بازدید 3198

امضای ۲۱ تفاهم نامه برای توانمندسازی سربازان

کد خبر: ۹۳۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ 07 November 2019

سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با بیان اینکه تا کنون 21 تفاهم نامه در راستای مهارت آموزی و اشتغال سربازان امضا و ابلاغ شده از دیدار با وزیر کشور و حمایت ایشان از طرح‌های مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش فارس، سردار موسی کمالی مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با اعلام خبر فوق اظهار داشت:‌در راستای همکاری، هم افزایی و تفاهم با دستگاه‌های اجرایی کشور به منظور مهارت آموزی و اشتغال سربازان وظیفه امروز صبح جلسه قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با وزیر کشور برگزار شد.

مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح تصریح کرد: وزیر کشور در این جلسه ضمن حمایت کامل از اقدام ستاد کل نیروهای مسلح جهت مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه، این کار را اقدامی خداپسندانه دانسته و از همکاری وزارت کشور و استانداران با ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه در چارچوب تفاهم نامه‌ای که بین طرفین تنظیم و امضا می‌شود به شدت استقبال کردند.

وی گفت:‌در راستای همکاری و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی کشور و نیروهای مسلح جهت استفاده از ظرفیت سربازی برای مهارت آموزی و اشتغال جوانان سرباز تاکنون 21 تفاهم نامه با مبادی ذیربط به امضا و ابلاغ شده و چند تفاهم نامه در برنامه سال 98 قرار دارد.

مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح تصریح کرد: بدین وسیله از همه دستگاه‌های کشور که در حوزه مهارت آموزی و اشتغال فعالیت و نقش‌آفرینی می‌کنند برای استفاده از ظرفیت سربازی و نیروهای مسلح برای رشد و توسعه مهارت آموزی و اشتغال دعوت به همکاری می‌شود.

سردار کمالی خاطرنشان کرد: قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از طرح‌های اشخاص حقیقی و حقوقی نیز در خصوص مهارت آموزی و اشتغال سربازان وظیفه استقبال کرده و آنان را دعوت به همکاری می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر