بازدید 21019
هزار و هشتصد و بیست و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

انتقادات تند کرباسچی از شورای عالی اصلاح طلبان و طرح «سرا»/روایت جامعه شناس اصولگرا درباره پشت پرده های رواج چند همسری/بحث قائم‌مقامی اجرایی رهبری را مطرح می‌کنند تا رأی جمع کنند/رسایی: باید هر سال از دیوار سفارت آمریکا بالا برویم

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: مخالفت با ترامپ، مخالفت با خداست! /نفوذ کلام مرحوم عسکراولادی در بین اصولگرایان به روایت میرسلیم/طراح دیوارنگاره جدید لانه جاسوسی: تابعیت آمریکایی دارم و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ 05 November 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

گردانندگان کانال کِراش یاب در بیجار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بیجار از انهدام اعضای کانال کِراش یاب و دستگیری گردانندگان آن خبر داد و گفت: این کانال که در فضای مجازی (تلگرام) فعالیت داشت اقدام به نشر فساد و ترویج بی بند و باری در جامعه می‌کرد. سرهنگ محمدصادق پیروزی اظهار داشت: با توجه به فعالیت دو کانال تگرامی با عنوان (کِراش یاب بیجار) و نشر فساد اخلاقی در فضای مجازی، ترویج بی بندباری و ارتباط نامشروع دختران و پسران نوجوان، با اقدام به موقع پلیس فتا، ۲ نفر در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند. وی افزود: گردانندگان این ۲ کانال تگرامی که یک دختر و پسر نوجوان هستند با ایجاد این کانال و تبلیغ برای عضویت نوجوانان در آن، موجب اعتراض و نگرانی خانواده از افزایش کاربران آن، بازی با آبروی دختران و پسران مومن و نشر بی بندباری در جامعه می‌کردند که در کوتاهترین زمان ممکن شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

عده‌ای می‌خواستند اوایل مهرماه آشوب‌های اجتماعی در ایران برپا کنند

ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره وقوع حوادث ناگوار در سال جاری، اظهار داشت: قرار بود در اوایل مهرماه هم‌زمان با ناآرامی‌ها در لبنان و عراق اتفاقاتی در کشور ما نیز رخ دهد و زم نیز در همین راستا به دنبال تشکیل یک تلویزیون اینترنتی که مردم با موبایل خود برنامه‌های آن را دریافت کنند، بود. ابوترابی افزود: قرار بود مرکزیت این تلویزیون اینترنتی نیز در اسرائیل باشد و از طریق آن به گفته خودشان کار بزرگی را انجام دهند که اطلاعات سپاه با دستگیری سرشبکه آمد نیوز این نقشه‌ها را نقشه بر آب کرد. وی با بیان اینکه قرار بود در اوایل مهرماه آشوب‌های اجتماعی در ایران نیز راه‌اندازی شود، گفت: همراه با دستگیری زم اطلاعات سپاه کشفیاتی در راستای راه‌اندازی آشوب‌های اجتماعی داشت که در یکی از نمونه‌ها کشف تولید هم‌زمان ۲۰ هزار کلاه متحد‌الشکل است که از مشهد در حال انتقال به تهران بود.

معاون وزیر راه: اهل مماشات با آستان قدس رضوی درباره تخلفات ساخت و ساز‌های اطراف حرم نیستیم

فرزانه صادق مالواجرد، معاون وزیر راه و شهرداری در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر توقف اجرای مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری در شهر مشهد درباره ساخت و ساز در اطراف حرم اظهار داشت: توقف اجرای مصوبات شورای عالی در شهر مشهد ناشی از مماشات وزارت راه و شهرسازی با نهاد‌ها و مسئولان مربوطه در این حوزه نیست. وی درباره اقداماتی که در دوره قبلی وزارت راه و شهرسازی در زمان وزارت آقای آخوندی در این زمینه انجام شد، گفت: موضوعاتی که امروز شاهد اجرای آن‌ها هستیم به اقداماتی که در آن دوره انجام شده برمی‌گردد و موضوعی را بدون پیگیری رها نکرده‌ایم. وی گفت: وزارت راه و شهرسازی اهل مماشات نیست و در برابر تخلفات می‌ایستیم. مالواجرد با اشاره به عدم اجرای مصوبات شورای عالی درباره شهر مشهد و حرم امام رضا (ع) گفت: اصرار بر اجرای مصوبات عالی در این منطقه داریم، اما به دلیل شکایت شهردار مشهد، دیوان عدالت اداری دستور توقف داده است و ما تلاش می‌کنیم تا این دستور توقف برداشته شود. معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: جلساتی هم با مسئولان آستان قدس رضوی با مدیریت جدید داشتیم و مکاتباتی هم با آقای رئیسی و مقام معظم رهبری در این باره انجام شده است.

باید هر سال از دیوار سفارت آمریکا بالا برویم

حمیدرضا رسایی، عضو جبهه پایداری با اشاره به اشغال سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ گفت: «ما باید هر سال از دیوار سفارت آمریکا بالا برویم.» او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابراز پشیمانی برخی از تسخیرکنندگان سفارت آمریکا در تهران، گفت: «سفارت و جاسوس‌خانه آمریکا در ایران تعطیل نشده است و آمریکا هنوز در کشور ما نفوذی و افرادی دارد که به سیاست‌های آمریکا دل بسته‌اند.» این نماینده سابق مجلس افزود: «برخی از این سفیران آمریکایی با تغییر چهره خود توانسته‌اند رأی مردم را به دست آورند.» رسایی با بیان اینکه عده‌ای همان حرف‌هایی را می‌زنند که از سفارتخانه‌های آمریکا به عوامل بیرونی دیکته می‌شد، گفت: «امروز مهم‌ترین وظیفه این است که علاوه بر شعار مرگ بر آمریکا، باید مرگ بر کسانی گفت که وابسته به آمریکا هستند.» /باشگاه خبرنگاران

طراح دیوارنگاره جدید لانه جاسوسی: تابعیت آمریکایی دارم

علی حیاتی گفت: متولد آمریکا هستم و تابعیت دارم. یک روز پاسپورت آمریکایی‌ام را هم آوردم به چند نفر که معترض بودند، نشان دادم و تازه بعضی کار‌ها برایشان جذاب شد. طرح‌ها موقت هستند و احتمالاً دو ـ. سال دیگر با اجرای تغیرات اساسی در موزه استکبارستیزی ۱۳ آبان، دیوار‌های لانه جاسوسی برچیده شوند. در طراحی دیوارنگاره‌ها، نسل جدید خودمان و مخاطبان خارجی برایمان اهمیت و اولویت بیشتری داشتند. دلخوری مردم از وضعیت اقتصادی باعث می‌شود بازخورد واقعی نتوانیم داشته باشیم. /فارس

مطهری: به دانشجوی گستاخ باید پاسخ درخور داد!

علی مطهری درباره جمله جنجالی اش در دانشگاه شهید بهشتی گفت: یک دانشجوی پسر از ابتدای جلسه می‌خواست جلسه را به هم بزند، در بخش پرسش و پاسخ تا من می‌خواستم صحبت کنم، شروع به داد و فریاد می‌کرد. هر سؤالی که می‌شد، شروع می‌کردند به فریاد زدن، در آخر جلسه داد زد که شما باید قرص ضد فراموشی بخورید، من هم از باب مزاح و شوخی گفتم من انواع و اقسام قرص‌ها را دارم، قرص ضدبارداری هم برای شما دارم. باید به دانشجوی گستاخ، پاسخ درخور داد. این پاسخ برای تأدیبش لازم بود. /مهر

دشمنان پوشک بچه را طوری تولید می‌کنند که موجب عقیم‌سازی می‌شود

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در همایش ملی پدافند غیرعامل که امروز سه‌شنبه ۱۴ آبان در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: دفاعی موفق است که پیش‌دستانه و مانع خسارت باشد و از قبل، هجوم را پیش‌بینی کند. امروز تاکتیک‌های تهاجم دشمنان تغییر کرده است، اهداف دشمن هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند، بلکه راهبرد‌ها و ابزار آن‌ها تغییر می‌کند. رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امروز یکی از بستر‌های آسیب به جمعیت، عرصه بیوتروریسم است که متأسفانه کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، گفت: گاهی دشمنان پنبه‌هایی که با آن‌ها پوشک بچه یا مشابه آن تولید می‌شود را به گونه‌ای تهیه می‌کنند که موجب عقیم‌سازی می‌شوند.

بحث قائم‌مقامی اجرایی رهبری را مطرح می‌کنند تا رأی جمع کنند

فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کسانی که بحث قائم‌مقامی اجرایی رهبری را مطرح می‌کنند درک درستی از قانون اساسی جمهوری اسلامی به ویژه اصل ۱۱۰ نداشتند. از آنجا که انتخابات مجلس را در پیش روی داریم برخی افراد برای آنکه بتوانند رأی بیاورند بر یک موج تخریبی سوار می‌شوند، در حالی‌که خود آقایان خبر دارند که کشور در چه شرایطی در حال اداره شدن است./ خبرآنلاین
 
روایت جامعه شناس اصولگرا درباره پشت پرده های رواج چند همسری
 
ابراهیم فیاض جامعه شناس اصولگرا به «آزادی» گفت: «ما ندیدیم که کسی وارد بحث چندهمسری شود، زندگی او دچار بحران نشود. حتی، اما خمینی وقتی پدر همسرش یعنی آقای صوفی زن دوم گرفت و زن اول ول کرد که برود امام از زن اول طرفداری کرد. پس ما چندهمسری نداریم. اگر بحران جنسی ایجاد شود هم می‌توان با ازدواج موقت حل کرد، اما این که پولدار‌ها و میلیارد‌های قم می‌خواهند برای خود فضای چندهمسری ایجاد کنند و فیلشان یاد هندوستان کرده، بحث دیگری است.»وی تصریح کرد: «بحث ازدواج موقت هم در شرایط اضطرار قابل طرح است، اگر نه خود اسلام گفته اگر کسی زن دارد مکروه است است که ازدواج موقت کند». فیاض در پاسخ به این پرسش که تبلغ چندهمسری از سوی رسانه ملی و یا مراجع دیگر چه تاثیری بر جامعه خواهد داشت؟ گفت: «تاثیری در جامعه ندارد غیر از اینکه جامعه نسبت به این‌ها گارد می‌گیرد و حتی متنفر می‌شود. چون مردم می‌بینند که سرمایه داری که خودش باعث بحران ازدواج شده این حرف‌ها را می‌زنند که با فرهنگ، عرف و اسلام هم سازگار نیست. ما الان وزیری داریم که در لواسان کاخ دارد به اینکه شش سال خانه نساخته افتخار می‌کند! خب اگر منزل می‌ساختند، ازدواج هم افزایش می‌یافت. الان یک عده دختر مجرد مانده‌اند. شرط اول ازدواج خانه داشتن است. یک زندگی به خاطر گرانی خانه از هم می‌پاشد».

وی با اشاره به اینکه «نباید نگران ترویج چندهمسری در نتیجه این گونه تبلیغ‌ها بود» گفت: «به هیچ وجه این مسائل در جامعه پذیرفته نمی‌شود اتفاقا نتیجه وضعیت موجود افزایش ازدواج سفید است.» این جامعه شناس اصولگرا در ادامه گفت: «این رویه زمینه ساز اشاعه فحشا در جامعه است. همین آقایان با صیغه‌هایی که در قم کردند این شهر را پر از فاحشه کردند. دخترانی که صیغه آقایان شده‌اند فکر می‌کنند که چرا پول درنیاورند. امروز می‌بینیم که ردیف چهارتا، چهارتا کنار خیابان‌های قم می‌ایستند، آن هم با حجاب کامل. چند شب قبل ماشین خود من در قم خراب شد و دیدم که فاحشه با چادر و مقعنه و حجاب کامل به ماشین چسبیده بود.» وی با طرح این پرسش که چه کسانی عامل بروز این وضعیت هستند، گفت: «این را کسانی کردند که می‌توانستند مهریه صیغه را بدهند. وضعیت به نحوی است که آقای شیح رافت سبحانی مرجع تقلید در قم فریاد می‌زند که در خیابان‌ها چه خبر است؟ با این کار‌ها بازار فحشا درست می‌کنند. وقتی در زمان ناصرالدین شاه چندهمسری افراطی ایجاد شد، دیده شد که زنان همسران با خارج از دربار رابطه داشتند. این هم همان قصه است. ما با این کار‌ها زمینه اشاعه فحشا و افزایش روابط جنسی خارج از خانواده را ایجاد می‌کنیم. همان‌طور که گفتم فاحشه‌های قم حاصل صیغه‌های خیلی از آقایان است».
 
نفوذ کلام مرحوم عسکراولادی در بین اصولگرایان به روایت میرسلیم

مصطفی میرسلیم، عضو حزب مؤتلفه اسلامی در سالگرد درگذشت حبیب الله عسکراولادی به خبرآنلاین گفت:اخلاص توأم با انقلابی گری، درایت، تعهد و شناخت عمیق، مجموعه‌ای از خصلت‌های ارزنده است که یکجا در هر کسی جمع نمی‌شود. مرحوم آیت الله مهدوی کنی و مرحوم عسکراولادی از این ویژگی‌های ارزنده برخوردار بودند و همین موجب نفوذ کلام و اثرگذاری آن‌ها در میان اصولگرایان می‌شد. اصولگرایان حقیقی هیچ گاه کوچکترین بی احترامی نسبت به کسانی که از سابقون اند روا نمی‌دارند و اگر موردی از طغیان مشاهده شود، دلالت بر نشناختن عمق مفاهیم اصولی و کم تجربگی در صحنۀ سیاسی می‌کند. مرحوم عسکراولادی در هفتاد سالگی تصمیم گرفت، دبیرکلی حزب را به نسل بعدی واگذار کند. این ویژگی ایشان را امروز ما باید در حزب سرلوحۀ اقدامات خود قرار دهیم و ضمن نظارت بر عملکرد‌ها، مانع ورود جوانان به صحنۀ مسئولیت‌های کلیدی حزب نشویم.
 
دژپسند: روند کاهشی قیمت‌ها را نوید می‌دهم

وزیر اقتصاد:سالانه ۹۵۰ هزار نفر به تعداد نیروی جویای کار اضافه می‌شود. طبیعی است که با توجه به شغل ایجاد شده در هر سال و به نسبت نیروی کار جدید، مشکل بیکاری وجود دارد. با تدابیر اتخاذی واردات کالای اساسی ۲۲ درصد رشد داشته است. از نظر تأمین کالای اساسی فعلا مشکلی نداریم و ذخایر ما خوب است؛ این موارد نشان از شکست برنامه دشمن دارد.نوید می‌دهم که روند رشد قیمت‌ها معکوس شده است؛ یعنی تا تیرماه شرایط خوب نبود، اما از مرداد رشد قیمت‌ها روند کاهشی دارد. /ایسنا
 
به دلایل کارشناسی با انسداد vpn مخالفیم

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت: عده‌ای علاقه‌مندند تا همه vpn‌ها در کشور مسدود شود و با جدیت پیگیر این موضوع هستند، ولی ما به دلایل کارشناسی با آن مخالفیم. شفاف گفته‌ایم، اول مشکلات ناشی از فیلترینگ را حل کنید و سپس به فکر ساماندهی VPN باشید./ ایرنا
 
مخالفت با ترامپ، مخالفت با خداست!

کشیش شخصی ترامپ و مشاور کاخ سفید با ستایش اقدامات ترامپ برای همه مخالفان او آرزوی نابودی و شکست کرده و مدعی شده که مخالفت با ترامپ به معنای مخالفت با خداست. «پائولا وایت» پیش از این ترامپ را فرستاده ویژه خداوند توصیف کرده بود./مهر
 
انتقادات تند کرباسچی از شورای عالی اصلاح طلبان و طرح «سرا»

روزنامه سازندگی نوشت: دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه طرح سرا اهمیتی برای مردم ندارد گفت: چه کسی گفته که هر نفری به تناسب این که به طور مثال در دفتر فلان آقا کار می‌کرده و امروز در شورای عالی عضو است، اختیار انتخاب ۲۰ نفر را داشته باشد و بعد آن ۲۰ نفر هم ۲۰ نفر دیگر را انتخاب کنند. نه این هرم، حزبی است و نه مشخص است از اساس افراد سیاسی باشند. غلامحسین کرباسچی روز گذشته در توئیتی درباره طرح سرا نوشت: «واگذاری تهیه لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان به بدنه اجتماعی: آن چه انتخابات را معنادار می‌کند و به مردم رغبت رأی دادن می‌بخشد، نتیجه رأی دادن است و نه مناسک آن. شکل‌گرایی و مناسک‌گرایی سیاسی چه برای حکومت چه برای اصلاحات بیراهه است. به فکر کارآمدی اصلاحات باشیم». وی در ادامه نوشته است که «بدنه اجتماعی اصلاحات از پایین به بالا شکل می‌گیرد، نه از بالا به پایین! چه کسی حق دارد بدنه اجتماعی اصلاحات را انتخاب کند؟ آنان باید ما را انتخاب کنند یا ما آنان را؟! بگویید در مجلس یازدهم چه می‌کنید تا مردم درباره‌ی رای دادن و ندادن به شما تصمیم بگیرند. برای مردم اهمیتی ندارد که چگونه نامزد شده‌اید، مهم این است که چه می‌کنید».
 
دفاع علی مطهری از چند همسری

علی مطهری درباره موضوع چند همسری گفت: اصل مسأله چند همسری حکمی از احکام اسلام است که به حل یک معضل اجتماعی می پردازد. نماینده تهران در مجلس افزود: معمولا در اجتماعات بشری به دلیل تلفات مردان در جنگ و یا در حین کار یا بر اثر بیماری، تعداد زنان آماده ازدواج از تعداد مردان آماده ازدواج بیشتر می شود که اگر حکم چند همسری را قبول نکنیم به معنای این است که عده ای از بانوان از حق تاهل محروم می شوند.مطهری با اشاره به اینکه این حکم برای هر مردی جایز نیست، گفت: البته این مسأله شرایطی دارد. مردانی می توانند این حکم را اجرا کنند که توانایی مالی، توانایی جسمی، رشد و فکری و عقلی داشته باشند و حتی حکومت اسلامی می تواند در این موضوع دخالت کند و کسانی که صلاحیت این کار را دارند بتوانند انجام دهند.وی ادامه داد: با توجه به وضعیت فعلی جامعه، اگر ما این حکم را اجرا نکنیم، فساد و فحشا در جامعه افزایش پیدا می کند. اما موضوع این نیست که بخواهیم این مسأله را ترویج کنیم و از همه بخواهیم این کار را انجام دهند. این مسأله ترویج بردار نیست. حکمی است که در جای خود خوب است و کسانی که شرایطش را دارند می توانند انجام دهند و اینکه بخواهیم کارگاه ترویج برگزار کنیم که همه به این حکم عمل کنند، کار درستی نیست و مشکلات زیادی ایجاد می کند. مطهری در پاسخ به پرسش خبرنگار عصر ایران درباره اینکه این موضوع از لحاظ احساسی بنیاد خانواده را درگیر می کند، گفت: در اینکه تک همسری بهتر از چند همسری است شکی نیست اما این راه حلی برای یک معضل اجتماعی است.در جامعه ای که بر فرض مثال 3 میلیون زن آماده ازدواج بیشتر از مردان دارد چه باید کرد؟ نمی توانیم بگویم که آنها ازدواج نکنند. حق تأهل، حق اجتماعی و الهی آنها است و هیچ راهی هم غیر از این وجود ندارد و اینکه بگوییم دولت اداره آنها را به عهده بگیرد درست نیست. لذا حکمی که اسلام داده است، بسیار حکم حکیمانه ای است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱۷۰
27
وَاللَّهُ يُرِيدُ أَنْ يَتُوبَ عَلَيْكُمْ وَيُرِيدُ الَّذِينَ يَتَّبِعُونَ الشَّهَوَاتِ أَنْ تَمِيلُوا مَيْلًا عَظِيمًا ﴿٢٧﴾

و خدا می خواهد با رحمت و لطفش به شما توجه کند؛ و آنان که از شهوات پیروی می کنند می خواهند شما [در روابط جنسی از حدود و مقرّرات حق] به انحراف بزرگی دچار شوید
سوره نسا ایه ۲۷
کسانی که میگویند چند همسری حلال خداست نمیگویند که تنها در صورتی حلال است که بر اساس شهوات نباشد.بدین معنی که مثل صدر اسلام که بدلیل جنگهای زیاد زنان و دختران بی سرپرست میماندند و احتمال داشت از گرسنگی تلف بشوند، عده ای به جهت حمایت از این زنان و نه اطفا شهواتشان دست به تجدید فراش میزدند که این قضیه امروز منتفی است و لذا اگر کسی قصد دارد حلال خدا را به انجام برساند با انتخاب بیوه زنان یا دختران بیش از ۴۰ سال ثابت کند که پای شهوترانی در میان نیست!!
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
خدا را شکر یکی بجای جناب خودشیفته پیدا شد که کامنت اول را پرمغز بگذارد نه صرفا برای لایک گرفتن و سوت وکف برخی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
خیلی دوست داری نظر خودت را به دین اعمال کنی؟
یا مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
خاموش
ایات قرآن را لطفاتفسیر برأی نکن

میگی اگر از روی شهوت (غریزه جنسی)کسی ازدواج دوم کنه حرامه!!!!!
با این حساب ازدواج اول که باشهوت بیشتری همراه هست حرامتره ...
پس ازاین حرف توبه کن
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
بیچاره دانشمندان هسته‌ای کشورمون!!!

از یه طرف ازشون میخوایم که با جدیت کار کنن و در معرض سرطانزا ترین مواد عالم قرار بگیرند تا فقط با تنها برگ برنده ای که داریم طرف مقابل رو تهدید کرده باشیم

از طرف دیگه بهشون میگیم اگه به هر توافق جدیدی رسیدیم، کل کارهایی رو که تا حالا انجام دادید، برمی گردونید به حالت قبل!!!

اینم از سرنوشت و حکایت صنعت فوق پیشرفته اتمی در کشوری جهان سومی!!!

ضمناً در مورد افاضات آقای مطهری در مواجهه با دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی و درمورد مسئله چندهمسری فقط میتوان به یاد حضرت نوح و پسرش افتاد و سکوت کرد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
با لوازم آرایش کنونی که شصت ساله مثل سی ساله نشون میده!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
به نظر من مطهری چندمدت باید ساکت بمونه تا آبها از آسیاب بیفته چون این ماجرا رو هیچ جور نمیشه جمعش کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
حتی اگر آنچه گفتی در مورد ازدواج اول صحیح باشد،باز
اولی. به حسب ضرورت است،آیا دومی هم همینگونه است
در ثانی بسیاری هستند که براساس شناخت خصوصیات فرد مابل تصمیم به ازدواج می گیرند
همه را به کیش خود مپندار..هر کس برحسب ارتفاع روحش عملی را انجام می دهد....21:46
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
عکسش هم صادق است22:14
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
فعلا که تعداد زیاد دختران و زنان مجرد در کشور ، نه از دلایل جنگ
که از ناکارآمدی و بی لیاقتی و اشتباهات اکثر مدیران کشور است
که قطعا اگر کشور را به درستی
و ایجاد فلاکت بر اثر حیف و میل ثروت مردم ، مدیریت کرده بودند
قطعا الان مشکلی ، به نام بیکاری میلیونها جوان تحصیل کرده بیکار که قادر به ازدواج نیستند مواجه نبودیم
و نیازی به طرح های شرم آور چند همسری و صیغه بازی هوس آلود عده ای ثروتمند که اکثرا هم از راه حرام
و دستبرد به بیت المال به ثروت نامشروع رسیده اند نبودیم
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
رهبری دستور دادند هر کس از کارکنان بیت همسر دوم دائم یا غیردائم داشته باشد،اخراج شود

لطفا یکی بگوید " مدعیان" کجایند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
22:40
شما هم توی کارهاتون صحبت رهبری رو در نظر می گیرید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
22:57
کمی دقیق خبرها و کامنتها را بخوانید وقبل از نوشتن اندکی تامل کنید
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
تابناک
سانسور تا کجا
متاسفم برایتان که حتی در این حد هم سعه صدر ندارید
بیش از این وقتم را برای سایت شما هدر نمی دهم
اروزگار خوش
ناشناس
| India |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
اولا که به خاطر همسر دوم زن اول طلاق میخواد بنابراین طلاق و زنان بی شوهر بیشتر میشن
دوما هرکس موافق چندهمسریه باید موافق این باشه که باباش سر مادرش هوو بیاره
سوما خطاب به خان محمد علی اقا
ما که خودمون میدونیم نمی خواهیم بمب اتم بسازیم پس واسه هیچی چی چی رو تهدید می کنیم
ناشناس
| India |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
یه سوال :


آیاترامپ میدونه که پسر معصومه ابتکار توی آمریکاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| India |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
نسیم جان شما که انقد همیشه دم از وقت گرانبهایت میزنی امیدواریم که فردا همین موقع همین جا همین ساعت دوباره نبینیمت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
23:17
بهتره به اون کامنت دقت کنی تا بدونی تامل کجا اولویت داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
امیدوارم که یه بمب وحشتناک از طرف داعش یا هرکس دیگه کل معترضین عراقی رو نفرسته هوا! مثل اینکه خیلی به امنیتشون دل خوش کردن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
بیچاره پرستویی که از حاج کاظم تبدیل شد به مطرب!
اقای فیاض مشکل ما نه الان چند همسری است و نه کودک همسری
بلکه اوردن زنان به جامعه ای است که محیط مردانه غریبه است(کارهایی که نیاز است منظور نیست) ان وقت اتفاقی که در خیلی از کشورها افتاده در کشور شما هم می افتد و ان هم خیانت ها حتی با داشتن همسر ازدواج سفید و... است که در کنار این ازدواج ها هم کاهش پیدا می کند چون نوع تفکر فرق خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
مملکت را برای داعشی کدن لطفا مهیا نکنید که دودش بچشمان خودتان خواهد رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
داعشی کردن ؟ داعش رو همونایی درست کردن که شعار آزادی و برابری شون تا کهکشانها میره
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
آلان باید در همین سایت ما باید مرز خود مان را با نظرات افراطی مشخص کنیم‌. همین امشب بهترین‌مناظره خواهد بود که بهرحال داعشیان آیا فقط ایزدیان را به کنیزی میبردند ؟ بهرحال ما در عصر جدید که دستمان تو قلم هست و مثلا با سواد سیاسی باید ثابت کنیم که داعشی وار ثحبت نمیکیم . تفاوت اسلام ناب چی هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
لطف کن به اجداد این کشور توهین نکنید چون سنت این کشور و همه کشورها این نبوده که زن ها و مردان نامحرم رابطه اجتماعی زیادی برقرار کنند
خطاب به المان
تابناک منتشر کن ان یکی را که منتشر نکردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
۲۱:۵۷
این که اگر کسی با حرفی از شما که مدعی آزادی بیان هستید مخالف باشه افراطی برچسب بخوره خودش افراط نیست؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
گمی فکر کن!
افرادی که عضو داعش هستند میکشند و کشته می شوند چون مدعیان دمکراسی و غربی ها فریبشان داده اند!؟
یا خودشان برداشت اینچنینی دارند و با تعبیر و تفسیر دین به دلخواه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
دوباره نزدیک انتخابات شد
حرفهاشروع شد
دفعات قبل می گفتند پیاده روها رو دیوار می کشند الان میگن

چند همسری آزاد مکنند
خداییش اگه فقط ۱۰ درصد سیاستی که برای رای زنان ایران خرج میکنن برای گول زدن ترامپ مصرف کرده بودند الان داشتیم !گلابی می خوردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
پرچم آلمان به نظر امثال شما هرکی سبک زندگیش مثل غربیها نباشه داعشیه؟ طرز برخوردتون رو عوض کنید این کار با شعارهایی که میدید همسو نیست
من یک مرد معتقد به تک همسری هستم که طرح چند همسری را دامی شیطانی برای خود میدانم!!.بدین معنی که چون ان مرد چند همسر به تعبیر قران قطعا نخواهد توانست عدالت بین همسرانش برقرار کند ،همسران وی دچار کمبود عاطفی خواهند شد و لذا از انجا که از نظر ان خانمها قبح رابطه با مرد متاهل از بین رفته، لذا ممکن است به انواع حیل و روشهای زنانه متوسل شوند تا پای من معتقد به تک همسری یا ان جوان عذب مجرد را به گناه باز کنند و لذا از کسانی که میخواهند زمینه بهشت رفتن برای مردم فراهم کنند خواهشمندم وارد قضیه بشوند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
آنان که دغدغه بهشت رفتن مردم را دارند که در شهرشان غوغایی است به تعبیر جناب فیاض
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
ای کاش همه دستورات قرآن رو انقدر دقیق اجرا کنیم و دست چین شده عمل نکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
خوب شد گفتی. من فکر کردم یک زن هستی که به چندهمسری علاقه داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
همین ها اگر در مورد حجاب یا شراب بود یک جوری از قران می اوردن که اجباری در ان نبوده و نیست
یعنی اخر منطق هستند این ها!!!!!
خطاب به۲۱:۲۶
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
۲۱:۲۴ بهتره یه نگاهی به اظهارنظرهای قبلیش بندازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
22:6
این صحبت ایشان را قبلا از کسانی که ساکن همان شهرها بودند نیز شنیده بودم
همین منکر شدن ها کار دست این مملکت داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
۲۲:۱۷
منکر نیستم ولی چون از غلو ایشون اطلاع دارم اینو گفتم مشکل در اینه که امثال ایشون خودشون رو مرجع میدونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
نود درصد مردم حتی از عهده مخارج یک همسر خود نیز با حداقل ها هم بر نمی آیند و مشکلات عدیده ای دارند
و درصد بالایی از جوانان وطن اکثرا حتی با داشتن میانگین سنی بالای ۳۸ سال و تحصیل کرده
قادر به ازدواج نیستند
و دلیل اصلی آن، قطعا سوء مدیریت و فساد اکثر مسولین نا کار آمد کشور است و بس
اقای رسایی مسافر محترم نیویورک!!! ایا معتقد هستید به اینکه همزمان با بالا رفتن از دیوار سفارت که به ضبط ۲۵ میلیارد دلار!!!! داراییهای ایران در امریکا به عنوان غرامت انجامید، هر ساله به نیویورک هم سفر کنید؟؟؟؟؟
پاسخ ها
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
اقای رسای شما اگه دیوار بالا میری برو عیبی ندارد من تشویق میکنم اما هزینه ها رو از جیب من رعیت وکارگر پس حساب نکن من پدرم درو امد از بس سگ دو زدم تا بتوتم یه لونه مرغ برا خودم دست وپا کتم به ولاه اون خدای که اکه میشناسید قسم اونم از عذاب و رنج و بدبختی ما ناراحت است و اون دنیا شما را باز خواست میکند از من حقیر گفتن بود
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
اولا سفارت امریکا در سال ۱۳۵۸ اشغال شد
و شروع زنجیره ای گرفتاری های کشور و مردم از جمله جنگ ۸ ساله و تحریم ها شد
و بغیر از دشمنان قسم خورده کشور
و تند رو ها
اکثریت قاطع مردم از این کار بشدت ناراضی و شاکی هستند
همون یکباری که از دیوار سفارت رفتی بالا پیرمون رو در آورد نمیخواد هر سال بری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
کسایی از دیوار بالا رفتن که بچه هاشون و نزدیکانشون الان تو امریکا دارن زندگی میکنن و از جمله به خاطر همون هم مدام از رابطه با امریکا میگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
شوما میخای بالا نری خوب نرو
ما که رفتیم برامون خیر و برکت داشت
خداروشکککککر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
مثلا خانم ابتکار که هنوز مدافع کار خودش است
ولی فرزندشان در آمریکا مشغول تحصیل و زندگی هستند !؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
ترامپ‌باید یک میلیون ایرانی در امریکا را گروگانگیری کند . دلیلش معلوم هست .
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
اگر قرار هست اینقدر از سفارت خانه ها بالا بروند آسیب ببینند هم شلوار گران شده و هم خیاطی ها مزدشان بالا رفته .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
منصوب کردن یک مقام اجرایی به جای رئیس جمهوری از طرف رهبری ، واقعا کاری عاقلانه و منطقی میباشد
چون به تجربه ۴۰ ساله گذشته ثابت شده است
که هیچ رئیس جمهوری که از هرکدام از جناح ها انتخاب شده اند
نتوانسته اند رضایت ارگانها را جلب نمایند
و ضرر و خسارت های متعدد آن را مردم و کشور پرداخته اند
حتی وجود مجلس هم از اساس اشتباه است
و نتوانسته اند کاری برای کشور و مردم انجام بدهند
بهتر است تا ترکیبی از مجمع تشخیص مصلحت و شورای نگهبان به جای مجلس کار کنند
که هم تبعات منفی برداشته
و هم هزینه های سنگین تبلیغات و انتخابات حذف میگردد
و هم هماهنگی بیشتر برای پیشبرد کارهای قانونی و اجرایی معمول میگردد
و بهانه ای هم نخواهد ماند
بعضیا اینقدر علاقه به بالا رفتن از دیوار اماکن دارن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
تابناک نظر من رو سانسور کرد طوری که بی معنی شد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
گرفتیم داداش. خخخ همونه21:22
واقعا از فضل پدر تو را چه حاصل باید به علی مطهری گفت ببین جامعه شناس چقدر خوب مسائل را تجزیه و تحلیل می کند و تو در گمراهی به سر می بری ببینیم هر آدمی خودش چه هست نه اسم و فامیلش
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
امروز بیبیسی میدیدم ؛ با ذوق از جواب مطهری به ان دانشجو میگفت و خوشحال از اینکه چنین مطلبی برای کوبیدن مطهری پیدا کرده!!.فارغ از اینکه اقای مطهری باید خویشتنداری بیشتری داشته باشند اما گروهی که مطهری ها را چنین تحت فشار میگذارند تا از انها آتو بگیرند و خاموششان کنند ایا میدانند که جامعه ای که یکدست فکر کند و ببیند و حرف بزند چقدر اسیب پذیر است؟ امثال مطهری و صادقی و دیگر افرادی که حق را میگویند و از زاویه دید دیگری به مسایل نگاه میکنند و متفاوت فکر میکنند برای ما یک فرصت هستند و کشور را در مقابل سو استفاده بیگانگان واکسینه میکنند!!.امروز نادان ترین افراد میدانند داعش و القاعده ای که با فریاد الله و اکبر ادم میکشند و اگر سرباز یا پرستار امریکایی بیابند بیدرنگ سرش را میبرند در حقیقت دارند منافع امریکا را در منطقه پیش میبرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
آیا عده دیگری به دنبال اتو از طرف مقابل خود نیستند دوست عزیز سفارش به اخلاق باید برای همه باشه
رسايي بوق شيپور را از سر گشادش مي زند در اختيارشان هست مردم از فقر و گرسنگي گدايي يا تن فروشي و يا عضوفروشي کنند به اينها ربطي نداره چون وطن دوست و ملت دوست نيستند فقط شعار براي مناصب و حقوقها و دريافتيهاي نجومي.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
برای ذالنور و رسایی مردم اکثریت نهم نیستند از نظر انها رضایت اقلیت جامعه کافیست .. بالا رفتن سفارت خانه و تعدد زوجات الگوهای بچه گانه و بی مصرف هست .
اقای رسایی از همون دیوار قدیمی هر روز بالا روید شاید یا این کارت اقتصاد امریکا را نابود کنی
آقای مطهری نماینده گستاخ رو کی باید ادب کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
مردم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
نماینده را سواد سیاسی با ادب میکنه . تا کسی سیاستمدار نشده حق ندارد کاندید سیاست و کارهای سیاسی شود . مطالعه مطالعه .
مهیار
| United States of America |
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
اینها نماینده های قشر پولدار جامعه هستند از طرف مردم متوسط و پایین نیستن برای پولدارا صحبت میکنن
اقای مطهری ایران را اباد کنید تا جوانان ازدواج کنند و مجبور به این حرفهای مفت زدن نشوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
با عرض معذرت اگر به همه جوانان یک میلیارد واریز نکنند به خاطر فرهنگ غلطی که رایج یافته باز هم ازدواج رشد انچنانی پیدا نمی کند و اگر هم بکند طلاق همچنان بالا خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
تو چه دل خوشی داری ایران رو از مطهری انتظار داری که آباد کنه؟
به علی مطهری میگن چرا اون حرف زشت رو به یه دانشجوی مملکت زدی میگه دانشجو پسر بود!
یعنی اگه یه نفر اون حرف رو به بچه خودت میزد اشکالی نداشت؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
بله اگر بچه خودش همانطور گستاخی می کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
بعید میدونم ایشون کتاب های پدرش رو مطالعه کرده باشه.حتی اگه یه دور روخونی هم کرده بود حرفهایش اینی نبود که الان هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
کسی که از حداقل ادب نیز برخوردار نبوده و از ابتدای سخنرانی پارازیت انداخته تا انتها باید همینطور با وی برخورد کرد
یک روز سنگش می زنند تا نتواند سخنرانی کند،روز دیگر سخنرانیش را لغو می کنند و امروز یک بچه پررو را می گمارند که سخنرانی را بهم بریزد
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
سوال دانشجو از قبل اماده شده بود یعنی رقیب سیاسی که بیکار نیست بهرحال به هر دری میزند تا مشروعیت و دلیل برای رد صلاحیت جور کنند . در فصای سیاسی همه این کارها برای تندروها هست بهرحال اگر اینبار در روند انتخابات دمکراتیک بازنده باشند اوصاع سیاسی و اجتماعی و قدرت برهم‌میریزد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
ناشناس 22:32
در هر صورت راه برای توجیه رفتار ایشون برای شماها بازه
اقای رسائی در دوره مسئولیت خخودشان کم خظا نداشته اند رفتار خود پرستانه و سو استفاده از قدت موجب شد تا ایشان برای امریکا دیوار بسازند و حالا شغار بالارفتن از دیوار میکنند همینکه با بیت المال هلند رفتن بوده اند یعنی ساختن دیوار برای امریکای و پناه دادن به شیطان
خب خداروشکر اول مهر هم اشوب نشد حالا برید بساط پراید رو جم کنید و خودرو امن و ارزان کارکرده خارجی اجازه بدین وارد بشه بجای رسیدگی به کشورهای همسایه هم به شهر و روستاهای خودمون برسید و جولو اختلاس پول ملت هم بگیرید من بهتون قول میدم تا صدتااول مهر دیگه هم اشوب نشه افرین
دلار خریدم ۱۶ هزار تومن که گرون بشه ..ملت تورا به خدا به رسایی و دوستان مصباح رای بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
نه به خود عقلا پندار رای میدیم که بشه هزار تومن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
دقیقا درست است
چنانچه افراد جبهه پایداری بر سر کار بیایند
چنان پوست باقی مانده مردم را خواهند کند
بابا ول کنین این بحثهای صیغه و چند همسری و اینجور چیزا رو!!!!!!!!!
هر کس مشگلی در این موارد داشت میتونه شخصا به یک کارشناس ترجیحا معمم دینی مورد قبول خودش مراجعه و سوال کنه،،،
به درد مردم برسید
به معیشت مردم برسید
اقای وکیل مجلس ، شما وظیفه ذاتی نمایندگیتو که اکثرا روی زمین مونده ، بااولویت انجام بده ، خوشبختانه به اندازه کافی کارشناسان روحانی وجود دارن که مسا ئل شرعی مردم، نهایتا بیجواب نمونه،،
این روزا و در بهبوهه مشگلات گرونی و معیشت ،
متاسفانه :
در هر جمله ای که مسئولین به زبون میارن ، حتما کلمه دشمن رو هم بعنوان چاشنی ، بش اضافه میکنن.
الان با وضع موجود :
من که دوستدار نظام هستم ،دیگه راهی ندارم، جز ای که از صمیم قلب دعا کنم که :
-خداوندا التماس میکنم که دشمن عزیز این مسئولان رو که سالهاست باعث حفظ ابروی اونها شده ، به اونها ببخش
- خداوندا التماس میکنم که اونها رو بدون دشمن رها نکن که اونوقت باید ،کلیه تقصیرها رو شخصا به عهده بگیرن و نتیجتا در این وانفسای بیکاری ،احتمالا ، البته خیلللی احتمالا ممکنه که مجبور به استعفا هم بشن
خداوندا ، واقعا رو که نیست ،،،با بزرگواری و کرم خودت ، حتی ابروی سنگپا رو هم نبر،،گناه داره بیچاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
بحبوحه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
کارشناس اول بابت این گندکاریهای که برای زنان و دختران جامعه بابت خیلی از مسایل اتفاق افتاده جواب بده . کدام‌کارشناس . شما باید مطالبه حق مشکلات جامعه باید از کارشناسی علمی مشاوره بگیری . نه از کسانیکه خودشان باعث بد بختی و گرفتاری مضاعف برای خانوادها و کانون خانواده ها شده اند . تو عقلت نمیرسه که تعدد زوجات باعث کینه و نفرت و خشم و بد بینی و حسادت و درگیری و بزه کاری و فقر و زندان و شاید قتل شود . حوادث را نخواندی ؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
خوب بود.آمین
رسایی . باید هر سال از دیوار سفارت امریکا بالا برویم .
مطهری ادم رو یاد انسان هایی می ندازه که خودشون رو عالم دهر میدونن
خواستم چیزی در مورد حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری بگم ولی دیدم بهترین جواب سکوت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
خوب شد نگفتی وگرنه یکی به عدد غیر قابل انتشار اضافه می شد
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
این ادعای ایشان در مورد پوشک های مشکوک عقیم کننده
دقیقا انسان را به یاد مخالفت های تاریخی اقلیتی از روحانیون برای
آبله کوبی
. آب لوله کشی .
مدارس جدید .
دادگاه های جدید .
اصلاحات ارضی
ساخت دانشگاه
می اندازد !؟
در تاریخ ثبت خواهد شد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
دالنور و رسایی و طیف فکری انها هنوز نمیدانند برای چی مردم انقلاب کردند . من در تطاهرات سال ۵۷ وقتی مدارس را تعطیل میکردیم به همکلاسی های خودمان چنین تفهیم‌میکردیم که در چند ماه دیگر مردم به دمکراسی و ازادی و سپس رفاه میرسند . اینها دنبال چی هستند ؟ مصادره سیاسی کردن از مفاهیم انقلاب کار درستی نیست . انقلاب کردیم که بعد از چهل سال در مورد ازدواج مجدد بحث کنیم . واقعا این بود دستاوردها . کجا با این شتابان . یک موقع خسته نشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
محمود
ایشون مخالفتی با پوشک نکرده که اینطور صحبت میکنی بحث چیز دیگه است
آقای رسایی را تصور کنید با گوشی آیفون در دست.بعد بگه حمله کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
از دیوار نردها بالا میرن مواظب باشن . به هر حال ارزش سیاسی که اینکار ندارد اما ارزش ارتقا شعل و پارتی و مقام و ثروت چی بخوای خواهی رسید .برای مردم فقر داشت برای سیاسیون ......
فایده انرژی هسته ای با این همه خسارت مالی وجانی برای کشور مانند خرید یک چراغ شارژی 100هزارتومانی به قیمت 100 میلیارد تومان است که خریدار جهت قانع کردن خانواده خود به خانواده اش بگوید شب های که برق نیست بدرد می خورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
مجبوری با این کامنت عمق بی اطلاعیت یا عمق مغرض بودنت را به نمایش بگذاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
اره برای اربابان خوب است به جز دو سه کشوری که جز اقماری کد خدا نیست
پس خوش باش به صرف کد خدا !!!!!
ولی ما کار خودمان را می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
۲۱.۴۵
شما که اینهمه مدعی ولایتمداری هستید یعنی با اینکه نظر رهبری رو راجع به بمب هسته ای میدونید بازم راه خودتون رو میرید؟درست مثل چند همسری؟روز امتحان که برسه مردودی زیاد خواهیم داشت!!!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
درست می گویند.چندتا سانتریفوژ وچندکیلو کیک زرد اینقدر ارزش نداشت که به خاطر آن نیمی از جمعیت ایران بروند زیر خط فقر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
شما که هنوز فرق انرژی هسته ای با بمب هسته را نمی دونی
در ضمن خطاب به کار پایین ان
فقر را در نحوه مدیریت کشور جستجو کن و نه در این چیزها
ذالنوری . امروز تاکتیک های دشمن تغییر کرده است در پوشک بچه ها از پنبه های استفاده میکنند که باعث عقیم شدن کودکان‌میشود .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
حالا نمیشه شما از پنبه ای استفاده کنید که چند قلو زایده بشه . عمق استراتزیک تا ونزویلا و کوبا که رفته
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
چرا خودمون نمیتونیم تولید کنیم؟مواد نداریم؟جا ندارم؟نیرو کاری نیست؟علمشو نداریم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
با تشکر از سانسورچی تابناک که تشخیص دادن 70% حرفامون ارزشی نداره مرسی که به جای ما تشخیص میدی
طلا در کشور به شدت کم خواهد شد ، مواظب طلای تقلبی باشید ،
با اینکه باغبان وکشاورز درجه یکی هستم و همچنین بنایی زبر دست و می توانم به خوبی برق کاری کنم و شیشه ها را تعویض کنم.همچنین در مکانیکی و آشپزی تقریبا در دوست و آشنا رقیب ندارم.چند سالی می شود که باغ وزمین های کشاورزی وویلاها واستخر و ماشین آلات رو سپرده بودم دست بچه ها ولی چند روز قبل که رفتم سر زمینها واملاک م داشت گریه ام می گرفت.مثل اینکه زلزله اومده بود و همه چیز زیر رو شده بود ولی هر وقت از بچه ها در مورد وضع زمین واملاک می پرسیدم می گفتند آقا جون عالی است از این بهتر دیگه نمی شود و عجیب اینکه درآمدشون هم خیلی خیلی بالا رفته بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
کار مزرعه ات را باید بدست افراد
کاربلد ،و متخصص
دلسوز ،
زحمتکش و با عرضه ،
با عقل و درایت و سالم
و نجیب و درستکار
و با برنامه می سپردید
والا مزرعه که سهل است !!؟
یک کشور ثروتمند را هم
ورشکسته
و به فنا خواهند داد
نمونه اش را در دنیا بارها شاه بوده و هستیم
از روزی که تحریم های ایران شدید شده اوضاع مردمدعراق و لبنان بدتر شده ؟ مثل اینکه تحریم های ایران روی انها اثر گذاشته ؟؟! راستی ۲۲ میلیارد دلار رو جناب ریسی دنبال کنید که خدایی نکرده سر از عراق و لبنان در نیاورده باشد ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
هر وقت تکلیف 18 میلیارد روشن بشه اونم روشن میشه البته ارزش ریالی این هیجده بیش از سه برابر قبلیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
تمام کسانیکه هیجده میلیارد رو گرفتند مشخص هستند یه سر به لیست بانک مرکزی بزن ؟؟!! سفسطه گری ممنوع ؟؟؟...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
سفسطه رو خوب اومدی اگه نگاهی هم به کامنت خودت بکنی هم کامنت اصلی
آقای وزیراگر چه در دوران چندین سالهٔ وزارت ایشان فساد گسترده در وزارت راه و شهر سازی رسوخ نمود که خود ایشان عامل اصلی آن هستند ، ساده ترینش انتخاب مهندسین مشاور برای طرحهای بزرگ ،و ملی از جمله بیمارستانها بود ،لاکن حالا که در زلزلهٔ غرب استان کرمانشاه بیمارستانها دچار آسیب دیدگی شده اند ، با استفاده از جو هیجانی مقصر را پیمانکار ،و عوامل احرایی پیمانکار معرفی کرده اند ، در صورتیکه در احرای این پروژه ها نطارت مقیم ، سر ناظر ، نظارت عالیه ، بازدید های کارفرما ،و بهره بردار ،و عوامل تامین کنندهٔ اعتبارات همگی بازدید دارند ،و از همهٔ عملیات نمونه گیری ،‌ و آزمایش آنهم توسط آزمایشگاه مورد تایید کارفرما انجام میگیرد ، اگر چه در هر حادثه ای اتفاقات ناگوار رخ میدهد که مربوط به موضوع حادثه است اما در این موارد خاص عوامل اجرایی که در اختیار پیمانکار ،و کارفرما ،‌ دستگاه نظارت هستند ، چه گناهی نموده اند ؟ فقط جرمشان اینست که سرمایهٔ کار شخصی ندارند و برای دیگران عمر تلف میکنند ؟ آیا از کم نمودن مصالح سودی به عوامل اجرایی میرسد ؟،، عواملی که حتی پیمانکار ،و کارفرما حقوق یکسال آنان را پرداخت ننموده اند ؟ راستی چرا قضات ،و قوه قضاییه به این موارد توجه نمیکنند ،و باعث زحمت ،و ناراحتی این عوامل میشوند ؟،،
اعضای محترم شورای نگهبان لطفا ‌دست از سر اموزش و پرورش بردارید ؟؟! برخی نهادها بهداندازه ۱۲۰ هزار پرسنل اموزش و پروش بودحه دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
تابی بودجه شورای نگهبان۱۲ نفره رو سانسور کردید
خیلی از فاحشه های قم حاصل صیغه همین اقایان هست . ( الان بجای اینکه پاسخگوی اقدامات بدون پشتوانه عقلی و منطقی خود باشند نه اینکه عقب نشینی در گفتمان عهد حجری نمیکنند بلکه آنرا تنها راه نجات ار بی بندباری میدانند .) مثل دوره قاجار بیشتر زنان چون نمتوانستند در کنار چند صد همسر دیگر ارامش روحی و روانی نداشتند بلکه باعث ترویج فحشا در خارج از دربار بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
از نطر تعداد زیادی از طرفداران صیعه و ازدواج مجدد
هدف ارضاء جنسی ، همچون حیوانات وحشی است و بس
و به رعایت انصاف و اخلاق و عدالت و رضایت و روحیات زنان اول خانواده نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
فکر کنم آقای فیاض نیاز به فکر بیشتر دارند. آمارشان برای خودشان هم نیاز با تامل دارد
مطهری . در شرایطی و در زمانی تعداد زنان از مردان به دلایلی افزایش پیدا میکند انوقت بر حاکم اسلامی فرض شده است که از این حکم اسلامی را اجرا کند . سوال اقای مطهری ... اگر کسی میگوید دروغ بد هست اول خود گوینده باید راستگو باشد . ماست ملاسیون مدهبی دیگر در عصر جدید جواب نمیدهد . اول خودت امری که اسلام دستورش را داده عمل کنید تا بعد . . دستورات مشمیزکننده ای که هیچ یک تبعات انرا سیاسیون مدهبی قبول نمیکنند . دختران خردسال را بنام ازدواج صیغه ۹۹ ساله میکنید که چی شود ؟ کدام ۹۹ سال . کجاست ان عنر ۹۹ ساله . شما مدهبیون کلا یاد گرفتید که دست کارشناسان اجتماعی و اقتصادی را با دستورات مدهبی از دایره سیاست گداری خارج میکنید و بجای ان چنین‌مواردی را بیان میکنید . زن‌کالا نیست . برای اینکه جلوی این اتفاقات گرفته شود اول بجای تنش افرینی کار و شعل و مسکن ایجاد کنید .
آقای رسایی گفتید (برخی از این سفیران آمریکایی با تغییر چهره خود توانسته‌اند رای مردم را به دست آورند) اما این دوره مثل شما نتوانستند چون مردم چهره اصلی شما را شناختند
به نظر می رسد که دانشجوی گستاخ جواب مطهری را داده و کاری کرده که کل سخنان مطهری تحت‌الشعاع شوخی وی با آن دانشجو قرار گیرد.
امثال رسایی دانسته در زمین دشمن بازی می کنند.
(دشمنان پوشک بچه را طوری تولید می‌کنند که موجب عقیم‌سازی می‌شود) یاد دایی جان ناپلئون بخیر همچنین یاد عباسی بخیر که باربی و میکی موس و .... را نقشه استعمار و دشمن می دانست اما نمی گفت که اینها را برای خودشان ساختند و کسی ما را مجبور به دیدن و خریدن انها نکرده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
حالا حساب کنید این جور افراد صد سال پیش چگونه فکر میکردند . اگر نبود مقاومت روشنفکران اقتصادی که بسرعت در خاورمیانه ایران را از این موارد بوده . کشور بسرعت در خاورمیانه پیشرفت کرد . چون همیشه درگیر موی سر و پیراهن و استین مردم بودند که دراز باشد یا کوناه نباشد . ایا میدونستی در دویست سال پیش همین منش و روش ها در ایران قدرت داشتند و کسانی حتی با تحصیلات عالی فردی ریش کمتر از یک وجب نداشت کار نمیدادند یا اجازه فعالیت نمیدادند ؟ تاریخ را بیشتر بخوان . سرچ کن
بنده به عنوان استاد دانشگاه و پجوهشگر جامعه شناسی و روان شناسی محیطی که کریستین نوربرگ شولتز یکی از شاگردانم بود باید به ارزتان برسانم که در مورد مسعله چندهمسری بهتر است به یک اصل علمی عمل کنیم. ژان فرانسوا لیوتار یک اصلی را مطرح میکند بنام اصل بادمجان
که بر مبنای آن هر وقت بادمجان در جامعه کم شود میبایست از کشورهای خارج بادمجان وارد کنیم
الان هم بهتراست بجای چندهمسری از خارج همسر وارد کنیم.
از طرفی ما باید هر سال دیوارهای متعدده در اطراف دیوار سفارت بسازیم و همه مردم فرصت داشته باشند از آن بالا بروند تا در آینده رعیس سازمان محیت زیست شوند و ژنِ آنها خوب بشود ان شالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
ژن خوب رو خوب اومدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
نعمت چه زبان قاصری داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
اصل بادمجان خخخخخخ
انهدام اعضای کانال کِراش یاب !!!!!!!!!!!! اعضا را منهدم کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بی سواد
با سلام از این آقای فیاض سوال کنید اگر زن جوانی طلاق گرفت ویا شوهرش فوت کرد چه کند این آقا راهکار نشان دهدتا بقول خودش حتی متعه ای هم رخ ندهدتا چه برسد به چند همسری
ای آقایان عزیز خودتان فکرتان راحت است چون هم دخترا شوهر کرده وبیوه نمی‌باشند تا زن دوم ویا متعه شوند
کجای قرآن اعلام کرده اند چند همسری مکروه است بله قرآن فرموده عدالت
شمابا این حرف چند همسری در قرآن مکروه است حتی به معصومین (ع) انجام کار مکروه نسبت می دهید
ایرادی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
دوست عزیز چرا خودتان را به ان راه میزنید صحبتهای ایشان کاملا مشخص است و در مذمت عده ای است که پولشان از پارو بالا میرود و با ۵۰ سال سن فقط به همسر دوم و سوم و چهارم ۱۵ تا ۲۰ ساله وجیه رضایت میدهند و نه کمتر از ان.بنام دین از هر رانتی سو استفاده کرده و میلیاردر شده اند و حالا فیلشان یاد هندوستان کرده.
آقای فیاض مسائل را خیلی خوب بیان کرده اند. مخصوصا شجاعت ایشان که این حرف ها را درباره قم زده اند تا معلوم بشود بقیه جاها چه حال و روزی دارند. ولی مشکل طرح مسئله نیست پیدا کردن راه حل است. که راه حل در یک کلمه خلاصه میشود: مدرنیزاسیون. حالا ببینید آن اصلاح طلبی که از چند همسری دفاع می کند چقدر ضد مدرنیزاسیون و یک نیروی ارتجاعی است.
واقعا از آدم ناامید باید ترسید. مطهری هم از تایید شورای نگهبان هم از رای مردم ناامید است و اینطور دارد به همه حمله می کند. آن حرف زشت به یک دختر بینوای دانشجو...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
معلومه که خعلی کم سن و سالی چون مطهری تنها نگرانی ای که نداره ردصلاحیت شدن برای نمایندگی مجلسه جاهای دیگه چرا ولی مجلس جای همین مطهریهاست
پیشنهاد مطهری به دانشجوی دختر مصداق تهمت و فترا است و حتما ده ها نفر شاهد این تهمت بوده اند و دختر باید از مطهری شکایت کند. حتی خود مدعی العموم می تواند این فرد را تحت پیگرد قانونی قرار بدهد. یعنی چه که در حضور دهها نفر به دختر مردم می گوید من برایت قرص ضد بارداری دارم؟ کشور نباید برای ناموس مردم ناامن بشود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
امروز فیلمش در امد ایشان پسر بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
برای پاک شدن کشور از تهمت و افترا اول از خودمان شروع کنیم.مثلا اگر مطلبی در نقد کسی مینویسیم اگاهانه باشد و زحمت خواندن خبر را که فقط چند سطر بوده و در ان نوشته شده دانشجو پسر بوده به خود بدهیم سپس در باره تهمت و افترا در افشانی نماییم.ممنون از وقتی که برای مطالعه میگذارید!!!
ناشناس
| India |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
البته پسری که صدایی دخترانه داشت!خخ
پس تا اینجا با نظرات درخشان و پست مدرنیستی علی مطهری درباره زنان آشنا شدیم. دختران باپیرمردهای چند زنه پولدار ازدواج کنید. در خانه حتما قرص ضد بارداری داشته باشید.
یادم میاید چند سال قبل مباحث مجلس را میشنیدم. آقای مطهری رفت پشت تریبون. از اپراتورهای مجلس خواست یک سری تصویر را از مونیتورها پخش کنند و خودش روی آنها توضیح میداد. عکس ها دختران و زنانی بودند که ساپورت پوشیده بودند! مطهری با افتخار می گفت من این عکس ها را در خیابان گرفته ام. بعد هم نمایندگان مجلس شروع به خنده و مسخره و حرف های آنچنانی درباره زنان شدند. این بود روزگاری که ما در آن زندگی کردیم. اینها گفته خواهد شد به روزگاران...
یه خبرگزاری معلوم الحال چند روزیست مداوم به موضوع ازز ۴۲۰۰ تومانی ورود کرده م میخواهد از این نمد برای جناح خود کلاهی بسازد ، حالا این ارز ۴۲۰۰ تومانی که کاملا معلومه کی گرفته ولی باید پرسید چرا از ۲۲ میلیارد دلار ارز خارج شده چرا خبری نیست ؟؟ چرا از دکل نفت خبری نیست ، چرا از پولهایی که اوباما با هواپیما فرستاد خبری نیست ، چرا از خاوری خبری نبست ؟ ایا گرفتن او سخت تر از زم است ؟ چرا از ال اقا خبری نبست ؟؟ چرا یه سوزن به خود نمیزنید یه جوالدوز به دیگران ؟؟ این تذهبون ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
یعنی تکلیف ارز 4200 واقعا مشخص شد ؟ البته که به شما باشه معلومه پولی که اوباما با هواپیما فرستاد رو باید از دوستان خودتون پیگیر شی چون در زمان اونا اومده خاوری رو باید از کانادا بپرسی چرا دیپورتش نمیکنه چرا دیپلماسی اینجا کارساز نیست ؟مگه رابطه خوبی با دنیا ندارید حتما باید سپاه بگیرتش در مورد آل آقا نگاهی به سوابقش بکنی و فعالیت منجر به اختلاسش در چه مدتی بوده میفهمی چه خبره بهتره در مورد سوزن بیشتر فکر کنی
بهتر است عدالت اقتصادی را در جامعه پیاده کنید تا همه مردان بتوانند ازدواج کنند نه اینکه عده ای چون ثرتمند هستند حق دارند کل زنان را به عقد خود دراوند این چیزی فساد نیست که نشات گرفته از فساد اقتصادی است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
باید کاری کنند که اول جوانانی که به سن ۳۰ سال رسیدند ولی از ترس بیکاری و نداشتن شعل و سرپناه ازدواج نکردند چون جوانان امروز مثل جوانان ۶۰ سال پیش نیستند که وقتی ازدواج میکردند طرف دو روز با چوب و کاهگل و میخ و تخته خانه میساختند . الان ازدواج تکلیف و مسولیت زیادی دارد . الان اگر کسی ازدواج کند حتما در اسباب و اثاثیه منزل مبل و سای بای ساید و ال سی دی و کمد و پتو و اثاثیه آشپزخانه و سرویس طلا ووووو نباشد یعنی طرفین رضایت به ازدواج نمیدهند . بقیه مراتب ازدواج عقد و عروسی چی . ایا طرفین قبول میکنند که بدون مراسم ازدواج ختم به خیر شود ؟ چرا فرمول ها اجتماعی را مدهبیون ساده سازی میکنند در صورتی نتیجه ای درست نمیدهد یعنی اگر هم‌جواب دهد در جامعه مدرن جواب نمیدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
پرچم امریکا همین چشم و هم چشمی از هزار تا چیز دیگه بدتره اگه میخوای فرهنگو اصلاح کنی خود این مورد ارجحیت داره
بعضیا اگه از دیوار بالا نمی رفتن الان هیچ شغلی نداشتن .
نه اینکه خیلی تخصص شون بالاست منظورم اونه .کار در حد تخصص شون نبود :))))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
بچه هاشون هم تحصیلات از دانشگاه های اونور آبی نداشتن
آقای ابراهیم فیاض اصولگرا ! بی سوادی از متن شما میباره
شما با مکروه خواندن چند همسری و متعه به پیامبر و امامان معصوم هم توهین کردین
شما با فاحشه خواندن زنان ، به زنان هم توهین کردید

خدا در وجود تمام زنان شرم و حیا قرار داده ، زنان ما به این راحتی که شما میگیدبخاطر بحران احساسی نمیرن تن فروشی ، آقا ! میشه گفت بیشتر زنان بخاطر امور مالی دست به این اقدام میزنند
که اگر یه شوهری بتونه حداقلهای نیازهای مسکن و پوشاک و خوراک اون خانم رو تامین کنه ، آمار روسپی گری و تن فروشی به شدت کاهش پیدا میکنه
درضمن شما با رد چندهمسری مقابل خدا قرار میگیرید ، خدا در قرآن میفرمایند تا 4 همسر اختیار کنید و میانشان به عدالت رفتار کنید اگر میتوانید ، منظور این نیست که هیچکس نمیتواند ،
خیلی از آدما توی خیلی از کارها عالی نیستند ولی این دلیل بر تعطیل کردن اون کار نیست
آقای مطهری هم درست میفرمایند که اون 3 میلیون دختر بزرگسال دم بخت هم آرزوی تشکیل خانواده و داشتن شوهر و بچه دارند نه روسپی گری
یه نکته کلیدی هم اینکه این روزا خیلی از مردها به چندهمسری از دید غیرت مردانه و تشابه قرار دادن این احساس در وجود زن نتیجه گیری میکنند ، درحالیکه من خودم در همسایگی و محله سه خانواده چند همسری میشناسم که زنان مثل دو خواهر باهم هستند ، حالا گاهی هم بین دو خواهر قهر و آشتی هست .
در مخلوقات خداوند ، نر با ماده متفاوت هست ، و این تفاوت از انسان گرفته تا دیگران مخلوقات هویداست ، یک شیر نر چند شیر ماده را رهبری میکند اما دوتا شیر نر هیچوقت پدر خانواده شیرها نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
آقای سامان که با سوادی ؟؟از متن شما می باره شما تابه حال از خودت سوال کردی کدوم خانمی حاضر می شه شوهرش زن دوم بگیره ؟فقط داری از نگاه مرد سالارانه به موضوع نگاه می کنی اصلا به احساسات یه خانم توجه می کنی ؟ آقای با سواد متاسفم که تو متن شما هیچ ارزش و احترامی برای خانومها قایل نیستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
اقای سامان بیسوادی از متن شما که داره فوران میکنه!!! نکنه نعوذبالله حد خودت رو با پیامبر یا معصومین یکی میدونی؟؟؟؟ اونها قطعا همونطور که خداوند خواسته میتونن به عدالت رفتار کنن ولی یکی مثل شما که چنین متنی مینویسه ناگفته پیداست نمیتونه.پس خودت را با یکی مثل خودت مقایسه کن نه با معصوم(ع).در ضمن در نکته کلیدی که گفتی یک نکته کلیدی وجود داره که نافی حرف خودت هست.شما یک مرد هستی و اونقدر اطلاع دقیق داری که زنان نامحرم همسایه شما چطور رابطه نزدیکی با هم دارن و بینشون چی میگذره؟؟؟برو خدا روزیتو جای دیگه بده!!.اگه تونستی حتما زن دوم بگیر ولی نصیحت من بعنوان یک برادر رو امشب گوش بگیر.زن بلاست ولی خدا هیچ خونه ای رو بی بلا نکنه و البته مبتلا به دو بلا هم نکنه!!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
سامان . فکر کنم شما فقط سواد خواندن و نوشتن میدونی ؟ از متنی که نوشتی فهمیدم . شما یه زحمتی بکش همین حرف را که الان برای خیل زیادی از کاربران زن و مرد نوشتی برای پدر و مادرتان در میان میگداشتی چی جوابت را میداد ؟ واقعا سخنان سیاسی فقط مصرف سیاسی دارد هر عملی یا حرفی اگر با عقل و علم و تجربه رد شود ارزش بحث کردن ندارد . اگر در استنانهای دیگر اینکار را میکنند دلیل دارد . اشتباه میکنند . اشتباه میکنند چون خرج دختران زیاد را نمیتوانند بدهند . بابت ازدواج دختران زیر ۹ سال چند میلیون شیر بها میگیرند . چون فقیر هستند . چون سواد ندارند . چون سنت اشتباهی دارند . چون پر جمعیت هستند چون چون
اعضای محترم شورای نگهبان بهتر است در بررسی مقررات مالی اموزش و پرورش تجدید نظر کنند ، بودجه شما ماشالله خوب است و ۱۲۰ میلیارد تومان در سالی که انتخاباتی نبست بودجه میکیرید ان هم برای ۱۲ نفر ولی وضعیت اموزش و پرورش کشور افتضاح است بسیاری از سال ۸۱ مطالبه دارند ؟،! چرا بعد از ۴۰ سال هنوز مدرسه کپری و خشتی و کانکسی داریم ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
به نظر میرسد ارگانهای که نمیتوانند با زبان و منطق قانون از مجلس بودجه بگیرند تنها به مجلس تکلیف شده است که بودجه سالانه چند دستگاه عیر پاسخگو را فقط رویت کنند و سپس نمایندگان بدون حتی بحث کردن تصویب کنند . هر نماینده ای اگر مخالفت کند یا از مجلس احراج میشود یا اعتبار نامه اش را تصویب نمیکنند یا در دوره بعد رد صلاحیت میشود .حالا فکر کن این بودجه کجاها خرج میشه . من‌میدونم کجا خرج میشه تو نمیدونی ؟
در متن مربوط به جامه شناس اصولگرا، مطلب اشتباهى وجود داره. اسم پدر همسر امام، آقاى صوفي نيست، آقاى ثقفى است. من هم تا به حال نشنيده ام كه تجديد فراش كرده باشند. احيانا متنتون افتادگى لفظ داره يا اشتباهى رخ داده. به هر حال چيزى كه در اين زمينه از اين متن فهميده مى شود غلط است.
از عجایب دنیا همین بس که علی مطهری پسر مرتضی مطهری است
فعلا که عراقیا دارن از دیوار کنسولگری ایران بالا میروند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
کار خوبی می‌کنند.
به نظر می‌رسد این بحث چند همسری تا جامعه عمل نپوشد در جامعه مغفول میماند و همیشه باب آن باز میماند و مردم هم نمی دانند چگونه عمل کنند .برای اینکه این امر مورد پذیرش مردم قرار گیرد کسانی که از داشتن چند همسری حمایت میکنند ابتدا از خانواده خودشان شروع کنند تا ما ببینیم این بحث جدی است و دارد عملی میشود این عزیزان به خواهر و دختران خودشان و وابستگانشان بگویند با مردان دارای همسر ازدواج کنند تا ما ببینیم واقعا جدی هستند و مردم هم در عمل ببینند این عزیزان هم حرف میزنند و هم عمل میکنند قطعا برایشان باور پذیر میشود و آنها هم پیروی خواهند کرد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
انها هیچوقت اینکار را نمیکنند . این ایدولوژی و راه و روش های که بنام دین به خورد مردم میدهند خودشان عمل نمیکنند . چند میلیون روحانی داریم . الان اگر از انها پرسش کنی چی جوابت را میدهند ؟ میگویند اینکار هم سعادت میخواهد ما نداریم . اینکار رشادت و شهامت میخواهد ما نداریم . اینکار عدالت میخواهد ما شاید نتوانیم . وسع مالی میخواهد . اینکار اگر همه این‌موارد هست اصلا چرا این بحث ها پیش میکشید ؟ وقتی خودتان نمیتوانید اجرا کنید . در شهر من چه بسیار مردانی را دیدم که با زنان دوم ازدواج کردند در صورتی بیکار هستند . مخارج زندگی فقط نان و خرما و شیر هست . ایا به این زندگی میگویند ؟ تنها حسن ازدواج برای انها مهار جنسی بود . ایا زندگی فقط دور این مسایل تعریف میشود ؟
ببین تو روخدا که سر خودمون رو با چه لاطائلاتی گرم کردیم تا از مسائل اصلی و دل نگرانیهای موجود روزانه تقریبا عامه مردم ،همچنان دور بمونیم
آخه در مملکتی که برای جوانان دم بختش ،نمیتونم معاش و مسکن و بهداشت و کارمناسب جور کنیم و عمده جوونهامون ،اجبارامجرد موندن ،،، واقعا موقع این حرفهای سنار بده آشه!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
برای اولین بار بات موافقم
ادب به از دولت اوست
آقای مطهری عزیز، قرآن درباره آزاد کردن برده هم صحبت میکنه که الان قابل اجرا نیست. فکر نمیکنید حکم چند همسری نیز مثل حکم برده داری برای زمان ما نیست.
بحث چند همسری به کل سوءاستفاده از قرآن خودشونم میدونند اخلاق و شرافت انسانی چیه فقط این مباحث جامعرو غیر متحد و درگیر میکنه ازما گفتن بود بعضی ها دوست دارن مردمو به جون هم بندازن
از آنجا که ما مردم متمدن!!! ایران عزیز مرگ را همیشه برای همسایه میخواهیم از حامیان چند همسری باید پرسید آیا مایلند پدرشان بر سر مادرشان هوو بیاره. یا دختر و خواهرشان هوو دار بشن؟ دنبال ناموس مردم رفتن را خوب میدانیم در صورتیکه رگ گردن ورم میکنه اگه کسی به سمت ناموسشون بره. خدایا به کجا میریم چنین شتابان.
موضوع ازدواج (همه ابعاد شرعی- اجتماعی- اقتصادی- فرهنگی و غیره اش) نیاز به کار کارشناسی و خرد جمعی دارد با حرف های احساسی و غیر علمی که این آقا گفته که مثلا دلیل فحشا در کجا فلان است نمی شود یک برنامه و نسخه برای جامعه پیچید. آنچه اصل است اینکه احکام نورانی اسلام و تبلور آن که امروز در فقه شیعه تجلی دارد پاسخگوی این مسائل هست ولی متاسفانه کم کاری در حوزه های نظری و فقهی باعث سردرگمی و بعضا انحراف جامعه شده است. پیشنهاد حقیر (با توجه به اهمیت فوق العاده موضوع ازدواج برای جامعه) تشکیل یک اتاق فکر قوی با حضور اساتید و کارشناسان علوم اجتماعی- فقهی- سیاسی- اقتصادی - روانشناسی- پزشکی برای بررسی جامع و کامل ابعاد موضوع و کمک به مسئولین برای رنامه ریزی است.(جناب تابناک ؛ خود رسانه هم می تواند کمک کند و بجای تک خبرهائی از این دست که بر آشفتگی افکار عمومی می افزاید در قالب یک سلسله مباحث کارشناسی موضوع را پیگری نماید. البته منکر نقش خبر رسانی شما نمی توان شد...موفق باشید.).
ان داستن سه میلیون زن بیشتر از مرد ست سانه است . حتی در ین هم تعداد زن. مرد تقریبا برابر است
از علي مطهري به خاطر اظهاراتش نااميد شدم، چند همسري و...
اقاي رسايي افكار تون باعث شد رأي نياوري ! تا زمانيكه ازديوار بالا رفتن ارزش شده شاهد افزايش ، سوء استفاده هاو... هستيم .
خدایا تا کی باید منتظر آباد شدن این سامان باشیم ؟

زمانی دنیا به دلاوران البرزنشین و جنگاوران زاگرس نشین حسادت میکرد .

زمانی دنیا مبهوت مردانگی لرها و فارسها و کردهای این دیار شده بود .

زمانی گیلکی ها و مازنی ها سرخوش از شادی و سرور بودن ، زمانی بلوچ ها و عربهای ایرانی آواز آشتی و آزادگی میخواندند .

ولی هزاران افسوس ؛ امروز آنچنان غرق در بی بضاعتی و بدبختی شده ایم که دیگر کسی نمیخندد ، دیگری کسی مردانگی یادش نیست ، همه خسته ایم و درمانده .
اقاي رسايي شما بفرماييد هرروز از ديوار سفارت بالا برويد هزينه اش با ملت
همه می دانند عامل رواج چندهمسری اصولگرایان هستند.
حمیدرضا رسایی= مجتبی ذوالنوری= علی مطهری= حشمت‌الله فلاحت‌پیشه= ابراهیم فیاض= مصطفی میرسلیم= غلامحسین کرباسچی= حبیب الله عسگراولادی
خودتان را با خانمها درگیر نکنید که قطعا و۱۰۰ درصد شکست خواهید خورد
لطفاً داروی کاهش میل جنسی را به صورت رایگان توزیع بفرمائید
کسی باید حرف از ارزونی و کاهش قیمت بزنه که ی همتی برای اون داشته باشه در صورتی که دلالان واردات نمیزارن قیمتها کمتر بشه
آقایی رسایی با این تفکر شما الانم مردم عراق دارن از دیوار سفارت ما بالا میرن
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر