بازدید 3032

جزئیات جلسه اعضای شورای شهر با نمایندگان مجلس درباره «ری»

کد خبر: ۹۳۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 05 November 2019

رئیس شورای اسلامی شهر تهران جزییات دیدار نمایندگان مجلس با اعضای شورا در خصوص جدایی ری از تهران را تشریح کرد.

به گزارش مهر، محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص حکم میثم امرودی به عنوان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری گفت: من هنوز حکم ایشان را ندیده ام.

وی در خصوص حضور وی در راهروهای شورا توضیح داد: وی به عنوان مشاور شهردار به ساختمان شورا زیاد تردد داشت و این موضوع جدیدی نیست. امرودی همچنین یکی از اعضای هیات منصفه مطبوعات است و برای ارائه گزارش در این خصوص نیز به شورا رفت و آمد دارد.

وی در خصوص اینکه شنیده شده او برای لابی های سنگین حضور جدی در صحن شورا داشته است، گفت: حضور ایشان در شورا همیشه جدی بوده است.

هاشمی در ادامه در خصوص جزییات جلسه روز گذشته برخی از اعضا با عارف در خصوص جدایی ری از تهران گفت: این جلسه به دعوت فراکسیون امید بوده و در آن من، مرتضی الویری، رسولی و خلیل آبادی دعوت شده بودیم ۴۰ نفر از نمایندگان نیز در آن حضور داشتند که قرار بود در خصوص انتخابات شورا و شهردار شهرری در آن صحبت شود.

وی ادامه داد: من نیم ساعت با تاخیر به جلسه آمدم و برخی از مسائل مطرح شده در جلسه را نمی دانم اما برخی از اعضا دلایل موافقت خود را با این جدایی مطرح کردند از جمله فرماندار ویژه شهرری و نماینده استاندار دلایل و قوانین را در این رابطه مطرح کرد. الویری نیز به عنوان مخالف صحبت کرد، حتی در این جلسه به شوخی مطرح شد نام تهران به ری تغییر کند زیرا ری از لحاظ قدمت بیشتر از تهران است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان