بازدید 2427

به حمایتم از محور مقاومت و سوریه افتخار می کنم

دختر اردنی که به تازگی از بازداشت رژیم صهیونیستی آزاد شد است حمایتش از محور مقاومت و سوریه را مایه افتخار خود برشمرد.
کد خبر: ۹۳۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ 08 November 2019

دختر اردنی که به تازگی از بازداشت رژیم صهیونیستی آزاد شد است حمایتش از محور مقاومت و سوریه را مایه افتخار خود برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دختر اردنی که به تازگی از اسارت رژیم صهیونیستی آزاد شد در سخنانی گفت که نظامیان اشغالگر اسرائیلی وی را پس از جدا کردن از مادرش و در شرایط غیرانسانی بازداشت کردند.

«هبه اللبدی» در گفتگو با شبکه خبری المیادین با بیان اینکه نیروهای اشغالگر انواع مختلف شکنجه روانی را روی وی پیاده کرده و از او در خصوص سفر اخیرش به لبنان تحقیق کردند، افزود: نیروهای اشغالگر مرا عمدا مورد شکنجه روحی قرار دادند تا از اعتصاب غذای خود که در واکنش به بازداشت خود انجام داده بودم دست بردارم.

وی همچنین افزود که دو گزینه بیشتر نداشت یا اینکه در پی اعتصاب غذا آزاد می شود یا اینکه به شهادت می رسد.

این دختر آزادشده اردنی همچنین با بیان اینکه به مواضعش در حمایت از محور مقاومت و سوریه افتخار می کند و تصویر آزادشدن اسرا از زندان الخیام در جنوب لبنان یادش نمی رود، اظهار داشت: مامور شاباک که از من بازجویی می کرد از میزان محبت من به سوریه تعجب کرد.

اللبدی که هشت روز را هم در زندان الدامون به سر برده و در آنجا با اسراء الجعابیص اسیر فلسطینی ملاقات کرده است، توجه مقامات اردن به اسرای اردنی دربند رژیم صهیونیستی همچون خودش را  خواستار شد و از تمام اسرای زن در زندان های این رژیم خواست که همانند وی بر ترس خود غلبه کنند.

رژیم صهیونیستی ۲۰ اگوست گذشته این شهروند ۲۴ ساله اردنی را که برای دیدار با بستگانش به کرانه باختری سفر کرده بود، بازداشت کرد.

مقامات اشغالگر روز چهارشنبه اللبدی را به همراه «عبدالرحمن مرعی» دیگر هموطن وی آزاد کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار