بازدید 8417
بعداز ویلموتس و کالدرون، مردایتالیایی هم بخاطر پول، ساز جدایی کوک کرد

تهدید جدی و محکم استراماچونی: ازاستقلال می‌روم

کد خبر: ۹۳۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ 05 November 2019

آندره‌آ استراماچونی بعد از برد پر گل مقابل نفت آبادان در نشست خبری بعد از بازی رسما و به صراحت تهدید به استعفا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال در یک بازی برتر با ۵ گل میهمان خود صنعت نفت آبادان را شکست داد. آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال بعد از این پیروزی در نشست خبری بعد از بازی مسوولان باشگاه استقلال را تهدید به استعفا کرد.

استراماچونی بعد از این برد پرگل گفت:«من قبول کردم که با استقلال کار کنم و با این تیم قرارداد امضا کردم. بازیکنانم با همه مشکلاتی که داشتند تمرین کردند، اما امکان ادامه دادن با این شرایط وجود ندارد. بازیکنان من از ابتدای فصل تا حالا دریافتی نداشته‌اند. حتی برخی بازیکنان برای حاضر شدن در محل تمرین پول ندارند. همه‌اش وعده می‌دهند که امروز درست می‌شود و فردا درست می‌شود. اما برای من این امکان را وجود ندارد که بتوانم ادامه دهم. تمام هواداران و آن‌هایی که استقلال را دوست دارند باید واقعیت را بدانند. ما هفته پیش نتوانستیم تمرین کنیم چرا که زمین تمرین را نداشتیم. دو روز پیش در شرایطی از تمرین رفتم که نتوانستم دوش بگیرم.

تهدید جدی و محکم استراماچونی: ازاستقلال می‌روم
نمی‌خواستم این حرف‌ها را قبل از این بازی بزنم. اجازه دادم این بازی را برگزار کنیم تا همه بدانند استقلال چه کیفیتی دارد. اما اگر این شرایط برای دو هفته آینده ادامه داشته باشد متاسفانه نمی‌توانم به کارم ادامه دهم. ما بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. بعد از حرف‌هایی که زدم دیگر نمی‌شود در مورد سایر موارد صحبت کرد. در فوتبال قوانینی وجود دارد. وظایفی هست که باید انجام شود. قوانین از سوی فیفا تعیین می‌شود. برخی بازیکنان می‌خواستند در این چهار ماه در تمرینات شرکت نکنند. اما من با آن‌ها صحبت کردم و گفتم که شما بازیکن استقلال هستید و باید بیایید چه با پول و چه بی پول. کاپیتان من هم در این مورد کار کرد روی ذهن بازیکنان. اما چهار ماه است که هیچ دریافتی نداشته ایم.

بازیکنان من چهار ماه است حرف گوش کردند و بدون دریافتی تمرین و بازی کردند. هیچکس هم در این مدت سراغی از ما نگرفت. در هفت بازی اخیر دیدید که تیم ما چه کیفیتی داشت. این مشکل قبل از بازی با تراکتور هم بود، اما من به آن‌ها گفتم که باید توانشان را بگذارند. قول دادند که این مشکلات بعد از بازی تیم ملی برطرف شود».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
به زودی حیا کن رها کن ها شروع خواهد شد و این داستان ادامه دارد.
به جهنم
دوست گرامی مملکت ورشکسته و کفگیر به ته دیگ خورده
طرفدارهای تیمهای رانتی مثل تراکتور و سپاهان و فولاد کجا هستند که دم از هزینه شدن بیت المال برای استقلال و پرسپولیس می کردند. فعلا تا پایان تحریمها بیت المال خالیه . هر چی هست از اسپانسر و تبلیغاته که نصیب این دو تیم میشه.
واقعاکه خجالت آور...گندزده شده به همه چیزاین کشور...تازه باغروروسربلندیم برای مردم سخنرانی میکنند.
فدای سر تیراختور
تیم دپلتی تهش همینه
وعده وصلم به فردا ؛ آن پری پیکر دهد / باز می ترسم که فردا ؛ وعده دیگر دهد!
بهترین کار ممکن رو میکنی
این ورزش ما یه حرفه ای هست یا نیست
اگه هست باید حق و حقوق کامل باشگاه و کادر فنی و بازیکنان کامل پرداخت شه
اگه نیس درش رو گل بگیرن جمعش کنن بره
وقتی تمام ورزش ماشده سیاسی بازی بهتر از این نمیشه
به زودی از بیت المال!!! این پول پرداخت می شود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر