بازدید 5233
۱

۱۲۰۰۰ BMW به علت ایربگ انفجاری فراخوانده شد

کد خبر: ۹۳۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 09 November 2019

BMW طی اعلامیه‌ای به مالکان ۱۲۶۶۳ خودرو سری ۳ خود در استرالیا در مورد احتمال انفجار ایربگ و آسیب شدید و حتی مرگ هشدار داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از راشاتودی، بی‌ام‌ و، طی اعلامیه‌ای به مالکان ۱۲۶۶۳ خودرو سری ۳ خود در استرالیا هشدار داد فورا دست از رانندگی بردارند، زیرا احتمال انفجار ایربگ و آسیب شدید و حتی مرگ، آنها را تهدید می‌کند.

لحن این اعلامیه که توسط کمیسیون رقابت و مصرف‌کننده استرالیا منتشر شد، لحنی غیرمعمول برای یک اعلامیه فراخوانی بود. نه تنها بی‌ام‌و قول داده است که خودروهای معیوب را تعمیر خواهد کرد، بلکه صراحتا از مالکان آن خواسته است تحت هیچ شرایطی پشت فرمان آن ننشینند، حتی برای رساندن آن به تعمیرگاه‌های محلی نیز این کار را نکنند.

در این بیانیه آمده است: این خودروها یا باید با یدک‌کش به محل بازبینی حمل شوند و یا مکانیک‌های سیار شرکت برای تعمیر آن به محل زندگی مالکان خواهند رفت.

علت پشت پرده این فراخوانی و وحشت ایجاد شده از آن به ایربگ‌های بدنام شرکت تاکاتای ژاپن و ۲ حادثه تصادف مرگ‌بار اخیر در استرالیا، که گمان می‌شود آتش‌سوزی این ایربگ‌ها عامل مرگ سرنشینان آنها بوده است، باز می‌گردد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
شما تصور کنید پراید سایپا هم ایربگ داره! یعنی ایربگ پراید از این bmw ها بهتر است؟ الله اعلم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر