بازدید 3962
۶

سلامی: سپاه با نابسامانی اجتماعی کنار نمی‌آید

کد خبر: ۹۳۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ 07 November 2019
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه با نابسامانی‌های اجتماعی کنار نمی‌آید و با بسیج همه ظرفیت‌ها به مبارزه با آن‌ها خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب امروز (پنج شنبه) در جریان بازدید از مرکز باز پروری شهید زیادیان و در جمع خبرنگاران در خصوص چرایی ورود سپاه به عرصه مقابله با آسیب‌های اجتماعی، گفت: فلسفه وجودی سپاه، انهدام هر عارضه‌ای است که مردم را آزار می‌دهد.

وی تصریح کرد: سپاه با نابسامانی‌های اجتماعی کنار نمی‌آید و با بسیج همه ظرفیت‌ها به مبارزه با آن‌ها خواهد رفت، استراتژی سپاه این است که همه لیدر‌ها و مافیایی اصلی، تولید و توضیع کنندگان خرد و کلان مواد مخدر را متلاشی کند، ما باید به مرحله‌ای برسیم که هزینه انجام جرم بالا برود تا عاملان جرم از انجام آن صرف نظر کنند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر تهران به عنوان پایتخت و قطب عالم اسلام به شیوه‌ای عمل می‌کند که ریشه بدی‌ها که در شان نظام اسلامی نیست خشکانده شود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر نیز یک جنگ بزرگ در حوزه مسائل اجتماعی است که خانواده‌های ما که بخشی از ما هستند را پریشان کرده است، تاکید کرد: تمام جوانان که دچار این مشکل شده اند همچون فرزندان ما هستند، سپاه در یک حرکت جهادی وارد صحنه خواهد شد و به مبارزه با این معضلات تا نابودی آن خواهد پرداخت، چرا که مردم کشور ما شایسته عزت و شادابی و زندگی خوب و شخصیت والا هستند و نباید پدیده‌های اجتماعی این چنینی خاطر آن‌ها را آزرده کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری که فرمود: مردم عائله ما هستند ما موظفیم در کمال احترام به آن‌ها خدمت کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۶
با نابسامانی اقتصادی و اختلاس و دزدی چطور؟ مردم هم با اینها کنار نمی آیند. فراموش نکنید کشور به همه مردم ایران تعلق دارد
اره خوب پس به داد اين عائله كي ميخوان برسيد به امام زمان حقوقهاي مردمي كه از بخش خصوصي حقوق ميگيرن تا 5 ماه هم نميرسه اقاي سلامي يه سر به تامين اجتمائي بزنيد ببينيد به چه عددي ميرسه اگر مي خواي به اين عائله كمك كني منم يك كارمند بخش خصوصي هستم با 18 سال سابقه2900000 دريافتيمه از ساعت 8 صبح تا 5:15 دقيقه كار ميكنم . يا علي
درود و هزاران درود به این بزرگمرد.
انشالله وضعیت بد معیشتی مردم هم جزوش باشه
اولا مردم عائله نیستند ولی نعمت هستند ادبیات را عوض نکنید
دوم بفرمایید سرادران گرامی از امور اقتصادی و تجارت دست بردارند و این کار را به اهلش بسپارند اونوقت خیلی مشکلات حل خواهد شد
این همان موضوعی بود که هاشمی رفسنجانی هم بعنوان بزرگترین اشتباهش ازش یاد کرد
سردار گرامي شما را به خدا ديگر وعده بس است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار