانه حصور داشتند . شما فکر کنید اکثر نمایندگان مجلس چه کار سیاسی کردند که بعدا بشود اسمشان را سیاستمدار تعریف کرد . فقط بصرف شعار شخصیت انسان رشد سیاسی نمیکند .
قانون اجازه پخش اعترافات دادگاه قبل از قطعیت و اثبات جرم را نمیدهد . سوال .؟ الان با همین نص صریح قانون که گفته ایا میشود حاج اقا را روشنگری و پرسش کرد که شما وقتی حقوق خواندی . چرا این‌مطلب را در تریبون رسمی گفتی . ؟ ایا کار غیر قانونی نکردی ؟
تنها حرف درستی که آقای نادر قاضی پور در تمام دوران نمایندگیش زده همین با صراحت بیان کردن نیت روس ها است که خیلی از آقایون با اینکه می دونن ولی از گفتنش ابا دارند! چرا !بماند! البته همه می دونیم چرا!

به هر حال بابت این موضوع باید از او قدر دانی کرد
درود به شرفت شهید حججی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
اسم پاک شهدا رو وارد این موضوعات و مطالب نکن
در ایران قحط الرجال نیست ؛ جهل الرجال است
روحانی . روزی به ملت ایران خواهم‌گفت که چه کسی عامل تمام‌مشکلات کشور و برجام بوده است ؟ من نمیدونم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
آنروز : همه مقصرند الا من
آقای حداد عادل و فرمایشهای شان درباره اقا زاده و مدرسه تاسیس شده و البته سوابق شان و آقای لاریجانی از نتایج انتخابات خبرگان فهمیده اند که اگر انتخابات سالم برگزار شود چه اتفاقی می افتد و صابون مردم که به تن مرهوم هاشمی خورده بود به تن آنها می خورد . پس سر لیست و زیر لیست نکنند .. اگر می خواهند که مشارکت مردم بالا رود می توانند فداکاری کنند و برای شکست خوردن به میدان بیایند تا مردم حق آنها را کف دست شان بگذارند ... در حال حاضر مردم تنها انگیزه شان برای شرکت در انتخابات نشان دادن جایگاه این ادمهاست که تا کنون در خصوص صلاحیت شان به ملت دانش، شخصیت و درشتی شان خود را در عین هیچ بودن بالا نشان دادند ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
حداد بهتر ه به امورات فرزند خود و باجناق عزیزش برسه ؟؟ خدا شاهده باجناق به با معرفتی حداد ندیدم ؟ طرف تو سن کم بشه مدیر شبکه ۳ و زیر اب برنامه با قدمت ۱۸ سال رو بزنه؟؟
۵ سال ثبات اقتصادی و تورم تک رقمی برای بد حوری اعصاب اوصولگرایان افراطی را به هم ریخت ، به فکر سناریو نوشتن افتادند تا به هر نحوی برجام ک را به هم بزنند و متاسفانه به ارزوی خود رسیدند ، تا مردم را نسبت به اصلاحات بد بین کنند دقیقا همان سناریویی که برای مجلس ششم و شورای اول تهران با همکاری اصغرزاده نوشتتد ؟؟ روحانی باید برای مردم توضیح دهد که ۲۲ میلیارد دلار توسط چه کسانی از کشور خارج شده و بابک و خاوری چطوری پولها رو هاپولی کردند ، چطور میشه فریدون بره زندان محمود بره ایرانگردی عشق و حال کنه ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
اگه مدرک مستندی داشتن تو این شش سال رو میکردن
چطور علم الهدی بدون پشتوانه رای میتونه ازادانه از هر تریبونی و هر هفته به ریییس جمهور توهین و افترا بزنه ، ولی روحانی اگه حرف حق بزنه به حضرات بدمیخوره
گلوتون رو پاره نکنید از رای خبری نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
احسنت
روزی که هیچ کس جرات نام بردن از امام خمینی رو نداشت ، روحانی علنا لقب امام را برای روح الله انتخاب کرد ، پس روخانی را از استخر فرح نترسانید ؟؟! او یک رجل سیاسی واقعی هست که از گروهبانی به ژنرالی رسیده ؟؟ افراطیونی که باعث تمام این بدبختی ها هستتد و ماهی ۱۸۰ میلیون از بییت المال به جیب میزنتد شدند دلسوز طبقه کارگر ؟؟؟!! مگه شماها نبودید که ارزوی اتش زدن بر جام را داشتید ؟؟!
یعنی زنگنه ، نعمت زاده، قاضی زاده هاشمی، جهانگیری، پوری حسینی و غیره واسه یه دوران دیگه هستند؟ روحانی چرا فکر میکنه اینها واسه دوران احمدی نژادند؟
اعترافات مازیار ابراهیمی و سایر متهمان آن پرونده، بعد از صدور حکم در دادگاه منتشر شده بود. در آنزمان حکم این افراد صادر و آنها در حال طی کردن دوران محکومیتشان بودند و آن مستند هم با هماهنگی و اطلاع سیستم قضایی تهیه و پخش شده بود و از جانب هیچ نهاد حقوقی و قضایی ای هم در خصوص قانونی بودن یا نبودن آن، ابراز تردیدی نشد. بنابراین عنوان اعترافات تلویزیونی برای این مستند غلط است. به هر حال این مثال برای آن بحث نظری، اشتباه است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
یعنی اعترافات سال ۸۸ هم بیخودی بود . احمدی نژاد خدا چکارت کنه . در سال ۸۸ اعتراف اجباری در تلویزیون پخش میشد بعد ایشان در امریکا از کتک خوردن سیاهپوست دزد بابت پاتوم خوردن گلایه میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
پرچم فرانسه اصلا در 88 شماها کاری نکردید که فقط مسالمت آمیز خواستار ابطال انتخابات شدید و مسالمت آمیز به اموال عمومی آسیب زدید و همین گونه هم جو رو متشنج کردید
چرا یه سلام بر سید محمد خاتمی ، یه عده رو اشفته کرده ؟؟! خدایا ، الخق و انصاف حسادت در خونهمه یه عده از ما ایرانی موج میرنه ؟؟ خدا حفظ کنه سردار قلم رو که فردا به سید مظلوم توهین نمیکنه ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بد سانسور میکنی تابی ؟ خدایا همه ما را از بیماری حسو و کینه نجات بده که نباید سانسور میشد ؟؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
چقدر نظرتو در لفافه نوشتی! سردار قلم فعلا منتظره ببینه ترامپ یا نتانیاهو چه تهمت جدیدی به ایران میزنن همنو تیتر یک کنه تا بره روی خبر گذاریهای دنیا!.مثل دروغی که اونها در مورد دخالت ایران در عراق یا کمک نظامی به یمن یا حمله به امارات یا تاسیسات نفتی عربستان میگفتن و سردار قلم فرداش در روزنامش تیتر مربوطه رو میزد
افسوس که نظرمن راپخش نمیکننداگرنه میگفتم .....
این گفته عطریان فر که برای جلوگیری از ورود پول کثیف به انتخابات، احزاب درامدهاشان را شفاف کنند؛
اگر پولِ سومی هم وجود دارد؟!!! نه
اولین پول؛ پولهای بیت المالی از دستگاههای دولتی است
دومین پول؛ همین پولهای کثیف است
نوشِ جان
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
یکی از پول های تمیز، همان پولی بود که از شهرداری تهران صرف هزینه های تبلیغاتی آقایان می شد. بقیه را هم خود بهتر می دانید.
فضای مجازی پر شده از کامنت های پولی چه سایت های داخلی چه توییتر جاهای دیگر جایی خواندم یک وزارتخانه برای هر توییت 100 هزار تومان تا 500 هزار تومان پرداخت می کند خیلی عجیب کشوری است که در آن فضای مجازی که باید جبهه مبارزه با فساد باشد خود اینگونه پر از فساد میشود
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
تابناک داره سرمن کلاه میزاره پس، برای هرکامنت هزاروصدوپانزده تومان میده
چرا یه عده دارند با روح و روان جامعه بازی میکنند ، یه هفته کامل یک خبرگزاری داره قلم فرسایی میکنه که ۱۸ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی چی شد؟؟ جالبه که لیست تمام کسانی که گرفتند در دست بانک مرکزی و منتشر شد، حالا همین جماعت سراغی از ۲۲ میلیارد دلاری که از کشور خارج شد و ۲ میلیار دلار بابک و سکه های سلطان سکه سراغ نمیگرند ؟؟ هدف اینها از دروغ افکنی چیست ؟؟ چرا میخواهید دولت رت مقصر شرایطی که خوتان ایجاد کردین جلوه دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
سلطان سکه که در زمان همین دولت بوده دوست عزیز در مورد هجده میلیارد هم کسی نگفته گم شده با ارز ارزون وارد و با ارز بازار آزاد فروختن به نظرت این فساد نیست
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
متاسفانه تند روهای جبهه پایداری با حمایت های بسیار قوی پشت پرده
از یکطرف دستهای دولت را میبندند و توافقنامه های جهانی اجباری و لوایح موثر اورا امضا نمی کنند
و از طرفی در تریبونها و سیمای میلی و مراکز پر ثروت و قدرت منتصبین خود
دولت را چوب و طعنه و سنگ میزنند
مردم باید از دولت حمایت کنند
والا بدبختی مان کامل و جنگ و هرج و‌مرج و نابودی در انتظار است
شک نکنید
عزت و ذلت همه ما دست خداست ، ولی این رسمش نیست که روحانی یک تنه مقابل افراطیون ایستادگی کنه و یکی مثل نوبخت و واعظی نقش هیچ رو داشته باشند حداقل در کابینه قبل که یک شیر زن مثل مولاوردی بود ، تو این کابینه که زیر اب دکتر هاشمی که نقطه قوت دولت بود رو زدند ؟؟
قاضی پور فقط یک سری مطالب رو به جلالی گوشزد کرده ، از کجای این موضوع مخالفت شدید قاضی پور با سفیر شدن جلالی استنباط میشه؟
خب بندگان خدا پروکسی نداشتن که بتونن به کانال آمد نیوز سر برنن و در نتیجه زم رو نمی شناختن ، این کجاش عجیبه؟
در اوج تحريم و ضديت آمريكا با ايران ، دولت پاكدست احمدي نژاد دو ميليارد دلار پول ملت بدبخت ايران را بصورت اوراق بهادار به اروپا و آمريكا منتقل مي كند !!!!! چرا؟ با چه انگيزه اي ؟ چرا مسئول اين بي مبالاتي ها را محاكمه نمي كنند ؟ دو ميليارد دلار پول مردمي را كه براي روزي 15 سنت يارانه به هزار در مي زند و التماس و زاري مي كند ، به جيب دشمنتان ريختيد. مسئولين پروژه هايي كه بابك زنجاني ، محمود خاوري ، دكل نفتي ، خانم شيخ الاسلامي و .......... را بوجود آوردند ، كجايند ؟
جالبه خودش مسؤول بسیاری از مصائبه ولی عین طلبکارها حرف میزنه
بالاخره آقای قاضی پور قسمتی از دین خود را به ایران عزیز و ملت شریف با این حرفها ادا کردند و امیدوارم که مجلس به عملکردهای سفیر جدید ایران در روسیه یک نظارت مسئولانه و دلسوزانه داشته باشند. ایران را باید برای نسل آینده حفظ کنیم.
یاشاسین ایران
اللریز آقریماسن آقای قاضی پور
آقای نماینده رشت،
من فکر میکنم اون دوستان شما، شما رو سر کار گذاشتن، این آقای زم هفته ای چند بار با تلویزیونهای ماهواره‌ای مخالف مصاحبه میکردن مگه میشه شما و همکاراتون این شبکه‌ها رو نگاه نکنید؟ بپا که کلاه سرتون نره.
سوگلی از راه می آد با تازو آواز .. مردم ایران توبه خدا شاد باشین نی دونن گوشت نخوردین می دونم استانبول ترفتین می دونم جزیره زیبای بالی منتظرتونه و نمی تونید برید فقط شاد باشین و.
اشتباهی منفی دادم ۱۹.۸ ۲۳۰۴۵
چشم اقای علم الهدی امر دیگه ای نداری؟
عدالت یعنی اینکه هیچکسی حتی برادر رییس جمهور هم نباید حاشیه امنیت داشته باشد. اقای فریدون شرکتهای متعددی را با دریافت رشوه های فراوان به دوستان خود واگذار کرده و تعداد زیادی کارگر و کارمند شریف این شرکتها را به ورطه نابودی کشانده است چرا؟ چون برادر رییس جمهور است؟ راستی موارد اتهامی که دیروز اقای روحانی گفتند تا دیروز مطلع نبودند؟ اگر این پرونده های قدیمی را در زمان خودش پیگیری می کرد ارزشمندتر نبود؟ به واقع برخی مسولین بیت المال را همانند یک مرغ بریان میبینند که خودشان و خانواده شان هریک گوشه ای را به دهان گرفته و میبلعند. چه کسی این صلاحیت را بشما داده؟ چه کسی تریبون و اسلحه و امکانات بشما داده/ چه کسی مجوز را بشما داده؟ اگر در این دنیا نشود دادگاهی کرد مطمنا در دادگاه عدل الهی چه پاسخی دارید؟
اگر فکر می کنید این جمله "مسئولان فقط بازدید می‌کنند و حتی با حضورشان مانع خدمات رسانی می‌شوند چرا که مسئولان استانی باید از آن‌ها پذیرایی کنند، پس نیایند بهتر است." درست است در مجلس مصوب کنید که هیچ نیازی به کمک های دولت ندارید و هیچ کس از دولت موضوع زلزله را پیگیری نکند تا نقش همه بخش ها از جمله دولت مشخص شود
خدا وکیلی کشور باحالی داریم
مردم شاکی ، مسئولین ناراضی و منتقد.
معلوم نیست کی باید مشکلات کشور رو حل کنه؟ مردمی که دستشون به جایی بند نیست و فقط میتونن تو انتخاباب کسانی رو به قدرت برسونن که شاید این یکی بتونه براشون کاری کنه. یا مسیولینی که در فصل انتخابات همه جور وعده های رنگارنگ و خارج از اختیارات خودشون میدن و وقتی به قدرت رسیدن همه چیز فراموش میشه آخر کار هم خودشون میشن از منتقدین و گناه رو تقصیر تحریم و کم بودن اختیار می اندازند.
و این چرخه باطل همچنان ادامه خواهد داشت...
جناب دکتر سلیمانی در مورد واگذاری مخابرات توضیح بدهند و نحوه وصول وجه مربوطه .بد نخواهد بود. ضمنا جناب رییسی بد نیست سوالی از جناب دکتر خلبان قالی باف هم در مورد استخدامها و وجوه خیریه ای که به همسرشان داده اند بشود تا در این مورد کمی شفاف سازی شود.
با سلام و درود.متاسفانه روز بروز بد اخلاقی در میان مسولان زیاد شده و خبری از خدا نیست.
چرا بازداشت یک مسئول کانال تلگرامی اینقدر گنده سازی می شود؟؟؟؟ چرا با این اقتدار ادعایی آنهایی که اسناد توروقوزآباد را به نتانیاهو دادند بازداشت نشدند؟؟؟؟
حسن جان تو کلید داری . نباید قفلی را
که کلیدش را گم کرده ای با اره ببری ..
آقای نماینده دوره نهم مجلس چرا به مردم دروغ می گویید. مگر شکایت از سوی دولت در باره پرونده های اختلاس ارایه نشده بود؟ از سوی دیگر مگر همه بودجه در اختیار دولت است؟ چرا شفافیت در کار نیست؟ این پرسش مردم نیز می باشد که چرا رو راست با مردم حقیقت پشت پرده اختلاس گفته نمی شود؟ دولت پنهان کیست که با این رقم های سر سام آور بودجه و بیت المال بازی می کند؟
بنده طرفدار دولت نیستم؛ بلکه به عنوان یک منطق گرای ایرانی به دنبال دانستن حقیقت پنهان شده هستم.
لطفا با مردم شفاف و رو راست باشید. مردم هرگز علاقمند به جنجال آفرینی و فریبکاری ندارند. لطفا شما که خود را آگاه و وزیر دولت فخیمه قبلی بوده اید و این همه ادعای عدالت و مردم سالاری را داشته اید؛ بفرمایید که حقیقت (!) نه حقی از ت (تو) چیست؟ بفرمایید دولت قبل که در راستی پاکدستی زبانزد جهان و جهانیان شد و هم اکنون نیز برای ادامه پاکدستی می کوشید.
جناب نعمت احمدی ایشان به اینگونه دانشها نیاز ندارند ایشان ودوستان علم لدنی دارند ودر همه چیز اظهار نظر میکنند
،همه کسانی که از بیت المال سواستفاده کردند باید جوابگو باشند چه در دولت روحانی ،چه در دولت احمدی‌نژاد و خاتمی و .....
تابناک جان گرچه نظر ما رو منتشر نمیکنی ولی یه سرچی کن ببین موضوع دومیلیارد و اوراق قرضه مربوط به سالهای 82 و 83 است یا 86!!!
بازی انتخاباتی است دوباره نزدیک به انتخابات شدیم و این بازی ها شروع شد
فائزه هاشمی دوراشوتوآلمان و انگلیس زده درساشو گرفته حالا وقت انتخابات سروکله اش پیدا شده
تمام دردعده ای اینست که احمدی نژادنگذاشت دولتی هاریس شرکت های خصوصی شونداونایی که پست ومقام دارنداقازاده اندروحانی وامثال اودلش به حال مردم وکشورنسوخته.چرابایدریس یک پتروشیمی یک مقام دولتی باشداقای روحانی یادت نره طرح های دولت احمدی نژادرو افتتاح میکنی.میدونم انتشارنمیدی چون شماهاهمه وام داردولتید.حزب بادمیدونیدچیه
حق با دکتر روحانی در یزد بود
آقای علم الهدا نیازی به رفتن کلاس حقوق ندارد الحمدالله ازنظر حقوقش فول فوله
همه که کمه
با پول ملت پروژه ها و کارخانه ها ساخته میشن و افتخارش مال اونهاست بعد با یک خصوصی سازی میفروشن به پولدارها یا بی پولهای خودی و اقوام ،از دم قسط بعد دم از عدالت و حرف های قشنگ و امید میزنند آخرش هم میگن نگذاشتند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار