بازدید 8578
۶
پرش بلند آبی ها به رتبه سوم

استقلال5-نفت‌آبادان0؛تیم استراماچونی با موفقیت بالغ‌شد!

این دیدار با برتری جالب توجه ۵ بر صفر استقلال به پایان رسید تا آبی ها بعد از زدن چهار گل در تبریز، در آزادی قدرت خط حمله خود را به رخ حریفان بکشند.استقلال با این ۱۸ امتیازی شد و به جایگاه سوم جدول رده‌بندی صعود کرد. هر چند این رتبه موقتی است اما پیروزی بزرگی برای سرمربی کاربلد ایتالیایی است
کد خبر: ۹۳۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳ 05 November 2019

استقلال در ادامه روند رو به اوجش امروز در آزادی توانست با ۵ گل، شکست پرگلی را به تیم بالانشین نفت آبادان که فقط یک باخت مقابل پرسپولیس داشت، تحمیل کند.

به گزارش تابناک ورزشی، از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این دیدار با برتری جالب توجه ۵ بر صفر استقلال به پایان رسید تا آبی ها بعد از زدن چهار گل در تبریز، در آزادی قدرت خط حمله خود را به رخ حریفان بکشند. 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته (کارت زرد) (سجاد آقایی ۶۹)، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی (آرش رضاوند ۵۳)، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، هرویه میلیچ، مسعود ریگی (رضا آذری ۸۰) و محمد دانشگر.

ترکیب صنعت نفت: ناصر سالاری (کارت زرد)، عقیل کعبی، عیسی آل‌کثیر، طالب ریکانی (محمد حنفی ۴۶)، محمدرضا غبیشاوی (رضا جبیره ۴۶)، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، محمد قریشی (کارت زرد)، عبدالله ناصری، جعفر سلمانی و محمد اهل شاخه.

محمد دانشگر در دقیقه ۸ و شیخ دیاباته در دقیقه ۲۱، مهدی قائدی در دقیقه ۲۶، وریا غفوری در دقیقه ۳۱ و هرویه میلیچ در دقیقه ۷۲ برای استقلال گل زدند. استقلال با این ۱۸ امتیازی شد و به جایگاه سوم جدول رده‌بندی صعود کرد و پشت سر سپاهان و پرسپولیس قرار گرفت. صنعت نفت نیز با ۱۶ امتیاز و دو پله سقوط به رده هفتم رفت.

استقلال 5 - نفت آبادان 0؛ تیم استراماچونی با موفقیت بالغ شد!

به غیر از قائدی و دیاباته که به عنوان زوج طلایی خط آتش آبی ها در اوج هستند، وریا غفوری و هرویه میلیچ هم در اوج پختگی دو سمت زمین استقلال را به محلی ناامن برای حریفان بدل کرده اند. هر دو شوتزن و با تجربه و فرصت طلب... این دو در دیدار‌های اخیرشان به اوج پختگی رسیده اند و نه تنها در کار‌های دفاعی اجازه حرکت به وینگر‌های صنعت نفت را نداد، بلکه با فرار‌های سریع خود از سمت راست زمین، بیشترین نقش را در حملات ایفا کردند. وریا غفوری در کنار موقعیت‌های زیادی که خلق کرد، پاس گل دوم تیمش را به زیبایی با یک ارسال برای دیاباته فرستاد و گل چهارم استقلال را نیز با یک ضربه ایستگاهی استثنایی به ثمر رساند؛ البته او یک بار هم با شوت پُرقدرت تیرک عمودی دروازه صنعت نفت را به لرزه درآورد که توپ تبدیل به گل نشد.
بازی بی‌نقص هرویه میلیچ با تکل‌های به موقع، برتری در نبرد‌های تن به تن و ضربات سر مانع در زمین مشهود بود و از شکل‌گیری حملات صنعت نفت از سمت چپ خط دفاعی استقلال جلوگیری کرد. او سانتر کننده قهاری هم نشان داده که اگر ضربه سر لحظه آخر کریمی گل می شد او یک پاس گل هم داده بود.

شرح گل

استقلال ۱ - نفت صفر (دقیقه ۹: محمد دانشگر): ضربه ایستگاهی میانه زمین را قائدی به دهانه محوطه جریمه صنعت نفت فرستاد که ضربه سر عارف غلامی با اشتباه ناصر سالاری در جمع کردن توپ توام شد و دانشگر با دو ضرب به توپ دروازه را باز کند.

استقلال ۲ - نفت صفر (دقیقه ۲۱: شیخ دیاباته): ارسال وریا غفوری از روی ضربه آزاد سمت راست زمین و ضربه سر شیخ دیاباته بلندقامت تبدیل به دومین گل استقلال گل شد.

استقلال ۳ - نفت صفر (دقیقه ۲۶: مهدی قائدی): پاس دیاباته به قائدی را این بازیکن ریزنقش با مهار استثنایی و شوت پای چپ دیدنی از پشت محوطه جریمه از زیر دستان سالاری عبور داد و توپ به تور دروازه نفت بوسه بزند.

استقلال ۴ - نفت صفر (دقیقه ۳۱: وریا): ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود استقلال از فاصله‌ای حدودا ۳۰ متری را وریا غفوری با شوت استثنایی از روی دیوار دفاعی بازیکنان نفت عبور داد که شیرجه سالاری هم بی‌ثمر بود تا گل چهارم آبی‌ها به زیباترین شکل به ثبت برسد.

استقلال ۵ - نفت صفر (دقیقه ۷۲: هرویه میلیچ): سانتر خطرناک محمد دانشگر از جناح راست را ناصری به شکل ناقص دفع کرد تا توپ به هرویه میلیچ برسد و این بازیکن با شوت روی پای چپ دیدنی و استادانه دروازه صنعت نفت را باز کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
به نظرم مافیای استقلال فعال شده و دروازه بان های تیم های روبروشون رو می خرن
عشق است استقلال ، عشق است مربی
دمتون گرم،‌ بابا کمتر گل بزنین،‌ چیکار دارین می کنین!!!! وای ی ی ی ی ی ی اینها دیگه کین!!!!‌دمتون گرم، قرار نیست که آبرو برای تیم های دیگه نزارین
سال ها بود بود مربی کار بلد اروپایی به ایران نیامده بود . سه مربی بزرگ و کارکشته در تیم های استقلال، تراکتورسازی و پیروزی شروع به کار کرده اند. مربی بزرگ تیم ملی نیز یکی از همان مربیان بزرگ است . روزهای بزرگی در انتظار فوتبال ایران است اگر حواشی درست نشود!
به عنوان یه پرسپولیسی برد استقلال رو تبریک میگم.وقتی یه تیمی خوب بازی می کنه باید ازش تقدیر کرد حالا می خواد استقلال باشه یا ساهان. در هر صورت تا الان رقابت بین تیم های پرسپولیس، سپاهان و استقلال داغ شده و این به نفع فوتبال کشور هست. امیدوارم پرسپولیس هم خیلی زود به شرایط ارمانی خود برسه و شاهد بازی های جذابی از این یه تیم خوب کشور باشیم.
چه عجب یک مربی کاربلد وارد فوتبال ایران شد. پیش بینی میکنم همین الان عده ای مشغول طرح نقشه برای جدایی او از استقلال و فرستادنش به ایتالیا یا شیخک نشین ها هستند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر