بازدید 6420
سوژه

تاج، دخالت نهادهای بیرونی فوتبال در عزل فتاحی را تایید کرد؟

اگر او به زعم مهدی تاج نیروی کارآمدی بوده، چرا عزل شده است؟ آیا این نوع پاسخ دادن، تایید دخالت نهادهای بالاتر در برکناری یکی از مدیران فدراسیون نیست؟ کاری که به استقلال فدراسیون فوتبال خدشه وارد کرده
کد خبر: ۹۳۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 09 November 2019

مهدی تاج به عزل یکی از نردیک ترین مدیرانش از کمیته مسابقات سازمان لیگ واکنش نشان داد اما پاسخش مبهم و نامشخص بود.

به گزارش تابناک ورزشی، رییس فدراسیون فوتبال دیشب درباره برکناری سعید فتاحی در سازمان لیگ چنین توضیح داد: «فتاحی نیروی کاربلدی است و مشکلی بابت او وجود ندارد! کمیته اخلاق برای فتاحی و سایر سازمان لیگ رایی صادر کرد که کمیته استیناف آن را نقض کرد. از سعید فتاحی در جا‌های دیگر فدراسیون فوتبال قطعا استفاده خواهد شد.»

این جملات تاج هنوز پاسخ ابهامات ذهن رسانه ها و مردم را نداده است. اگر او به زعم مهدی تاج نیروی کارآمدی بوده، چرا عزل شده است؟ آیا این نوع پاسخ دادن، تایید دخالت نهادهای بالاتر در برکناری یکی از مدیران فدراسیون نیست؟ تاج در این اشاره کوتاهش به موضوع کنار گذاشتن فتاحی، حتی تایید کرده که حکم کمیته اخلاق علیه این مدیر جنجالی هم نقض شده و این جدایی بر اساس آن حکم نیز نبوده است.

تاج، دخالت نهادهای بیرونی فوتبال در عزل فتاحی را تایید کرد؟

به این ترتیب راهی جز پذیرش دخالت مقامات خارج از فدراسیون در ترکیب مدیران فوتبال باقی نمی ماند. کاری که به استقلال فدراسیون فوتبال خدشه وارد کرده و زمینه ساز دخالت های بیشتری در این تشکیلات خواهد بود.

همچنین رئیس فدراسیون فوتبال درباره محرومیت ۳۰ داور زن در لیگ برتر فوتبال بانوان آن هم به دلیل طلب حقوق معوقه خود تلویحی این موضوع را صحه گذاشت اما گفت: تمامی آن‌ها محروم نشده بودند. سایر آن‌ها نیز از این هفته قضاوت خواهند کرد. به این ترتیب غائله محرومیت عجیب داوران زن معترض نیز با دخالت شخص مهدی تاج به پایان رسید تا از این پس رییسکمیته داوران و شیوه های گازانبری اش تکرار نشود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان