بازدید 3349
۵
معاون وزیر خارجه اسرائیل:

حفظ قدرت کرد‌ها در شمال سوریه به نفع اسرائیل است

معاون وزیر خارجه اسرائیل اعلام کرد، دولت اسرائیل به کرد‌های سوریه کمک و از آن‌ها در مذاکرات با واشنگتن دفاع می‌کند. ائ جزئیاتی از کمک‌های اسرائیل به کرد‌ها را ارائه نکرد.
کد خبر: ۹۳۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۴ 08 November 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیاالیوم، تزیپی هوتوفلی، معاون وزیر خارجه اسرائیل در جریان سخنرانی خود در مقابل پارلمان تصریح کرد: اسرائیل درخواست‌های زیادی را برای ارائه کمک به ویژه در زمینه دیپلماسی و بشردوستانه دریافت کرده است. ما از اندوه بسیار کرد‌ها آگاه هستیم و از طریق کانال‌های مختلف به آن‌ها کمک می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما از کرد‌ها در مذاکرات واشنگتن حمایت می‌کنیم.

معاون وزیر خارجه اسرائیل جزئیاتی از کمک‌های رژیم صهیونیستی به کرد‌ها را ارائه نکرد. وی تصریح کرد: در جریان گفتگو با آمریکایی‌ها، واقعیت را درباره کرد‌ها بیان کردیم و گفتیم از این که در کنار ملت کرد هستیم، افتخار می‌کنیم و احساس غرور داریم.

هوتوفلی همچنین خاطرنشان کرد: حفظ قدرت کرد‌ها و اقلیت‌های دیگر در شمال سوریه به عنوان عناصر میانه‌رو و وابسته به غرب برای اسرائیل منافع زیادی دارد.

وی ادامه داد: احتمال خارج شدن کنترل شمال سوریه از دست کردها، یک "سناریو منفی و خطرناک" برای اسرائیل است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۵
پس دوست دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بدون شک دشمن هستند.
حالا طرفداران ایرانی و مقامات جوابگو باشند که چرا از مزدوران اسراییل حمایت می کنند
حالادست بعضیها که مخالفت باترکیه میکردندروشد
کجان حامیان کردها تو ایران؟ ببینن از کیا حمایت میکردن
نظر ما راسانسور که کردید. تاریخ بما نشان میدهد که نحوه مباره جدا از خلق درطرفداران مبارزه مسلحانه یا درست تر بگوییم تروریسم از مجاهدین و فداییان خلق ما گرفته تاپ ک ک ترکیه و رفقای ایرانشنان و یا سوری شان هیچوقت در رسیدن به عدالت اجتماعی و یا استقلال خواهی موفق نشده و نخواهند شد و جز کشار فرزند خلق در دو سوی مردم و دولت کاری نمی توانند بکنند .و البته دیری نمی گذرد یا مضمحل می شوند ویا با عاملین امپریالیسم و... تبدیل می شوند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل